ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ Wintopia δεν με αφήνει να αποσυρθώ παρά τα πολυάριθμα παράπονα που έγιναν στο κέντρο εξυπηρέτησης.

Η Wintopia δεν με αφήνει να αποσυρθώ παρά τα πολυάριθμα παράπονα που έγιναν στο κέντρο εξυπηρέτησης.

πριν από 8 μήνες από Utente
|
1549 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Η παραλαβή είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, έχουν περάσει 10 μέρες και δυστυχώς η υπηρεσία δεν μου δίνει απάντηση γιατί δεν με αφήνουν να την παραλάβω. Πως είναι δυνατόν να μην σε αφήνει ένας bookmaker να αποσύρεις τα κέρδη σου;;; Πρώτη φορά μου έχει συμβεί στη ζωή μου και κανείς δεν μου δίνει απαντήσεις!

Αυτόματη μετάφραση:
Utente
πριν από 8 μήνες

Hi there. May I ask if your account has been fully verified at this casino, have you made any withdrawals before there? What actually comes to my mind is, that you haven't gone thru the verification process, yet. We usually give casinos 14 full days to have the verification done. Please let us know whenever you have any updates regarding this issue.

Romi
πριν από 8 μήνες

Ναι, έχω ήδη τσεκάρει τα έγγραφα, μάλιστα την πρώτη φορά που το έπαιξα με έκανε να αποσυρθώ. Έχω την αμφιβολία αφού και στις δύο περιπτώσεις κέρδισα πολύ περισσότερα από αυτά που κατέθεσα, τώρα βρίσκουν ευθύνη μαζί μου. Και τώρα το σέρνουν, πιθανότατα μόνο και μόνο επειδή ελπίζουν να τους ξαναπαίξω και να χάσω!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Utente
πριν από 8 μήνες

So in this case I would definitely recommend not to do anything with the money and leave it in the player's account until everything is sorted out. 

You are verified according to what you say, but I have one more question, when you talked about the bookmaker, are your wins from sports betting or did you also play some games in the casino ? 

Please let me know.

πριν από 8 μήνες

Εννοούσα αθλητικά στοιχήματα, όχι καζίνο. Μόνο στο διαδίκτυο δεν έχω βρει κανένα φόρουμ για αυτό, εδώ είναι το μόνο όπου έχω δει ανθρώπους να κάνουν παράπονα και υπάρχουν απαντήσεις. Ναι, δεν έχω άλλη εναλλακτική από το να τους αφήσω εκεί, και ελπίζω να μην μείνουν μαζί τους για πάντα!

Αυτόματη μετάφραση:
Utente
πριν από 8 μήνες

Unfortunately, I will have to disappoint you because we at Casino Guru do not deal with sports betting and therefore I will certainly not recommend you to place a complaint with us. We don't have the insight or the experts to resolve the situation objectively. 

Therefore, my recommendation will be directed to these pages which I will provide you with and I will hope that they will be able to help you there:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/ 

If you can open a complaint, be sure to let me know what the result was.

I wish you the best of luck. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα