ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΚαθυστερήσεις πληρωμών Vulkan Vegas

Καθυστερήσεις πληρωμών Vulkan Vegas

πριν από 2 έτη από zlojdux
|
3348 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Το Vulcan Vegas παίρνει χρόνο για να αποσύρει χρήματα. Ποιος το έχει ζήσει αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
zlojdux
πριν από 2 έτη

Hello, I see you submitted a complaint what is great and enough for now. I agree with Kristina , it is good to wait a little longer when it is at least two weeks since you have requested the withdrawal. Vulkan Vegas Casino has a good reputation on our website as you can see here. If everything is in order on your side, then there should be no problem with paying out your money. Here you can also see that casino cares about the players and cases are solved. I hope everything will be resolved in your favor.✨

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Magda
πριν από 2 έτη

Περιμένω και περιμένω, και βγήκαν όλες οι προθεσμίες, τι να ξανακάνω, περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
zlojdux
πριν από 1 έτος

Hello,

as Magda mentioned, just wait a bit. The complaint timer now shows 2 days and 10 hours, if the casino sends you the winnings by then, the problem is solved.

If not, then the complaint team steps in.

Radka
πριν από 1 έτος

Βλέπω, καταλαβαίνω, περιμένουμε.

Αυτόματη μετάφραση:
zlojdux
πριν από 1 έτος

It's a decent casino, so I guess that they will treat you fairly and release the withdrawal if you meet all conditions.

Radka
πριν από 1 έτος

Τι σημαίνει να ολοκληρώσω; Παίζω με όλους τους κανόνες και τις προϋποθέσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
zlojdux
πριν από 1 έτος

It means that if you play by the rules and met all conditions the casino has a good reputation so the withdrawal should be fulfilled.

I guess we're dealing with the translator issue. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, ακόμα κι αν είναι πρόβλημα μεταφραστή, πάλι είναι πρόβλημα καζίνο, ο κόσμος δεν πρέπει να υποφέρει και να του χαλάει τα νεύρα γι' αυτό, όπως λένε.

Αυτόματη μετάφραση:
zlojdux
πριν από 1 έτος

Hi, I just checked your complaint. It seems there is translation issue indeed. But regarding your money is everything alright now, isn't it?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Magda
πριν από 1 έτος

Καλημέρα. Ναι, παρέλαβα την πρώτη μεταγραφή, περιμένω τη δεύτερη.

Αυτόματη μετάφραση:
zlojdux
πριν από 1 έτος

Hello,

you see? I told you that in a casino with such a good reputation it's just a question of time 🙂.

Usually, the more withdrawals are submitted at once, because the total amount is higher, the longer time it takes to proceed.

How many withdrawals left, please? Kindly note that we allow casinos 14 full days to proceed with the verification withdrawals, so if this happens again and I hope it won't, kindly try o be a little more patient.

🙏


πριν από 1 έτος

Λοιπόν, πάντως, το περίμενα πολύ καιρό και πραγματικά δεν μου αρέσει.

Χρειάζονται άλλα 400 ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
zlojdux
πριν από 1 έτος

Sure thing, try a different casino if you don't like this one. 🙂

Every casino has its own pros and cons, so it is up to you to find the perfect one.

I'd say that is good that now you know that the casino just pays, the rest is up to you.


zlojdux
πριν από 1 έτος

Μην ανησυχείτε, παίζω επίσης σε αυτόν τον ιστότοπο και τα χρήματα έρχονται, αλλά υπάρχουν πραγματικά καθυστερήσεις στην ανάληψη, σημειώστε ότι, όπως λέμε, η ανάληψη κεφαλαίων γίνεται τις εργάσιμες ημέρες. Αν και όλα εξαρτώνται από το ποσό ανάληψης στον ιστότοπο, υπάρχουν ορισμένοι όροι και όλα εξαρτώνται από το ποσό της ανάληψης σας, όπως για μένα, το καζίνο είναι ειλικρινές και δεν μπορείτε να ανησυχείτε για την πληρωμή file

Αυτόματη μετάφραση:
zlojdux
πριν από 1 έτος

Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με τη συνομιλία υποστήριξης και διευκρινίστε για ποιο λόγο συμβαίνει η καθυστέρηση, υποδείξτε τους την παράγραφο των κανόνων για την οποία μπορεί να υπάρχει μέγιστη περίοδος για τον έλεγχο ενός λογαριασμού κ.λπ.

Αυτόματη μετάφραση:
matrosov033
πριν από 1 έτος

That's a good suggestion, though I feel that the casino is not delaying all those payments on purpose, some sort of technical problems were mentioned in a related casino discussion. In this case, quoting the rules would not help 🙁, I'm afraid.

I'm sure that the casino will pay eventually.

matrosov033
πριν από 1 έτος

Thank you very much for sharing your withdrawal history, I think it's a great way to support players in such an unpleasant situation.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα