ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνCasinoly μπήκα μπόνους και με πέταξε εξω

Casinoly μπήκα μπόνους και με πέταξε εξω

πριν από 2 μήνες από Geostaik
|
797 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες
  1. Μπήκα μπόνους καθώς και μπυ έδωσε επιστροφή 449 ευρώ και με πέταξε από το παιχνίδι στο παιχνίδι sugar supreme powernudge του έστειλα μυνημα και μου είπαν να περιμένω 24 ώρες καθώς κάνει update η pragmatic play στην εταιρία αυτή έχουν περάσει 26 ώρες από τότε και απλά μου λένε τα ίδια και τα ίδια ότι θα με ενημερώσουν όταν γίνει κάτι ακόμα και πριν από λίγο ώρα 18 00 Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου (26 ώρες μετά το συμβάν) μου λένε περιμένουμε απάντηση από το αρμόδιο τμήμα
πριν από 2 μήνες

filefilefilefilefile Εδώ μερικές από της συνομιλίες από την σημερινή μερα

Geostaik
πριν από 2 μήνες

This is an unfortunate situation and in this case the casino could not even be blamed, in my opinion.

Looks like the fault was on the game provider side, and I am glad that the support really tries to sort it out.

Sometimes this kind of issue could take a little longer, though, so please try to stay patient and wait for the outcome.

How has the situation been now? Is there any development?

Romi
πριν από 2 μήνες

There is no development. The game was sugar supreme powernudge of pragmatic play..it gave me 449euro back with 3euro bet and after that was 3 scatters in my screen and the game put me out…to sum up I have a refund of 449 euro and a bonus with 3 euro bet…

Geostaik
πριν από 2 μήνες

In that case, let's wait for our team to see how they will act regarding your complaint and what they will be able to do there.

Hopefully there will be a solution found soon.

Romi
πριν από 2 μήνες

Οκευ ευχαριστώ

πριν από 2 μήνες

Ενώ ήμουν στο παιχνίδι και έπαιζα ξαφνικά μου έκανε σε ένα πάτημα μια επιστροφή των 449 ευρώ και καθώς έπεφταν εμφανίστηκαν 3 scatters και μπήκε μπόνους.εκεινη την στιγμή το παιχνίδι με πέταξε έξω και όποτε προσπαθούσα να ξαναμπώ έβγαζε σφάλμα (λάθος κωδικός παιχνιδιού) έστειλα μυνημα και μου λένε ότι έχει θέμα η pragmatic play αλλά άμα δεν επιστρέφουν τα κέρδη σας/μπονους σε 24 ωρεσ Να μας ξανά στείλετε μυνημα από τότε έχουν περάσει 2 μέρες (48 ώρες) και όταν στέλνω μυνημα λέει ακόμα επεξεργαζόμαστε το ζήτημα σας θα ενημερωθείτε μέσω email μου είχαν πει ότι τα παιχνίδια της pragmatic play είναι προσωρινά εκτός λειτουργίας και ότι θα επανέλθουν την πεμπτη(χθες) έστειλα μυνημα χθες και μπυ είπαν για το Σάββατο 14/9 ότι θα είναι ξανά εντός λειτουργίας…η ερώτηση είναι ότι όταν ξαναμπώ το Σάββατο αν επανέλθουν ποτέ τα παιχνίδια αυτά θα ξανά ξεκινήσω από εκεί που έμεινα;δηλαδή την επιστροφή των 449 ευρώ και ένα μπόνους με 3 ευρώ bet

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Geostaik
πριν από 2 μήνες

Hmm, that's not a very common issue. I imagine the casino needs some time to get in touch with the provider, which is not always as smooth as one would expect. To your question though, it depends on when and how the "error" occurred and most likely also how Pragmatic will deal with it. I think we should wait for the details, then we can discuss what it looks like. Technical game issues are a special kind, so I would not speculate at this point.

Speaking of which, are there any news?

Radka
πριν από 2 μήνες

the games opened again and when I open the game that gave me 449 euro and the bonus and left me in the middle of the spin has no history like I never played

πριν από 2 μήνες

Στην casinoly καθώς έπαιζα ένα παιχνίδι της pragmatic play με 3 ευρώ bet κάποια στιγμή μου έδωσε 449 ευρώ επιστροφή και με έβαλε και μπόνους στο sugar supreme powernudge εκείνη την στιγμή με πέταξε έξω από το παιχνίδι 11-9-2024 ώρα 12 44 και μετά δεν ξαναμπήκε.οταν έστειλα κίνημα μπυ είπαν ότι κάνουν update τα παιχνίδια της pragmatic play και ότι θα ξανανοίξουν σύντομα . Σήμερα άνοιξαν και όταν μπήκα στο παιχνίδι που έπαιζα έχουν διαγράψει όλο το ιστορικό και είναι σαν να μην έπαιξα ποτε ενώ είχα παίξει σε ένα 24ωρο 2000 ευρώ στο συγκεκριμένο παιχνίδι

πριν από 2 μήνες

Είχα 449 εδώ επιστροφή και 3 scatters

Geostaik
πριν από 2 μήνες

I would like to ask you a favor here. Please keep it up in one thread, and don't spread the same information all over the forum. I can understand that you feel really frustrated right now, but this way you will have a bigger chance that others can keep up with all the information regarding this issue of yours.🙏

Unfortunately, there is really nothing much we can do right now, but wait how the casino will react to your complaint and how it will all unfold.

Please be patient, because when it comes to the investigation with the game provider, it really can take some more time.

πριν από 2 μήνες

Ok έχετε δίκιο,ευχαριστώ.Θα κάνω υπομονή

Geostaik
πριν από 2 μήνες

We'll watch this case closely and will hope for the best resolution of it, and the fastest as well, of course.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα