Fair spin burlões

πριν από 2 έτη από Epedro46
|
6854 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Το καζίνο δεν σέβεται το αίτημα αυτοαποκλεισμού μου

Έχω αίτημα ανάληψης από τις 29 Οκτωβρίου και αρνούνται να με πληρώσουν για τεχνικά προβλήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Καλό απόγευμα!

Λυπούμαστε πολύ που είχατε αυτήν την εμπειρία στον ιστότοπό μας.

Παρακαλούμε δώστε προσοχή στο γεγονός ότι το FairSpin νοιάζεται πάντα για τους παίκτες μας και ακολουθεί πάντα τους κανόνες του ιστότοπού μας και είμαστε πάντα έτοιμοι να κάνουμε τα πάντα για την ασφάλεια των παικτών μας.

Σας ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε για το πρόβλημά σας. Εργαζόμαστε ήδη για να διερευνήσουμε την κατάστασή σας και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυσή της το συντομότερο δυνατό, και μόλις έχουμε λύση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας ενημερώσουμε σχετικά.

Σας ζητώ επίσης να έχετε υπόψη σας ότι καθώς είμαστε κρυπτοκαζίνο και ειδικευόμαστε στα κρυπτονομίσματα. Στο μέλλον, συνιστούμε την κατάθεση με κρυπτονομίσματα, καθώς οι αναλήψεις σε πορτοφόλια κρυπτογράφησης είναι σχεδόν στιγμιαίες.

Τις καλύτερες ευχές,

FairSpin,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Κλείστε τις πόρτες για τα καλά. Σας ενημέρωσα για την προσθήκη μου στο παιχνίδι στις 28/10/2022. Όχι μόνο δεν την σεβάστηκαν, αλλά κράτησαν ενεργό τον λογαριασμό, όπου στο μεταξύ κατέθεσα περισσότερα από 5000 δολάρια. Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα από τις 29/10/2022, την οποία δεν έκαναν ούτε και με κοροϊδεύουν. Γιατί δεν δέχονται απλώς κρυπτονομίσματα; Δέχεστε δολάρια και ευρώ; Αλλά τότε το να πληρώσεις είναι δύσκολο, έτσι δεν είναι;

Η συμπεριφορά σου είναι απλώς ντροπιαστική.

μην εκμεταλλεύεστε τα προβλήματα των άλλων

Αυτόματη μετάφραση:
Epedro46
πριν από 2 έτη

Good day, Epedro46,

I checked your complaint today and found out that we asked you to provide your cashier history screenshot. kindly send it to Petronela (click here to access your complaint), so we can contact the casino directly.

Thank you.



πριν από 2 έτη

Το ιστορικό αποστέλλεται με email

Αυτόματη μετάφραση:
Epedro46
πριν από 2 έτη

Thank you very much for your quick response 👍

Kindly allow the complaint team some time to develop your complaint a bit further.

πριν από 2 έτη

Εκτός από τα 19 email, έχω το ιστορικό μου με την υποστήριξη πελατών μέσω chat, από τις 25 Οκτωβρίου, όπου ζητάω αρκετές φορές αυτο-αποκλεισμό για προσθήκη στο παιχνίδι.

Αυτόματη μετάφραση:
Epedro46
πριν από 2 έτη

I feel, that you should send it all to the complaint team, they may find some useful statements there.

Do not worry, they will go through it all to find all the important eventually.


πριν από 2 έτη

Do I need it to send to any other adress?

πριν από 2 έτη

Δεν σέβεται το αίτημα αυτοαποκλεισμού μου

δεν μου πληρώνεις τα χρήματα που ζήτησα για ανάληψη πριν από 12 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Καλό απόγευμα!

Λυπούμαστε πολύ που είχατε αυτήν την εμπειρία στον ιστότοπό μας.

Παρακαλούμε δώστε προσοχή στο γεγονός ότι το FairSpin πάντα νοιάζεται για τους παίκτες μας και ακολουθεί πάντα τους κανόνες του ιστότοπού μας και είμαστε πάντα έτοιμοι να κάνουμε τα πάντα για την ασφάλεια των παικτών μας.

Σας ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε για το πρόβλημά σας. Εργαζόμαστε ήδη για να διερευνήσουμε την κατάστασή σας και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυσή της το συντομότερο δυνατό, και μόλις έχουμε λύση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας ενημερώσουμε σχετικά.

Σας ζητώ επίσης να έχετε υπόψη σας ότι καθώς είμαστε κρυπτοκαζίνο και ειδικευόμαστε στα κρυπτονομίσματα. Στο μέλλον, συνιστούμε την κατάθεση με κρυπτονομίσματα, καθώς οι αναλήψεις σε πορτοφόλια κρυπτογράφησης είναι σχεδόν στιγμιαίες.

Τις καλύτερες ευχές,

FairSpin,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

ντροπή των άλλων. Σας ενημέρωσα για την προσθήκη μου στο παιχνίδι στις 28/10/2022. Όχι μόνο δεν την σεβάστηκαν, αλλά κράτησαν ενεργό τον λογαριασμό, όπου στο μεταξύ κατέθεσα περισσότερα από 5000 δολάρια. Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα από τις 29/10/2022, την οποία δεν έκαναν ούτε και με κοροϊδεύουν. Γιατί δεν δέχονται απλώς κρυπτονομίσματα; Δέχεστε δολάρια και ευρώ; Αλλά τότε το να πληρώσεις είναι δύσκολο, έτσι δεν είναι;

Η συμπεριφορά σου είναι απλώς ντροπιαστική.

είναι κερδοσκόποι

Αυτόματη μετάφραση:
Epedro46
πριν από 2 έτη

Hello, I just moved your post from "Fairspin casino crooks thread" to this one, to keep conversation complete. Thank you for understanding.

πριν από 2 έτη

Do I need it to send to any other adress?

πριν από 2 έτη

Hello,

just paste everything related to your complaint or send it all to Petronela, as she has already asked you to do so.

πριν από 2 έτη

στάλθηκαν όλα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hi!

Please, keep in mind that according to the rules of our website we are unable to block player’s account while account has a pending withdrawal since a certain amount of user actions and communication is required in order to successfully finish the withdrawal and also user has to make a withdrawal request manually in order for said withdrawal to be processed. Blocking of account is possible only once withdrawal is successfully processed of which player was successfully informed in one of the email we sent her

Also, according to the blocking rules of our website, a user needs to send a blocking confirmation request after 24hrs since initial blocking request of which user was informed about in response to initial letter. Since we did not receive any blocking confirmation in this particular case an account was unblocked.


Unfortunately, there were certain technical issues with the player's withdrawal method which in turn caused the delay.However, we are always ready to make a compromise for our players and offered a player an alternative withdrawal methods with which player was presented in most recent emails we have sent her which in turn were repeatedly rejected on player’s side


Currently we are working on fixing an issue with original payment a player has used to request a withdrawal, and it is expected to be fixed within the next 24 hours (as of 15.11). In case if the issue is still not fixed, we will offer you a withdrawal to an alternative payment method user has used before to make a deposit in order to speed up the process.


Please, keep in mind that according to the rules of our website withdrawals need to be first confirmed as stated in paragraph 5.5 and then technical processing of withdrawal might take up to 10 business days using payment method a player used to make a deposit as stated in Paragraphs 5.14 and 5.6 section "Account, Pay-Outs and Bonuses" to which every user agrees upon registration. Above mentioned paragraphs read as followed:

5.5. Considering that You have submitted Your identification documents (if applicable), Fairspin will process Your withdrawal request. The withdrawal request processing may take from ten (10) minutes or more, if Fairspin or relevant third parties have to perform additional checks.

5.6. Fairspin will credit Your account back using the same method as You have previously deposited with, whenever possible. Upon withdrawing funds, Your own bank or other payment provider may add a further handling fee or charge. Such fees or charges may vary from time to time, thus please check the amount of fees and charges applicable to You (Your withdrawal transaction) before You make a withdrawal and ensure that such fees and charges are acceptable for You.

5.8. Before any withdrawals are processed, Your behavior on the Website/usage of the Games may be reviewed for any irregular use of any vulnerabilities. Should the Fairspin deem that irregular have occurred or a vulnerability was used, the Fairspin reserves the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings and bonuses and to block Your account.

5.14. Please note that funds usually will be transferred to Your external account or wallet within ten (10) banking days upon the moment (date) Fairspin has processed Your notice for withdrawal and Fairspin confirmed (approved) such withdrawalOnce the withdrawal is successfully processed, we will be able to block user’s account per her request immediately


Respectfully,

Fairspin

πριν από 2 έτη

Fairspin,


σοβαρα εισαι???

Περιμένω την απόσυρσή μου από τις 28/10/2022, παράλληλα ζητώ και τον μόνιμο αυτοαποκλεισμό μου!!! Από τις 28, όχι μόνο πέρασαν οι 10 ημέρες, αλλά το καζίνο ενήργησε κακοπιστία μαζί μου. Στο τέλος των 10 ημερών, μου λένε να ακυρώσω το αίτημα ανάληψης και να κάνω νέο (όπως αποδεικνύεται από τα έγγραφα που αποστέλλονται).

χθες με διαβεβαίωσαν ότι θα λάβω τα χρήματά μου με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έκανα τις δεκάδες καταθέσεις. Έδωσα την εναλλακτική λύση να με πληρώσετε με τραπεζικό έμβασμα ή κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για κατάθεση, αρνηθήκατε, προσπαθώντας να με κάνετε να κάνω ανάληψη στο cryptomoeda. Δεν ξέρω πώς να το κάνω και δεν θέλω να το κάνω. Άνοιξα ένα Πορτοφόλι για να κάνω μια κατάθεση στο καζίνο σας και να λάβω τα χρήματα και μπορούσα να κάνω μόνο καταθέσεις και δεν μπόρεσα ποτέ να κάνω ανάληψη των χρημάτων.

Έχω σοβαρό εθισμό στον τζόγο, έχω ξοδέψει ήδη περισσότερα από 6000 ευρώ στο καζίνο σας και ενημερωθήκατε και ζητήσατε βοήθεια τη δεύτερη μέρα μετά την εγγραφή σας στον ιστότοπο.

τι έκανες? Αγνοήστε, πάντα με ενθαρρύνουν να κάνω περισσότερες καταθέσεις, με κοροϊδεύουν, είναι αγενείς και αρνούνται να επεξεργαστούν το αίτημα ανάληψης μου (το μόνο που έχω) από τις 28/10/2022.

χθες με διαβεβαίωσαν ότι θα ήταν χθες, σήμερα θα είναι μόνο από σήμερα, και στο μεταξύ απολαμβάνουν το πιάτο.

Το μόνο που χρειάζονταν ήταν τα χρήματά μου που ισχυρίζονταν την κακή συμπεριφορά από μέρους μου, θα ήταν το απόγειο της απρέπειας σου.

παρακαλώ κάντε την ανάληψη μου και μπλοκάρετε τον λογαριασμό μου για πάντα!!!!

Ο εθισμός στα παιχνίδια δεν είναι γρίπη, είναι μια σοβαρή ασθένεια που αναγνωρίζεται από τον ΠΟΥ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hi!


Please, keep in mind that as stated above an account cannot be blocked if the account has a pending withdrawal request which you have been successfully informed about in the letter we sent before.


We understand your feelings and did everything we could to speed up the process and did so timely an evidence of which can be provided if need be. We even presented you with an alternative which you have rejected as you yourself has stated above.


Also, according to our data you have registered on our website on 16th of October, and you have only informed us about your problem on 28th of October minutes after you have requested a withdrawal thus making permanent blocking of your account impossible until processing of your withdrawal is complete as stated above. Since the withdrawal amount is larger, then the sum of your deposits our specialists had to follow the withdrawal processing procedure which is described in paragraphs 5.5, 5.6, 5.8, 5.14 of rules of our website to which you have agreed upon registration . Above mentioned paragraphs read as followed:


5.5. Considering that You have submitted Your identification documents (if applicable), Fairspin will process Your withdrawal request. The withdrawal request processing may take from ten (10) minutes or more, if Fairspin or relevant third parties have to perform additional checks.


5.6. Fairspin will credit Your account back using the same method as You have previously deposited with, whenever possible. Upon withdrawing funds, Your own bank or other payment provider may add a further handling fee or charge. Such fees or charges may vary from time to time, thus please check the amount of fees and charges applicable to You (Your withdrawal transaction) before You make a withdrawal and ensure that such fees and charges are acceptable for You.


5.8. Before any withdrawals are processed, Your behavior on the Website/usage of the Games may be reviewed for any irregular use of any vulnerabilities. Should the Fairspin deem that irregular have occurred or a vulnerability was used, the Fairspin reserves the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings and bonuses and to block Your account.


5.14. Please note that funds usually will be transferred to Your external account or wallet within ten (10) banking days upon the moment (date) Fairspin has processed Your notice for withdrawal and Fairspin confirmed (approved) such withdrawalOnce the withdrawal is successfully processed, we will be able to block user’s account per her request immediately


All the evidence can be presented if need be as well.


As of time of writing this message your withdrawal request has been successfully processed and funds sent to you and since your account no longer has any pending withdrawals it has been blocked as you requested.


Respectfully,

Fairspin


πριν από 2 έτη

Είναι γεγονός ότι εγγράφηκα στην ιστοσελίδα σας στις 16 Οκτωβρίου, αλλά όπως μπορείτε να δείτε από τα έγγραφα που παρουσιάστηκαν προσπάθησα να κάνω κατάθεση χωρίς επιτυχία και τα παράτησα. Ξαναπροσπάθησα στις 25 Οκτωβρίου και πάλι δεν τα κατάφερα. Μόλις κατάφερα να κάνω μια επιτυχημένη κατάθεση στις 26 Οκτωβρίου και να αρχίσω να παίζω. Γεγονός είναι επίσης ότι δύο μέρες μετά σας ζήτησα μόνιμο αυτοαποκλεισμό και μόλις σήμερα, 15 Νοεμβρίου, ήταν αποτελεσματικός. Στις διάφορες επικοινωνίες που έκανα μαζί σας μέσω chat και email, έλαβα αντίθετες πληροφορίες, έχοντας μάλιστα ενημερωθεί ότι ο λογαριασμός μου θα μπορούσε να αποκλειστεί και τα χρήματά μου θα έφταναν ούτως ή άλλως σε εμένα. Συμφώνησα, αλλά ο λογαριασμός δεν μπλοκαρίστηκε ποτέ, πολύ περισσότερο περιορισμένος.

Σε ρωτάω τι νόημα έχει να ενθαρρύνεις έναν εθισμένο στον τζόγο να κάνει όλο και περισσότερες καταθέσεις;;;

τι νόημα έχει να μην μπορείτε να αναστείλετε τον λογαριασμό ενώ κάνετε μια συναλλαγή ανάληψης;

αυτή τη στιγμή ισχυρίζεστε ότι έχετε επεξεργαστεί την ανάληψη για μένα, αλλά δεν έχω τρόπο να το επιβεβαιώσω, γιατί τώρα σας ήταν βολικό να αποκλείσετε τον λογαριασμό.

Η πολιτική σας για υπεύθυνο παιχνίδι όχι μόνο δεν συμμορφώνεται με το νόμο, κανένα νόμο, αλλά είναι καταχρηστική και παραβιάζει τη βασική αρχή του σεβασμού προς τον άνθρωπο.

για μένα και για όλους τους παίκτες που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα και δεν γίνονται σεβαστοί από εσάς, θα πάρω αυτήν την υπόθεση, μαζί με όλα τα στοιχεία μέχρι την έσχατη λύση, τα χρήματα που κατέθεσα στο καζίνο σας από τη στιγμή που θα σας ενημερώσω ότι έχω σοβαρό εθισμό στο παιχνίδι (συχνάω σε ανώνυμους παίκτες από το 2018, θα πρέπει να επιστραφεί!

Αυτόματη μετάφραση:
Epedro46
πριν από 2 έτη

Hi!

We understand your feelings, however as stated above we did everything according to the rules of our website to which you have agreed upon registration.


Moreover, we did everything possible to provide you with the best compromise possible and solve the situation you found yourself in.


Now that the withdrawal has finally been procesed and funds sent to you your account has been permanently blocked without an opportunity of unblocking as stated in our Responsible Gaming policy.


Please, keep in mind that the amount of your withdrawal is higher than your deposit amount and if you create any new accounts they will be permanently blocked as well due to our responsible gaming policy.


We care about our players and never encourage them to harm themselves. We're always ready to do whatever it takes to help our players out even when they encounter the most difficult of problems.


Also, if any evidence of arguments we made above are needed, we will be glad to provide them to the admins.


Respectfully, 

Fairspin


1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα