ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠρόβλημα με το καζίνο platinum

Πρόβλημα με το καζίνο platinum

πριν από 1 μήνα από eugen2
|
450 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Καλημέρα, στις 30 Αυγούστου αργά το βράδυ έκανα κατάθεση 100 ευρώ στο Platin Casino. Αφού έπαιξα για λίγες ώρες ζήτησα ανάληψη 240 ευρώ. Λίγες μέρες αργότερα η απόσυρσή μου ακυρώθηκε. Ο λόγος ήταν ότι έπρεπε να προσκομίσω απόδειξη πληρωμής με την κίνηση του λογαριασμού μου με την ακριβή ημερομηνία, ώρα, όνομα και όλα αυτά. Το ηλίθιο είναι ότι έχω ηλεκτρονικό αντίγραφο λογαριασμού και το νέο αντίγραφο λογαριασμού το παίρνω μόνο τέλος Σεπτεμβρίου με την κατάθεση μέσα. Δεν περιλαμβάνεται στην τρέχουσα. Στη συνέχεια, απλά τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης της οικονομικής επισκόπησης της τράπεζάς μου, όπου φαίνεται η μεταφορά και το έστειλα επίσης ως απόδειξη και αντίγραφο λογαριασμού όπου μπορείτε να δείτε ότι κατέθεσα 40 ευρώ στην Platin το πρωί της 30ης Αυγούστου. Υπάρχουν αρκετές αποδείξεις για το καζίνο ότι είμαι εγώ και ότι είμαι ο λογαριασμός μου. Από τότε η ανάληψη μου έχει ακυρωθεί 3 φορές και ο λόγος είναι ότι χρειάζονται ακόμη αντίγραφο κίνησης. Η ερώτησή μου είναι αν πρέπει πραγματικά να περιμένω μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου για μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού ώστε να μπορέσουν να μου δοθούν τα χρήματα. Είμαι στο Platin Casino για πάνω από 5 χρόνια τώρα, αλλά είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
eugen2
πριν από 1 μήνα

Could you firstly provide the URL of the casino, just to be sure if you are talking about the Platin or the Platinum Casino, please?🙏

It is quite normal that the casino would accept only the original bank statement in the right format, which is most of the time the pdf one. And therefore the reason for canceling your withdrawal is quite understandable here. You will need to provide all the right documents that the casino requests so your account can be verified and you will be able to withdraw your winnings.

You could try to ask your bank if they could provide you the statement any earlier, and maybe they will be able to do so.

Please let us know about any news regarding this situation.

πριν από 1 μήνα

https://www.platincasino.com/de

Ευχαριστώ Romi για την απάντηση,

Έχω ήδη ρωτήσει την τράπεζά μου για τα αντίγραφα κίνησης τραπεζών, αλλά δυστυχώς δεν είναι δυνατή η λήψη ηλεκτρονικών αντιγράφων κίνησης τραπεζών και μου αποστέλλονται αντίγραφα κίνησης μόνο μία φορά το μήνα.

Για μένα είναι περισσότερο θέμα αρχής. Είμαι με το καζίνο τόσο καιρό και απλά δεν μπορούν να με φιλοξενήσουν. Ειδικά τους κατέθεσα 40 ευρώ το ίδιο πρωί αλλά χρειάζονται μόνο τραπεζικό αντίγραφο με 100 ευρώ κατάθεση. Δηλαδή είδαν στο αντίγραφο της τράπεζας ότι τους πλήρωσα και 40 ευρώ την ίδια μέρα. Και ναι, η βλακεία είναι ότι η κατάθεση των 40 ευρώ είναι ακόμα στο τρέχον αντίγραφο κίνησης και η κατάθεση των 100 ευρώ θα έρθει μόνο τέλος Σεπτεμβρίου... Είμαι ενθουσιασμένος Αν είναι έτσι, θα περιμένω μέχρι τέλη Σεπτέμβρη και μετά στείλε αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού με την κατάθεση των 100 ευρώ και θέλω να δω τι θα γίνει τότε, αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν θέλω να παίξω άλλο εκεί. Υπάρχουν πολλά άλλα καλά καζίνο που ζητούν μόνο τραπεζικά αντίγραφα, όχι μεγαλύτερα από 6 μήνες π.χ. ή απλώς δέχονται ένα στιγμιότυπο οθόνης.

Αυτόματη μετάφραση:
eugen2
πριν από 1 μήνα

I really like your attitude regarding this whole situation. It is really nice to see that you can be patient and wait a bit more so you can be able to get verified and withdraw the money.

I know that it is not easy and surely understand if this puts you off of playing there again.

I will keep my fingers crossed for you to get it done without any other complications, and please let us know whenever there is some development.🤞🙏

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα