ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΈκλεψαν $10.000 πέσος από μένα χωρίς καμία δικαιολογία στο καζίνο mxwin21

Έκλεψαν $10.000 πέσος από μένα χωρίς καμία δικαιολογία στο καζίνο mxwin21

πριν από 1 έτος από Alejandrocala
|
2165 προβολές 7 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, έχω ένα πρόβλημα. Έκλεψαν περισσότερα από δέκα χιλιάδες πέσος από τον λογαριασμό μου τη στιγμή που ήθελα να κάνω ανάληψη. Αρνήθηκαν την απόσυρσή μου, υποστηρίζοντας ότι τα κέρδισα με μπόνους καζίνο και ότι η διεύθυνση IP είχε ήδη εντοπιστεί από άλλο εγγεγραμμένο άτομο και ότι ήθελα να επωφεληθώ με την εγγραφή λογαριασμών μόνο για να έχω μπόνους και επαλήθευσα ότι ο λογαριασμός μου ήταν πραγματικός στέλνοντας τη φωτογραφία της ταυτότητάς μου και επίσης ότι είχα κερδίσει τα χρήματα στις 4:30 το απόγευμα και τα υποτιθέμενα μπόνους μου έδιναν μέχρι τις 10 το βράδυ. Μην χρησιμοποιήσετε κανένα μπόνους ή κάτι τέτοιο για να κερδίσετε τα χρήματα και χειρότερα, τα χρήματα που κατέθεσα μου έκλεψαν. Έχω αποδείξεις για όλα όσα δείχνουν ότι όλα όσα λέω είναι αληθινά και ότι το καζίνο μου κλέβει τα 10 χιλιάδες πέσος χωρίς καμία δικαιολογία

Αυτόματη μετάφραση:
Alejandrocala
πριν από 1 έτος

Hello.

Good that you've found us and submitted the complaint. I'd like to say some casinos tend to use the same IP as a sign of dishonesty and, additionally, as a reason for voiding winnings. We have a different view, though.

If the casino can prove you willingly registered several accounts to gain some kind of unfair advantage, most likely by taking several bonuses only new players are allowed to take, in such a case I'd be benevolent.

Just a quick overview of your approach - see also the Fair Gambling Codex:

"We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future and players will be better protected.

In the meantime, each case should be considered separately. If the casino finds out that a player has created five separate accounts and claimed the full bonus amount on each of them, it is likely that this is a bonus abuser, and the casino has every right to penalize them. On the other hand, if a casual player mistakenly creates two accounts and doesn't even claim the bonus, the casino shouldn't penalize them just because it has a rule that can be used against them."

Keypoint: Each case needs to be considered separately and fairly.

How does that sound to you?


πριν από 1 έτος

Σωστά, δεν είχα καν διεκδικήσει κανενός είδους μπόνους όταν έκανα εγγραφή στον λογαριασμό μου, κέρδισα με τα χρήματα που είχα καταθέσει και έστειλα απόδειξη ότι ήταν έτσι και έχω δίκιο ότι το καζίνο με κλέβει άδικα για να μην να με πληρώσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Alejandrocala
πριν από 1 έτος

It's certainly great that you sent in the evidence and that you've opened a complaint. Our team will try to help you and I firmly believe that everything will be resolved fairly. 

If you have any new information, would it be possible to update us? I'm quite interested in this case and I'm curious how it will turn out. I will be waiting impatiently. 

Jaro
πριν από 1 έτος

file Πριν μια ώρα ρώτησα το καζίνο αν θα μου έδιναν λύση και δεν απαντούν, αγνοούν τα μηνύματα, κάτι που δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι ένα καζίνο που είναι αφιερωμένο στη διάπραξη αυτού του είδους απάτης και που κλέβει από ανθρώπους, εμείς πρέπει να κάνουν κάτι για να σταματήσουν αυτού του είδους οι εγκληματίες που ληστεύουν ανθρώπους με αυτές τις απάτες, ώστε να ακυρώσουν αυτού του είδους τα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Alejandrocala
πριν από 1 έτος

It is certainly not pleasant if no answer comes when you try to resolve the situation. 

However, it's good that you have a complaint and our team will try to help you to get a fair result. Be patient for a while, even though I know it's not easy, and we'll see where the case goes. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, αν το κακό που μετά από αρκετές μέρες πρόκειται να γίνει χειρότερο, θα πουν ότι δεν ξέρουν τίποτα και θα προσπαθήσουν να τα κάνουν όλα ξεχασμένα. Όλοι εμείς που είμαστε εγγεγραμμένοι είμαστε τα άτομα από τα οποία μας κλέβει το καζίνο, οπότε είμαστε όλοι 73 Όσοι από εμάς θα υποβάλουμε την καταγγελία σήμερα έχουμε ραντεβού στις 12 το μεσημέρι με το ανακριτικό προσωπικό στο δημόσιο υπουργείο για να λάβουμε υπόψη των αιτημάτων των θιγόμενων με τα στοιχεία που έχει ο καθένας ώστε να εντοπιστεί ο χώρος και να βρεθούν οι υπεύθυνοι. Έκανα την κατάθεση σε αυτούς, δεν γύρισα να βρω δικαιολογίες για να μην καταθέσω, το έκανα όπως έπρεπε, πλήρωσα τα χρήματα από την κατάθεσή μου γιατί το καζίνο δεν κάνει το ίδιο και πληρώνει οι παίκτες κερδίζουν συνολικά, αν δεν τους αρέσει, κανείς δεν ελπίζω να σταματήσει να κάνει πράγματα και να κλείσει την ιστοσελίδα και να αφοσιωθεί στην πώληση φρέσκου νερού ή κάτι άλλο όπου δεν βγάζουν χρήματα για να μην κυκλοφορούν δικαιολογίες για να ληστέψεις ανθρώπους και να μην πληρώσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Alejandrocala
πριν από 1 έτος

I replied to a similar post here- https://casino.guru/forum/casinos/mxwin-casino---general-discussion#post-80963

So I'd like to keep the conversation in one thread. Thank you.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα