ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνN1Bet απολύτως θρασύδειλη συμπεριφορά

N1Bet απολύτως θρασύδειλη συμπεριφορά

πριν από 6 μήνες από Schmebulog
|
1116 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Μείνετε μακριά από την N1Bet. Δεν είμαι παίκτης καζίνο, αλλά αυτό είναι ένα πρόβλημα με την απόσυρση. Έχω ήδη κάνει ανάληψη μία φορά από τη N1bet, πρόσφατα ήθελα να ξανακάνω ανάληψη και ξαφνικά μου είπε "ανεβάστε μια πλήρη κίνηση τραπεζικού λογαριασμού από την 1η Μαρτίου μέχρι σήμερα (7 Απριλίου περίπου)". Έχω έναν ηλεκτρονικό λογαριασμό στο Sparkasse και την πρώτη ημέρα κάθε μήνα λαμβάνετε το αντίγραφο κίνησης του προηγούμενου μήνα στα εισερχόμενά σας και αυτό είναι το μόνο αντίγραφο κίνησης που θα λαμβάνετε. Οπότε πάω να υποστηρίξω και τους λέω ότι έχω μόνο το αντίγραφο κίνησης από την 1η Μαρτίου έως την 1η Απριλίου, λένε ότι πρέπει απλώς να τους στείλω αυτό και θα είναι μια χαρά, οπότε το κάνω. 3 ημέρες αργότερα το έγγραφο είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, οπότε επικοινωνώ με την υποστήριξη και μου λένε ότι χρειάζονται αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού από την 1η Μαρτίου έως σήμερα. Τους λέω ότι αυτό είναι αδύνατο λόγω της τράπεζάς μου, στην οποία η απάντηση είναι λίγο πολύ "καλά, αυτό είναι κακή τύχη για εσάς". Θέλω να σε φιλοξενήσω, είμαι έτοιμος να κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να μπορέσω επιτέλους να κάνω ξανά τις αναλήψεις μου, αλλά η μόνη απάντηση που έχω λάβει μέχρι στιγμής είναι: «Όχι, πρέπει να χρησιμοποιήσετε ακριβώς τη μία μέθοδο που είναι αδύνατη για εσάς ." Είμαι φοιτητής, έχω 42€ στο λογαριασμό μου. Η όλη κατάσταση είναι απλά γελοία και λάθος σε τόσα πολλά επίπεδα... Ήρθα εδώ μόνο με την ελπίδα ότι η N1Bet θα αντιδράσει σε αυτό και τελικά θα ενεργήσει λογικά, γιατί αυτό που κάνουν είναι εντελώς απαράδεκτο και δεν πρέπει ποτέ να προτείνετε αυτό το καζίνο/στοιχηματιστήριο σε οποιονδήποτε.

Αυτόματη μετάφραση:
Schmebulog
πριν από 6 μήνες

So have you won on some sport bets, if I may ask? I'm just asking because you said that you are not a casino players, you know.

I reckon you should ask you bank if there is any possibility they could provide you with this kind of statement, could be worth trying.🤷‍♀️

Also please give an update to your complaint whenever possible. Just use this link, please, and keep us informed about any news.

Romi
πριν από 6 μήνες

I have already tried to talk with the bank multiple times to no avail. I didn't even win sportsbets recently, I'm about to get a big cashback bonus next monday, but I'm unsure if I should try completing the 3x rollover in their given 24 hour timeframe by depositing more, when I'm unsure if I will ever be able to withdraw any of it in the first place... That's why it's important that this issue is resolved by monday, atleast to an extend where I'm confident that they will eventually let me withdraw my money again, so I can be comfortable depositing money to try and make use of the cashback bonus.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Schmebulog
πριν από 6 μήνες

In this case, I reckon, you will need to wait until you will be able to provide the monthly statement from your bank account, as this is the documentation they have asked you for. it is always better to fully cooperate with the casino to be able to get your money, I could say.

So it'll be totally up to you how and if you will take that bonus. Please let us know whenever there will be any updates.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα