ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ ανάληψη μετρητών ακυρώθηκε

Η ανάληψη μετρητών ακυρώθηκε

πριν από 2 έτη από Avela
|
3272 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Έλαβα ένα μπόνους χωρίς κατάθεση όταν έγινα μέλος σε ένα διαδικτυακό καζίνο.

Ευτυχώς, με αυτά τα 10€ μπόνους, κατάφερα να κερδίσω σημαντικά κέρδη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Μόλις έλαβα αυτό το ποσό για την υποστήριξή τους, ρώτησα αν το ποσό που συγκεντρώθηκε ήταν πραγματικά χρήματα και μπορούσα να το αποσύρω. Ήθελα λοιπόν να σηκωθώ. Μου ζήτησαν έγγραφα. Επικυρώθηκε από αυτούς. Έλαβα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνουν τη διεκπεραίωση της ανάληψης, που θα πραγματοποιηθεί εντός περιόδου έως και πέντε εργάσιμων ημερών.

Προς έκπληξή μου, την ίδια μέρα, +/- 3 ώρες μετά τη λήψη της επιβεβαίωσης της διεκπεραίωσης της πληρωμής, έλαβα ένα email που με ενημέρωνε ότι η ανάληψη είχε ακυρωθεί.

Μίλησα με την υποστήριξη αρκετές φορές για να προσπαθήσω να ξεμπλοκάρω την κατάσταση, η απάντηση ήταν πάντα η ίδια, από διαφορετικούς πράκτορες υποστήριξης (ένιωσα σαν να είχαν ένα σενάριο, ένα σενάριο αντιγραφής/επικόλλησης και διαβεβαιώνοντας τον εαυτό μου ότι θα λάβω μια γρήγορη απάντηση. Δεν πήρα καμία απάντηση.

Θέλω να σηκώσω αυτό που είναι δικό μου, και αρνούνται και με αγνοούν εντελώς

Ήταν η πρώτη μου εμπειρία σε ένα διαδικτυακό καζίνο.

Προσπαθώ να επιλύσω την κατάσταση σε κατάλληλες και ικανές περιπτώσεις.

Αισθάνομαι ότι κυριολεκτικά με ξεκόλλησαν και το καζίνο ενήργησε κακόπιστα καθώς πληρούσα όλες τις προϋποθέσεις για την ανάληψη των χρημάτων.

Με αυτήν την εμπειρία, έχασα κάθε εμπιστοσύνη στα διαδικτυακά καζίνο.


Θα κάνω ό,τι είναι απαραίτητο με τις δικές μου οντότητες, ακόμη και στο δικαστήριο για να έχω πρόσβαση σε ό,τι δικαιωματικά μου ανήκει.



Αυτόματη μετάφραση:
Avela
πριν από 2 έτη

Hello, it would be very useful to know in which casino you played.

Bonuses can be pretty tricky at some point since you mentioned it was your first-time experience, I'd like to ask a few questions: Did you check bonuses Terms&Conditions, please? Did you meet the wagering requirement? Did the casino confirm that you can withdraw? What is most important, what does the casino reply to you?

You can always submit a complaint here when the need arises.


πριν από 2 έτη

Γεια,

Ναι, πληρούσα τις προϋποθέσεις στοιχηματισμού (ήταν στο PokerStars), έπρεπε να πάρω 50 πόντους ( κανόνες εδώ : https://www.pokerstars.pt/casino/sites/ppc/ppc/10-offer/1/?adp = & ενισχύσεις = 80651136621 & cid = 8118357560 & Cr = 499291881243 & dv = m & gclid = Cj0KCQiAq7COBhC2ARIsANsPATGPiUkWokuLIRu2Y93AgPqsjt2pB9EWnn-5xQvKjWjLHxiEeWJHOaQaAprZEALw_wcB & KWD = pokerstars% 20casino & kwid = KWD-11816614073 & mkwid = sdjGyh3IU_dm% 7Cpcrid% 7C499291881243% 7Cpkw% 7Cpokerstars% 20casino% 7Cpmt % 7Ce% 7Cslid% 7C% 7Cpgrid% 7C80651136621% 7Cptaid% 7Ckwd-11816614073 & mt =e&utm_campaign=&utm_medium=cpc&utm_medium=cpc&utm_source το είπα σε google και μίλησα σύντομα όπως είπα στο google. Μπορούσα να κάνω ανάληψη, τόσο πολύ που αργότερα μίλησα ξανά μαζί τους για να με βοηθήσουν στην ανάληψη. Επιβεβαίωσα ότι έγινε με επιτυχία και ότι τώρα θα έπρεπε απλώς να περιμένω να γίνει η επεξεργασία για τον λογαριασμό μου (έχω email για επιβεβαίωση). Λίγες ώρες αργότερα έλαβα ένα email, αυτή τη φορά στα αγγλικά και όχι στα πορτογαλικά (το μυρμήγκι ψηλότερα), με το ακόλουθο περιεχόμενο:

"" Μετά από έναν τακτικό έλεγχο της πιο πρόσφατης ανάληψης σας, υπέπεσε στην αντίληψή μας ότι όλα τα χρήματα προήλθαν απευθείας από μια πίστωση μπόνους στον λογαριασμό σας.



Όλες οι πιστώσεις μπόνους που κατατίθενται στον λογαριασμό σας προορίζονται για παιχνίδι και δεν επιτρέπεται η ανάληψη χωρίς σημαντικό παιχνίδι.



Σε αυτήν την περίπτωση, η ανάληψή σας έχει ακυρωθεί και τα χρήματα έχουν επιστραφεί στον λογαριασμό σας.



Εάν έχετε περαιτέρω απορίες ή απορίες, επισκεφτείτε τη σελίδα βοήθειας: Κέντρο βοήθειας



Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας».


Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας




Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Επισυνάπτεται η απόδειξη για το πώς έγινε δεκτό για απόσυρση. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια,


Μόλις έλαβα το email (παρακάτω).

Αν ναι, τα μπόνους δεν έχουν νόημα, γι' αυτό μπήκαμε στο Καζίνο και παίξαμε με τα demos.

Σημείωση: μου πρόσφεραν 10€ καλωσόρισμα και με αυτό το ποσό πήρα 683€



""Σας ευχαριστώ για την επαφή σας.


Λάβετε υπόψη ότι το μπόνους πρέπει να χρησιμοποιηθεί για τον σκοπό της πλατφόρμας μας που είναι να παίξετε και δεν θα μπορείτε να ζητήσετε ανάληψη από αυτό.


Εκτιμούμε την κατανόησή σας και σας ευχόμαστε καλή τύχη στα τραπέζια μας.


Τις καλύτερες ευχές,""

Αυτόματη μετάφραση:
Avela
πριν από 2 έτη

What? So you got a bonus, but the casino is telling you that you're not allowed to withdraw any of the winnings? Are they serious?

πριν από 2 έτη

Μάλιστα!!!!!


Αν έχετε διαβάσει όλα όσα σας έστειλα, θα δείτε ότι ενεργούν κακόπιστα


Αυτό από το νόμο θεωρείται έγκλημα.


Δεν ξέρω τι να κάνω.


Αυτόματη μετάφραση:
Avela
πριν από 2 έτη

Hello, you should consider submitting a complaint here: https://casino.guru/complaints We have a special complaint team, they will look into it and do their best to help you.

πριν από 2 έτη

Καλημέρα,


Έχετε τις νομικές εξουσίες να διεκδικήσετε αυτήν την κατάσταση μαζί τους;


Ευγνώμων

Αυτόματη μετάφραση:
Avela
πριν από 2 έτη

No, we don't have legal powers, but we can contact the casino representatives regarding your case. We managed to solve thousands of cases this way during last 2 years.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Από ότι έχω ερευνήσει το συγκεκριμένο Καζίνο, είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις οτιδήποτε.


Υπάρχουν εκατοντάδες παίκτες με παράπονα και παίζουν με πραγματικά χρήματα (έκαναν προηγούμενες καταθέσεις). Επιπλέον, επικοινώνησα με έναν επίσημο φορέα, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι υπήρχαν πολλά παράπονα και με λίγες πιθανότητες επιτυχίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ωστόσο, αν το κάνουν, τι χρειάζονται; Έχεις αναλύσει την περίπτωσή μου, με αυτά που σου έστειλα; Έχω δίκιο σε αυτό που λέω;

Αυτόματη μετάφραση:
Avela
πριν από 2 έτη

Submit a complaint, please. If you don't submit it, we can't contact the casino on your behalf. Please, do so here.

Avela
πριν από 2 έτη

Happens alot as I'm finding out even more even tho you deposit they still open close your accounts as they wish I got 2 I deposited 18x over $1100 owed to me they closed like 6 of my accounts with $$ inside ( these online casinos need to be governed and held to terms and conditions that favor us players also!! I hope they pay you I would do anything contacted gaming commisions regulatory but problem is they offshore elsewhere 35 days now they not answering chats and email

Avela
πριν από 2 έτη

Problem is it falls under cyber crime but out of us reach and not regulated by usa

πριν από 2 έτη

Γεια,


Υπάρχουν νέα;


Έχετε ήδη απάντηση;

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα