Γεια σου.
Λυπάμαι που λέω ότι η ανησυχία που έχετε δεν είναι πολύ σαφής για μένα, αλλά αν θέλω να μαντέψω, φαίνεται ότι θα θέλατε να ρωτήσουμε το καζίνο για ένα ζήτημα που δεν αποδείξατε.
Συμπαθώ. μπορεί να πιστεύετε ότι θα χρειάζονταν μόνο μερικές ερωτήσεις στον εκπρόσωπο του καζίνο. Ωστόσο, τι συμβαίνει, κατά τη γνώμη σας, εάν το καζίνο πει απλώς, "Όχι, αυτό δεν συνέβη"; Έχουμε ήδη αυτό το είδος εμπειρίας, επομένως η διαδικασία καταγγελίας έχει σχεδιαστεί για να ξεπεραστεί αυτό το ζήτημα. Ο παίκτης πρέπει απλώς να παράσχει κάθε είδους υποστηρικτικά στοιχεία για να μπορέσουμε να σταθούμε στο έδαφος.
Εδώ έρχεται η εξήγηση:
Για να προχωρήσετε με την υπόθεσή σας, είναι σημαντικό να έχουμε κάποια μορφή αποδεικτικών στοιχείων που να υποδεικνύουν ένα πιθανό πρόβλημα στο παιχνίδι. Η διαδικασία επίλυσης παραπόνων μας ακολουθεί συγκεκριμένα βήματα για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε αποτελεσματικά τους παίκτες και η ύπαρξη αποδεικτικών στοιχείων από την πλευρά σας είναι ένα κρίσιμο μέρος αυτού.
Εάν μπορείτε να παρέχετε στιγμιότυπα οθόνης ή άλλη τεκμηρίωση, θα μας βοηθούσε να διερευνήσουμε περαιτέρω και να απευθυνθούμε στο καζίνο εκ μέρους σας. Χωρίς αυτό, δυστυχώς είμαστε περιορισμένοι στο πώς μπορούμε να προχωρήσουμε. Η μόνη σύσταση σε τέτοιες περιπτώσεις θα ήταν να επικοινωνήσετε απευθείας με τον πάροχο του παιχνιδιού. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Η απάντησή σου ήταν "Ξέχνα το ευχαριστώ"
Λοιπόν, ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά χωρίς τη συνεργασία σας. λυπάμαι.
Hi there.
I'm sorry to say the concern you have is not very clear to me, but if I'm to guess, it seems you would like us to ask the casino about an issue you did not prove.
I empathize; you may think it would take just a few questions to the casino representative. Still, what, in your opinion, happens if the casino just says, "No, this has not occurred"? We already have this kind of experience, so the complaint process is designed to overcome this matter. The player just has to provide any kind of supportive evidence so we can stand the ground.
Here comes the explanation:
To move forward with your case, it’s essential that we have some form of evidence indicating a possible issue in the game. Our complaint resolution process follows specific steps to ensure we can effectively assist players, and having supporting evidence from your side is a crucial part of that.
If you’re able to provide any screenshots or other documentation, it would help us investigate further and reach out to the casino on your behalf. Without this, we’re unfortunately limited in how we can proceed. The only recommendation in such cases would be to contact the game provider directly. Thank you for your understanding.
Your response was, "Forget it Thank you"
Well, I hope you understand we can't do much without your cooperation. I'm sorry.
Αυτόματη μετάφραση: