Γεια το όνομά μου είναι Dan. Έχω λίγο περισσότερα από $12.000 σε κέρδη σε κουλοχέρηδες και καζίνο. Προσπαθώ να αποσύρω τα εβδομαδιαία όρια ($2500) και μου ζητήθηκε απόδειξη ταυτότητας και τεκμηρίωση για να εγκριθούν για αναλήψεις . Έκανα ό,τι μου ζητήθηκε και εγκρίθηκε και εγκρίθηκε για αναλήψεις. Λαμβάνω ένα email που λέει ότι η πρώτη μου πληρωμή που εγκρίθηκε και εκκαθαρίστηκε αντιστράφηκε στους κουλοχέρηδες και στον λογαριασμό μου στο καζίνο! Τώρα μου λένε ότι έχουν κλιμακώσει επιλύσει το πρόβλημα και θα χρειαστούν 72 ώρες πριν λάβω μια ενημέρωση. Τι συμβαίνει με την πληρωμή των κερδών μου!! Λαμβάνουν καταθέσεις πιο γρήγορα από μια ριπή οφθαλμού, αλλά καθιστούν τόσο δύσκολη την ανάληψη οποιωνδήποτε χρημάτων πίσω
Hello my name is Dan . I have a little over $12k in winnings on slots and casino . I’ve been trying to withdraw the weekly limits ($2500) and have been asked for identify proof and documentation to be approved for withdrawals . I did all that was asked and was approved and cleared for withdrawals . I get an email saying that my first payment which was approved and cleared was reversed to my slots and casino account ! Now they are telling me they have escalated fix the issue and will take 72hrs before I get an update. What’s going on with paying my winnings!! They are taking deposits faster than a blink of an eye but make it so difficult to withdraw any money back