Γεια σας, βλέπω ότι υποβάλατε μια καταγγελία , κάτι που είναι εξαιρετικό και αρκετό προς το παρόν. Συμφωνώ με την Kristina, καλό είναι να περιμένεις λίγο ακόμα όταν περάσουν τουλάχιστον δύο εβδομάδες από τότε που έχεις ζητήσει την απόσυρση. Το Vulkan Vegas Casino έχει καλή φήμη στον ιστότοπό μας όπως μπορείτε να δείτε εδώ . Εάν όλα είναι εντάξει από την πλευρά σας, τότε δεν θα υπάρχει πρόβλημα με την πληρωμή των χρημάτων σας. Εδώ μπορείτε επίσης να δείτε ότι το καζίνο νοιάζεται για τους παίκτες και οι υποθέσεις λύνονται. Ελπίζω όλα να λυθούν υπέρ σας.✨
Hello, I see you submitted a complaint what is great and enough for now. I agree with Kristina , it is good to wait a little longer when it is at least two weeks since you have requested the withdrawal. Vulkan Vegas Casino has a good reputation on our website as you can see here. If everything is in order on your side, then there should be no problem with paying out your money. Here you can also see that casino cares about the players and cases are solved. I hope everything will be resolved in your favor.✨
Περιμένω και περιμένω, και βγήκαν όλες οι προθεσμίες, τι να ξανακάνω, περιμένω.
I'm waiting and waiting, and all the deadlines have come out, what to do again, I'm waiting.
Жду и жду а все сроки вышли что делать опять жду.
Χαίρετε,
όπως ανέφερε η Μάγδα, περίμενε λίγο. Το χρονόμετρο παραπόνων δείχνει τώρα 2 ημέρες και 10 ώρες, εάν το καζίνο σας στείλει τα κέρδη μέχρι τότε, το πρόβλημα έχει λυθεί.
Εάν όχι, τότε παρέμβει η ομάδα καταγγελιών.
Hello,
as Magda mentioned, just wait a bit. The complaint timer now shows 2 days and 10 hours, if the casino sends you the winnings by then, the problem is solved.
If not, then the complaint team steps in.
Βλέπω, καταλαβαίνω, περιμένουμε.
I see, I understand, we are waiting.
Ясна,понял,ждём.
Είναι ένα αξιοπρεπές καζίνο, οπότε υποθέτω ότι θα σας φερθούν δίκαια και θα αποδεσμεύσουν την ανάληψη εάν πληροίτε όλες τις προϋποθέσεις.
It's a decent casino, so I guess that they will treat you fairly and release the withdrawal if you meet all conditions.
Τι σημαίνει να ολοκληρώσω; Παίζω με όλους τους κανόνες και τις προϋποθέσεις.
What does it mean to complete? I play by all the rules and conditions.
Что значит выполните?Я играю по всем правилам и условиям.
Σημαίνει ότι εάν παίζετε σύμφωνα με τους κανόνες και πληροίτε όλες τις προϋποθέσεις, το καζίνο έχει καλή φήμη, επομένως η απόσυρση θα πρέπει να εκπληρωθεί.
Υποθέτω ότι έχουμε να κάνουμε με το θέμα του μεταφραστή. 🙂
It means that if you play by the rules and met all conditions the casino has a good reputation so the withdrawal should be fulfilled.
I guess we're dealing with the translator issue. 🙂
Λοιπόν, ακόμα κι αν είναι πρόβλημα μεταφραστή, πάλι είναι πρόβλημα καζίνο, ο κόσμος δεν πρέπει να υποφέρει και να του χαλάει τα νεύρα γι' αυτό, όπως λένε.
Well, even if it's a translator's problem, it's still a casino problem, people shouldn't suffer and spoil their nerves because of this, as they say.
Ну даже если это проблема переводчика, то это всё равно проблемма казино люди не должны из-за этого как говориться страдать и портить нервы.
Γεια, μόλις έλεγξα το παράπονό σας. Φαίνεται ότι υπάρχει όντως θέμα μετάφρασης. Αλλά όσον αφορά τα χρήματά σας είναι όλα εντάξει τώρα, έτσι δεν είναι;
Hi, I just checked your complaint. It seems there is translation issue indeed. But regarding your money is everything alright now, isn't it?
Καλημέρα. Ναι, παρέλαβα την πρώτη μεταγραφή, περιμένω τη δεύτερη.
Good morning. Yes, I received the first transfer, I'm waiting for the second one.
Доброе утро.Да первый перевод получил жду второй.
Χαίρετε,
βλέπεις? Σας είπα ότι σε ένα καζίνο με τόσο καλή φήμη είναι απλά θέμα χρόνου 🙂.
Συνήθως, όσο περισσότερες αναλήψεις υποβάλλονται ταυτόχρονα, επειδή το συνολικό ποσό είναι μεγαλύτερο, τόσο περισσότερος χρόνος χρειάζεται για να προχωρήσετε.
Πόσες αναλήψεις απομένουν, παρακαλώ; Λάβετε υπόψη ότι επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στις αναλήψεις επαλήθευσης, οπότε αν αυτό συμβεί ξανά και ελπίζω να μην συμβεί, προσπαθήστε να είστε λίγο πιο υπομονετικοί.
🙏
Hello,
you see? I told you that in a casino with such a good reputation it's just a question of time 🙂.
Usually, the more withdrawals are submitted at once, because the total amount is higher, the longer time it takes to proceed.
How many withdrawals left, please? Kindly note that we allow casinos 14 full days to proceed with the verification withdrawals, so if this happens again and I hope it won't, kindly try o be a little more patient.
🙏
Λοιπόν, πάντως, το περίμενα πολύ καιρό και πραγματικά δεν μου αρέσει.
Χρειάζονται άλλα 400 ευρώ.
Well, anyway, I've been waiting for a very long time and I really don't like it.
Another 400 euros owe.
Ну всё равно я очень долго ждал и это очень мне не нравится.
Ешё 400 евро должны.
Σίγουρα, δοκιμάστε ένα διαφορετικό καζίνο αν δεν σας αρέσει αυτό. 🙂
Κάθε καζίνο έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, επομένως είναι στο χέρι σας να βρείτε το τέλειο.
Θα έλεγα ότι είναι καλό που τώρα ξέρετε ότι το καζίνο απλώς πληρώνει, τα υπόλοιπα εξαρτώνται από εσάς.
Sure thing, try a different casino if you don't like this one. 🙂
Every casino has its own pros and cons, so it is up to you to find the perfect one.
I'd say that is good that now you know that the casino just pays, the rest is up to you.
Μην ανησυχείτε, παίζω επίσης σε αυτόν τον ιστότοπο και τα χρήματα έρχονται, αλλά υπάρχουν πραγματικά καθυστερήσεις στην ανάληψη, σημειώστε ότι, όπως λέμε, η ανάληψη κεφαλαίων γίνεται τις εργάσιμες ημέρες. Αν και όλα εξαρτώνται από το ποσό ανάληψης στον ιστότοπο, υπάρχουν ορισμένοι όροι και όλα εξαρτώνται από το ποσό της ανάληψης σας, όπως για μένα, το καζίνο είναι ειλικρινές και δεν μπορείτε να ανησυχείτε για την πληρωμή
Do not worry, I also play on this site and the money comes, but there are really delays in the withdrawal, please note that, as it were, the withdrawal of funds takes place on working days. Although it all depends on the amount of withdrawal on the site, there are certain terms and everything depends on the amount of your withdrawal, as for me, the casino is honest and you can not worry about the payout
Не переживайте я так же играю на этом сайте и деньги приходят, но бывают действительно задержки по выводу учтите что как бы вывод средств происходит в рабочие дни. Хотя все зависит от суммы вывода на сайте есть определенные сроки и все зависит от суммы вашего вывода, как по мне казино честное и можите не волноваться за выплату
Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με τη συνομιλία υποστήριξης και διευκρινίστε για ποιο λόγο συμβαίνει η καθυστέρηση, υποδείξτε τους την παράγραφο των κανόνων για την οποία μπορεί να υπάρχει μέγιστη περίοδος για τον έλεγχο ενός λογαριασμού κ.λπ.
Try to contact the support chat and clarify for what reason the delay occurs, indicate to them the paragraph of the rules for which there may be a maximum period for checking an account, etc.
Попробуйте обратиться в чат поддержки и уточнить по какой причине происходит задержка укажите им пункт правил по которым может быть максимальные сроки проверки аккаунта, и.т.д.
Αυτή είναι μια καλή πρόταση, αν και πιστεύω ότι το καζίνο δεν καθυστερεί όλες αυτές τις πληρωμές επίτηδες, αναφέρθηκαν κάποιου είδους τεχνικά προβλήματα σε μια σχετική συζήτηση για το καζίνο. Σε αυτήν την περίπτωση, η παράθεση των κανόνων δεν θα βοηθούσε 🙁, φοβάμαι.
Είμαι σίγουρος ότι το καζίνο θα πληρώσει τελικά.
That's a good suggestion, though I feel that the casino is not delaying all those payments on purpose, some sort of technical problems were mentioned in a related casino discussion. In this case, quoting the rules would not help 🙁, I'm afraid.
I'm sure that the casino will pay eventually.
Σας ευχαριστώ πολύ που μοιραστήκατε το ιστορικό των αποσύρσεων σας, νομίζω ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να υποστηρίξετε παίκτες σε μια τέτοια δυσάρεστη κατάσταση.
Thank you very much for sharing your withdrawal history, I think it's a great way to support players in such an unpleasant situation.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.