Γεια σας παιδιά,
Οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις του Ν1 αναφέρουν τα εξής:
«Το Καζίνο N1 δεν δέχεται πληρωμές από τρίτους. Μπορείτε να κάνετε καταθέσεις μόνο από τραπεζικό λογαριασμό, τραπεζικές κάρτες VISA / MasterCard, Skrill / NETELLER ή άλλους τρόπους πληρωμής που έχουν καταχωριστεί στο όνομά σας. Εάν διαπιστώσουμε με ασφάλεια ότι έχετε παραβιάσει αυτήν την προϋπόθεση, τα κέρδη σας θα κατασχεθούν και η αρχική κατάθεση θα επιστραφεί στον κάτοχο του λογαριασμού πληρωμής. Η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για απώλεια χρημάτων από λογαριασμούς τρίτων. "
Κατάθεση χρημάτων από λογαριασμό τρίτων και ο Ν1 αρνείται να πληρώσει τα κέρδη μου.
Αποδέχομαι επειδή έχω παραβιάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις. Το καζίνο αντιδρά πολύ ασυνήθιστα στο αίτημα ότι η κατάθεση από τον λογαριασμό τρίτου πρέπει να μεταφερθεί πίσω στον παραλήπτη. Το καζίνο λέει ότι ο κάτοχος του λογαριασμού τρίτου μέρους θα πρέπει να ειδοποιήσει την τράπεζά του και να το χρησιμοποιήσει για να ακυρώσει την πληρωμή. Από όσο γνωρίζω, αυτό δεν είναι δυνατό επειδή οι μεταφορές πραγματοποιήθηκαν πριν από 2 μήνες.
Ίσως κάποιος από εσάς είχε παρόμοιες εμπειρίες και μπορεί να με βοηθήσει.
Νομίζω ότι είναι κρίμα που οι όροι και οι προϋποθέσεις λειτουργούν πάντα μόνο προς μία κατεύθυνση. Τα κέρδη δεν θα πληρωθούν και θα απορριφθούν, αλλά τα χρήματα που έχουν κατατεθεί εσφαλμένα δεν θα επιστραφούν αν και αναφέρεται στους όρους και τις προϋποθέσεις.
Hi Guys,
The general terms and conditions of N1 state the following:
"Casino N1 does not accept third party payments. You can only make deposits from a bank account, VISA / MasterCard bank cards, Skrill / NETELLER payment systems or other payment methods registered in your own name. If we find at security that you have violated this condition, your winnings will be confiscated and the original deposit returned to the payment account owner. The company is not responsible for lost funds from third party accounts. "
I deposited money from a third party account and N1 refuses to pay out my winnings.
I accept because I have violated the terms and conditions. The casino reacts very uncooperatively to the request that the deposit from the third party account should be transferred back to the recipient. The casino says the owner of the third party account should notify their bank and use this to cancel payment. As far as I know, this is not possible because the transfers were made 2 months ago.
Maybe someone of you has had similar experiences and can help me.
I think it's a shame that the terms and conditions always only work in one direction. Winnings will not be paid out and refused but incorrectly deposited money will not be reimbursed although it is stated in the terms and conditions.
Hallo Leute,
in den AGBs von N1 steht folgendes:
„Casino N1 akzeptiert keine Zahlungen von Dritten. Sie können Einzahlungen nur von einem Bankkonto, Bankkarten VISA / MasterCard, Zahlungssysteme Skrill / NETELLER oder andere Zahlungsmethoden, die in Ihrem eigenen Namen registriert sind, durchführen. Wenn wir bei den Sicherheitskontrollen feststellen, dass Sie diese Bedingung verletzt haben, werden Ihre Gewinne beschlagnahmt und die ursprüngliche Einzahlung an den Besitzer des Zahlungskontos zurückgegeben. Die Gesellschaft ist nicht verantwortlich für verloren gegangen Gelder von Drittkonten."
Ich habe von einem Drittkonto Geld eingezahlt und N1 verweigert mir die Auszahlung meiner Gewinne.
Akzeptiere ich, da ich gegen die AGBs verstoßen habe. Auf die Anfrage das die Einzahlung von dem Drittkonto doch bitte an den Empfänger zurück überwiesen werden reagiert das Casino sehr unkooperariv. Das Casino sagt der Besitzer des Drittkontos solle seine Bank informieren und auf diesem Weg die Zahlung stornieren. Dies ist meines Wissens nach allerdings nicht möglich da die Überweisungen bereits 2 Monate zurück liegen.
Vielleicht hat jemand von euch ähnliche Erfahrungen gemacht und kann mir helfen.
Ich finde es sehr schade, dass die AGBs immer nur in eine Richtung funktionieren. Gewinne werden nicht ausgezahlt und verweigert aber fälschlicherweise eingezahltes Geld wird nicht erstattet obwohl es in den AGBs steht.