Οπότε έγραψα εκεί και αφού έπαιξα εκεί για σχεδόν ένα χρόνο κέρδισα κάτι. Τώρα πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου εκεί και εκεί προκύπτει το πρόβλημά μου. Ο λογαριασμός που έβαζα χρήματα εκεί έκλεισε γιατί άλλαξα τράπεζα. Όταν ζήτησα τραπεζικό αντίγραφο, η τράπεζα μου έστειλε ένα email λέγοντας ότι ο λογαριασμός είχε κλείσει και δεν είχα πλέον πρόσβαση σε αυτόν και έγραψα στο καζίνο σχετικά με τις συναλλαγές. Έγραψα στο καζίνο αρκετές φορές εξηγώντας ότι έκτοτε είχα αλλάξει λογαριασμό και δεν είχα πλέον πρόσβαση στον παλιό μου λογαριασμό. Πρώτα ζήτησαν αποδείξεις ότι ο λογαριασμός είχε κλείσει, το οποίο υπέβαλα και εγώ, και ώρες αργότερα όταν έγραψα για υποστήριξη ξανά επέμειναν σε τραπεζικό αντίγραφο και έπρεπε να το εξηγήσω ξανά και ξανά. Δεν φτάνω πουθενά. Τι πρέπει να κάνω;
So I signed up there and after playing there for almost a year I won something. Now I have to verify my account there and that's where my problem arises. The account I used to deposit money there was closed because I changed banks. When I asked for a bank statement the bank sent me an email saying that the account had been closed and I no longer had access to it and wrote to the casino about transactions. I wrote to the casino several times explaining that I had since changed accounts and no longer had access to my old account. First they asked for proof that the account had been closed, which I also submitted, and hours later when I wrote to support again they insisted on a bank statement and I had to explain it again and again. I'm not getting anywhere. What should I do?
Also habe mich dort mal angemeldet und nach knap 1 Jahr da spielen was gewonnen nun soll ich mein Konto dort vertifizieren und da begibt mein Problem das Konto womit ich dort einzahlte wurde geschlossen da ich die Bank gewechselt hab auf Anfrage auf ein Kontoauszug schickt die Bank mir ne Mail das das Konto geschlossen wurde kein Zugriff mehr drauf hab und ein Transaktionen schreiben habe den Casino mehrmals geschrieben das erläutert das ich mittlerweile das Konto gewechselt habe und kein Zugriff mehr auf alte Konto . Erst ferlangen die ein Nachweis das das Konto geschlossen wurde habe ich auch eingereicht und std später wen den Support wider anschreibe bestehen die auf ein Kontoauszug und immer wider muss ich’s aufs Neue erklären komm nicht weiter was soll ich tun