Μείνετε μακριά από την N1Bet. Δεν είμαι παίκτης καζίνο, αλλά αυτό είναι ένα πρόβλημα με την απόσυρση. Έχω ήδη κάνει ανάληψη μία φορά από τη N1bet, πρόσφατα ήθελα να ξανακάνω ανάληψη και ξαφνικά μου είπε "ανεβάστε μια πλήρη κίνηση τραπεζικού λογαριασμού από την 1η Μαρτίου μέχρι σήμερα (7 Απριλίου περίπου)". Έχω έναν ηλεκτρονικό λογαριασμό στο Sparkasse και την πρώτη ημέρα κάθε μήνα λαμβάνετε το αντίγραφο κίνησης του προηγούμενου μήνα στα εισερχόμενά σας και αυτό είναι το μόνο αντίγραφο κίνησης που θα λαμβάνετε. Οπότε πάω να υποστηρίξω και τους λέω ότι έχω μόνο το αντίγραφο κίνησης από την 1η Μαρτίου έως την 1η Απριλίου, λένε ότι πρέπει απλώς να τους στείλω αυτό και θα είναι μια χαρά, οπότε το κάνω. 3 ημέρες αργότερα το έγγραφο είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, οπότε επικοινωνώ με την υποστήριξη και μου λένε ότι χρειάζονται αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού από την 1η Μαρτίου έως σήμερα. Τους λέω ότι αυτό είναι αδύνατο λόγω της τράπεζάς μου, στην οποία η απάντηση είναι λίγο πολύ "καλά, αυτό είναι κακή τύχη για εσάς". Θέλω να σε φιλοξενήσω, είμαι έτοιμος να κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να μπορέσω επιτέλους να κάνω ξανά τις αναλήψεις μου, αλλά η μόνη απάντηση που έχω λάβει μέχρι στιγμής είναι: «Όχι, πρέπει να χρησιμοποιήσετε ακριβώς τη μία μέθοδο που είναι αδύνατη για εσάς ." Είμαι φοιτητής, έχω 42€ στο λογαριασμό μου. Η όλη κατάσταση είναι απλά γελοία και λάθος σε τόσα πολλά επίπεδα... Ήρθα εδώ μόνο με την ελπίδα ότι η N1Bet θα αντιδράσει σε αυτό και τελικά θα ενεργήσει λογικά, γιατί αυτό που κάνουν είναι εντελώς απαράδεκτο και δεν πρέπει ποτέ να προτείνετε αυτό το καζίνο/στοιχηματιστήριο σε οποιονδήποτε.
Stay away from N1Bet. I'm not a casino player, but this is a problem with the withdrawal. I've already withdrawn once from N1bet, recently I wanted to withdraw again and suddenly it said "upload a full bank statement from March 1st till today (April 7th or so)". I have an online account with Sparkasse and on the first day of every month you get the bank statement for the previous month sent to your email inbox and that is the only bank statement you will receive. So I go to support and tell them I only have the bank statement from March 1st to April 1st, they say I should just send them that and it'll be fine, so I do. 3 days later the document is still pending so I contact support and they tell me they need a bank statement from March 1st till today. I tell them that that's impossible because of my bank, to which the answer is more or less "well, that's bad luck for you". I want to accommodate you, I am prepared to do everything possible to finally be able to make my withdrawals again, but the only answer I have received so far is: "No, you have to use exactly the one method that is impossible for you." I am a student, I have €42 in my account. The whole situation is just ridiculous and wrong on so many levels... I only came here with the hope that N1Bet will react to this and finally act sensibly, because what they are doing is completely unacceptable and you should never recommend this casino/bookmaker to anyone.
Von N1Bet fernhalten. Ich bin zwar kein Casino-Spieler, aber das hier ist ein Problem mit der Auszahlung. Ich habe bereits einmal ausgezahlt bei N1bet, neuerdings wollte ich nochmal auszahlen, da hieß es plötzlich "upload a full bank statement from march 1st till today (7.april oder so)". Ich bin bei der Sparkasse mit einem Online Konto und da ist es so, dass man am ersten Tag jedes Monats den Kontoauszug des vorherigen Monats ans elektronische Postfach geschickt bekommt und das ist auch der einzige Kontoauszug den man erhalten wird. Ich geh also zum support und sag denen ich hab nur den Kontoauszug von march 1st bis april 1st, die sagen ich soll ihnen dann einfach das schicken und es passt, tu ich dann auch. 3 Tage später ist das Dokument immernoch pending also kontaktiere ich den support und dann sagt er mir die brauchen ein bank statement von march 1st till today. Ich sage denen, dass das unmöglich ist wegen meine Bank, woraufhin die Antwort schlussendlich mehr oder weniger lautet "tja dumm gelaufen für dich". Ich will Ihnen entgegenkommen, ich bin bereit alles zu machen was möglich ist für mich um meine Auszahlungen endlich wieder tätigen zu können, aber die einzige Antwort die ich bis jetzt bekommen habe ist: "Ne, du musst exakt die eine Methode machen die für dich unmöglich ist." Ich bin Student, ich hab auf dem Konto 42€. Die gesamte Situation ist einfach nur lächerlich und auf so vielen Ebenen falsch... Ich bin auch nur hier her gekommen mit der Hoffnung, das N1Bet darauf reagiert und endlich mal vernünftig handelt, denn das was sie da gerade abziehen geht ganz und gar nicht klar und man sollte keiner Person dieses Casino/Buchmacher jemals empfehlen.