Είπαν ότι ήταν 20% και μου φαίνεται περίπου 25% Έχω επιστρέψει ζητώντας υψηλότερο ποσοστό λέγοντας ότι είμαι βέβαιος ότι η τράπεζα θα ανακτήσει περισσότερα, αν όχι όλα. ανακτήθηκαν χρήματα από την τράπεζα για να πληρωθούν τα χρέη μου έστειλα επίσης τα στοιχεία του gamstop μου και οι συνεδρίες τυχερών παιχνιδιών θα δουν τι θα επιστρέψουν με 50% θα ήταν αξιοπρεπές αν έβλεπα ανθρώπους να τα παίρνουν όλα πίσω
They said it was 20% it looks about 25% to me Ive went back asking for a higher percentage saying im confident the bank will recover more if not all I also sent my payslip to show I could not afford to lose such amounts and that it was money recovered by the bank to pay of debts ive also sent my gamstop details and gambling therapy sessions will see what they come back with 50% would be decent ive seen people getting it all back
Είπαν ότι ήταν 20% και μου φαίνεται περίπου 25% Έχω επιστρέψει ζητώντας υψηλότερο ποσοστό λέγοντας ότι είμαι βέβαιος ότι η τράπεζα θα ανακτήσει περισσότερα, αν όχι όλα. ανακτήθηκαν χρήματα από την τράπεζα για να πληρωθούν τα χρέη μου έστειλα επίσης τα στοιχεία του gamstop μου και οι συνεδρίες τυχερών παιχνιδιών θα δουν τι θα επιστρέψουν με 50% θα ήταν αξιοπρεπές αν έβλεπα ανθρώπους να τα παίρνουν όλα πίσω
They said it was 20% it looks about 25% to me Ive went back asking for a higher percentage saying im confident the bank will recover more if not all I also sent my payslip to show I could not afford to lose such amounts and that it was money recovered by the bank to pay of debts ive also sent my gamstop details and gambling therapy sessions will see what they come back with 50% would be decent ive seen people getting it all back
Yh ακούγεται για το σωστό σύντροφο, νομίζω ότι τους πήρα τα δικαιώματα τώρα, ο φίλος θα δει πώς θα αντιδράσουν!
Yh sounds about right mate I reckon ive got them bang to rights now mate will see how they respond !
Παρακαλώ βοηθήστε με - οποιαδήποτε συμβουλή εκτιμάται.
(Βάσει του Ηνωμένου Βασιλείου) - Δεν μπορώ να βρω τις οδηγίες χρέωσης Mastercard για λανθασμένο MCC, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;
https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ
Οι συναλλαγές είναι πολύ περισσότερες από 120 ημέρες για τη Mastercard Chargebacj - θα προσπαθήσουμε ούτως ή άλλως να δοκιμάσουμε την αντιστροφή χρέωσης. Κάποια συμβουλή για την καλύτερη τακτική/προσέγγιση;)
Please help me - any advice appreciated.
(UK Based) - I can't find the Mastercard debit guidance for incorrect MCC can anyone help me?
https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf
MY SITUATION
Transactions are well over 120 days for Mastercard Chargebacj - going to try chargeback attempt anyway. Any advice for best tactic/approach?)
Είπαν ότι ήταν 20% και μου φαίνεται περίπου 25% Έχω επιστρέψει ζητώντας υψηλότερο ποσοστό λέγοντας ότι είμαι βέβαιος ότι η τράπεζα θα ανακτήσει περισσότερα, αν όχι όλα. ανακτήθηκαν χρήματα από την τράπεζα για να πληρωθούν τα χρέη μου έστειλα επίσης τα στοιχεία του gamstop μου και οι συνεδρίες τυχερών παιχνιδιών θα δουν τι θα επιστρέψουν με 50% θα ήταν αξιοπρεπές αν έβλεπα ανθρώπους να τα παίρνουν όλα πίσω
They said it was 20% it looks about 25% to me Ive went back asking for a higher percentage saying im confident the bank will recover more if not all I also sent my payslip to show I could not afford to lose such amounts and that it was money recovered by the bank to pay of debts ive also sent my gamstop details and gambling therapy sessions will see what they come back with 50% would be decent ive seen people getting it all back
Αλλά σας απαντούν τώρα από την αξιολόγηση του Trustpilot, φαντάζομαι;
Πραγματικά θα έπαιρνα τα λεφτά...
Καλύτερα με e bird στο χέρι μετά 10 στο δάσος.
But they anwser you now since the trustpilot review i guess?
I would take the money actually....
Better with e bird in the hand then 10 in the woods.
Ναι, Χάρι, απάντησαν στην κριτική μου για αξιόπιστους πιλότους, το αφαιρέθηκαν και το ξαναέβαλα, αλλά ξέρουν ότι δεν είναι σωστό, οπότε κάτι έχει αλλάξει χωρίς αμφιβολία, ίσως τους έχουν συμβουλέψει να αναλάβουν δράση από τους εμπόρους πληρωμών ή κάτι που είναι δελεαστικό να το κάνουν όπως λες είναι λίγα λεφτά αμέσως που θα βοηθούσε ευχαριστώ για τη συμβουλή φαντάζομαι ότι θα είναι αγώνας για να το αποκτήσω
Yes Harry they answered my trustpilot review they got it removed and I put it back on again but they know its not right so something has changed no doubt maybe they have been advised to take action by the payment merchants or something it is tempting just to take it as you say its a bit of money right away that would help thanks for the advice I can imagine it will be a fight to get it
Οκ συνεχίστε να τους πιέζετε, απλά δεν τα παρατάω ποτέ
Ok keep pushing them I just never give up
Η τράπεζά μου απέρριψε τις αξιώσεις μου και μου είπε ότι δεν υπάρχει αντιστροφή χρέωσης για εσφαλμένο MCC
My bank has rejected my claims and told me there is no chargeback for incorrect MCC
Συγγνώμη φίλε.
Αλλά σε 999 από τις 1000 περιπτώσεις αυτό είναι το αποτέλεσμα για τους ανθρώπους εδώ στο φόρουμ.
Και για μένα.
Νομίζω ότι έχετε πολύ καλύτερες πιθανότητες να πάτε και στο καζίνο και στον ψεύτικο έμπορο.
Όταν στέλνετε email στον έμπορο - ΠΑΝΤΑ CC FBI, Κυβερνήτης, Διαμεσολαβητής και ούτω καθεξής.
Επίσης γράψε στο mail ότι είναι πλυντήριο ρούχων, απάτη επίσης
Sorry mate.
But in 999 of 1000 cases that is the outcome for people here on forum.
For me as well.
I think you have far better chance to go both to casino and to the fake merchant.
When you send email to the merchant - ALWAYS CC FBI, Govermant, ombudsman, and so on.
Also write in the mail that it is money laundrie, fraud aso
Μόλις κατάλαβαν ότι θα πήγαινε σε ένα διαδικτυακό καζίνο, το απέρριψαν αμέσως
As soon as they knew that it was going to an online casino they rejected it straight away
Ποια τράπεζα ήταν η δική σου; Μου είπαν ότι λόγω των μπλοκ τζόγου έχει χαρακτηριστεί ως παραπλανητική δήλωση λόγω λανθασμένων κωδικών MCC
What bank was yours? I’ve been told because of gambling blocks it’s classed as misrepresentation due to the wrong MCc codes
Starling bank . Τους έχω κάνει παράπονο. Ήταν περισσότερο μια ανάκριση μαζί τους και μετά την απέρριψαν μετά από μια εβδομάδα ερωτήσεων πέρα δώθε.
Starling bank . I have raised a complaint with them . It was more of an interrogation with them then they rejected it after a week of back and forth questions .
Το έλαβα σήμερα σχετικά με την έκκλησή μου για μεγαλύτερη επιστροφή χρημάτων Kinghills που κάποιος το είχε αυτό φαίνεται να είναι καλό σημάδι
I got this today about my appeal for a bigger refund Kinghills anyone had this it seems to be a good sign
Μόλις έλαβα ένα μήνυμα ενημέρωσης σχετικά με το παράπονό μου, συγγνώμη που αργεί τόσο πολύ, στοχεύουμε να το επιλύσουμε εντός των επόμενων 5 εβδομάδων
Just got an update message about my complaint sorry it is taking so long we aim to resolve it within the next 5 weeks
Γεια σου Paul, μια ιδέα, αν διαμαρτύρεσαι για το Kinghills στην τράπεζά σου, δεν μπορείς να τους δείξεις το email που έλαβες όπου εκεί ήταν έτοιμος να επιστρέψεις μέρος της ζημιάς σου, σίγουρα αυτό θα αποδείξει ότι η αξίωσή σου είναι νόμιμη και ότι το καζίνο το ίδιο γνωρίζει ότι είναι το λάθος δεν προσφέρουν καθόλου πολλά καζίνο επιστροφές χρημάτων ανεξάρτητα από την περίσταση, οπότε το να σου προσφερθεί κάτι δείχνει ότι τα έχεις πάνω από ένα βαρέλι
Hi Paul just an idea if your complaining about Kinghills to your bank can you not show them the email you received where there prepared to refund part of your loss surely this will provide evidence that your claim is legitimate and that the casino it self knows its in the wrong not many casinos offer refunds at all regardless of circumstance so to be offered something shows you have them over a barrel
Γεια Κρεγκ, εντάξει, θα ανησυχούσα επίσης, αν τους δείξετε το email μπορεί να μην αυξήσουν τις αντιστροφές χρέωσης καθώς ο έμπορος συνεργάζεται; κάνω λάθος, δεν είμαι σίγουρος ότι θα ήταν καλύτερο να περιμένω να δούμε με τι θα επιστρέψουν πρώτα τα kinghills; Το θέμα είναι επίσης ότι έχω στείλει άλλα στοιχεία στην τράπεζα, αλλά δεν έχουν καν εκχωρήσει την υπόθεση ακόμα, οπότε δεν την εξέτασαν, παρατήρησαν ότι έστειλαν αυτήν την ενημέρωση σήμερα για να τα διατηρήσουν σωστά λόγω των νόμων
Hi Craig ok I would also worry though if you show them the email they may not raise the chargebacks as the merchant is co-operating ? am I wrong I am not sure might be best to wait and see what kinghills come back with first ? the thing is as well I have been sending other evidence to the bank but they have not even allocated the case yet so not looked at it they obv sent that update today to keep them right due to laws
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.