Levantamento του sportaz

πριν από 5 μήνες από Paulo0077
|
1211 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Καλησπέρα, προσπαθώ να κάνω την πρώτη μου ανάληψη από τις 5 Ιουνίου και μου λένε ότι εκκρεμεί, πιστεύω ότι οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχει ζητηθεί ακόμη η αίτηση παράδοσης εγγράφων, έχω ήδη επικοινωνήσει με αρκετούς φορές μέσω chat για να μάθω πώς μπορώ να στείλω τα έγγραφα αφού στην καρτέλα (καρτέλα επαλήθευση μου είναι εντελώς αδύνατο..., στο chat δεν μου δίνει κανείς οριστική απάντηση, απλά λένε ότι η διαδικασία είναι σε εξέλιξη και για εμένα να συνεχίσω να περιμένω, έστειλα και 2 email για υποστήριξη και μου λένε ότι το αίτημα θα ζητηθεί τις επόμενες μέρες, έχω αρχίσει να πιστεύω ότι παίρνει πολύ χρόνο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Paulo0077
πριν από 5 μήνες

Hi, I see that you should go through additional verification or send the casino some documents according to what you wrote. But is it just that they asked you to be patient and wait ? 

I would add that we give casinos 14 days to sort out the process both withdrawals and KYC, so if nothing moves forward by then and you don't have any new information, just that you have to be patient, that wouldn't be very pleasant for me. 

Therefore, if you reach this time, you can file a complaint with us and our team will try to help you. 

Of course it would be good to know what casino we are talking about.

Would you let me know ? 

πριν από 5 μήνες

Hi, I see that you should go through additional verification or send the casino some documents according to what you wrote. But is it just that they asked you to be patient and wait ? 

I would add that we give casinos 14 days to sort out the process both withdrawals and KYC, so if nothing moves forward by then and you don't have any new information, just that you have to be patient, that wouldn't be very pleasant for me. 

Therefore, if you reach this time, you can file a complaint with us and our team will try to help you. 

Of course it would be good to know what casino we are talking about.

Would you let me know ? 

πριν από 5 μήνες

Γεια σας, σήμερα έλαβα επιτέλους το αίτημα αποστολής των εγγράφων του sportaza casino, θα στείλω την τεκμηρίωση στο μεταξύ, ελπίζοντας να πάνε όλα κανονικά... μόλις καταφέρω να κάνω την πρώτη μου ανάληψη, θα σας ενημερώσω 😉 σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας

Αυτόματη μετάφραση:
Paulo0077
πριν από 5 μήνες

Sure, thanks for getting in touch. What documents does the casino require from you ? I firmly believe that you will go through this process and then you will be able to withdraw without further difficulties. 

I will wait for your update.🙂

πριν από 5 μήνες

Καλησπέρα, η επαλήθευση γίνεται με πολύ σύνθετο τρόπο όπως θα περίμενες, θα ζητήσουν bi photo, απόδειξη κατοικίας και selfie, όλα εντάξει, προς το παρόν... το πρόβλημα είναι το αίτημα για μια τραπεζικό αντίγραφο για τον μήνα Μάιο, με τις καταθέσεις που έγιναν στο καζίνο, έχω στείλει ήδη το αντίγραφο κίνησης δύο φορές, συμπεριλαμβανομένου σε PDF όπως ζητήθηκε... δεν υπάρχουν καταθέσεις στο καζίνο στο αντίγραφο κίνησης, γιατί έχω ήδη εξηγήσει αρκετές φορές στους υπαλλήλους του καζίνο, ότι όλες οι καταθέσεις που έκανα ήταν μέσω καρτών 25 ευρώ από την paysafcard... Δεν καταλαβαίνω γιατί με περιπλέκουν. .. 😕 αν μπορείτε να με βοηθήσετε, πείτε μου...

Αυτόματη μετάφραση:
Paulo0077
πριν από 4 μήνες

Oh, and so you can't verify the account until you send some proof of those deposits, yes ?

So if you can't get anywhere and the casino can't help or advise you in this situation, you can file a complaint with us.

You can do so at this link. ⬅️

Our team will take a look at your situation and see if we can help.

Are you in?

πριν από 4 μήνες

Oh, and so you can't verify the account until you send some proof of those deposits, yes ?

So if you can't get anywhere and the casino can't help or advise you in this situation, you can file a complaint with us.

You can do so at this link. ⬅️

Our team will take a look at your situation and see if we can help.

Are you in?

πριν από 4 μήνες

Ναι, έτσι είναι, αυτή τη στιγμή είναι ακόμα υπό επαλήθευση... όλες οι καταθέσεις που έκανα ήταν πάντα με κάρτες 25 ευρώ paysafcard online, που υπάρχουν σε περίπτερα και καταστήματα, η κατάθεση δεν θα μου δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα, η ανάληψη είναι περίπλοκη.. Πώς θέλουν να αποδείξω κάτι που δεν υπάρχει στο αντίγραφο κίνησης της τράπεζας;;; Αναρωτιέμαι επίσης γιατί αυτή η επαλήθευση δεν έγινε στην αρχή της εγγραφής και εμφανίζεται μόνο τώρα αφού προσπάθησα να κάνω την πρώτη μου ανάληψη... Το έχω ήδη στείλει. 2 email που εξηγούν τι ακριβώς γράφω εδώ... Περιμένω απάντηση από αυτούς

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Paulo0077
πριν από 4 μήνες

Well, casinos usually verify players on first withdrawal, so that's pretty common I would say. 

But on the other hand, I don't see a reasonable point in players being allowed to deposit via such paysafe cards. Because if there's a problem with that during verification, I can't imagine what you'd have to send as proof. Only methods where you have no problem showing that you have deposited in the casino should always be available. 

So I wonder what happens next and what they write off. If you don't move on, I've already suggested what you can do. So let's hold on. 

πριν από 4 μήνες

Καλημέρα, μόλις έλαβα ειδοποίηση από το sportaza casino ότι θέλουν να αποδείξω ότι οι καταθέσεις έγιναν με paysafcard, συνεχίζουν να επιμένουν να στείλω απόδειξη του ηλεκτρονικού μου πορτοφολιού σε αρχείο pdf, των ανανεώσεων paysafcard ... μερικές φορές τους το εξήγησα ήδη, αναρωτιέμαι αν ξέρουν τι είναι αυτό ή αν έχουν τις ικανότητες να κάνουν αυτό που κάνουν...🙁 Νομίζω ότι με δυσκολεύουν τη διαδικασία λόγω του το υπόλοιπο είναι αρκετά υψηλό, καθώς έχουν ήδη περιοριστεί στα ποσά πονταρίσματος που ποντάρω (τώρα μπορώ να ποντάρω μόνο 1 ευρώ τη φορά) αλλά καταλαβαίνω ότι είναι αυτοί που υπαγορεύουν τους κανόνες... όσο για την ανάκτηση του ισορροπία που δικαιωματικά είναι δική μου, νομίζω ότι είναι θεμιτή, καθώς κέρδισα ειλικρινά χωρίς καμία παραβίαση...

Βάζω στοίχημα 14 χρόνια, και είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει αυτή η κατάσταση,...θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου και θα κάνω καταγγελία

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Paulo0077
πριν από 4 μήνες

Good day to you.

I imagine it is easy to conclude this is just what players usually call stalling tactics. On the other hand, I can legitimately state that players who had relatively large amounts in the balance, in particular, were looked into more than others. I understand the sound of it, but these are standard operating procedures at casinos and are generally unavoidable. To receive the money, it is preferable to cooperate, and the deposit confirmation is, in my opinion, a typical request. I am not saying that every employee at a casino knows how virtual cards operate or if you can get their information through online banking, not to mention the screenshots...

In any case, I really hope that you and the casino can communicate clearly; for that reason, I hope the extra verification concludes quickly and successfully!


πριν από 4 μήνες

Γεια, το κάνω ήδη με τον πιο ειρηνικό τρόπο για να συνεργαστώ με το καζίνο, δεν βλέπω πώς μπορώ να συνεργαστώ περαιτέρω... είναι αλήθεια ότι έχω υψηλό υπόλοιπο, αλλά σε μεγάλο βαθμό λόγω ενός πολλαπλού στοιχήματος σχετικά με τα αποτελέσματα ποδοσφαίρου, επιλύθηκαν σε μερικές εβδομάδες, επίσης έχω χάσει πολλές φορές και δεν έχω πάει ποτέ να παραπονεθώ στο καζίνο για το τι έχασα, .. είναι επίσης αλήθεια ότι δεν έχω απολύτως τίποτα να κρύψω, απλώς το ρωτάω αυτό το καζίνο ξέρει πώς να δέχεται όταν ο παίκτης κερδίζει, με τον ίδιο τρόπο που το κάνω και εγώ δέχομαι να χάνω όταν χάνω...Θα πάω ακόμα παραπέρα και θα πω ότι πριν παίξω σε αυτό το καζίνο έπαιζα σε ένα άλλο όπου κατέθεσα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, χωρίς ποτέ να έχω κανένα πρόβλημα με την επαλήθευση ή τις αναλήψεις, και ο λόγος για τον οποίο άλλαξα στο τρέχον, ήταν επειδή περιορίστηκα επίσης σε μικρά ποσά ανά στοίχημα, αλλά ήταν σωστοί και μου εξήγησαν γιατί το έκαναν και μου επέτρεψε να κάνω ανάληψη όλου του υπολοίπου που είχα στον λογαριασμό, είτε ήταν 5000 είτε 100.000 και με μια κίνηση αν το θέλω - αν. Παρόλο που δεν βάζω πλέον στοιχήματα σε αυτό το καζίνο για τον εαυτό μου, θα έχουν για πάντα τον σεβασμό μου, τουλάχιστον θα μου εξηγήσουν γιατί με περιόριζαν, και είχα την ικανότητα να καταλάβω... η sportaza φοβάται ότι κάνω κακό το καζίνο, ότι μου πληρώνουν το έπαθλο που κέρδισα με δική μου αξία, και αν το επιθυμούν μετά την πληρωμή, θα το αλλάξω ξανά, αν το επιθυμούν φυσικά...

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας 😉

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Paulo0077
πριν από 4 μήνες

I understand your position and I see that the situation regarding verification is still not resolved. So it was a good step that you filed a complaint and I hope that our team together with you and the casino will be able to successfully verify it. If the only problem is the virtual card, I guess it won't take long. 

I'll keep my fingers crossed and wait for your next reports, hopefully they will be positive. 🙂

Jaro
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, ακόμα περιμένω δύο email που έστειλα στο sportaza, 1 email στις 19 Ιουνίου και άλλο στις 21 Ιουνίου, μιας και δεν είχαν απαντήσει στο πρώτο email, ακόμα περιμένω απάντηση από αυτούς και μέχρι τώρα εξακολουθώ να περιμένω απάντηση σε Αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έστειλα στην υποστήριξη του καζίνο Sportaza, την υπηρεσία συνομιλίας του καζίνο, δημιουργούν ακόμα περισσότερο άγχος και στρες στον πελάτη, χωρίς να δίνουν την κατάλληλη απάντηση, και η υποστήριξη αυτού του καζίνο δεν απαντά καν σε email, ωστόσο το έπαθλο που κέρδισα παραμένει χωρίς να σε δω...😕

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Paulo0077
πριν από 4 μήνες

I understand that it is important for the casino to communicate properly with the player and at least give him some reassurance. However, we can see that this is probably not the case for this particular one, so the only thing we can do for now is to wait. I hate to say it, but at the moment we have nothing else to do.

I want to firmly believe that everything will be resolved and that this endless saga will come to an end. 😥

πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα, ο λογαριασμός μου επιτέλους επαληθεύτηκε με επιτυχία. Είμαι πολύ χαρούμενος, ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας... τις καλύτερες ευχές και τις καλύτερες ευχές σε όλη την ομάδα του Casino Guru... απλά φανταστικό 😉

Αυτόματη μετάφραση:
Paulo0077
πριν από 4 μήνες

Great news and I enjoy it with you. Now I firmly believe that nothing will stand in the way of your wins, whether present or future, and everything will only get better from now on. 

Congratulations and if you need anything or want to share some news with us, let us know. ☘️😊😎

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα