ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνHow can I respond to a complaint?

How can I respond to a complaint?

πριν από 3 έτη από fairspincasino
|
4812 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Good day,


Kindly advise me on how I can respond to a complaint.


One user has filed a complaint against Fairspin, the casino I represent. I would like to respond to it. But there is no "Reply" button in the thread or something like this. I can't post messages. 


Please advise me on how I can submit the response to the thread: https://casino.guru/fairspin-casino-player-has-succeeded-in-opening-an


file

πριν από 3 έτη

Hello Fairspin Casino. 

Thank you for reaching us. I am very sorry but we are experiencing technical difficulty with your account. I will personally contact you as soon as it is fixed.

Please, let me know if you have any questions or require further assistance. 

πριν από 1 έτος

μόνο προβλήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Epedro46
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα!


Λυπούμαστε πολύ που είχατε αυτήν την εμπειρία στον ιστότοπό μας.


Εργαζόμαστε ήδη για να διερευνήσουμε την κατάστασή σας και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυσή της το συντομότερο δυνατό, και μόλις έχουμε λύση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας ενημερώσουμε σχετικά.


Τις καλύτερες ευχές,

Fairspin,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Σαφή. Σας ενημέρωσα για την προσθήκη μου στο παιχνίδι στις 28/10/2022. Όχι μόνο δεν την σεβάστηκαν, αλλά κράτησαν ενεργό τον λογαριασμό, όπου στο μεταξύ κατέθεσα περισσότερα από 5000 δολάρια. Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα από τις 29/10/2022, την οποία δεν έκαναν ούτε και με κοροϊδεύουν. Γιατί δεν δέχονται απλώς κρυπτονομίσματα; Δέχεστε δολάρια και ευρώ; Αλλά τότε το να πληρώσεις είναι δύσκολο, έτσι δεν είναι;

Η συμπεριφορά σου είναι απλώς ντροπιαστική.

όλοι πρέπει να ξέρουν πώς ενεργείς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα!


Λυπούμαστε πολύ που είχατε αυτήν την εμπειρία στον ιστότοπό μας.


Εργαζόμαστε ήδη για να διερευνήσουμε την κατάστασή σας και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυσή της το συντομότερο δυνατό, και μόλις έχουμε λύση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας ενημερώσουμε σχετικά.


Τις καλύτερες ευχές,

Fairspin,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Like you resolved my problems ? My complaints is still open in casino guru and you never replied.

My problems :

I open an account and asked if you accept french and about the withdrawal delay and you were ok.

Few weeks after I had a problems with deposits. I deposit several times and on your casino the page of payment stayed blank, so I did again, and my bank account was debt for all amount ! I've contacted you on chat, and you said you need to investigate. I've sent all proof, and debt (same time as the others) and you were able to compare and even checked with logs and bets.

You said it was credited and Iv'e played it, which has no sence with the bet..


On the same chat, Iv'e ask you about KYC and you told me, I can't because I'm french, and that I couldn't withdraw more than my deposit, but only less...

Its a total scam... Casino Guru is aware and saw all screenshot.


I just want my money back.

Tamera
πριν από 1 έτος

Hello,

I just want to correct you a bit. You have probably missed this answer:

file

Kindly check your complaint, the team is working on that.


πριν από 1 έτος

Hello,

I just want to correct you a bit. You have probably missed this answer:

file

Kindly check your complaint, the team is working on that.


πριν από 1 έτος

Hi,


I've sent all screenshot and reply to that by email, can you check or do I have to reply using the link ?

Tamera
πριν από 1 έτος

Hi,

I can see your last response, so I'd say that the complaint is in order. I think that Nick should respond to you soon.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα