ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠροβλήματα απόσυρσης της Bets24

Προβλήματα απόσυρσης της Bets24

πριν από 1 μήνα από juliobit8
|
745 προβολές 7 απαντήσεις |
|
πριν από 1 μήνα

Γειά σου.

Έχει καταφέρει κανείς να κάνει ανάληψη χρημάτων από το καζίνο της bet24;


Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί. Έχω καταθέσει συνολικά 950 ευρώ με δύο κάρτες visa (και οι δύο επαληθευμένες). Προσπαθώ να κάνω ανάληψη 600 ευρώ εδώ και πολλές μέρες και τα αιτήματά μου απορρίπτονται ξανά και ξανά.

Το chat μου λέει ότι δεν ξέρουν τον λόγο και μου ζητάει να γράψω ένα email που δεν θα λάβει ποτέ απάντηση.

file

Αυτόματη μετάφραση:
juliobit8
πριν από 4 εβδομάδες

Hello.

This must be really frustrating, I believe, so please try to hang in there and our complaint team will try to resolve the issue with this casino as soon as possible.

I went through your complaint, where Kubo is actually waiting the response from the casino, so hopefully soon they will contact us.

It is somehow complicated as I can see when I read all the information regarding your complaint.

May I just ask to make sure that I fully understand the situation if you requested the withdrawal before you ask the casino to permanently close your account?🤔

I got a bit lost there, you know.

We'll wait together for the casino to reply so the complaint can move forward and come to its resolution soon.

πριν από 4 εβδομάδες

Γεια σου Romi.

Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας.


Η χρονική σειρά ήταν η εξής.

Άνοιξα τον λογαριασμό μου και κατέθεσα 350 ευρώ τα οποία έχασα, ζήτησα οριστικό κλείσιμο λόγω εθισμού στον τζόγο.


Ο λογαριασμός έκλεισε αλλά λίγες μέρες μετά επανενεργοποιήθηκε και κατέθεσα (600 ευρώ σε διάφορες περιπτώσεις).

Με την τελευταία κατάθεση ήμουν τυχερός και κατάφερα να ανακτήσω 600 ευρώ (που τώρα δεν μου επιτρέπουν να κάνω ανάληψη)


Δεδομένης της στάσης που δείχνει το καζίνο, νομίζω ότι δεν θα είναι εύκολο για αυτούς να επεξεργαστούν την απόσυρσή μου. Είτε δεν μπορούν/δεν θέλουν να πληρώσουν είτε σκοπεύουν να ακυρώσουν τις αναλήψεις μέχρι να τις παίξω και να τις χάσω.

Χαιρετισμούς και ευχαριστίες

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
juliobit8
πριν από 4 εβδομάδες

Thank you for the explanation of the whole situation.

I still don't understand, though, why would they open your account if you requested the permanent closure?🤷‍♀️

It must be really hard for you to go through all this, and therefore I really hope that our complaint team will be able to get it solved fast.🙏

Also, please know that as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).

BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods. 

Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σου Romi.

Ο λογαριασμός ενεργοποιήθηκε εκ νέου επειδή το ζήτησα, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν έπρεπε να το είχα κάνει, καθώς είχα κοινοποιήσει προηγουμένως τον εθισμό μου στον τζόγο.


Εκμεταλλεύομαι αυτό το μήνυμα για να ενημερώσω τους άλλους παίκτες ότι η Ninbet ανήκει στην ίδια ομάδα με την Bets24 και ότι μπορεί να έχουν τα ίδια προβλήματα που είχα στη Bets24.

Το βασίζω στο γεγονός ότι το σχέδιο είναι το ίδιο, τα σφάλματα φόρτωσης είναι τα ίδια, οι καταθέσεις και οι αναλήψεις είναι οι ίδιες, τα άτομα που απαντούν στη ζωντανή συνομιλία είναι τα ίδια (John, Steve και Maria).

Η ταπεινή μου σύσταση είναι να μην παίξετε σε κανένα από αυτά, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ

Αυτόματη μετάφραση:
juliobit8
πριν από 3 εβδομάδες

In this case, I really hope that the casino will communicate with our team to solve the issue shortly, even though they have not replied yet to your complaint.

πριν από 3 εβδομάδες

Το ελπίζω, αν και δεν έχω πολλές ελπίδες. Τα λόγια τους στο chat είναι πάντα πολύ ευγενικά, αλλά οι ενέργειές τους είναι αυτές ενός πολύ αναξιόπιστου καζίνο (δεν κλείνουν λογαριασμούς παικτών με προβλήματα, δεν επεξεργάζονται αναλήψεις, δεν υπάρχει απάντηση από το email,...)

Αυτόματη μετάφραση:
juliobit8
πριν από 3 εβδομάδες

I am really sorry for this whole situation at this casino. It unfortunately looks like they are not willing to cooperate at all, as your complaint resolver Kubo has informed you as well.

Let's wait few more days and see if there will be any kind of movement with your case.

Please stay strong, and we will wait for the resolution of all this with you.🙏

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα