ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΜεγάλες απώλειες μετά από εσκεμμένη αγνόηση των προτροπών αυτοκλειδώματος

Μεγάλες απώλειες μετά από εσκεμμένη αγνόηση των προτροπών αυτοκλειδώματος

πριν από 2 έτη από leo174402
|
4627 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,


Το όνομά μου είναι leo Έχω έναν λογαριασμό στο Vulkan Vegas και τον Απρίλιο ήθελα να αποκλείσω τον εαυτό μου για πάντα. Υποφέρω από σοβαρό εθισμό στον τζόγο. Οι ψυχολόγοι το έχουν ήδη διαπιστώσει. Επίσης, είμαι σε συνεχή θεραπεία και είχα καταφέρει να μείνω εκτός παιχνιδιού μόνο για λίγους μήνες.


Κατάφερα με επιτυχία να αποκλείσω τον εαυτό μου από τον τζόγο με όλους τους φορείς εκμετάλλευσης όπου ήμουν εγγεγραμμένος. Όχι όμως στο Vulkan Vegas. Στον ιστότοπο, ο πάροχος λέει ότι μπορώ να αποκλείσω τον λογαριασμό μου στην ενότητα "Υπεύθυνο παιχνίδι". Αλλά αυτή η περιοχή δεν υπάρχει. Έτσι επικοινώνησα με έναν υπάλληλο μέσω ζωντανής συνομιλίας. Ενημέρωσα ότι θέλω να απαγορεύσω οριστικά τον λογαριασμό μου για πάντα. Αλλά ο υπάλληλος μου είπε ότι έπρεπε πρώτα να κάνω πλήρη επαλήθευση του λογαριασμού μου, κάτι που δεν είχα κάνει ακόμα. Εφόσον κατέθεσα εκεί με πολλές διαφορετικές κάρτες και λογαριασμούς, αυτή ήταν μια δυσκίνητη διαδικασία. Ήθελα απλώς να αποκλείσω τον λογαριασμό μου για πάντα.


Τέλος πάντων, ο Vulkan Vegas δεν με απαγόρευσε. Μου έστειλαν email λέγοντας ακριβώς αυτό. "Για να απαγορεύσουμε τον λογαριασμό σας, πρέπει πρώτα να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας και στη συνέχεια να μας στείλετε ένα email και να μας πείτε τον λόγο της απαγόρευσης."


Επικοινώνησα αμέσως με ένα μέλος του προσωπικού ξανά μέσω ζωντανής συνομιλίας. Ήμουν πραγματικά απογοητευμένος γιατί δεν μπορούσα να κλειδωθώ (και να προστατευτώ). Είπα ενοχλημένος που δεν μπόρεσαν καν να κάνουν αποκλεισμό του λογαριασμού μου. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός παραμένει ανοιχτός μέχρι σήμερα. Ευτυχώς έχω κρατήσει τα στιγμιότυπα του chat και το e-mail για την απαγόρευση μέχρι σήμερα.


Δεν έχω παίξει για μερικούς μήνες. Στη συνέχεια έλαβα ένα email από τη Vulkan όπου μου πρόσφεραν ένα μπόνους χωρίς κατάθεση περίπου 200€. Μόλις έδιωξα αυτό το email. Όμως λίγες μέρες αργότερα -σε μια αδύναμη στιγμή- δέχτηκα την πρόταση. Λίγες μέρες αργότερα - επειδή η πίστωση κράτησε τόσο πολύ - πραγματικά απλά έπαιξα στον τζόγο τη δωρεάν πίστωση.


Αλλά λίγες μέρες αργότερα, τα βάσανά μου άρχισαν ξανά. Κατέθεσα και έχασα ένα τεράστιο ποσό μέσα σε λίγες μέρες. Είμαι εντελώς απογοητευμένος με τον εαυτό μου που υποτροπίασα ξανά, αλλά και με τον Vulkan, καθώς συνέβη μόνο λόγω αυτής της διαφήμισης, καθώς εκείνη τη στιγμή πάλευαν με το αυτοκλείδωμα. Απλώς προσπάθησαν να το αποτρέψουν παρέχοντας την υποτιθέμενη απαραίτητη επαλήθευση λογαριασμού.


Έχω στοιχηματίσει όλα τα χρήματα που έχω. Υπέκυψα και πάλι στον παθολογικό μου εθισμό. Τώρα είμαι εντελώς σε αδιέξοδο για το τι να κάνω. Φυσικά, το πρώτο πράγμα που κάνω αύριο είναι να επικοινωνήσω με το θεραπευτήριο μου.


Αλλά επειδή ήταν ένα τεράστιο χρηματικό ποσό, αναρωτιέμαι αν δεν πρέπει να κάνω μια καταγγελία εδώ;


Τι με συμβουλεύετε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hi Leo,

I am sorry about your experience. I can only imagine how frustrating it can be to struggle with blocking when you are aware of your issues and want to create a reliable barrier. From my experience, many online casinos have verification requirements in case of longer or permanent blocking. I can only guess what is the reason for this. However, it often changes after you openly mention problem gambling or addiction, and the casino blocks you ASAP. It is quite a widespread industry standard also for operators licensed in less regulated jurisdictions.

Did you mention this during the process? It might represent an important factor. If so, I would advise you to submit a complaint on our website. My colleagues might be able to help.

Self-exclusion is a tricky topic in online gambling due to the limits of scale and inconsistency in best practices. In case online gambling is harming you and especially when you are undergoing therapy, it is important to mention this during the process of self-exclusion.

Hold tight,

Simon

SimonV
πριν από 2 έτη

Γεια σου Simon,

Είμαι συντετριμμένος σήμερα. Σχετικά με την ερώτησή σας: Ναι, ανέφερα ότι είμαι πολύ εθισμένος στον τζόγο και γι' αυτό είμαι σε θεραπεία. Έγινε στιγμιότυπα οθόνης/αντίγραφα συνομιλίας και email. Ευτυχώς το κράτησα και δεν το έσβησα.

Τώρα έστειλα ένα e-mail στη Vulkan με αίτημα να αποζημιωθούν οι απώλειές μου από αυτό το σημείο και μετά. Ως επόμενο βήμα, θα έστελνα επίσης ένα email στο EM Group, το οποίο είναι εγγεγραμμένο στην υπεύθυνη εταιρεία Invicta Networks NV (μητρική εταιρεία της Brivio Ltd.).

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας,

Λέων

Αυτόματη μετάφραση:
leo174402
πριν από 2 έτη

Hey Leo,


Sorry to hear about your struggles with this company.


I don’t understand the fact that you said that you tried to exclude yourself from this casino and that they didn’t help you because you didn’t complete the verification. Something doesn’t seem right with all this.


I have struggled with gambling addiction for many years. But I’ve never been in the position where the casino wouldn’t block me when I asked them.


Anyway, regardless of this, my advice to you is to distance yourself from the casino and the worry over getting your money back. The money is gone. You need to accept this and focus on moving forward and not putting yourself in this position again.


Take a minute away from chasing your deposits and have a think why you let yourself slip back into this horrible addiction. Try to find the reason why you lost control and think of how you will do things differently moving forward.


It is a long process to make your mind understand why you do this to yourself. But until you can be honest with yourself and focus on getting better, then you will always be caught in this circle.


This disease can be beaten. Be strong and stay focused.


All the best.


Charlie

Charlie_Manchester
πριν από 2 έτη

Γεια σου Τσάρλι,

Έχω ενημερώσει ξεκάθαρα το Casino Vulkan ότι πάσχω από τον εθισμό μας στον τζόγο και επίσης υποβάλλομαι σε θεραπεία. Τα μπλοκ δούλεψαν χωρίς κανένα πρόβλημα στα διαδικτυακά καζίνο με άδεια από τη Μάλτα. Λίγοι ήταν και στο Κουρασάο που ενεργοποίησαν αμέσως το αυτοκλείδωμα χωρίς κανένα πρόβλημα. Στο Casino 20bet ο μάνατζερ VIP είπε ότι δεν ήξερε γιατί να ενεργοποιήσει το κλείδωμα αφού είμαι στα μαύρα. Και στην 1bet έπρεπε να στείλω περίπου 20 μηνύματα whatsapp και 3 email μέχρι τελικά ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε. Οπότε δεν είναι πάντα τόσο εύκολο. Μόνο ο Vulkan έχει αντισταθεί πλήρως.

Ναι, συμφωνώ μαζί σου, πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω για τον εαυτό μου και την υγεία μου. Είμαι σε θεραπεία για χρόνια και είχα καλές περιόδους χωρίς παιχνίδι. Αυτό το ηλίθιο e-mail από τον Vulkan με χτύπησε σε μια κακή στιγμή. Στην αρχή την αγνόησα για βδομάδες, μετά τελικά έσπασα.

Ωστόσο, το να μην παλεύω για τα χρήματά μου δεν είναι ο σωστός τρόπος. Αν ήταν ένα μικρό ποσό θα έλεγα: κακή τύχη. Αλλά είναι ένα πραγματικά, πολύ μεγάλο ποσό που έχασα σε μόλις 12 ημέρες. Και δεν μιλάω για 5.000 ευρώ.

Θερμοί χαιρετισμοί,

Λέων

Αυτόματη μετάφραση:
leo174402
πριν από 2 έτη

Hello Leo,

I can't imagine what it must be like.

I believe that we all need to work especially on things that don't work as they should. Hence I ask you kindly to submit the complaint. Through it, you'll give other players a chance to learn how this "casino" deals with such a delicate and complicated matter and you can save them from greater harm eventually.

Thank you and keep fighting 🤞


Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

Έχω ήδη στείλει email στο καζίνο. Συμμετείχα επίσης στην ομάδα EM. Ήδη ένας υπεύθυνος επικοινώνησε μαζί μου ότι αυτή τη στιγμή είναι σε διακοπές, αλλά προωθήθηκα σε κεντρικό γραφείο.

Ας δούμε τι θα γίνει εδώ σήμερα. Ίσως υπάρχει μια απλή λύση.

Αυτόματη μετάφραση:
leo174402
πριν από 2 έτη

Hello leo174402,

I will wait for any updates. Keep us posted.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

Έλαβα απάντηση χθες. Το αίτημά μου για επιστροφή χρημάτων απορρίφθηκε αρχικά από το καζίνο. Έστειλα περισσότερες πληροφορίες εκεί και τους έδωσα άλλη μέρα. Το καζίνο με παρέπεμψε στους όρους και τις προϋποθέσεις τους. Ακολούθησα ακριβώς αυτό (προσπάθησα να αποκλείσω τον εαυτό μου μέσω συνομιλίας και αλληλογραφίας).

Εάν δεν καταλήξουμε σε συμφωνία σήμερα, θα καταθέσω την καταγγελία από την πλευρά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
leo174402
πριν από 2 έτη

Hello leo174402,

feel free to file the complaint anytime. I wish it would not come this far, however.

Stay strong.



Radka
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

Πήρα μια απάντηση από το καζίνο σήμερα το πρωί. Τα υποβληθέντα στοιχεία μου αγνοήθηκαν. Το καζίνο λέει ξανά: Κάναμε τα πάντα σωστά, χωρίς επιστροφές χρημάτων.

Δεν ασχολούνται καν με τα στοιχεία που τους έδωσα. Δεν μπορώ να πιστέψω τις μεθόδους που χρησιμοποιούν για να προστατεύσουν τα χρήματά τους. Θα κάνω την καταγγελία σήμερα.

Αυτόματη μετάφραση:
leo174402
πριν από 2 έτη

Hello,

We always advise casinos that it's necessary to explain what went wrong and what should have been done differently to avoid the future issue.

Let us see what we can do about it in this case.

leo174402
πριν από 2 έτη

I think it's high time I quit gambling, I am 49 already....my son and daughter does gamble too,I sometimes gamble with them....this is also an addiction and a very bad character I need to abstain from!

Your experience is really touching, I'm an addict too and I have lost alot of money to gambling!

leo174402
πριν από 2 έτη

Γειά σου!

Ίσως αυτό να σας βοηθήσει... https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ ή επίσης https://gluecksspielhero.at/ lg και ό,τι καλύτερο

Αυτόματη μετάφραση:
Hafsat
πριν από 2 έτη

You won't loose at this casino. Take your profit with bonus:

100% to deposit (from 10 euros) when you register through our link: https://bit.ly/bigmoneyboonus

Georgianz
πριν από 2 έτη

What's the name of the casino?

Because I can't possibly one click it from this site!

Hafsat
πριν από 2 έτη

Hello, this is spam at the moment, this guy has posted tons of posts with this link and I will delete those.

The casino he spams is PalmSlots. It's a shame that such a good casino is advertised so poorly. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα