ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠροβλήματα με την επαλήθευση λογαριασμού PARIMATCH

Προβλήματα με την επαλήθευση λογαριασμού PARIMATCH

πριν από 1 έτος από luenrimm
|
2296 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα

Είμαι πολύ στεναχωρημένος και ταυτόχρονα στεναχωρημένος γιατί από όλα τα στοιχηματικά σπίτια που έχω παίξει, θεωρώ ότι το «Parimatch» είναι το χειρότερο γιατί ως πελάτη (εμείς) μας έχουν παρασυρμένο. Λόγω επαλήθευσης εγγράφων όπου πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει χρονικό όριο ημερών, περιμένω ήδη περισσότερο από μια εβδομάδα.

Όλα ξεκίνησαν όταν κέρδισα και ήθελα να αποσύρω 10.000 πέλματα στις 20 Οκτωβρίου, μετά με απέρριψαν και μου ζήτησαν μια λίστα με έγγραφα, την οποία έστειλα το συντομότερο δυνατό γιατί στο διαδικτυακό chat μου είπαν όσο πιο γρήγορα το στέλνεις. τόσο πιο γρήγορα θα είναι όλα? Ωστόσο, δεν ήταν αλήθεια.

Όλοι ξέρουμε ότι αν μείνει η ισορροπία, ο πειρασμός να παίξω ξανά είναι φρικτός και αν συμβεί αυτό στο τέλος μπορεί να μην αποσύρω τίποτα.

Κάθε φορά που προσπαθώ να επικοινωνήσω, μου λένε το ίδιο:


"Οι περίοδοι επαλήθευσης είναι ατομικές για κάθε λογαριασμό.


Επομένως, περιμένετε και θα ενημερωθείτε για τα αποτελέσματα σε μια απάντηση μέσω email."


και έχουν περάσει πάνω από 7 μέρες


Αυτόματη μετάφραση:
luenrimm
πριν από 1 έτος

Unfortunately, verifications can take a lot of time in certain casinos. 7 days isn't something I'd consider as unusual. It doesn't mean the casino is dishonest or unfair, but it can simply mean the casino is slow and doesn't have enough human resources to process the documents faster.

Anyway, what you mentioned with the temptation is very important. Don't you have an option to maybe self-exclude yourself for a week in order to protect the winnings from losing them?

πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση, περιμένω. Έχω σταματήσει να συνδέομαι στον λογαριασμό μου και να αναρωτιέμαι πότε θα επαληθευτώ. Θα κάνω πολύ υπομονή και ελπίζω να μου απαντήσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
luenrimm
πριν από 1 έτος

So it's good that you're aware and you'd rather take it this way so you don't lose your funds. Thumbs up. Maybe you just need to be a bit patient, as we give casinos at least 14 days to complete the verification process. 

As far as the complaint is concerned, I hope Tomas will get to you as soon as possible and everything will move forward. 

If you have any new information about the account verification, don't hesitate to let Tomas know, and if you can, also update us here on the forum. I wish you good luck. 

πριν από 1 έτος


ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΖΩ

Στις 28 Οκτωβρίου μου ζήτησαν τραπεζικό αντίγραφο που να δείχνει τις καταθέσεις που έκανα στον λογαριασμό μου. Και το έστειλα την ίδια μέρα.


Τραπεζικό αντίγραφο


Όλα τα έγγραφα αποστέλλονται και περιμένουν απάντηση μέσω ταχυδρομείου.


Extra fact: το ποσό δεν είναι πλέον 10.125 σόλες, σήμερα 30 Οκτωβρίου το υπόλοιπό μου είναι 21.015,86

Αυτόματη μετάφραση:
luenrimm
πριν από 1 έτος

Does it mean you played with the winnings you had there and you managed to win even more?

Daniel
πριν από 1 έτος

Ναι, αφού εδώ και δύο εβδομάδες δεν μου έχουν απαντήσει. Αλλά από τις 30 Οκτωβρίου, δεν συνδέομαι πλέον στον λογαριασμό μου. Ακόμα περιμένω το αποτέλεσμα της επαλήθευσης.

Αυτόματη μετάφραση:
luenrimm
πριν από 1 έτος

I think it's the right thing to do to protect yourself from losing your money. I'm sorry that the casino can't answer you for 2 weeks because I don't think it's professional. 

However, could you let me know if the verification was successful or not ? I will be waiting impatiently.

Jaro
πριν από 1 έτος

Ακόμα το επεξεργάζονται, ελπίζουμε σήμερα 2 Νοεμβρίου να είναι η μέρα των αποτελεσμάτων.

Απλώς περιμένω την απάντηση για να αποσυρθώ. Χαιρετίσματα

Σας ευχαριστώ που με βοηθήσατε

Αυτόματη μετάφραση:
luenrimm
πριν από 1 έτος

From my point of view, 14 days for account verification is a bit excessive. It is just far too long for my taste. Have you ever been told a possible reason for such a long process so far? Is the casino investigating something particular, for instance?

Well, we will be here for another update, be it a post from you or a complaint progress. Don't worry; you are not alone in this.

Meanwhile, keep calm and also keep your winnings safe.👍

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, ναι για μένα είναι πολύ μεγάλο και αισθάνομαι σοβαρά άσχημα. Ήθελα απλώς να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου που κέρδισα στο «καζίνο». Και η αλήθεια είναι ότι αργούν πολύ.

Δεν μου έδωσαν λόγο για την επαλήθευση, αλλά η διαδικασία επαλήθευσης ξεκίνησε όταν ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, μόνο αυτό.

ΥΓ: Ανέβασα την καταγγελία μου όπου περιμένω την απάντηση του Τόμας.

Αυτόματη μετάφραση:
luenrimm
πριν από 1 έτος

Yes, you are right that it is taking an unnecessarily long time and I know why you feel insecure. The fact that they didn't give you any reason makes me sad because I know how a meaningful answer can calm a player down.

As for the complaint, I hope Tomas will get to you soon and things will move forward. Of course I certainly hope for the better. 

πριν από 11 μήνες

This is the worst sports bookie I have ever used and I have used a lot. When I first joined parimatch, I was verified after 24 hours without issue. I then proceeded to place bets, deposit, and withdraw without issue. I then decided to make a deposit of $500 and I turned that money into over $4300 CAD. I then tried to withdraw and my verification was removed and "in processing". It has been nearly a month and over emails I have sent selfies holding my ID, bank statements, credit statements, licenses and national health cards but still no verification. Not to mention the customer service is the worst I’ve dealt with. I’m starting to think the company is a fraudulent one. Any advice anyone?!

busterivany
πριν από 11 μήνες

Hi, no need to post this multiple times in different threads. I already replied to you here and I would like to keep the conversation about a specific casino there. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα