ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΜυστικό αποκλεισμένο χρήστη

Μυστικό αποκλεισμένο χρήστη

πριν από 2 έτη από agustinzegarraZ
|
5724 προβολές 13 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη

Γεια σας, θα ήθελα να σας πω ότι ο λογαριασμός μου στο Mystake έχει μπλοκαριστεί μετά από ανάληψη που δεν έφτασε ποτέ, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί, τα χρήματα που εισήχθησαν στον λογαριασμό ήταν μέσω binance, θα ήθελα να μάθω μια απάντηση στο γιατί έγινε αυτό έχει γίνει και αν υπάρχει ήδη λύση που ήταν η πρώτη συναλλαγή των 80 δολαρίων

Αυτόματη μετάφραση:
agustinzegarraZ
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm sorry but I can't tell you the reason, maybe your account is under some investigation now. I'd ask the casino. If somebody closed your account you should be told the reason.

$80 was deposited, please?

Anyway, try to ask their live chat or use this email: Support@Mystake.Com

This is a decent casino so I expect you'll get some explanation.

Let us know what you learn.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Καλημέρα, αν αυτό είναι το email: support@mystake.com, έστειλα ένα email πριν από 5 ημέρες και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση, επιβεβαιώστε εάν το email είναι σωστό και μπορώ να εξηγήσω πώς μπορώ να ζητήσω μια ζωντανή συνομιλία , Θα το εκτιμούσα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
agustinzegarraZ
πριν από 2 έτη

Hello,

Sadly, I thought that this email won't help you much.

Anyway, to enter the chat just click on the blue "message" symbol in the right lower corner and fill in the form to start the chat:

file

Let me know if you managed to get in touch with the staff, please.


πριν από 2 έτη

Ναι, μπόρεσα να επικοινωνήσω μαζί τους και να τους το πω και μου είπαν να περιμένω να μου απαντήσει η ομάδα υποστήριξής τους, οπότε θα έπρεπε να περιμένω, ευχαριστώ πολύ πάντως

Αυτόματη μετάφραση:
agustinzegarraZ
πριν από 2 έτη

Hello,

that's good. 

If you happen to have a problem, just come back here and let us know. I hope it will be alright. 😉

πριν από 2 έτη

Γεια σας, επικοινωνώ ξανά μαζί σας για να δω αν μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό το πρόβλημα που δεν έχει επιλυθεί ακόμα, εδώ και 6 μήνες πάντα μου λέγατε ότι η ομάδα σας θα επαληθεύσει το πρόβλημά μου, θα κάνω υπομονή, αλλά έχουν περάσει 6 μήνες! Πώς πάνε τα πράγματα Προτιμώ μια επιστροφή των 20 USD μου

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
agustinzegarraZ
πριν από 2 έτη

If you problem still persists even after 6 months, have you considered submitting a complaint on our website?

πριν από 2 έτη

Το έχω σκεφτεί, αν κάνω καταγγελία, πώς βοηθάει την περίπτωσή μου;

Αυτόματη μετάφραση:
agustinzegarraZ
πριν από 2 έτη

Well, without a complaint, there is no case.

The process is quite simple, if you need help - like I believe you do now, submit a complaint here and a member of our complaint team will be assigned to it and will try to investigate the matter. If you do not submit a complaint, no actions will be taken. Kindly acknowledge that this is a forum, we're just chatting here, not solving any complaints. 🙂


πριν από 9 μήνες

Γεια σας και εμένα, ο λογαριασμός μου επίσης μπλοκαρίστηκε χωρίς λόγο


Αυτόματη μετάφραση:
Vdc_28
πριν από 9 μήνες

Hello and thank you for your post. I have seen that you've opened a complaint here with our team, which was really wise. They will surely do their best to help you out as much they can. It is of course not entirely in their hands, as the casino needs to show up their will, I could say, to cooperate. From your complaint I can understand that no one has explained to you why actually they have blocked your account. This could be taken as not very responsible from the support, one could say, even though it is quite often a way the online casinos work whenever comes to additional checks or some kind of investigation. For now, there is unfortunately nothing much to do, just to wait for any updates from our complaint team, or even, hopefully, from the casino. If you have got any new information regarding the case, please let us know 🙏.

Romi
πριν από 6 μήνες

Γεια σου Romi, ήθελα να μάθω αν μπορείς να με βοηθήσεις, έχουν περάσει 6 μήνες και ακόμα δεν έχω λάβει ενημερώσεις από το καζίνο, τι μπορώ να κάνω; Απορρίψατε το παράπονό μου επειδή αφορούσε αθλητικό στοίχημα. Αλλά όλα τα κέρδη μου υποτίθεται ότι ήταν νόμιμα. Στοίχημα καλά δεν καταλαβαίνω. Βοήθησέ με

Αυτόματη μετάφραση:
Vdc_28
πριν από 6 μήνες

Hello. I'm sorry that we had to reject your complaint. We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest three websites that do:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

I hope they will be able to help you with your issue. Please understand that we wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight on sports betting, and we wouldn't be able to competently judge all the pros and cons.

Please let us know whether you're able to find any solution to your case.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα