Γειά σου. Λυπάμαι για την κατάστασή σου. Έχετε κάνει το σωστό για να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας, η οποία είναι, φυσικά, δωρεάν. Ελπίζω ότι θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν, ειδικά αν τα έχετε κάνει όλα σωστά, όπως σας είπε η υποστήριξη αυτού του καζίνο και έστειλε το αίτημα να κλείσετε τον λογαριασμό σας μέσω email.
Απλώς, προσέξτε να μην πέσετε σε τυχαίες προσφορές από χρήστες. δεν είμαστε απολύτως σίγουροι τι είδους βοήθεια παρέχουν, όπως μπορείτε να διαβάσετε στην παραπάνω ανάρτηση από την Aldrigspela .
Hello. I am sorry about your situation. You have done the right thing to submit a complaint here with our team, which is, of course, free of charge. I hope they will be able to help you out, especially if you have done everything right as the support of this casino told you and sent the request to close your account by email.
Just please be careful not to fall for any dodgy offers from users; we are not completely sure what kind of help they provide, as you can read in the post above from Aldrigspela.
Αυτόματη μετάφραση: