Χαίρετε,
Το όνομά μου είναι leo Έχω έναν λογαριασμό στο Vulkan Vegas και τον Απρίλιο ήθελα να αποκλείσω τον εαυτό μου για πάντα. Υποφέρω από σοβαρό εθισμό στον τζόγο. Οι ψυχολόγοι το έχουν ήδη διαπιστώσει. Επίσης, είμαι σε συνεχή θεραπεία και είχα καταφέρει να μείνω εκτός παιχνιδιού μόνο για λίγους μήνες.
Κατάφερα με επιτυχία να αποκλείσω τον εαυτό μου από τον τζόγο με όλους τους φορείς εκμετάλλευσης όπου ήμουν εγγεγραμμένος. Όχι όμως στο Vulkan Vegas. Στον ιστότοπο, ο πάροχος λέει ότι μπορώ να αποκλείσω τον λογαριασμό μου στην ενότητα "Υπεύθυνο παιχνίδι". Αλλά αυτή η περιοχή δεν υπάρχει. Έτσι επικοινώνησα με έναν υπάλληλο μέσω ζωντανής συνομιλίας. Ενημέρωσα ότι θέλω να απαγορεύσω οριστικά τον λογαριασμό μου για πάντα. Αλλά ο υπάλληλος μου είπε ότι έπρεπε πρώτα να κάνω πλήρη επαλήθευση του λογαριασμού μου, κάτι που δεν είχα κάνει ακόμα. Εφόσον κατέθεσα εκεί με πολλές διαφορετικές κάρτες και λογαριασμούς, αυτή ήταν μια δυσκίνητη διαδικασία. Ήθελα απλώς να αποκλείσω τον λογαριασμό μου για πάντα.
Τέλος πάντων, ο Vulkan Vegas δεν με απαγόρευσε. Μου έστειλαν email λέγοντας ακριβώς αυτό. "Για να απαγορεύσουμε τον λογαριασμό σας, πρέπει πρώτα να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας και στη συνέχεια να μας στείλετε ένα email και να μας πείτε τον λόγο της απαγόρευσης."
Επικοινώνησα αμέσως με ένα μέλος του προσωπικού ξανά μέσω ζωντανής συνομιλίας. Ήμουν πραγματικά απογοητευμένος γιατί δεν μπορούσα να κλειδωθώ (και να προστατευτώ). Είπα ενοχλημένος που δεν μπόρεσαν καν να κάνουν αποκλεισμό του λογαριασμού μου. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός παραμένει ανοιχτός μέχρι σήμερα. Ευτυχώς έχω κρατήσει τα στιγμιότυπα του chat και το e-mail για την απαγόρευση μέχρι σήμερα.
Δεν έχω παίξει για μερικούς μήνες. Στη συνέχεια έλαβα ένα email από τη Vulkan όπου μου πρόσφεραν ένα μπόνους χωρίς κατάθεση περίπου 200€. Μόλις έδιωξα αυτό το email. Όμως λίγες μέρες αργότερα -σε μια αδύναμη στιγμή- δέχτηκα την πρόταση. Λίγες μέρες αργότερα - επειδή η πίστωση κράτησε τόσο πολύ - πραγματικά απλά έπαιξα στον τζόγο τη δωρεάν πίστωση.
Αλλά λίγες μέρες αργότερα, τα βάσανά μου άρχισαν ξανά. Κατέθεσα και έχασα ένα τεράστιο ποσό μέσα σε λίγες μέρες. Είμαι εντελώς απογοητευμένος με τον εαυτό μου που υποτροπίασα ξανά, αλλά και με τον Vulkan, καθώς συνέβη μόνο λόγω αυτής της διαφήμισης, καθώς εκείνη τη στιγμή πάλευαν με το αυτοκλείδωμα. Απλώς προσπάθησαν να το αποτρέψουν παρέχοντας την υποτιθέμενη απαραίτητη επαλήθευση λογαριασμού.
Έχω στοιχηματίσει όλα τα χρήματα που έχω. Υπέκυψα και πάλι στον παθολογικό μου εθισμό. Τώρα είμαι εντελώς σε αδιέξοδο για το τι να κάνω. Φυσικά, το πρώτο πράγμα που κάνω αύριο είναι να επικοινωνήσω με το θεραπευτήριο μου.
Αλλά επειδή ήταν ένα τεράστιο χρηματικό ποσό, αναρωτιέμαι αν δεν πρέπει να κάνω μια καταγγελία εδώ;
Τι με συμβουλεύετε;
Hello,
my name is leo I have an account at Vulkan Vegas and in April I wanted to ban myself forever. I suffer from severe gambling addiction. Psychologists have already established this. Also, I'm in ongoing therapy and had only managed to be off play for a few months.
I was able to successfully exclude myself from gambling with all operators where I was registered. But not at Vulkan Vegas. On the website, the provider says I can block my account in the "Responsible Gaming" section. But this area does not exist. So I contacted an employee via live chat. I informed that I want to permanently ban my account forever. But the clerk told me I had to do a full verification of my account first, which I hadn't done yet. Since I deposited there with many different cards and accounts, this was a cumbersome process. I just wanted to block my account forever.
Anyway, Vulkan Vegas didn't ban me. They sent me an email saying exactly that. "In order for us to ban your account, you must first verify your account and then send us an email and tell us the reason for the ban."
I immediately contacted a member of staff again via live chat. I was really frustrated because I couldn't lock (and protect) myself. I said annoyed that they couldn't even get my account banned. In any case, the account is still open to this day. Luckily I have kept the screenshots of the chat and the e-mail about the ban until today.
I haven't played for a few months. Then I received an email from Vulkan where they offered me a no deposit bonus of around €200. I just pushed that email away. But a few days later - in a weak moment - I accepted the offer. A few days later - because the crediting took so long - I really just gambled away the free credit.
But a few days later, my suffering began again. I deposited and lost a huge sum in a few days. I'm totally frustrated with myself for relapsing again but also with Vulkan as it only happened because of this ad as they were fighting the self-lockdown at the time. They simply tried to prevent this by providing the supposedly necessary account verification.
I've gambled away all the money I have. Completely succumbed again to my pathological addiction. Now I'm totally at a loss as to what to do. Of course, the first thing I do tomorrow is to contact my therapy center.
But since it was a huge sum of money, I wonder if I shouldn't make a complaint here?
What do you advise me?
Hallo,
mein Name ist Leo. Ich habe ein Konto bei Vulkan Vegas und wollte mich im April selbst sperren für immer. Ich leide unter massiver Spielsucht. Psychologen haben das bereits festgestellt. Außerdem bin ich in laufender Therapie und hatte erst geschafft, ein paar Monate spielfrei zu sein.
Bei allen Betreibern, wo ich registriert war, konnte ich mich erfolgreich vom Glücksspiel ausschließen. Aber nicht bei Vulkan Vegas. Auf der Webseite sagt der Anbieter, ich könne im Bereich "Verantwortungsbewusstes Spielen" mein Konto sperren. Doch diesen Bereich gibt es nicht. Also kontaktierte ich einen Mitarbeiter über den Live Chat. Ich teilte mit, dass ich mein Konto dauerhaft für immer sperren möchte. Doch der Mitarbeiter sagte mir, ich müsse zuvor eine vollständige Verifizierung meines Kontos durchführen, was noch nicht gemacht war. Da ich mit vielen verschiedenen Karten und Konten dort einbezahlt habe, war dies ein umständliches Verfahren. Ich wollte doch nur mein Konto für immer sperren.
Jedenfalls sperrte mich Vulkan Vegas nicht. Sie sendeten mir ein E-Mail, wo sie genau dies sagten. "Damit wir ihr Konto sperren können, müssen Sie zuerst Ihr Konto verifizieren und danach uns eine E-Mail senden, wo Sie uns auch den Grund für die gewünschte Sperre mitteilen".
Daraufhin kontaktierte ich sofort erneut einen Mitarbeiter über den Live Chat. Ich war wirklich frustriert, weil ich mich nicht sperren (und so schützen) konnte. Ich sagte genervt, dass sie nicht einmal eine Sperre für mein Konto hinbekommen würden. Das Konto ist jedenfalls bis heute noch geöffnet. Die Screenshots über den Chat und die E-Mail wegen der Sperre habe ich zum Glück bis heute aufgehoben.
Ich war einige Monate spielfrei. Dann erhielt ich eine E-Mail von Vulkan, wo sie mir einen ca. 200 Euro ohne-einzahlen Bonus angeboten haben. Diese E-Mail habe ich erst weggedrückt. Doch ein paar Tage später - in einem schwachen Moment - nahm ich das Angebot dann doch an. Ich habe ein paar Tage später - weil die Gutschrift so lange dauerte - wirklich nur das Gratis-Guthaben verspielt.
Doch ein paar Tage später begann mein Leid von Neuem. Ich zahlte ein und verlor in wenigen Tagen eine riesige Summe. Ich bin total frustriert über mich selbst, dass ich wieder rückfällig wurde, aber auch auf Vulkan, da dies nur wegen dieser Werbung passierte, da sie sich damals gegen die Selbstsperre gewehrt haben. Sie haben ganz einfach versucht, diese zu verhindern, indem sie die angeblich dafür notwendige Kontoverifizierung vorgesetzt haben.
Ich habe alles Geld, was ich habe, verspielt. Bin erneut komplett meiner pathologischen Sucht unterlegen. Nun bin ich total ratlos, was ich machen soll. Natürlich ist das Erste, was ich morgen mache, meine Therapiestelle zu kontaktieren.
Aber nachdem es eine riesige Geldsumme war, stelle ich mir die Frage, ob ich hier nicht eine Beschwerde anbringen soll?
Was ratet ihr mir?