ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνCasino Moons, ατελείωτες αναλήψεις

Casino Moons, ατελείωτες αναλήψεις

πριν από 3 έτη από disturbed
|
4982 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Yo

Hello

I requested withdrawal last Monday

Today I have it again in balance, why?


Casino

Hello, your withdraw request has been cancelled because of the missing voucher for Credit Card ending in 2335


Yo

I have the card verified


Casino

you need to provide the required voucher for that card


Yo

voucher? what proof

Proof of transaction?

It is a digital transaction, what proof do I have?


Casino

I will send you now the document to the required vouicher

https://www.casinomoons.com/assets/themes/rch/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf


Yo

Spanish??

And what should I do with this?


Casino

You need to print it out, fill it in for the card 2335, and send it via

email to security@casinomoons.com


Yo

I must do this every time I make a deposit


Casino

No it's requested on this withdrawal only


Yo

When I request a withdrawal again, they will ask me for more

Do I have to make a deposit again to withdraw?

Is this casino in a third world country?


Casino

Dwayne has disconnected.


Yo

Dwayne??


Casino

Please you need to send the missing voucher for Bank card ending in 2335

then make a new withdraw request please

https://www.casinomoons.com/assets/themes/cmn/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf

here is the voucher form


Yo

Ok,

Greetings from Spain


Casino

Please contact us in case you need anything. We are here 24/7 to assist you.

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
disturbed
πριν από 3 έτη

They told you what to do:

"You need to print it out, fill it in for the card 2335, and send it via

email to security@casinomoons.com"


They also said that you won't need to do it for future withdrawals and you replied:

"When I request a withdrawal again, they will ask me for more

Do I have to make a deposit again to withdraw?

Is this casino in a third world country?"


So what's the problem? You obviously need to fill the document in order to get the money.

πριν από 3 έτη

Επισυνάπτω το στιγμιότυπο οθόνης, στο οποίο μου έδωσε την κάρτα επαληθευμένη, γιατί μου ζητούν κάτι που έχουν ήδη;

Αναμφίβολα θα προσπαθήσω ξανά


Αυτόματη μετάφραση:
disturbed
πριν από 3 έτη

So you've already sent them the screenshot of the printed voucher?

πριν από 3 έτη

Ναι, τους έστειλα το έγγραφο που ζήτησαν μέσω email, απάντησαν ότι όλα ήταν σωστά, ζήτησα και πάλι ανάληψη

Στο BlackDiamond, που φαίνεται να ανήκει στην ίδια ομάδα, ρώτησα μέσω της συνομιλίας αν χρειάζονταν άλλα έγγραφα. Απάντησαν ότι όλα ήταν σωστά, ότι θα μπορούσα να ζητήσω την απόσυρση ...... σε μια εβδομάδα στοιχηματίζω ότι μου ζητούν το ίδιο έγγραφο.

Αυτόματη μετάφραση:
disturbed
πριν από 3 έτη

So when they asked you for the same document again, can't you just find the email in "Sent" emails folder and resend it again?


What I'm trying to explain is the fact that it's always better to cooperate and do what they ask for and get your winnings. When you finally get the money, you can decide whether you like their approach or not. If you don't like it, you can take your money and find another casino.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
πριν από 3 έτη

I have been waiting since May 28 for my winnings. I sent everything they asked for and now they do not respond to me. I am so fed up.

πριν από 1 έτος

Καλημέρα, δυστυχώς για δεύτερη φορά αυτοί του καζίνο moons μου κλέβουν τα λεφτά Αυτή τη φορά έχω 100% δίκιο, έπαιξα Τετάρτη 03 Αυγούστου και Πέμπτη 4 Αυγούστου με τα χρήματα επιστροφής μετρητών (42 ευρώ) τα κατάφερα μετά από 3 -4 μέρες για να κερδίσω 1200 ευρώ και ζήτησα ανάληψη, πήγαμε πολύ και μετά από 10- + 2 μέρες μου είπαν ότι είχα λάθος αίτημα γιατί έβαλα τα bitcoin και πρέπει να αλλάξω τα δεδομένα, άλλαξα λογαριασμό neteller και ήταν σε pisto με 1200 ευρώ, αφού βγήκε η προσφορά fs και κέρδισα ξανά και συμβουλευτικό chat μου είπαν ότι μπορώ να έχω 200 ευρώ με δεδομένο το επίπεδό μου, έβαλα άλλο αίτημα για 200, μετά μου είπαν σήμερα ότι πλήρωσε με μόνο 200 γιατί κερδίζω προέρχεται από fs, .a και απάτη επειδή η νίκη ήταν η δεύτερη και η πρώτη ήταν επιστροφή μετρητών, μπορείς να με βοηθήσεις είμαι πραγματικά απελπισμένος, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
blazagatic
πριν από 1 έτος

Hello,

I can see that you've submitted a complaint already. I guess that we would need to learn more about the bonus terms in order to sort things out. In general, sometimes the bonus ends with successful withdrawal rather than the conditions like wagering. Anyway from what learned from your complaint those free spins that caused trouble were offered to you after you submitted several withdrawal attempts.

Well, I think we would need more details from the casino about how the bonus funds are handled in this case.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα