Θέλω να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου για το καζίνο Masonslots, το οποίο κατάσχεσε 759,6 ευρώ από εμένα.
Πρώτον, μου ζήτησαν τυπικά έγγραφα για επαλήθευση. Τους έδωσα. Αργότερα ζήτησαν ένα στιγμιότυπο οθόνης του λογαριασμού μου Skrill. Το έστειλα. Στη συνέχεια, μου ζήτησαν να περάσω από την επαλήθευση Skype. Ήμουν εξαιρετικά έκπληκτος, αλλά συμφώνησα. Αυτό με εντυπωσίασε ως ενδιαφέρον. Κατά τη διάρκεια της επαλήθευσης, ένας υπάλληλος του καζίνο μου έθεσε σκληρές ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο που έπαιξα. Απάντησα τα πάντα. Λίγες μέρες μετά την επαλήθευση του Skype, ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε. λόγω κατάχρησης του μπόνους. Γιατί έκαναν επαλήθευση Skype για μένα; Αυτό είναι ύποπτο, έτσι δεν είναι; Δεν συμφωνώ με την απόφαση του καζίνο και δεν καταλαβαίνω με ποιον συνδέεται.
I want to express my dissatisfaction with Masonslots casino, which confiscated 759.6 euros from me.
First, they asked me for standard documents for verification. I have provided them. They later requested a screenshot of my Skrill account. I send it. Next, they asked me to go through Skype verification. I was extremely surprised, but agreed. This struck me as interesting. During verification, a casino employee asked me tough questions about how I played. I answered everything. A few days after skype verification, my account was blocked. due to abuse of the bonus. Why did they do Skype verification for me? This is suspicious, isn't it? I do not agree with the decision of the casino and do not understand what it is connected with.