Γεια, ειλικρινά, δεν είναι αλήθεια ότι η επαλήθευση διαρκεί συνήθως λίγες ώρες ή 1 ημέρα. Ειδικά όχι τώρα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου Corona, όταν πολλοί άνθρωποι εργάζονται από το σπίτι ή βρίσκονται σε καραντίνα και τα καζίνο έχουν έλλειψη προσωπικού.
Ναι, υπάρχουν στιγμές που η υποστήριξη έχει χρόνο να σας επαληθεύσει ενώ περιμένετε σε μια συνομιλία, αλλά μερικές φορές, έχουν εκατοντάδες έγγραφα στην ουρά.
Εάν δεν έχετε επαληθευτεί κατά τη διάρκεια 5 εργάσιμων ημερών, τότε θα αρχίσω να ανησυχώ. Κατανοώ ότι ανησυχείτε για να χάσετε τα υπόλοιπα 2k. Δεν έχω παίξει ποτέ στο καζίνο Wolfy, αλλά ίσως είναι δυνατόν να θέσω εκεί ένα όριο απώλειας, ώστε να είναι η λύση για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα το χάσετε. Εάν η επιλογή δεν υπάρχει, τότε υπάρχει μια άλλη επιλογή παλιού σχολείου: μπορείτε να βρείτε κάποιον που εμπιστεύεστε, ζητήστε του να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασης στον ιστότοπο για εσάς, ώστε να μην μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτόν. Το άτομο θα σας πει τον κωδικό πρόσβασης μόλις λάβετε ένα email που επιβεβαιώνει την επαλήθευσή σας.
Η τελευταία επιλογή είναι να ζητήσετε από τον πελάτη υποστήριξη για αποκλεισμό. Ας υποθέσουμε ότι θα μπορούσατε να κλείσετε τον λογαριασμό σας για μια εβδομάδα.
Hi, honestly, it's not true that the verification usually takes few hours or 1 day. Especially not now during this Corona time, when many people work from home or they're in quarantine and casinos are short on staff.
Yes, there are moments when the support has time to verify you while you're waiting on a chat, but sometimes, they have hundreds of documents in the queue.
If you're not verified during 5 business days, then I'd start being worried. I understand that you're worried about losing your remaining 2k. I've never played in Wolfy casino, but maybe it's possible to set there a loss limit so that might be the solution to make sure that you won't lose it. If the option isn't there, then there's another old-school option: you can find someone you trust, ask him to change the password on the website for you so you won't be able to access it. The person will tell you the password once you get an email confirming your verification.
The last option is to ask the customer support for self-exclusion. Let's say you could close your account for a week.
Αυτόματη μετάφραση: