ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΔιάρκεια επαλήθευσης!

Διάρκεια επαλήθευσης!

πριν από 3 έτη από Dami92
|
3590 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Τα καλύτερα διαδικτυακά καζίνο διακρίνονται σε μπόνους και πληρωμές. Οι αποδόσεις σε ένα κορυφαίο καζίνο είναι απλά καλύτερες από ότι σε ένα καζίνο που είναι λίγο μικρότερο ή έχει κάπως πιο περιορισμένο εύρος. Στα κορυφαία καζίνο, οι πιθανότητες νίκης δεν είναι απαραίτητα μεγαλύτερες, αλλά μπορείτε να στοιχηματίσετε με διαφορετικούς τρόπους.

Έγινε επεξεργασία από Daniel πριν από 3 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:
Dami92
πριν από 3 έτη

Hi, honestly, it's not true that the verification usually takes few hours or 1 day. Especially not now during this Corona time, when many people work from home or they're in quarantine and casinos are short on staff.

Yes, there are moments when the support has time to verify you while you're waiting on a chat, but sometimes, they have hundreds of documents in the queue.

If you're not verified during 5 business days, then I'd start being worried. I understand that you're worried about losing your remaining 2k. I've never played in Wolfy casino, but maybe it's possible to set there a loss limit so that might be the solution to make sure that you won't lose it. If the option isn't there, then there's another old-school option: you can find someone you trust, ask him to change the password on the website for you so you won't be able to access it. The person will tell you the password once you get an email confirming your verification.

The last option is to ask the customer support for self-exclusion. Let's say you could close your account for a week.

πριν από 3 έτη

Hi!

Just to let you know, your account has been verified today with some delay, due to the weekend and national holiday. We will proceed now with your withdrawal as you were informed via email. Normally accounts are verified in up to 12h over the working days if the documentation is complete, and over the weekends it may take a bit longer.

Apologies for inconvenience caused and best regards!

Dami92
πριν από 3 έτη

What do you mean? Aren¨'t you verified now? I talked to the casino representative and he said your account has been verified yesterday.

Dami92
πριν από 3 έτη

I talked to the casino representative and I believe you've already managed to resolve it with them. It seems that they had some troubles with one of their payment providers.

opphawks
πριν από 3 έτη

γεια σε ποιο καζίνο παίζετε; Έχω περισσότερα προβλήματα με τα μεγάλα καζίνο παρά με τα μικρότερα, είναι η εμπειρία μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Παίζω Instantpay και Fastpay. Πληρώνουν πολύ γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

https://youtu.be/6oRvHDsu3u8

sardapoor
πριν από 3 έτη

What is it? Why did you post it here?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα