ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ Mrbet δεν θέλει να καταθέσει το κέρδος μου για 10 ημέρες

Η Mrbet δεν θέλει να καταθέσει το κέρδος μου για 10 ημέρες

πριν από 2 έτη από ibarranew
|
8416 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη

Γεια σας, πριν από 2 μήνες έκανα ανάληψη ένα ποσό 300.000 χιλιάδων πέσος, το οποίο μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω 10 μέρες, που μου φάνηκε πολύ, αλλά δέχτηκα, πέρασαν 15 μέρες και δεν έλαβα τα χρήματα, οπότε θύμωσε και το ξόδεψε και ζήτησε να κλείσει τον λογαριασμό μου μετά από λίγες μέρες. Μου λένε ότι λόγω των προβλημάτων και ζητώντας συγγνώμη μου προσφέρουν 1 μπόνους και ότι δεν θα ξανασυμβεί και τώρα περιμένω 10 μέρες για νέα ανάληψη που δεν φτάνει ποτέ και βλέπω ότι αυτό φαίνεται σαν απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
ibarranew
πριν από 2 έτη

Hello,

I replied to you here:

https://casino.guru/forum/casinos/mr-bet-casino---general-discussion#post-29815

Sadly, it seems that you played it all away and closed the account. I'm sorry but we can't help you in this case.

I hope it will never happen again but if it does, try to be more patient, please.

We could try to help you only before you lost the balance and closed the account. 🙁



πριν από 2 έτη

file Δεν έχω κλείσει τον λογαριασμό μου και το υπόλοιπο που έπαιξα είναι η δεύτερη ανάληψη μου. Έχω ακόμα την πρώτη ανάληψη 350.000 που δεν έχει αντανακλάται και είναι ακόμα σε διαδικασία, η οποία άλλαξε, τώρα λέει πορεία, μετά θα λέει διαδικασία και έτσι θα συνεχίσει να αλλάζει μέχρι να βαρεθεί κανείς

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
ibarranew
πριν από 2 έτη

Hello, allow me t inform you that term balance means your account funds, not the withdrawal.

Hence, I would like to sort things out a bit:

Can you access your account?

In what status is your remaining withdrawal and when was it submitted, please?

What was the last information from the casino concerning your active withdrawal?

I could not find proper answer even in your complaint.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Αν μπορώ να εισαγάγω τον λογαριασμό μου, το υπόλοιπο είναι σε διαδικασία, έχει αλλάξει από σε εξέλιξη, που υποτίθεται ότι είναι όταν είναι έτοιμο να πληρώσει, και μετά αλλάζει σε επεξεργασία, η ανάληψη έγινε στις 31 Ιουλίου, φυσικά, εγώ περίμενε, αλλά μου έχει συμβεί ήδη μια φορά. Πέρασαν 15 μέρες και μου είπαν ότι η απόσυρση απέτυχε. Οι απαντήσεις του καζίνο είναι πάντα οι ίδιες με αυτές που περιμένετε, αλλά δεν υπάρχει ημερομηνία ή λύση. Δεν μου απαντούν πλέον στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση πελατών, μόνο email που δουλεύουν οι πάροχοι. χαχαχα σιγουρα...καλα ηταν για να πω την ιστορια μου και οτι δεν συμβαινει σε κανεναν διαβασα και αλλον παιχτη που του κανει το ιδιο περιμενε πανω απο 2 εβδομαδες και του λενε οτι υπηρχαν προβλήματα με την τράπεζά του και πιστέψτε με αυτό είναι ψέμα

Αυτόματη μετάφραση:
ibarranew
πριν από 2 έτη

Hello,

oh, I see, so the withdrawal status is occasionally changed back to pending.

Well, it may be that there are some technical issues, or the casino is short on staff at the moment and it causes errors and delays.

Anyway, it's good that you've submitted your complaint because we can ask direct questions now.

Kindly wait for Kristina, thank you.

πριν από 2 έτη

Μετά από 15 μέρες μου συνέβη το ίδιο με την άλλη φορά...δεν πληρώνουν και δεν λένε τι έγινε file

Αυτόματη μετάφραση:
ibarranew
πριν από 2 έτη

I'd like to come up with some insights, but I have no clue what's happening, my best shot is that some payment (technical?) problem is involved. I do not think that the casino intends to make players frustrated by simply not paying.

Let us wait for some complaint development.

πριν από 2 έτη

Γεια σας...μετά από 20 ημέρες αναμονής το ποσό επέστρεψε στον λογαριασμό μου που δημιούργησε έναν λογαριασμό neteller και εκεί μπόρεσα να κάνω ανάληψη αν και χάνετε χρήματα λόγω της χρέωσης αλλά τουλάχιστον κατάφερα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου οπότε το πρόβλημα λύθηκε αν και το Το καζίνο δεν έχει ισχύ, ζητήστε τους να σας μεταφέρουν στον τραπεζικό λογαριασμό και να μην περιμένουν περισσότερες από 15 ημέρες για να σας πουν ότι δεν μπορούν να σας ευχαριστήσουν για τη βοήθειά σας, ώστε να μπορείτε να απολαύσετε περισσότερη ηρεμία, γνωρίζοντας ότι εάν έχετε προβλήματα, μπορείτε να βοηθήσετε χαιρετισμούς και ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
ibarranew
πριν από 2 έτη

I'm guessing that you will search for a casino with a better withdrawal process am I correct? 🙂

You finally got the money, so it is not that bad in the end.


πριν από 2 έτη

Εάν του δώσετε 4 αστέρια, εάν βελτιώσουν την υποχώρηση, θα ήταν καλύτερα, ευχαριστώ για όλα

Αυτόματη μετάφραση:
ibarranew
πριν από 2 έτη

I think it's very reasonable to watch out for casinos progress 🙂

πριν από 2 έτη

Γεια σας, χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια για μια απόσυρση από το mrbet

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetemre65
πριν από 2 έτη

Hello,

what seems to be the issue, please?

Has your account been fully verified yet?

Kindly explain what has happened so we can try to help you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Γεια σας, πρώτη καλή μέρα, ο λογαριασμός μου έχει ήδη επαληθευτεί αφού έπαιξα για 2 χρόνια ήδη στον λογαριασμό έχω ήδη κερδίσει τόσα πολλά χρήματα σε αυτόν τώρα κερδίσατε 90.000 χιλιάδες τώρα θέλετε μια ανανεωμένη επαλήθευση που φορτώνεται εδώ και 48 χρόνια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Δηλαδή έβγαλα μόνος μου 50.000€, τα λεφτά δεν βγαίνουν από τον αέρα και βρήκα το site μέσω αυτού, παρακαλώ βοηθήστε με.

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetemre65
πριν από 2 έτη

I've been watching Mr Bet casino for some time and it doesn't look like they wouldn't pay out the winnings, but it seems that it takes a lot of time for many people. So I guess it's pretty normal in the casino that the withdrawal can take 2 weeks and if they want to verify you again and the amount is so high, I suppose it can take even longer 😕

Daniel
πριν από 2 έτη

Παρακαλώ βοηθήστε με, έχω βάλει 53.000 € στην εφαρμογή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Χρειάζομαι τα χρήματα που εμπιστεύτηκα τις κριτικές σας και έριξα τόσα χρήματα σε αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetemre65
πριν από 2 έτη

Try to calm down, please. Just cooperate with the casino, provide all you are asked to provide, and give it some time, so the casino can finish all checks.

Let us know how you proceed so we are sure that everything is in order.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα