ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ Cbet παίρνει τα χρήματά μου

Ο Cbet παίρνει τα χρήματά μου

πριν από 3 έτη από moni79
|
8809 προβολές 30 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

γεια

Πριν από μερικές εβδομάδες άνοιξα έναν λογαριασμό στο Cbet

Κατάθεση 200 USD

Μόλις με άφησαν να κάνω 2 στοιχήματα των 50

Μετά από αυτό δεν μπορούσα να ποντάρω 5 USD σε κανένα στοίχημα

Θέλω να αποχωρήσω και μου λένε ότι πρέπει να ποντάρω 100 USD;

Δεν ξέρω αν με χρεώνουν ή τι;

Πώς στοιχηματίζω αν δεν με αφήσουν


Παρακαλώ βοηθήστε με με αυτήν την περίπτωση, επειδή δεν μπορώ να βρω λύση


Σας ευχαριστώ πολύ που μου επιτρέπετε να εκφραστώ


Μόνικα

Αυτόματη μετάφραση:
moni79
πριν από 3 έτη

Hi Monica,

please, try to describe it in more detail. When you deposited 200, have you played with all the money lot? It sounds to me that you made only 2x bet of 50 and then hey restricted your account somehow so you can't bet more than 5 now? If this is the case, it sounds to me that they didn't like your high bets so they restricted the account, but they also have a rule that says you need to wager your deposit before you're allowed to withdraw it (this is actually a standard anti money laundering rule).

πριν από 3 έτη

Γεια σου Ντάνιελ

Σας ευχαριστώ πρώτα που ενδιαφέρεστε για την υπόθεση.

Καταχωρίστε πρώτα τον λογαριασμό όπως θα έπρεπε και λάβετε το ok από το CBET house

Τότε έκανα κατάθεση 100, έπαιξα δύο στοιχήματα των 50 (αν το 50 είναι υψηλό όριο, ας κλείσουμε το σπίτι)

Στη συνέχεια, κατάθεσα ξανά 100 επειδή η πρόθεσή μου είναι να συνεχίσω να παίζω και δεν είχα άλλο υπόλοιπο (αν δεν το ήθελα, δεν θα έκανα κατάθεση, απίστευτο που πρέπει να το εξηγήσω έτσι, αλλά το cbet house και η συμπεριφορά του) με αναγκάζει)

Όταν θέλω αυτά τα τελευταία 100 USD, εμφανίζεται ήδη η αφίσα περιορισμού

Έτσι, όπως κάθε άνθρωπος, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν θα με άφηναν να παίζω πια

Γι 'αυτό προσπαθώ να πάρω τα χρήματά μου, τα 200 και τα κέρδη και δεν θα με αφήσουν

Μιλάω μέσω συνομιλίας και μου λένε, παρακαλώ, παίξτε 100 ακόμη για να μπορέσετε να αποσυρθείτε

Είπα, τέλεια, κανένα πρόβλημα, προσπαθώ ξανά, και δεν θα με αφήσει !! .... Πηγαίνω σε μεγάλα πρωταθλήματα, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Αγγλία .... και δεν θα με αφήσει !!


Ποια είναι λοιπόν η έξοδος που έχω; άφησε τα χρήματα εκεί και χάνω;

Είναι κρίμα που κάνει η CBet !!

Ελπίζω να επικοινωνήσετε μαζί μου αμέσως για να λύσετε αυτό το πρόβλημα

Και ελπίζω ότι από εδώ μπορούν να με βοηθήσουν

Από τώρα και στο εξής, πολύ ευγνώμων !!


Χαιρετίσματα


Αυτόματη μετάφραση:
moni79
πριν από 3 έτη

You mentioned the major league, Italian etc. So are you talking about sports betting? Unfortunately we're no experts for this. Anyway, I think they want you to wager it due to the deposit wagering requirements, on the other hand, you deposited the money when certain conditions were set and then they changed the rules when you already had your money there so they should simply let you withdraw it and close your account.

I understand that you're not interested in playing there anymore.

πριν από 3 έτη

Σίγουρα, πρέπει να με αφήσουν να τα βγάλω έξω, αλλά με απορρίπτουν

Τα παιδιά της CBET είναι κλέφτες γιατί δεν θα με αφήσουν να στοιχηματίσω και δεν θα με αφήσουν να βρω τα χρήματα

Θα ήθελα πολύ να μάθω αν κάποιος από αυτούς διαβάζει αυτά τα μηνύματα ή εάν κάποιος μπορεί να τα φτάσει γιατί αυτή η κατάσταση είναι ατυχής

Εάν μπορείτε να με βοηθήσετε, θα το εκτιμούσα πολύ.

Το Cbet έχει τόσο στοιχήματα όσο το CASINO, ίσως έχετε κάποια επαφή που μπορεί να με βοηθήσει

Σας ευχαριστώ!!

Αυτόματη μετάφραση:
moni79
πριν από 3 έτη

You can submit a complaint on our website. The our specialists will take a look at your case and most probably will try to contact the casino. You can submit it here. We also have a Spanish version of the form:

https://casino.guru/complaints/create

πριν από 3 έτη

Δεν υπάρχει τρόπος λοιπόν να μου δώσεις ένα χέρι;

Συνεχίζω να μιλάω στη συνομιλία Cbet και είναι άχρηστο, κάθε μέρα ένα νέο άτομο, πάντα πρέπει να λέω το ίδιο πράγμα και πάντα καταλήγω χωρίς βοήθεια

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
moni79
πριν από 3 έτη

Yes, we can give you a hand when you submit the complaint. Our team will collect all data and probably try to contact the casino. I don't have contact details to their representatives so there's not much I can personally do.

moni79
πριν από 3 έτη

I just found out that we already dealt with some complaints against the casino and they've always been resolved. The casino also reacted to the complaints on our website so that's definitely a good sign.

https://casino.guru/cbet-casino-review#tab=js-tab-reputation

Daniel
πριν από 3 έτη

Τι καλά νέα, ελπίζω να με βοηθήσεις

Μόλις συνομίλησα με τους CBET και είναι ατυχές, με αναγκάζουν να παίξω μόνο πολλά στοιχήματα

Απίστευτο ότι είναι τόσο απατεώνες, θέλουν να χάσω όλα τα χρήματά μου παίζοντας έτσι

Ελπίζω να με βοηθήσεις

Ευχαριστώ και πάλι!!


Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
moni79
πριν από 3 έτη

I already advised you twice to submit a complaint and I also told you that if your complaint is regarding sports betting, you need to use a different mediator for it, since we're focused exclusively on online casinos. I don't really know what else to say.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
πριν από 3 έτη

Κατάφεραν να βοηθήσουν τον σύζυγό μου σε αυτό το ίδιο σπίτι με ένα ζήτημα αθλητικών στοιχημάτων, με ένα ζήτημα υποχώρησης στο ίδιο σπίτι, Cbet.

Στην πραγματικότητα, άτομα από το Cbet παρενέβησαν στο θέμα και έγραψαν σε αυτόν τον ιστότοπο

Νόμιζα ότι μπορούσαν, ότι πονάει

Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Ήταν πέρυσι για τον μήνα Ιούνιο περίπου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Λύθηκε

Αυτόματη μετάφραση:
moni79
πριν από 3 έτη

So did they allow you to withdraw all the money from your casino account?

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους.

Και εγώ είχα προβλήματα με την εταιρεία Cbet.

Πέρα από τα 3600€ περίπου που είχα κερδίσει ποντάροντας σε διάφορα αθλήματα, δεν υπήρχαν προβλήματα.

Χθες, αφού στοιχημάτισα 10 ευρώ σε ισοπαλία μεταξύ μιας ιταλικής ομάδας της Serie A, μου απέκλεισαν την πρόσβαση στον λογαριασμό μου.

Στέλνοντας email στο τμήμα, ανέφερα τι συνέβη σε αυτό που μου είχε συμβεί.

Η απάντησή τους ήταν: «Λυπάμαι που σας ενημερώνω ότι ο λογαριασμός παίκτη σας έχει απενεργοποιηθεί και αυτή η απόφαση έχει ληφθεί από τη διοίκηση της Cbet.

Το σύστημα ασφαλείας μας εντόπισε μια ανωμαλία και ο λογαριασμός σας αποκλείστηκε αυτόματα οριστικά.

Δεν θα μπορείτε πλέον να παίξετε στην πλατφόρμα μας ή να ανοίξετε νέο λογαριασμό.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας».


Χωρίς να αναφέρω κάτι ή να μου δώσω λογική εξήγηση, δεν αναφέρθηκε κάτι άλλο, επίσης επειδή δεν μπορούν να με κατηγορήσουν, να επινοήσουν ανύπαρκτα πράγματα ή να με θεωρήσουν κακό παίκτη, όπως πάντα στοιχηματίζω σοβαρά και καθαρά, μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο. .

Τώρα θα ήθελα να μάθω, αν δεν μου απαντήσουν τις επόμενες μέρες, με ποιον να απευθυνθώ για την επιστροφή των κεφαλαίων που είναι μπλοκαρισμένα στην πλατφόρμα τους;

Η άδεια τους είναι: CURACAO. Η AK GLOBAL NV κατέχει την άδεια τυχερού παιχνιδιού # 365 / διαπίστευση JAZ GLH-OCCHKTW0702102019 που εκδόθηκε από την κυβέρνηση του CURACAO .


Ωστόσο, ενημερώθηκαν οι πληροφορίες, γιατί αυτή τη στιγμή δέχεται και παίκτες από την Ιταλία.

Προσπαθώ να ανοίξω το παράπονο και στον ιστότοπό σας: casinoguruit.com/ και να το υποβάλω γράφοντας στο "reclami@curacao-egaming.com";

Ευχαριστώ πολύ, περιμένω βοήθεια και απαντήσεις...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Enzu
πριν από 1 έτος

Hello there.

Frankly, we do not deal with sports betting, because we feel a lack of expertise in this field. I'm sorry to say that, but we are not most likely able to help you.

Instead, I would suggest visiting these websites:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

After that, you should consider contacting the licensing authority, but I'd not hope for direct support from their side.

🤞 I wish you happy ending!

Radka
πριν από 1 έτος

Σας ευχαριστώ. Μπορώ να ρωτήσω αν η άδεια τους είναι ακόμα σε ισχύ ή έχει λήξει; Υπάρχουν ανησυχίες για την εγκυρότητα της εν λόγω άδειας, καθώς μέσα από την έρευνά μου έχω διαπιστώσει αρκετές ανησυχίες σχετικά με αυτήν. Παρά τις προσπάθειές μου να αποκτήσω πληροφορίες μέσω της επαφής ζωντανής συνομιλίας, συναντήθηκα με υπεκφυγές ή εμπιστευτικές πληροφορίες. Μπορώ να ξέρω αν είναι δυνατόν να αποκτήσω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό;

Ευχαριστώ και πάλι

Αυτόματη μετάφραση:
Enzu
πριν από 1 έτος

Hello,

according to the license validator, it is valid. You can check that on your own, by clicking this logo on the casino website:

filefile

I would guess that the chat operator was not quite confident about how the license works, it's not that easy though🙂.


Let me know how it goes! 🤞🌟

πριν από 1 έτος

They kept me from withdrawing by not sending the verification SMS to my phone. Tried other phone numbers, tried their support for weeks. They never help or give an accurate ETA. I am never going back to C-Bet.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα