ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΣίγουρα μια αντίφαση!

Σίγουρα μια αντίφαση!

πριν από 1 έτος από Anonymized539
|
1925 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια,


Μόλις διάβασα κάποιες ανοιχτές καταγγελίες από ενδιαφέρον και έπρεπε να εκπλαγώ πολύ, γιατί το Casino Guru αντιφάσκει εμφανώς εδώ σε σχέση με τη δήλωση στην τελευταία ανάρτηση ότι τα δύο επηρεαζόμενα καζίνο δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, γιατί ακριβώς αντίθετα - δηλαδή ότι τα δύο καζίνο έχουν την ίδια διαχείριση - έχουν... σύμφωνα με την κριτική του Raptor Casino Casino Guru!


Ιδού η καταγγελία:

https://www.casino.guru/raptor-casino-the-player-requires-a-complete


Επομένως, νομίζω ότι το παράπονο του χρήστη είναι πολύ δικαιολογημένο!

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized539
πριν από 1 έτος

Hi,

I'm sorry - could not find this complaint, and do not understand the whole post.

These are the current complaints:

file

If you can explain further, we can talk about that I guess.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια,


αυτό το τρέχον παράπονο είναι ακριβώς αυτό που εννοώ (ο σύνδεσμός μου είναι με αυτό).

Η Petronela αναφέρει εδώ στην τελευταία ανάρτηση ότι το Amok και το Raptor Casino δεν σχετίζονται με κανέναν τρόπο, αλλά ακριβώς το αντίθετο αναφέρεται στη δημοσίευσή σας στο Raptor Casino - δηλαδή ότι αυτά τα δύο καζίνο έχουν την ίδια διαχείριση ή σχετίζονται.


Τώρα κατάλαβες; 😉

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized539
πριν από 1 έτος

Well,

I find the now unjustified complaint (here , your link is not working), but I still don't understand which post you mean. 🙂

Both casinos are owned by different companies and also licenses are different.

Raptor Casino

Amok Casino

I check the Raptor's Casino General Discussion but found nothing.

What am I still missing, please?


Anonymized539
πριν από 1 έτος

Γεια σας, είμαι εδώ ο αποστολέας της καταγγελίας!

Νομίζω επίσης ότι το παράπονό μου ήταν κάτι παραπάνω από δικαιολογημένο! Είναι λυπηρό που ο γκουρού του καζίνο αντιμετώπισε το παράπονο τόσο ήρεμα και το θεώρησε αδικαιολόγητο παράπονο.

Το Raptor casino είναι πράγματι μια αδελφή εταιρεία του καζίνο amok και πήρα αυτές τις πληροφορίες και από την εξυπηρέτηση πελατών τους, αλλά ο γκουρού του καζίνο απλώς αγνόησε αυτό το θέμα.

Έχω πολλά στοιχεία ότι πίσω από το Raptor Casino βρίσκεται η εταιρεία περιορισμένης ευθύνης infiniza, σε τι ανήκει (amok, mountaingold, refuel κ.λπ.)

όλα αυτά τα καζίνο ανήκουν στο ίδιο πρόγραμμα συνεργασίας, πράγμα που σημαίνει ότι είναι αδελφές εταιρείες. Αυτό το γεγονός μπορεί επίσης να βρεθεί στον ιστότοπο του Raptor Casino όταν κάνετε κλικ στην ενότητα θυγατρικών. Έχω λάβει επίσης ένα επίσημο email από το πρόγραμμα συνεργατών συνεργατών όπου επιβεβαιώνουν ότι είναι αδελφά καζίνο.

Νομίζω ότι ο γκουρού του καζίνο ενήργησε ανεύθυνα με το παράπονό μου και το απέρριψε, παρόλο που τα γεγονότα λένε το αντίθετο, και δεν είμαι ο μόνος που το παρατήρησε αυτό.

ξεκάθαρα ενήργησαν ανεύθυνα απέναντί μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka.

ναι έχεις δίκιο λειτουργούν με διαφορετική άδεια. Το Raptor τρέχει με την άδεια curaco και το amok τρέχει με την άδεια mga. Έχουν όμως την ίδια διαχείριση, τον ίδιο ιδιοκτήτη, είναι αδελφές εταιρείες.

αν μεταβείτε στη σελίδα του Raptor Casino θα δείτε τους συνεργάτες τους (αδελφά καζίνο) στο κάτω μέρος και υπάρχει καζίνο amok. Αν περιηγηθείτε στους όρους χρήσης του Raptor Casino, μπορείτε να παρατηρήσετε ότι η INFINIZA LIMITED αναφέρεται στους όρους χρήσης, η οποία βρίσκεται πίσω από το amok casino. Το καζίνο Raptor έχει 100% τους ίδιους όρους με το καζίνο amok. Το πρόγραμμα συνεργατών τους μου επιβεβαίωσε ότι είναι αδελφές εταιρείες.

Το γεγονός ότι τα καζίνο λειτουργούν με διαφορετική άδεια δεν αποκλείει το γεγονός ότι δεν θα μπορούσαν να είναι αδελφές εταιρείες. Οπότε το παράπονό μου ήταν δικαιολογημένο.

file


το διαδίκτυο είναι επίσης γεμάτο πληροφορίες για την αδελφότητά τους.


file

Νομίζω ότι η Πετρονέλα έκανε λάθος απορρίπτοντας την καταγγελία μου και μη λαμβάνοντας υπόψη τα γεγονότα.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Lolna123
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm sorry to say that but I fully agree with the result of the complaint. The problem is, Petronela explained that there is nothing like a "sister casino" when it comes to the player's protection through self-exclusion.

"As I mentioned several times before, if you haven't requested the self-exclusion from Raptor Casino directly, there's nothing we can help you with. I fully agree that it would be ideal if a player requests the self-exclusion from one casino and is automatically protected in all sister casinos. Unfortunately, this is not standard practice yet."

It's vital to understand how the business works and gain the ability to self-exclude properly in the future, rather than complain about how wrong everything is. It is, but we can't change that. The standards are as explained, keep that always in mind, and rely only on yourself to self-exclude correctly. Meaning, always self-exclude in every casino directly, and do not expect that casinos would inform each other about your request - they usually don't. 🙁

Sad, but true.

Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για την απάντηση Radka.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτό είναι πολύ αντιφατικό. η αντίφαση προκαλείται από αυτό το γεγονός:

νέα καζίνο ανοίγουν κάθε μήνα, οι ίδιοι χειριστές ανοίγουν νέα καζίνο. Ένας προβληματικός παίκτης από την άποψή σας δεν είναι ποτέ ασφαλής γιατί θα πρέπει να στέλνει email σε νέα καζίνο κάθε μήνα ζητώντας αυτο-αποκλεισμό. Υπάρχει κάποια λογική σε αυτό; Αυτή τη λογική δεν την φέρνει καν η άδεια παιχνιδιού του mgan ή η άδεια παιχνιδιού του curaco.

Από την άλλη πλευρά, ένας παίκτης που ζητά στο email του να αποκλειστεί οριστικά από τις ΣΥΝΔΕΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ θα πρέπει να προστατεύεται αμέσως, όχι μόνο στο καζίνο όπου ζήτησε, αλλά και από τα αδελφά καζίνο επειδή το ζήτησε ο παίκτης. Αν διαβάσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις των καζίνο, αναφέρεται ξεκάθαρα εκεί "πείτε μας αν θέλετε ο αυτοαποκλεισμός να επεκταθεί και στα καζίνο της αδελφής εταιρείας"


Έλαβα μια απάντηση στο αίτημα αποκλεισμού μου:

Νοιαζόμαστε για τους παίκτες μας και παίρνουμε σοβαρά τον υπεύθυνο τζόγο εδώ και στα αδερφικά μας καζίνο. Μπορούμε τώρα να επιβεβαιώσουμε ότι ο λογαριασμός παιχνιδιού σας έχει κλείσει σύμφωνα με τις υπεύθυνες πολιτικές μας για τα παιχνίδια

Αυτόματη μετάφραση:
Lolna123
πριν από 1 έτος

Hello Lolna123,

Thank you for this update. Sadly our point is still the same - such practice is not a standard, hence we feel it's not a good idea to approach such disputes differently. We could easily influence players to think that asking for the self-exclusion in one casino within the same group or owner would be enough.

According to our rich experiences - it is not. We always prefer the safer way. So we advise players to self-exclude in every single casino directly. This is the safest way - that's all we care about.

We have not to said that what you described does not happen, BUT it should still be considered an exception.

I understand your approach, take ours as a way of precaution.

I'm happy you gained this confirmation, but to me - it does not say the confirmation was done due to your request made elsewhere. It just says other casinos in the group value responsible gambling too.

Feel free to explain further.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα