Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ Locowin δεν πληρώνει, αποκλείστηκε μετά από πολυάριθμους ελέγχους... σχεδόν 17.000€

Ο Locowin δεν πληρώνει, αποκλείστηκε μετά από πολυάριθμους ελέγχους... σχεδόν 17.000€

 από Goldkind
|
3.369 προβολές 8 απαντήσεις |
|

Παίζω στο locowin από πέρυσι... Έχω ήδη χάσει πάνω από 20.000€ σε λίγο καιρό! Λοιπόν, κέρδισα, σχεδόν 17.000 €.. ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε αμέσως μετά το κλικ ολοκληρώθηκε η ανάληψη και απαιτήθηκαν έγγραφα για περαιτέρω επαλήθευση... Αποκάλυψα τα πάντα, ακόμη και το πιστοποιητικό γάμου μου κάποια στιγμή απαιτήθηκε! Τωρα μετα απο 4-5 μερες δοκιμες απλα με αποκλειστηκε και αποκλειστηκε απο το locowin... τι να κανω μετα? Ζητώ βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
Goldkind

I'm sorry to hear that. Did they explain why they blocked you after you provided them all the documents?

Don't worry, I hope everything ends well for you

Goldkind

One of my friends had a similar case and he was blocked because he mention in another Casino, I think Cashimashi that he has a gambliung problem. Maybe they are somehow connected and thats why you got blocked?

SusieS

Hey there.

I'm sorry for interrupting, I just want to ask you whether I understood the situation correctly.

One of your friends asked for a self-exclusion in one casino, and as a result, his account was also closed in another one. Is this what you said?

Because this is rather unusual, on the other hand, it is vital to read the terms and conditions carefully, especially if you play in casinos within the same group. Which is also a rather tricky part.

One way or another, the player you responded to found a resolution through the complaint.

Check out the details here, if you are interested.

I'm also pointing out that this case was not about self-exclusion at all; the account block was probably set due to ongoing verification.


Γεια σας.....και εγώ έχω προβλήματα με την πληρωμή μου παρόλο που έχω όλα τα έγγραφα. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
neubi210788

Try to describe the whole issue you experience there, please, so we are able to understand it and hopefully solve the situation.

Did you send all the documents needed, and were they already approved or are still pending?

When exactly did you start with the verification process?

Romi

Προφανώς είναι δική μου κίνηση. Η διεύθυνση έχει αλλάξει μόνο εντός της πόλης. Αλλά δεν μπορώ να το δω καν αυτό...τα έγγραφα φυσικά έχουν όλα τη νέα διεύθυνση

Αυτόματη μετάφραση:
neubi210788

Unfortunately, still you haven't described what exactly the issue is, so I really don't know how I could help you out. 🤷‍♀️

Could you, please, reply to your complaint, as we need some more information in order to move forward?

This way, it is really hard for us to understand the issue, you know.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα