Σαν να λύσατε τα προβλήματά μου; Τα παράπονά μου είναι ακόμα ανοιχτά στον γκουρού του καζίνο και δεν απαντήσατε ποτέ.
Τα προβλήματά μου:
Άνοιξα λογαριασμό και ρώτησα αν δέχεσαι γαλλικά και για την καθυστέρηση ανάληψης και είσαι εντάξει.
Λίγες εβδομάδες μετά είχα ένα πρόβλημα με τις καταθέσεις. Κάνω κατάθεση αρκετές φορές και στο καζίνο σας η σελίδα πληρωμής έμεινε κενή, έτσι έκανα ξανά, και ο τραπεζικός μου λογαριασμός ήταν χρέος για όλο το ποσό! Επικοινώνησα μαζί σου στο chat και είπες ότι πρέπει να το ερευνήσεις. Έχω στείλει όλα τα αποδεικτικά στοιχεία και το χρέος (την ίδια στιγμή με τα άλλα) και μπορέσατε να συγκρίνετε, ακόμη και να ελέγξετε με αρχεία καταγραφής και στοιχήματα.
Είπες ότι πιστώθηκε και το έπαιξα, κάτι που δεν έχει νόημα με το στοίχημα..
Στο ίδιο chat, σε ρώτησα για το KYC και μου είπες, δεν μπορώ επειδή είμαι Γάλλος και ότι δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη περισσότερο από την κατάθεσή μου, αλλά μόνο λιγότερα...
Είναι μια απόλυτη απάτη... Το Casino Guru γνωρίζει και είδε όλο το στιγμιότυπο οθόνης.
Θέλω μόνο τα λεφτά μου πίσω.
Like you resolved my problems ? My complaints is still open in casino guru and you never replied.
My problems :
I open an account and asked if you accept french and about the withdrawal delay and you were ok.
Few weeks after I had a problems with deposits. I deposit several times and on your casino the page of payment stayed blank, so I did again, and my bank account was debt for all amount ! I've contacted you on chat, and you said you need to investigate. I've sent all proof, and debt (same time as the others) and you were able to compare and even checked with logs and bets.
You said it was credited and Iv'e played it, which has no sence with the bet..
On the same chat, Iv'e ask you about KYC and you told me, I can't because I'm french, and that I couldn't withdraw more than my deposit, but only less...
Its a total scam... Casino Guru is aware and saw all screenshot.
I just want my money back.
Αυτόματη μετάφραση: