KYC Verification not

πριν από 7 μήνες από ceartistic
|
1231 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Hi. I saw this on this site. This is happen me too now. They dont want to verification so I can get my money.


"They tell me that every time my documents are not compliant and they again suggest documents, bank statements etc.. more than that I don't know what to send them, do they want DNA proof?.

 My withdrawals have been old for a long time with the long times each time for verification (with all necessary documents sent) I was denied my withdrawals every time until I played it again.. after a month I played boast again and I won 300 and I continued with the recall they ask me for documents again to make the withdrawal. I sent them the requested details they make me wait for approval for the verification they did and every time I wait without completing anything.. now because I have lost my patience and I don't want to play mine again, I wanted to make the complaint because I I feel cheated. Then if I contact the online agents of the site they always tell me the same answer that I have to wait etc. And now I want my money because I have sent all the documents I have done all the checks and they still insist not to proceed with the verification at this point team I feel cheated because they don't want to continue with the verification to keep the money in the account and play it back to me, that's what they do and wait."


I want my money. I play for 700 euro much money but I won 3300 euro. I want it. The worst is I need my 700 euro and the other I deserve when I won.file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

I am from Sweden but dont know with country this forum is for.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

Σε παρακαλώ βοήθησέ με. Έπαιξα για 700 ευρώ που μετά βίας είχα και κέρδισα, οπότε έχω 3300 ευρώ στον λογαριασμό μου. Δεν πρόκειται να τα ξαναπαίξω και δεν πρόκειται να τα παρατήσω. Έχω στείλει πολλές φορές όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και καθυστερούν το όλο θέμα. Δεν πρόκειται να παίξω αυτά τα χρήματα και θα τα κρατήσω στον λογαριασμό μου με ή χωρίς νίκη.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Το καζίνο Verde είναι αυτό στο οποίο παίζω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Έχει κανείς συμβουλές; Αυτό έχει συμβεί στο παρελθόν και περίμενα και το έπαιξα, αλλά αυτή τη φορά όχι, δεν τα παρατάω. Πήρα τη ζωή μου σε υπέροχο μέρος σήμερα και 3300 ευρώ θα εξοφλούσαν μια πίστωση από μια ατυχή οικονομική κατάσταση που πόνταρα 700 ευρώ και τα κατάφερα. Μπορείτε να ρυθμίσετε το καζίνο σας να βιδώνει με τους πελάτες του ή τι μπορώ να κάνω; Τα έγγραφα KYC είναι σωστά.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
ceartistic
πριν από 7 μήνες

Hello and thank you for your posts. I would like to start with answering you the question, who is this forum for. It is for everyone interested in fair online gambling, actually, and it doesn't matter which country are you from. Feel free even to write in your language, as we use the auto translator here, on our site.

The situation you have described seems kind a frustrating, indeed. Have you got any explanation from the casino, what is the reason for not finishing the verification of your account, perhaps? Is there any document missing, or is there any other problem? When exactly have you ask for the withdrawal, please? We will try to help you out, just need to know few more details. Please get back to us as soon as possible, so we could be able to push your verification further.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα