ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 38)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
334329 προβολές 3785 απαντήσεις |
|
1...37 38 39...250
Προσθήκη ανάρτησης
emil_erikzon
πριν από 4 μήνες

Pixtabo = https://pixtabo.com/ support@pixtabo.com / pixtabou@gmail.com

Ive mailed both those yesterday but still no response, they say that they will respond in 48 hours and that its a promise on their sites.



πριν από 4 μήνες

Wish we could do something with the PaymentIQ owned by Worldline, they are behind a lot of these for sure.

keejan
πριν από 4 μήνες

Which email did you contact 123templates on? The one I found claims no responsibility for 123templates..

Δημοσίευση από Bibble58 διαγράφηκε
carsix79
πριν από 4 μήνες

Hey, how did you get in contact with Enigma and digikey?

Veven
πριν από 4 μήνες

Eu.support@digikey.com


havent got a respond from them though

Bollee
πριν από 4 μήνες

I think most won't reply. If you're lucky, they will do the refunds.


But more likely not.


veritas1979
πριν από 4 μήνες

Yeah I think the same. Have got from canapay and skinzcar.


did a chargeback at my bank from iwc and incredibleskins earlier today, will see how that goes

Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
fiore84
πριν από 4 μήνες

Ναι μπορείς. Η Swedbank δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.




Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Nidd90 διαγράφηκε
πριν από 4 μήνες

I had money for skrill, not for gambling. I still managed to deposit on a casino. According to skrill it goes as (electronics store) not gambling. It says lcyogcy.xyz and is in currency CNY. Anyone know anything about it?

Nidd90
πριν από 4 μήνες

Ομορφη!

θα τους στείλω και email τώρα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Any UK customers successfully got charge back from bank? My one just got back on one saying that my claim was potentially fraudulent and have decided not to continue investigating it.

And reminding me that false claims are fraudulent..


A bit of a threatening mail from them tbh..not sure what to do.


Veven
πριν από 4 μήνες

i contacted them trough that email:

support@123templates.net

they messaged me back 3 days after that

keejan
πριν από 4 μήνες

They are a payment processor involved in transactions with unlicensed companies. No idea avout otherrm associations though

veritas1979
πριν από 4 μήνες

quite incredible and even sad that such a large company as worldline is involved with payment iq etc without any consequences. Have you tried to contact them? Definitely at least connected to Infiniza….

keejan
πριν από 4 μήνες

What did your statement say? I have 123templates.com and not .net


And what did 123templates.net tell you?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
knkwpbdvxx
πριν από 4 μήνες

I have tried contacting them through Worldline channels, and will continue trying.


I actually interviewed with them a year or two ago as a product manager, but when they mentioned focus would be gambling, I withdrew. Which I'm happy for now.

Callefisher
πριν από 4 μήνες

In that case, Skrill should help you get proof of purchase if you tell them you didn't get delivered anything?

1...37 38 39...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα