ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ Novibet δεν πληρώνει τις αναλήψεις μου, περιμένω ένα μήνα λόγω σφάλματος

Η Novibet δεν πληρώνει τις αναλήψεις μου, περιμένω ένα μήνα λόγω σφάλματος

πριν από 11 μήνες από Tunember
|
2061 προβολές 4 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Ζήτησα ανάληψη πριν από ένα μήνα 40.000 clp Έχω 4 μεθόδους κατάθεσης και 3 επαληθευμένες μεθόδους ανάληψης...και είμαι χρήστης εδώ και πολύ καιρό αυτή τη φορά μίλησα στο chat 100 φορές είναι αγενείς και κακομαθημένοι Ποτέ μην δίνεις λύση Μίλησα επίσης με email αρκετές φορές Μερικές φορές δεν είχα ποτέ μια αξιοπρεπή απάντηση ως άτομο. Τώρα αυτή τη φορά, μετά τον μήνα, ζητάω ανάληψη 10.000 πέσος και μου βγαίνει το ίδιο σφάλμα με την προηγούμενη φορά, μου ζητάει να βάλω email...και η επιλογή δεν υπάρχει, δεν είμαι ο μόνος που έχει πάει μέσω αυτού, υπάρχουν πολλά εδώ στη Χιλή Δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη, κάντε κάτι αυτή τη φορά και θέλω να κλείσω τον λογαριασμό μου μόλις λυθεί, ευχαριστώ tunember@gmail.com


Συντονιστής χρήστη

Αυτόματη μετάφραση:
Tunember
πριν από 11 μήνες

Hi, in this case I would recommend to file a complaint here on this link and our team will try to help you.

However, have you tried asking the casino what to do if you need to enter your email but have no such option ? I think you have waited enough and since the casino did not provide any answer, I think this would be the right thing to do. 

Are you in ? 

πριν από 11 μήνες

Γειά σου! Το ίδιο συνέβη και σε μένα. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους online ρωτώντας τους αν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες και η απάντησή τους είναι όχι, έχω επαληθευτεί τα πάντα (όνομα χρήστη, τραπεζικός λογαριασμός και τρόπος ανάληψης)

Η κατάσταση είναι απογοητευτική, αφού είναι 3.000.000 clp και δεν είναι ελάχιστο ποσό.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις πουθενά, όλοι αποσυνδέονται από τη συνομιλία.

Θα εκτιμούσα πολύ τη βοήθειά σας, να είστε καλά, χαιρετισμούς!

Αυτόματη μετάφραση:
christiancdcy
πριν από 11 μήνες

κανε καταγγελια στο PDI μου ετυχε δυο φορες και πραγματικα ξερεις οτι περασα ασχημα οχι λογω ποσου ειναι γυρω στις 100.000 που εχασα γιατι τελειωσε η υπομονη μου εχασα πολυ χρονο πηγα. μέσα από πολύ θυμό... κάνε παράπονο για ψυχολογικές βλάβες. στο PDI αφού η αρχή που τους ελέγχει δεν κάνει τίποτα. Μου είπαν μάλιστα ότι η Novibet λειτουργεί χωρίς άδεια Μάλτας. Οι ίδιοι λένε ότι δεν αναγνωρίζουν αυτή τη μάρκα. Στο τέλος επέλεξα να το αναφέρω και να κλείσω τον λογαριασμό μου. Μην παίζεις εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Γειά σου! Το ίδιο συνέβη και σε μένα. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους online ρωτώντας τους αν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες και η απάντησή τους είναι όχι, έχω επαληθευτεί τα πάντα (όνομα χρήστη, τραπεζικός λογαριασμός και τρόπος ανάληψης)

Η κατάσταση είναι απογοητευτική, αφού είναι 3.000.000 clp και δεν είναι ελάχιστο ποσό.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις πουθενά, όλοι αποσυνδέονται από τη συνομιλία.

Θα εκτιμούσα πολύ τη βοήθειά σας, να είστε καλά, χαιρετισμούς!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hi, how long has your situation been going on ? I think it's not right for the casino to cut you off and not communicate with you. 

However, in this case I recommend you to file a complaint on this link and our team will try to help you. We'll see where they get to.

Let me know if you're up for it.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα