ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΕπαλήθευση καζίνο Hitnspin

Επαλήθευση καζίνο Hitnspin

πριν από 6 ημέρες από bigtraxxas28
|
323 προβολές 1 απάντηση |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 ημέρες

Οπότε έγραψα εκεί και αφού έπαιξα εκεί για σχεδόν ένα χρόνο κέρδισα κάτι. Τώρα πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου εκεί και εκεί προκύπτει το πρόβλημά μου. Ο λογαριασμός που έβαζα χρήματα εκεί έκλεισε γιατί άλλαξα τράπεζα. Όταν ζήτησα τραπεζικό αντίγραφο, η τράπεζα μου έστειλε ένα email λέγοντας ότι ο λογαριασμός είχε κλείσει και δεν είχα πλέον πρόσβαση σε αυτόν και έγραψα στο καζίνο σχετικά με τις συναλλαγές. Έγραψα στο καζίνο αρκετές φορές εξηγώντας ότι έκτοτε είχα αλλάξει λογαριασμό και δεν είχα πλέον πρόσβαση στον παλιό μου λογαριασμό. Πρώτα ζήτησαν αποδείξεις ότι ο λογαριασμός είχε κλείσει, το οποίο υπέβαλα και εγώ, και ώρες αργότερα όταν έγραψα για υποστήριξη ξανά επέμειναν σε τραπεζικό αντίγραφο και έπρεπε να το εξηγήσω ξανά και ξανά. Δεν φτάνω πουθενά. Τι πρέπει να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
bigtraxxas28
πριν από 5 ημέρες

So do I understand correctly that this is the only reason your account doesn't get verified, right?

How long is this going on for, though?

Our complaint team could actually try to communicate with the casino in your regards and help resolve this issue, if you wish.

Just file a complaint here, and we'll have a look at the situation together.

Follow this link to do so.

If there is anything we could assist you with while submitting a complaint, please let us know.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα