HITNSPIN BORROW ME

πριν από 8 μήνες από alexmirinciuc
|
1291 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

hELLO, Igeted a bonus from them, with 50 fs and i made 5k RON, AND THIS CASINO said to me that i violatd their rules. This are excuses instead that i couldnt deposit 2 days after day closed my account, and also they gave my perosnal data now. What can i do? They dont want to give me my money back

alexmirinciuc
πριν από 8 μήνες

Hello. Firstly I would like to ask you a favor, please.🙏 There is no need to write posts in English, if this is not your "mother language", as we say. We do have an auto translate function here, which is helping us to understand people all around the world. Sometimes is a bit difficult to understand what people would like to say exactly, if you get me.

Anyway, let's get to the bottom of the issue, you are having at this casino. I can see you have already submitted a complaint and our team is working on it. If I may ask, not sure if I get it right, you know. You did not deposit any money to this casino, you got some free spins and won money from those. Is that right? Have they explained what rules exactly have you violated, before the casino blocked your account?

πριν από 8 μήνες

Γεια ναι. Από τη στιγμή που δημιούργησα τον λογαριασμό μου, έλαβα 50fs και ολοκλήρωσα όλες τις προϋποθέσεις κυκλοφορίας, βγάζοντας 50 εκατομμύρια, χρήματα που μπορούσαν να βγουν από τον λογαριασμό. Αναφέρω το γεγονός ότι μου είπαν ψέματα στο live chat ότι η επαλήθευση είναι στο τελευταίο στάδιο, όταν μετά από 2 ώρες δεν μπορούσα πλέον να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό και εμφανίστηκε ένα κείμενο "user ITs blocked". Δεν μπορούσα να καταθέσω, κατηγόρησαν το σύστημά τους, ενώ άλλα άτομα μπορούσαν να καταθέσουν στο καζίνο. Επικοινώνησα και με το chat για αυτό και μου είπαν ότι τα χρήματα μπορούν να κατατεθούν πριν κάνετε την επαλήθευση σας, με οποιαδήποτε κάρτα. Πιστεύω ακράδαντα ότι λένε ψέματα και απλώς ψάχνουν δικαιολογίες για να μην μου δώσουν χρήματα. Ελπίζω να με βοηθήσετε, θα σας ήμουν ευγνώμων🙏 Είπαν ότι παραβίασα τον κανόνα τους με μπόνους και IP, αυτός ήταν ο λόγος τους και όταν τους είπα να μου το δείξουν και να το δηλώσουν, έκαναν ότι δεν ήξεραν το θέμα και το απέφυγαν

Αυτόματη μετάφραση:
alexmirinciuc
πριν από 8 μήνες

Firstly I'd like to thank you for taking my tip into consideration and starting to use the auto translator, here. I reckon everything you write is more understandable now.👌

From what you write about, that the casino blocked your IP, I actually can understand the reason, now. As I have read in your complaint, Veronika has explained it there perfectly. She wrote: "Dear alexmirinciuc, It is important to understand that creating multiple accounts in a casino to take advantage of bonuses is strictly prohibited according to the terms and conditions. The casino has the right to close all of your accounts and seize any winnings. It is worth noting that creating a new account does not mean it will be detected immediately. Many online casinos conduct verification checks only when a withdrawal request is made. However, this does not give you permission to create multiple accounts."

As I have also read, the casino representative has explained the whole issue. Let's see now, how the case will continue, I am really eager to see that. 🤔

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα