Νομίζω ότι πρέπει να επικεντρωθούμε στα σημαντικά. Το τέλος του χρόνου και η αρχή του νέου έτους χαρακτηρίζονται συνήθως από κάθε είδους καθυστερήσεις. Αυτό είναι αρκετά κοινή γνώση.
Τρεις ημέρες είναι αποδεκτές, ειδικά για νέους λογαριασμούς. Δεν θα ήμουν τόσο σκληρός να κρίνω τον εαυτό μου, αλλά καταλαβαίνω τα συναισθήματά σου.
Μπορώ να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την καθυστερημένη επαλήθευση, παρακαλώ;
Έχετε λάβει ενημέρωση; Ίσως κάποιος επιπλέον έλεγχος λογαριασμού;
Μη διστάσετε να μας ενημερώσετε, γιατί το καζίνο πρόκειται σύντομα να ελεγχθεί, αλλά για την κοινότητα, μπορεί να είναι αρκετά άγνωστο.
Ευχαριστώ!
I think we should focus on the important. The end of the year and the beginning of the new year are usually marked by delays of any sort. That's quite common knowledge.
Three days are acceptable, especially for new accounts. I would not be so harsh on judgment myself, but I understand your feelings.
May I know more details about your delayed verification, please?
Have you received an update? Perhaps some additional account check perhaps?
Feel free to let us know, because the casino is soon to be reviewed, but for the community, it might be quite unknown.
Thank you!
Αυτόματη μετάφραση: