ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ επαλήθευση και η επιβεβαίωση ταυτότητας του Bruce.bet δεν λειτουργεί!

Η επαλήθευση και η επιβεβαίωση ταυτότητας του Bruce.bet δεν λειτουργεί!

πριν από 2 εβδομάδες από lillp1984
|
1279 προβολές 22 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 εβδομάδες

Γειά σου ,


Έχω μια νίκη πάνω από 5k στο bruce.bet. Ανεβάζω τα έγγραφα εδώ και μέρες και κάθε φορά μου δίνεται διαφορετικός λόγος, που με οδηγεί σιγά σιγά σε απόγνωση! Είτε η selfie δεν ταιριάζει είτε η κατάθεση δεν φαίνεται παρόλο που είναι όλα τεκμηριωμένα και συνεργάζομαι, έχω στείλει αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού! Είναι η 4η φορά που στέλνω τα πάντα!! Παρακαλώ βοηθήστε, δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα, σιγά σιγά ανησυχώ ότι δεν θα πάρω πληρωμή!


τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
lillp1984
πριν από 2 εβδομάδες

You have done the right thing to submit a complaint here with our team. They will surely try to help you out with your issue at this casino, as soon as the 14 day timeframe will pass.

Have you checked the format of your documents you have sent to the casino? I am asking this, because in many cases when the casino will not accept a document, the reason is that it is in some wrong format, actually. Please check it and let us know, we will be waiting for your reply.

πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, φυσικά τα έχω τσεκάρει όλα, μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει καμία απόρριψη, για να δούμε, θα σας ενημερώσω φυσικά άμεσα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, δυστυχώς απορρίφθηκε ξανά! Πάλι η selfie με ταυτότητα, και πάλι πρέπει να βγάλω φωτογραφία και την επιβεβαίωση κατάθεσης Paysafe!? Μπορώ να δω τα πάντα για το Paysafe και το PayPal, σιγά σιγά τελειώνουν οι ιδέες για το τι άλλο πρέπει να κάνω!

Αυτόματη μετάφραση:
lillp1984
πριν από 2 εβδομάδες

Hi. Unfortunately they did not give you any reason for the rejection, am I right? The only think, really, which comes to my mind is that it is in wrong format or in some bas quality.🤷‍♀️ Please try to cooperate with them, even though I can understand that it could be really getting on your nerves now. Make sure that the quality is good and I hope next time you'll come with more positive news for us.🤞 Keep us updated, for sure.

πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, έλαβα τώρα μια σαφή δήλωση ότι όλα τα άλλα έγγραφα έχουν γίνει δεκτά μέχρι στιγμής, εκτός από το ότι πρέπει να στείλω την επιβεβαίωση της κατάθεσης Paysafe, μια δήλωση με αυτό αναλυμένο και πρέπει να στείλω άλλη μια selfie με την κάρτα άδειας διαμονής μου ! Κατά τη γνώμη μου, η ποιότητα είναι υψηλή, παρμένη από όλες τις οπτικές γωνίες και παραλλαγές! Τώρα πρέπει να περιμένω; Η ερώτησή μου είναι, τι συμβαίνει στις 14 ημέρες που πρέπει να περιμένω; Θα ήθελα πολύ να έχω τα κέρδη μου, όχι να εξαφανιστούν από τον λογαριασμό που έπαιξα... Συνεργάζομαι όσο καλύτερα μπορώ, αλλά είναι πραγματικά χρονοβόρο.



Με εκτίμηση 😁

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Έχετε δοκιμάσει να μιλήσετε απευθείας με την εξυπηρέτηση πελατών; Αυτό μπορεί να βοηθήσει πιο γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Ναι, το έχω κάνει ήδη... τα έστειλα ξανά σήμερα σύμφωνα με τις οδηγίες και θα περιμένω για 48 ώρες... τι απάντηση θα πάρω τότε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, έλαβα τώρα μια σαφή δήλωση ότι όλα τα άλλα έγγραφα έχουν γίνει δεκτά μέχρι στιγμής, εκτός από το ότι πρέπει να στείλω την επιβεβαίωση της κατάθεσης Paysafe, μια δήλωση με αυτό αναλυμένο και πρέπει να στείλω άλλη μια selfie με την κάρτα άδειας διαμονής μου ! Κατά τη γνώμη μου, η ποιότητα είναι υψηλή, παρμένη από όλες τις οπτικές γωνίες και παραλλαγές! Τώρα πρέπει να περιμένω; Η ερώτησή μου είναι, τι συμβαίνει στις 14 ημέρες που πρέπει να περιμένω; Θα ήθελα πολύ να έχω τα κέρδη μου, όχι να εξαφανιστούν από τον λογαριασμό που έπαιξα... Συνεργάζομαι όσο καλύτερα μπορώ, αλλά είναι πραγματικά χρονοβόρο.



Με εκτίμηση 😁

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Hello. I do understand you're kind of inpatient here and that you want your money straight away. Well, who wouldn't want, right? Sometimes the withdrawing process can get more complicated, as you can see in your case. Our complaint team is not able to intervene before the 14 day timeframe, so it is really nothing much to do just wait, as you said. I hope all the documents you have sent will get approved soon and you will be able to get your money. Please let us know about everything regarding this, we will wait here.

πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, απορρίφθηκε ξανά σήμερα! Γιατί παρόλο που έγραψα για να στηρίξω και ρώτησα όπως έκανα τις προηγούμενες μέρες!! Θέλουν τον τρόπο πληρωμής Paysafe ως αρχείο PDF, όχι εκτυπωμένο και φωτογραφημένο!! Σιγά σιγά γίνεται ασήμαντο παρόλο που ανέφερα αν αυτό ήταν αρκετό και εντάξει!;! Είπαν ότι όπως βλέπετε δεν φτάνει! Το ξανακάνουμε λοιπόν τώρα!! Αυτή τη φορά μόλις έστειλε τη δήλωση Paysafe ως PDF και περίμενα άλλες 48 ώρες!!


Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Έχετε δοκιμάσει να μιλήσετε απευθείας με την εξυπηρέτηση πελατών; Αυτό μπορεί να βοηθήσει πιο γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

αυτός είναι ο λογαριασμός μου!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Δεν ξέρω ποιος είναι αυτός που έγραψε ότι ήταν ο λογαριασμός του!! Αυτό δεν είναι αλήθεια διαφορετικά θα πρέπει να αναφέρω το djtennek εδώ!! Αυτός είναι ο λογαριασμός μου εδώ και χρόνια!!

Αυτόματη μετάφραση:
Tennekdj
πριν από 2 εβδομάδες

Ποιος πρέπει να είναι ο λογαριασμός σας!!?? Θα πρόσεχα αλλιώς θα πρέπει να κάνω καταγγελία για διάδοση ψεμάτων και απάτη κύριε DJ tennek!!

Αυτόματη μετάφραση:
lillp1984
πριν από 2 εβδομάδες

αχαμ, όποιος ξέρει να διαβάζει έχει ένα πλεονέκτημα. Όπως μπορείτε να δείτε, έπρεπε να δημιουργήσω έναν δεύτερο λογαριασμό επειδή δεν μπορούσα πλέον να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου. Όπως πιθανότατα μπορείτε να πείτε, είμαι ο Djtennek και ο tennekdj


Αυτόματη μετάφραση:
Djtennek
πριν από 2 εβδομάδες

Συγγνώμη γιατί το νήμα σας εμφανίζεται στο δικό μου όπου το γράφω! Νόμιζα ότι ήταν για τη δουλειά μου!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Όχι, απλώς παρατήρησα μέσω email ότι δεν είχα γράψει τίποτα εδώ και το έλεγξα και βρήκα ότι κάποιος είχε χρησιμοποιήσει τον λογαριασμό μου


Αυτόματη μετάφραση:
Djtennek
πριν από 2 εβδομάδες

Εντάξει συγγνώμη !!Σκέφτηκα επειδή έχω αυτό το πρόβλημα εδώ και ρωτήθηκα για τον λογαριασμό μου👍

Αυτόματη μετάφραση:
lillp1984
πριν από 2 εβδομάδες

null problem


πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, απορρίφθηκε ξανά σήμερα! Γιατί παρόλο που έγραψα για να στηρίξω και ρώτησα όπως έκανα τις προηγούμενες μέρες!! Θέλουν τον τρόπο πληρωμής Paysafe ως αρχείο PDF, όχι εκτυπωμένο και φωτογραφημένο!! Σιγά σιγά γίνεται ασήμαντο παρόλο που ανέφερα αν αυτό ήταν αρκετό και εντάξει!;! Είπαν ότι όπως βλέπετε δεν φτάνει! Το ξανακάνουμε λοιπόν τώρα!! Αυτή τη φορά μόλις έστειλε τη δήλωση Paysafe ως PDF και περίμενα άλλες 48 ώρες!!


Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Sorry you get all this runaround, in this case though, it is pretty usual, to tell you the truth. A .pdf format is actually pretty in most of the casinos the one they ask for the documents to be in. Of course I surely understand your frustration, as they could tell you that in the first place, right? Have you sent the document yet? Waiting for an update from you.

πριν από 2 εβδομάδες

αυτός είναι ο λογαριασμός μου!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Have you got any explanation of it, please? Has your other account been hacked, or something? Would you like to report it, perhaps? Let us know, please.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα