Έλαβα ένα μπόνους χωρίς κατάθεση όταν έγινα μέλος σε ένα διαδικτυακό καζίνο.
Ευτυχώς, με αυτά τα 10€ μπόνους, κατάφερα να κερδίσω σημαντικά κέρδη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Μόλις έλαβα αυτό το ποσό για την υποστήριξή τους, ρώτησα αν το ποσό που συγκεντρώθηκε ήταν πραγματικά χρήματα και μπορούσα να το αποσύρω. Ήθελα λοιπόν να σηκωθώ. Μου ζήτησαν έγγραφα. Επικυρώθηκε από αυτούς. Έλαβα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνουν τη διεκπεραίωση της ανάληψης, που θα πραγματοποιηθεί εντός περιόδου έως και πέντε εργάσιμων ημερών.
Προς έκπληξή μου, την ίδια μέρα, +/- 3 ώρες μετά τη λήψη της επιβεβαίωσης της διεκπεραίωσης της πληρωμής, έλαβα ένα email που με ενημέρωνε ότι η ανάληψη είχε ακυρωθεί.
Μίλησα με την υποστήριξη αρκετές φορές για να προσπαθήσω να ξεμπλοκάρω την κατάσταση, η απάντηση ήταν πάντα η ίδια, από διαφορετικούς πράκτορες υποστήριξης (ένιωσα σαν να είχαν ένα σενάριο, ένα σενάριο αντιγραφής/επικόλλησης και διαβεβαιώνοντας τον εαυτό μου ότι θα λάβω μια γρήγορη απάντηση. Δεν πήρα καμία απάντηση.
Θέλω να σηκώσω αυτό που είναι δικό μου, και αρνούνται και με αγνοούν εντελώς
Ήταν η πρώτη μου εμπειρία σε ένα διαδικτυακό καζίνο.
Προσπαθώ να επιλύσω την κατάσταση σε κατάλληλες και ικανές περιπτώσεις.
Αισθάνομαι ότι κυριολεκτικά με ξεκόλλησαν και το καζίνο ενήργησε κακόπιστα καθώς πληρούσα όλες τις προϋποθέσεις για την ανάληψη των χρημάτων.
Με αυτήν την εμπειρία, έχασα κάθε εμπιστοσύνη στα διαδικτυακά καζίνο.
Θα κάνω ό,τι είναι απαραίτητο με τις δικές μου οντότητες, ακόμη και στο δικαστήριο για να έχω πρόσβαση σε ό,τι δικαιωματικά μου ανήκει.
I received a no deposit bonus when joining an online casino.
Luckily, with those €10 bonuses, I managed to earn considerable winnings in a very short time.
As soon as I got this amount for their support, I asked if the amount raised was real money and I could withdraw it. So I wanted to get up. They asked me for documentation. It was validated by them. I received emails confirming the processing of the withdrawal, to be carried out within a period of up to five working days.
To my surprise, the same day, +/- 3 hours after receiving confirmation of payment processing, I received an email informing me that the withdrawal had been cancelled.
I spoke to support several times to try to unblock the situation, the response was always the same, by different support agents (it felt like they had a script, a copy/paste script, and assuring myself that I would get a quick response. I didn't get any answer.
I want to raise what is mine, and they refuse and totally ignore me
It was my first experience in an online casino.
I am trying to resolve the situation in appropriate and capable instances.
I feel like I was literally ripped off and the casino acted in bad faith as I met all the requirements to withdraw the money.
With this experience, I lost all confidence in online casinos.
I will do whatever is necessary with my own entities, and even in court to have access to what is rightfully mine.
Recebi um bónus sem depósito ao aderir a um Casino online.
Com sorte, com esses 10 € de bónus, consegui em muito pouco tempo angariar ganhos de quantia considerável.
Assim que consegui esse valor pelo suporte deles, perguntei se o montante amealhado era dinheiro real e o podia levantar. Quis então levantar. Pediram-me documentação. Foi validada por eles. Recebi e-mails de confirmação de processamento do levantamento, a ser feito num período que podia ir até aos cinco dias úteis.
Qual não é o meu espanto no mesmo dia, +/- 3 horas após ter recebido a confirmação do processamento do pagamento, recebi um e-mail, informando-me que o levantamento tinha sido cancelado.
Falei com o suporte várias vezes para tentar desbloquear a situação, a resposta foi sempre a mesma, por diferentes agentes de suporte ( parecia que tinham um script, um guião tipo copy/paste, e me assegurando que teria uma resposta rápida. Não obtive qualquer resposta.
Quero levantar o que é meu, e eles recusam e ignoram-me totalmente
Foi a minha primeira experiência num casino online.
Estou a tentar resolver a situação em instâncias próprias e capacitadas para tal.
Sinto que fui literalmente enganado e que o casino agiu de ma fé, pois eu cumpri todos os requisitos para levantar o dinheiro.
Com esta experiência, perdi toda a confiança em casinos online.
Farei o que for necessário junto de entidades próprias, e mesmo judicialmente para ter acesso ao que é meu por direito.