Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ Bdmbet δεν επιτρέπει αναλήψεις

Η Bdmbet δεν επιτρέπει αναλήψεις

 από francescocapitani
|
2.781 προβολές 9 απαντήσεις |
|

Δοκίμασα να κάνω ανάληψη 280€ για πρώτη φορά

μετά από 2 ημέρες έφτασε το email που έλεγε ότι η ανάληψη ακυρώθηκε και τα χρήματα πιστώθηκαν, προσπάθησα ξανά στις 31 Μαΐου, στο ιστορικό φαίνεται πληρωμένο αλλά δεν έφτασαν, στέλνω email, μου απαντούν ότι οι αναλήψεις στις 31 ήταν ακυρώθηκε. Τι μπορώ να κάνω ?

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Το καζίνο είναι το Bdmbet

Αυτόματη μετάφραση:

The casino has a high spam score. Doesn't seem trustworthy. Better try reaching out their customer support.

Δοκίμασα να κάνω ανάληψη 280€ για πρώτη φορά

μετά από 2 ημέρες έφτασε το email που έλεγε ότι η ανάληψη ακυρώθηκε και τα χρήματα πιστώθηκαν, προσπάθησα ξανά στις 31 Μαΐου, στο ιστορικό φαίνεται πληρωμένο αλλά δεν έφτασαν, στέλνω email, μου απαντούν ότι οι αναλήψεις στις 31 ήταν ακυρώθηκε. Τι μπορώ να κάνω ?

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, I see you have already registered a complaint, so this is your next step where our team will try to help you. 

However, when you are withdrawing here for the first time, do you have a verified account ? Did the casino tell you why the withdrawal was canceled and the money was returned, but the history shows it differently ? It would be best to know the reason. 

Did you play with any bonus ? 

Let me know and hopefully we will be able to resolve your situation with you. 

Το ψευδώνυμο του καζίνο μου είναι Loss66888705

Έχω επαληθευτεί file Στοίχημα bdm από τα αποτελέσματα του ιστορικού file Πληρώθηκε, αλλά δεν είναι τα χρήματα δεν πιστώθηκαν πίσω σε μένα. Είπαν ότι οι αναλήψεις στις 31 ακυρώθηκαν και αυτό ήταν όλο

Αυτόματη μετάφραση:
francescocapitani

Well, I see that nothing has moved and the casino is not trying to help you in any way. 

However, I saw that Kristina wrote you back and she has some questions about the complaint so it would be good to write her back. 

Just click on this link and reply. ⬅️

Besides, I was wondering if you have tried to contact the payment provider where the money is supposed to come to you, whether they see any transaction or not. Maybe you would have gotten some response. 

Would you try that ? 

Καλησπέρα, βλέπω ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη, έκανα κατάθεση 20€ πάνω από 5 μέρες, δεν έχει μπει το υπόλοιπο στον λογαριασμό και ψάχνω το υπόλοιπό μου μέχρι στιγμής τίποτα. Ο κόσμος δεν δίνει καν απαντήσεις

Αυτόματη μετάφραση:
ruimsilvaruisilva

Try to check with your payment provider, the fault could be on their side as well.🤷‍♀️ Which payment method did you use, if I may ask? Let us know if you have any news, please.

Romi

Πλήρωσα την υπηρεσία, όπως έκανα πάντα σε άλλα στοιχήματα, μου έστειλαν email χθες ότι πρέπει να περιμένω άλλες 5 εργάσιμες μέρες. Έκανα την πληρωμή της υπηρεσίας στις 11 και μέχρι στιγμής δεν έχω δει ούτε χρήματα ούτε τίποτα. Κανείς δεν μπορεί να μου εξηγήσει τι συνέβη. Πηγαίνω να κουβεντιάσω αρκετές φορές για να τους μιλήσω, η απάντηση είναι πάντα η ίδια και λένε ότι πρέπει να περιμένω να πουν κάτι.

Αυτόματη μετάφραση:
ruimsilvaruisilva

Hello. Despite your expectations, I think Romi had a good idea when she suggested asking your payment provider. At least you would know there was or is no issue on your side. I have to say it's quite a delay, so obviously lack of explanation is not pretty helpful. Yet perhaps, the casino support is helpless too, waiting for their partner to come up with something solid. I hope it won't last much longer. 🤞🤞

In any case, let us know ho you're faring, please.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα