Πληρωμή Crazeplay Casino

πριν από 2 έτη από nbjunit001
|
3978 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Χαίρετε

Κατέθεσα 30 €, στοιχηματίστηκα το μπόνους, μετά αγόρασα δωρεάν περιστροφές στα 0,20 € με τα στοιχηματισμένα χρήματα και πήρα πέντε κεφάλια, δηλαδή 1000 €, ήθελα να πληρώσω 700, θα έπρεπε να το επαληθεύσω, μετά έλαβα ένα email σήμερα ότι τα χρήματά μου ακυρώθηκε ήταν και πήρα μόνο 30 € ξανά, πράγμα που σήμαινε ότι ξεπέρασα το μέγιστο στοίχημα.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Χαίρετε,


Λάβετε υπόψη ότι το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε λόγω παραβίασης των Όρων και Προϋποθέσεων μας, στοιχηματίζοντας πάνω από το μέγιστο επιτρεπόμενο ποσό κατά τη χρήση μιας δυνατότητας μπόνους. Το μέγιστο επιτρεπόμενο στοίχημα όταν παίζετε με χρήματα μπόνους είναι 4 € ανά περιστροφή.


Τα κέρδη σας έχουν ακυρωθεί και η κατάθεση έχει επιστραφεί στο υπόλοιπό σας.


Εάν έχετε περαιτέρω ανησυχίες, ερωτήσεις ή σχόλια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.


παρακαλώ βοηθήστε σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
nbjunit001
πριν από 2 έτη

Hello,

you definitely need to check your gaming history. It should prove whether you breached the max bet limit rule or not.

It is pretty tricky when you buy "free spins" via the ingame feature.

Are you in touch with the casino, please? I'd ask them.


πριν από 2 έτη

Χαίρετε

Κατέθεσα 30 €, στοιχηματίστηκα το μπόνους, μετά αγόρασα δωρεάν περιστροφές στα 0,20 € με τα στοιχηματισμένα χρήματα και πήρα πέντε κεφάλια, δηλαδή 1000 €, ήθελα να πληρώσω 700, θα έπρεπε να το επαληθεύσω, μετά έλαβα ένα email σήμερα ότι τα χρήματά μου ακυρώθηκε ήταν και πήρα μόνο 30 € ξανά, πράγμα που σήμαινε ότι ξεπέρασα το μέγιστο στοίχημα.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Χαίρετε,


Λάβετε υπόψη ότι το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε λόγω παραβίασης των Όρων και Προϋποθέσεων μας, στοιχηματίζοντας πάνω από το μέγιστο επιτρεπόμενο ποσό κατά τη χρήση μιας δυνατότητας μπόνους. Το μέγιστο επιτρεπόμενο στοίχημα όταν παίζετε με χρήματα μπόνους είναι 4 € ανά περιστροφή.


Τα κέρδη σας έχουν ακυρωθεί και η κατάθεση έχει επιστραφεί στο υπόλοιπό σας.


Εάν έχετε περαιτέρω ανησυχίες, ερωτήσεις ή σχόλια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.


παρακαλώ βοηθήστε σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I know a payments support there who can help you but with a little fee. You can ask their chat support or email for Angel she is from Singapore and she helped me with my withdrawal

schmahi123
πριν από 1 έτος

Hello, can you explain further, please? It sounds quite interesting.

Could you provide some screenshots supporting your advice, please?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, νομίζω ότι όσον αφορά τις πληρωμές, κανείς δεν βοηθά πραγματικά εδώ σχετικά με αυτό το αμφίβολο καζίνο, δεν έλαβα ποτέ τα κέρδη μου χωρίς μπόνους συνολικά 320 € (ισχυρίζονται ότι έχουν μεταφέρει 1 x 80 x 1 x 240 € , περίεργο που δεν έφτασαν ποτέ και τα δύο) Επειδή έπρεπε να εξηγήσω ότι δεν έλαβα αυτά τα χρήματα, έστειλα αντίγραφα κίνησης λογαριασμού μέσω στιγμιότυπων οθόνης επειδή λαμβάνω αντίγραφα κίνησης λογαριασμού ταχυδρομικά και όχι μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής, μόνο τα PDF δεν γίνονται δεκτά, το γεγονός είναι ότι κανείς δεν βοηθάει πραγματικά εδώ και δεν είμαι στο έχω το βάρος της απόδειξης, αλλά αυτός που μεταφέρει, εδώ κανένα κοράκι δεν κλείνει το μάτι στον άλλο, γιατί πρέπει να κερδίσεις χρήματα εδώ, αλλιώς δεν μπορείς να κρατήσεις αυτήν την πύλη . ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: με όλα αυτά τα παράπονα ή τις κακές κριτικές, σαν καμία πληρωμή, ότι αυτό το άθλιο καζίνο εξακολουθεί να διαφημίζεται θετικά εδώ, αδύνατο!!!

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 1 έτος

The situation you described here sounds serious so I looked into it in more detail. You say the casino has "all these complaints", but when you look at the complaints section, they have only 1 unresolved complaint versus 32 solved. That information doesn't tell me that there's something really wrong with the casino and the rating should be decreased. In fact, if they had more unresolved complaints, the rating would be decreased automatically.

Anyway, I'm looking into your complaint and I asked the Complaints team to provide me more info about the case and why it was rejected. Pavel and Petronela are off today so I'll need to wait until I get more details from them. Then I'll contact you here again 🙂

Daniel
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ αλλά τα είχα ήδη όλα πίσω μου με τον Πάβελ, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γιατί δεν μπορώ να στείλω τα αποσπάσματα μέσω PDF, αλλά τα έστειλα μέσω φωτογραφιών, επιμένουν σε PDF και μίλησαν στην τράπεζά μου, δεν μπορούν βοηθήστε με να με βοηθήσετε ποτέ τι προέκυψε από το κέρδος και ότι αυτός που το μεταβιβάζει έχει το βάρος της απόδειξης να το ελέγξει και να μην μου στείλει τα αποσπάσματά σας, ότι έχει μεταφερθεί, πρέπει να υποβάλει αίτηση δίωξης, όπου η πήγαν λεφτά και μετά άλλες 2 πληρωμές ,80 € και 240 € εξαφανίζονται αμέσως, είναι περίεργο) δεν πήρε απάντηση πια και μπλοκαρίστηκε στο καζίνο. Πολύ αμφίβολο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 1 έτος

Hello there,

Would you wait for another update from our side? I guess you have nothing more to lose.


Anyway, have you tried visiting your bank and asking for the pdf version of the statement, please? You know the reason why photos or cropped pictures are not accepted is the fact that such "documents" can be easily altered - meaning faked. Their authenticity can't be proved with 100% certainty.

It's a standard policy used in many online casinos. I tough a little explanation would help.

πριν από 1 έτος

Γεια σας συγγνώμη αλλά σας ευχαριστώ για τις προσπάθειές σας αλλά κάνουμε κύκλους γιατί έχω ήδη γράψει 1000 φορές ότι δεν έχω καμία κίνηση λογαριασμού μέσω online banking και ναι έχω ρωτήσει την τράπεζά μου 100 φορές και μου λένε πολύ ξεκάθαρα ότι θα φυσικά αλλάξτε το αλλά μπορώ να λάβω αυτές τις ηλεκτρονικές δηλώσεις λογαριασμού από την ημέρα της αλλαγής, επομένως δεν έχει νόημα, καθώς δεν υπάρχουν αναδρομικές δηλώσεις λογαριασμού μέσω ONLINE, εξακολουθώ να τις λαμβάνω ταχυδρομικώς (τους έβγαλα φωτογραφία και έστειλα αυτά, τότε θα ξέρετε αν είναι χειραγωγημένα) αλλά η τράπεζά μου γνωρίζει αυτό το πρόβλημα και λέει ξεκάθαρα ότι πρόκειται για απάτη για να μην πληρώσετε, καθώς αυτό το καζίνο πρέπει να μεταφέρει χρήματα σε εμένα και φέρεται ότι απλά δεν βρέθηκαν 3 μεταφορές . Περιέργως συγγνώμη. και η τράπεζά μου λέει επίσης 100 φορές ότι, το καζίνο έχει την υποχρέωση να το αποδείξει αυτό, η τράπεζά μου δεν μπορεί να ελέγξει τίποτα επειδή δεν έχει ληφθεί ποτέ τίποτα στον λογαριασμό μου, αυτό το καζίνο πρέπει να παρακολουθήσει το ngsantra (το οποίο δεν έχω δει ποτέ μέχρι σήμερα), τα χέρια μου και η τράπεζά μου είναι δεμένα γιατί τα αποσπάσματα του Crazeplay δεν είναι ακριβώς απόδειξη ότι πληρώθηκε στον λογαριασμό μου, το PDF μπορεί επίσης να χειραγωγηθεί. Έχω παίξει σε πολλά, πολλά καζίνο και ποτέ άλλοτε ένα καζίνο δεν ήταν τόσο τρομερό και τόσο ενοχλητικό με PDF και το περίεργο είναι ότι απλά με μπλοκάρουν. Επισυνάπτονται οι καταστάσεις λογαριασμού τους, περιέργως μεταφέρθηκαν 3 φορές, εξαφανίστηκαν 3 φορές.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είμαι στην ευχάριστη θέση να περιμένω την ενημέρωση σας, γιατί στην πραγματικότητα δεν έχω τίποτα να χάσω εκτός από τα 320 €, τα οποία μάλλον δεν θα λάβω ποτέ, προσπάθησα επίσης να το στείλω εδώ αλλά δεν λειτουργεί, αλλά το γεγονός είναι ότι Ο Πάβελ έστειλε ήδη τα ύποπτα αποσπάσματα τους πριν από εβδομάδες. Δυστυχώς δεν μπορώ να λάβω τη δήλωσή σας σχετικά με-Πάντως προσπαθήσατε να επισκεφτείτε την τράπεζά σας και να ζητήσετε την έκδοση pdf της κίνησης τραπεζικού λογαριασμού; Ξέρετε, ο λόγος για τον οποίο δεν γίνονται αποδεκτές οι φωτογραφίες ή οι περικομμένες εικόνες είναι το γεγονός ότι τέτοια «έγγραφα» μπορούν εύκολα να αλλοιωθούν - δηλαδή να πλαστογραφηθούν. Η αυθεντικότητά τους δεν μπορεί να αποδειχθεί με 100% βεβαιότητα - όλοι γνωρίζουν ότι ο άνθρωπος μπορεί να μετατρέψει εικόνες σε PDF, πού είναι η ασφάλεια εκεί;;; είναι σαθρές δικαιολογίες από το καζίνο για μένα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 1 έτος

Hi shanty13,

I'm sorry for your bad experiences with this whole case. Though I guess you should show some effort at least and provide the statement. The complaint's summary seems to mention you were told how to do that several times, but sadly, it didn't work out.

Allow me to say that providing the document seems to be the solution or a step toward it.

"Moreover, after extensive e-mail communication, it is clear that, even with our help, there was no possibility for you to supply the casino with bank statement in requested type of file, so the case could not be pushed forward anymore."


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,

συγγνώμη, πρέπει να γελάσω, πρέπει να προσπαθήσω λίγο περισσότερο, συγγνώμη που έχω περισσότερο από αρκετό, συνέχισα να τρέχω στην τράπεζά μου και τηλεφώνησα, έβγαλα μερικές φωτογραφίες με πρωτότυπα τραπεζικά αντίγραφα, τις έστειλα και σε εσάς, γράφω όλα τα χρόνο και ίσως προσπαθήσετε να καταλάβετε ότι ΔΕΝ ΘΑ ΛΑΒΩ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ ΜΕΣΩ PDF, ΑΛΛΑ ΜΕΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΔΕΙΞΩ, νιώθω επίθεση σαν να είμαι ηλίθιος, μάθετε περισσότερα από την τράπεζά μου, αυτό αν δεν t Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ!!!! Κάνουμε κύκλους γιατί σε ό,τι αφορά τα νομικά, δεν είμαι εγώ στο βάρος της απόδειξης, αλλά το καζίνο, νομίζεις ότι το καζίνο μου κάνει την εντύπωση.

Το μόνο πράγμα που θα μπορούσα να σας στείλω είναι μια πλήρης εξαγωγή ιστορικού του ιστορικού του λογαριασμού μου, θα το στείλω στον Pavel.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εγώ πάλι, ζήτησα ξανά από την τράπεζά μου να με βοηθήσει, λαμβάνω τα αντίγραφα του λογαριασμού αναδρομικά μέσω PDF και επειδή είναι αναδρομικά πρέπει να πληρώνω 4 € το μήνα, το κάνω, μόλις έχουν αλλάξει όλα από την τράπεζά μου, Τους στέλνω σε email για να μπορέσετε να λύσετε τα πράγματα με αυτό το καζίνο.

Ευχαριστώ

τις καλύτερες ευχές

παράγκα

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 1 έτος

Well, now we see that the pdf. version is possible after all.

Don't make me wrong, some players had to visit their banks personally to get that, but they were successful.

It's not very convenient, I'd say - still, I know it can be done.

I would call that good news, and I sincerely hope this statement will work out for you.

πριν από 11 μήνες

Γεια σου Radka, απλά ήθελα να κάνω μια ενημέρωση, δυστυχώς δεν έχω κανένα καλό νέο!, υπέβαλα όλα όσα ήθελα, άνοιξα ακόμη και 1 λογαριασμό skrill επειδή η τράπεζά μου υποτίθεται ότι δεν το δέχεται και λέγεται ότι είναι ανοιχτό περισσότερο από πριν από 10 ημέρες μεταφέρθηκε στον λογαριασμό μου skrill, δυστυχώς δεν συμβαίνει αυτό και ακόμα περιμένω, είμαι επίσης απείρως ευγνώμων στον συνάδελφό σας για τη βοήθεια, αλλά μετά από έξι μήνες δεν έχω λάβει ακόμη τα κέρδη μου, οπότε το καζίνο δεν είναι σοβαρό για μένα, ειδικά επειδή τους έγραψα ξανά μέσω e-mail και τώρα ελέγχεται ξανά αλλά και πάλι δεν έρχεται τίποτα. Τιμωρείστε με άγνοια εκ μέρους τους, αλλά έλαβα μια διεύθυνση e-mail όπου μπορώ ακόμα να απευθυνθώ σε αυτό και μάλλον θα πρέπει να το κάνω και λόγω των μόλις 320 ευρώ είναι λυπηρό που δεν μπορούν να πληρώσει ένα τέτοιο ποσό. Όπως είπα, ήθελα απλώς να κάνω τη δήλωσή μου και σας εύχομαι τα καλύτερα.

Με εκτίμηση Shanty

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 10 μήνες

Dear Shanty!

For me, this is absolutely insane... Honestly, I'm speechless.

What would the casino do if you won several thousand euro? I truly appreciate your feedback and also looking forward to seeing the next complaint update. I would personally ask the casino to present the transaction confirmation. If the money was sent earlier it should not be a problem, right?

Have a nice one too!✨


πριν από 10 μήνες

Αγαπητή Radka, αυτό που περνάω μαζί τους είναι απίστευτο, μόλις έλαβα αυτό το emil...

Αγαπητή Ραμόνα,

Ελπίζουμε αυτό το email να σας βρίσκει καλά.

Σας στέλνουμε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ομάδα προστασίας παικτών CrazePlay.

Ως αδειοδοτημένος χειριστής, απαιτείται να διενεργούμε ορισμένους ελέγχους σε όλους τους λογαριασμούς παικτών για να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε ένα ασφαλές περιβάλλον παιχνιδιού καθώς και να βεβαιωθούμε ότι κάθε παίκτης μας απολαμβάνει τα υψηλότερα πρότυπα μαζί με ασφαλές και δίκαιο παιχνίδι.

Εξετάσαμε το παράπονό σας και θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την έρευνά μας θα επιστρέψουμε την πληρωμή των 320,00 €.

Δυστυχώς, μετά από πολλές προσπάθειες επιστροφής χρημάτων μέσω τραπεζικής μεταφοράς και Skrill, δεν μπορέσαμε να στείλουμε τα 320€ σας.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιστρέψουμε τα χρήματα σε ένα IBAN τρίτου μέρους μόνο σε αυτήν την περίπτωση, αυτός θα μπορούσε να είναι ένας τραπεζικός λογαριασμός ενός φίλου ή μέλους της οικογένειας άνω των 18 ετών (παρακαλούμε μην δώσετε Santander ή Danske IBAN)

Για να επεξεργαστούμε αυτήν την επιστροφή χρημάτων, θα χρειαστεί να λάβουμε τα ακόλουθα προκειμένου να επαληθεύσουμε τον τρόπο πληρωμής:

Κατάσταση Τραπεζών Τρίτου Μέρους - Το έγγραφο θα υποβάλλεται στην αρχική μορφή PDF ή σε έντυπη μορφή, χωρίς φιλτράρισμα των συναλλαγών.

Χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο στο επόμενο email για να ανεβάσετε τα έγγραφά σας. βεβαιωθείτε ότι οι απαραίτητες πληροφορίες είναι σαφώς ορατές, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν καθυστερήσεις κατά την επαλήθευση.

Μόλις παρασχεθεί το ζητούμενο έγγραφο, θα προσπαθήσουμε να επεξεργαστούμε την πληρωμή σας το συντομότερο δυνατό.

Εάν έχετε περαιτέρω ανησυχίες, ερωτήσεις ή σχόλια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Με εκτιμιση,

Η Ομάδα Προστασίας Παικτών

Καζίνο CrazePlay


Φυσικά το έκανα αμέσως μέσω της κόρης μου, δεν είναι όπως το πρόσφερα πριν από βδομάδες αν δεν γινόταν μέσω της κόρης μου, είπε όχι μμμμ, είναι εξωφρενικό να εξηγείται η κόρη μου για να έχω κέρδος και όχι πώς γράφουν πάντα επιστροφή χρημάτων, η νίκη μου, τώρα φυσικά περιμένω ξανά, όλα πρέπει να ελεγχθούν ξανά πρώτα, είναι απλά απίστευτα όλα.

Θα σας κρατάμε ενήμερους

τις καλύτερες ευχές

παράγκα

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 10 μήνες

I have never heard about such an outrageous proposal!

In similar cases, casinos usually ask the player to create a crypto wallet, so the funds are transferred immediately after the account is made.

Please, make sure Pavel knows about this "solution".

It's important.

Radka
πριν από 10 μήνες

Ναι, όλα είναι απίστευτα, αλλά αυτός θα ήταν ένας άλλος λόγος για να διστάσουν ξανά, οπότε περιμένω και ελπίζω να πάει στον λογαριασμό της κόρης μου, γιατί δεν ξέρω τίποτα για τέτοια κρυπτογραφικά πορτοφόλια και είμαι πολύ Ειλικρινά , δεν έχω άλλα νεύρα για αυτό, αλλά ευχαριστώ.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 10 μήνες

I have to add that I'm literally disgusted by the way the casino representative respond to the complaint.

I'm sorry for what you have been through, and I honestly hope this nightmare is ending soon!

🤞🤞🤞💚

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα