ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑποκλείστηκε ο λογαριασμός λόγω σφάλματος χειριστή

Αποκλείστηκε ο λογαριασμός λόγω σφάλματος χειριστή

πριν από 2 εβδομάδες από luisframaro
|
580 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 εβδομάδες

Χαιρετισμούς, θα ήθελα να λάβω βοήθεια από έναν από τους γκουρού αν είναι δυνατόν.


Δεν είχα ποτέ προβλήματα με το 1xbet, δεν έχω πολλούς λογαριασμούς ούτε κάνω κάτι περίεργο, στην πραγματικότητα χάνω περισσότερα από όσα κερδίζω χαχαχα. Το πρόβλημά μου είναι το εξής, πόνταρα σε συνδυασμό δύο αγώνων ποδοσφαίρου που κέρδισα, αποφάσισα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου (είναι η πρώτη φορά που το κάνω) και δεν ήταν δυνατό μιας και μου έλειπαν κάποια υποχρεωτικά γήπεδα συμπληρώστε, μίλησα με τον χειριστή και συμπληρώστε αυτές τις πληροφορίες, μέχρι στιγμής όλα καλά. Χρειάζεται μόνο να δώσω το NIF (Αριθμός Φορολογικού Μητρώου) αφού αυτό είναι για την Ισπανία και είμαι Βενεζουέλας. Μίλησα με έναν άλλο χειριστή και είπε ότι θα περάσει την υπόθεσή μου στο οικονομικό τμήμα, όλα ήταν καλά.


Το πρόβλημα συμβαίνει όταν χρησιμοποιώ την εφαρμογή υποστήριξης πελατών και υπάρχουν κάποιες επιλογές στη συνομιλία κειμένου και υπάρχει μια που λέει κάτι σαν "Δεν μπορώ να το ελέγξω αυτό, θέλω να τελειώσω τα πάντα τώρα" Και στην αθωότητά μου, σκέφτηκα ήταν ένας σύνδεσμος προς ένα άρθρο και μου φάνηκε ενδιαφέρον να το διαβάσω για να σκοτώσω χρόνο και να ενημερωθώ λίγο περισσότερο. Αλλά ήταν μια επιλογή για τον χειριστή και αυτό (Χωρίς καμία επιβεβαίωση ή μεσολάβηση λέξεων με ανθρώπινη μεταχείριση) Απλώς είπε "Μια στιγμή παρακαλώ" και μπλόκαρε τον λογαριασμό μου, πριν αποκλειστεί της είπα κάτι σαν "Δεν είναι απαραίτητο, δεν Δεν έχω Κανένα πρόβλημα, ήταν απλώς μια σύγχυση νομίζοντας ότι ήταν ένας σύνδεσμος πληροφοριών" Αλλά δεν μου απάντησε πια και απλώς μπλόκαρε τον λογαριασμό, θέλω να πιστεύω ότι είναι bot.


Έχω κερδίσει καλά χρήματα στον λογαριασμό μου που θα ήθελα να τα κάνω ανάληψη μιας και τα έχω, δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το 1xbet, δεν έχω παραβιάσει κανέναν κανόνα ή κάτι τέτοιο, αυτό έφταιγε αυτός ο χειριστής/ρομπότ που δεν διάβασα καν το μήνυμά μου, θα ήθελα βοήθεια για να ξεμπλοκάρω τον λογαριασμό μου, καθώς αυτό είναι άδικο και απαράδεκτο, καθώς και τα χρήματά μου υπάρχουν και δεν έχω παραβεί ΚΑΝΕΝΑΝ κανόνα.


Έχω στείλει ήδη 2 email στο block@1xbet-team.com αλλά δεν έχω λάβει απάντηση ούτε γνωρίζω την ώρα κατά προσέγγιση, θα εκτιμούσα τη βοήθεια κάθε είδους, ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αυτόματη μετάφραση:
luisframaro
πριν από 2 εβδομάδες

Hello!

I would say that even if your account gets blocked the way you described, the casino must take all necessary steps to pay out all the money left in your account and collected in accordance with the rules.

Thus, I find it quite strange that there has been no previous agreement.

May I know since when your account has been so unluckily blocked, please?

I'm trying to figure out how much time has passed, to estimate whether it's time to be seriously concerned. I mean, the fact you have no clear response, is not actually very reassuring.

So please, let us know how it continues for you.

Radka
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σου Radka! Εκτιμώ πραγματικά την ανησυχία και τη βοήθειά σας, αυτό συνέβη χθες. Έχω στείλει ήδη 2 email με τα δεδομένα μου για να επιταχύνω τη διαδικασία αλλά ακόμα δεν έχω απάντηση. Ένας χειριστής μου λέει στο τηλέφωνο ότι αυτό μπορεί να διαρκέσει "Μερικές μέρες", αλλά εξακολουθεί να μου φαίνεται πολύ άδικο, καθώς ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε από αυτό το bot. /operator χωρίς καν επιβεβαίωση, δεν έχω παραβεί ποτέ κανέναν κανόνα.


Θα με βοηθούσε πολύ αν μπορούσατε να με βοηθήσετε σε αυτό το θέμα μιας και βασίζομαι σε αυτά τα χρήματα και είμαι πολύ αγχωμένος, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αυτόματη μετάφραση:
luisframaro
πριν από 2 εβδομάδες

Have you received any email from the casinos support with an explanation about the blockage of your account, by any chance? It would be really good to know what is happening, for sure. Sometimes there is some additional check needed, as I can say from my experience, but it is always wise of the casino to warn the player, somehow, about the blockage of the account.

I would recommend you to submit a complaint here with our team, but they can only intervene after the 14 day time period we usually give casinos to proceed the payment. So, for now, there is not much to do, just wait for any new information from the casino. Please let us know about any update regarding this and try to keep calm, if possible.

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

Χαιρετίσματα Romi! Ευχαριστώ που απαντήσατε, αυτή τη στιγμή το πρόβλημα δεν είναι η πληρωμή (σίγουρα θα πρέπει να το λύσω σύντομα), αυτή τη στιγμή το πρόβλημα είναι ότι ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε άδικα και χωρίς καμία επιβεβαίωση από το bot/χειριστή. Επαναλαμβάνω, δεν έχω παραβιάσει ποτέ κανέναν κανόνα και είμαι χρήστης που χρησιμοποιούσα την εφαρμογή τακτικά χωρίς προβλήματα, η μόνη παρεξήγηση ήταν ότι έκανα κλικ σε έναν σύνδεσμο που έλεγε "Θέλω να τελειώσω τα πάντα, δεν μπορώ να το ελέγξω" Σκέφτομαι το ήταν ο σύνδεσμος για ένα χρήσιμο άρθρο και ήταν ενδιαφέρον για μένα να το διαβάσω, αλλά δεν έχω κανένα είδος προβλήματος. Παρομοίως, είπα στη συνομιλία με τον χειριστή ότι ήταν λάθος, ότι δεν ήταν απαραίτητο να προβώ σε οποιαδήποτε ενέργεια, ωστόσο αυτός ο "χειριστής" δεν ζήτησε κανενός είδους επιβεβαίωση ούτε μου πρόσφερε βοήθεια για την ανάληψη των χρημάτων μου πριν μπλοκάρει το Mind you, απλά το έκανε και αυτό ήταν πολύ κακόγουστο, είναι λάθος. Τώρα έχω παγιδευτεί ένα σημαντικό χρηματικό ποσό στον λογαριασμό μου που μπλοκαρίστηκε χωρίς να ζητήσω επιβεβαίωση και χωρίς να έχω παραβιάσει κανέναν κανόνα.


Η ερώτησή μου είναι η εξής, γνωρίζοντας ότι ήταν σφάλμα του χειριστή ή της 1xbet, πρέπει να περιμένω ακόμα 14 ημέρες για να ξεκλειδώσουν τον λογαριασμό μου που μπλοκαρίστηκε αδίκως; Έχουν περάσει σχεδόν 2 μέρες και δεν έχουν απαντήσει σε κανένα email από το email ξεκλειδώματος. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή μέρα.


Για να δώσω περισσότερο πλαίσιο, το email που μου είπαν ήταν block@1xbet-team.com αλλά εξακολουθώ να μην έχω κανενός είδους απάντηση όταν θα έπρεπε να ήταν κάτι που επιλύσαν αμέσως, ένας συχνός χρήστης που δεν έχει παραβιάσει κανέναν κανόνα δεν πρέπει να περνάει από αυτές τις δυσάρεστες καταστάσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
luisframaro
πριν από 2 εβδομάδες

It looks to me like some kind of responsible gambling tool, an I right? If so, I can understand that the casino is taking this long to "investigate", as I could call it. Imagine a case where some player with gambling problem uses this tool and then suddenly decides to change mind because he/she really needs to play. Do you get my meaning here? In such cases the casino has to make sure, that it is ok to reopen the account.

I hope your issue will get solved soon, and will wait for any update from you.

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα Romi! Αυτό που μου φαίνεται παράξενο είναι ότι είναι ήδη η τρίτη μέρα και δεν έχω καν απάντηση ότι έλαβαν το email μου, και επίσης αν θέλουν να με "προστατέψουν" θα πρέπει τουλάχιστον να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου πριν με μπλοκάρουν από τους πλατφόρμα. Καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά θα πρέπει να είναι εξίσου γρήγοροι στην επίλυση των προβλημάτων των πελατών τους με τον αποκλεισμό λογαριασμών, ανησυχώ πολύ για τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
luisframaro
πριν από 1 εβδομάδα

Good morning to you too. I truly understand your point of view, but unfortunately am not able to help out in any way. Have you tried to contact them, to ask how long it is gonna take, perhaps?🤷‍♀️

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα