Χαιρετισμούς, θα ήθελα να λάβω βοήθεια από έναν από τους γκουρού αν είναι δυνατόν.
Δεν είχα ποτέ προβλήματα με το 1xbet, δεν έχω πολλούς λογαριασμούς ούτε κάνω κάτι περίεργο, στην πραγματικότητα χάνω περισσότερα από όσα κερδίζω χαχαχα. Το πρόβλημά μου είναι το εξής, πόνταρα σε συνδυασμό δύο αγώνων ποδοσφαίρου που κέρδισα, αποφάσισα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου (είναι η πρώτη φορά που το κάνω) και δεν ήταν δυνατό μιας και μου έλειπαν κάποια υποχρεωτικά γήπεδα συμπληρώστε, μίλησα με τον χειριστή και συμπληρώστε αυτές τις πληροφορίες, μέχρι στιγμής όλα καλά. Χρειάζεται μόνο να δώσω το NIF (Αριθμός Φορολογικού Μητρώου) αφού αυτό είναι για την Ισπανία και είμαι Βενεζουέλας. Μίλησα με έναν άλλο χειριστή και είπε ότι θα περάσει την υπόθεσή μου στο οικονομικό τμήμα, όλα ήταν καλά.
Το πρόβλημα συμβαίνει όταν χρησιμοποιώ την εφαρμογή υποστήριξης πελατών και υπάρχουν κάποιες επιλογές στη συνομιλία κειμένου και υπάρχει μια που λέει κάτι σαν "Δεν μπορώ να το ελέγξω αυτό, θέλω να τελειώσω τα πάντα τώρα" Και στην αθωότητά μου, σκέφτηκα ήταν ένας σύνδεσμος προς ένα άρθρο και μου φάνηκε ενδιαφέρον να το διαβάσω για να σκοτώσω χρόνο και να ενημερωθώ λίγο περισσότερο. Αλλά ήταν μια επιλογή για τον χειριστή και αυτό (Χωρίς καμία επιβεβαίωση ή μεσολάβηση λέξεων με ανθρώπινη μεταχείριση) Απλώς είπε "Μια στιγμή παρακαλώ" και μπλόκαρε τον λογαριασμό μου, πριν αποκλειστεί της είπα κάτι σαν "Δεν είναι απαραίτητο, δεν Δεν έχω Κανένα πρόβλημα, ήταν απλώς μια σύγχυση νομίζοντας ότι ήταν ένας σύνδεσμος πληροφοριών" Αλλά δεν μου απάντησε πια και απλώς μπλόκαρε τον λογαριασμό, θέλω να πιστεύω ότι είναι bot.
Έχω κερδίσει καλά χρήματα στον λογαριασμό μου που θα ήθελα να τα κάνω ανάληψη μιας και τα έχω, δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το 1xbet, δεν έχω παραβιάσει κανέναν κανόνα ή κάτι τέτοιο, αυτό έφταιγε αυτός ο χειριστής/ρομπότ που δεν διάβασα καν το μήνυμά μου, θα ήθελα βοήθεια για να ξεμπλοκάρω τον λογαριασμό μου, καθώς αυτό είναι άδικο και απαράδεκτο, καθώς και τα χρήματά μου υπάρχουν και δεν έχω παραβεί ΚΑΝΕΝΑΝ κανόνα.
Έχω στείλει ήδη 2 email στο block@1xbet-team.com αλλά δεν έχω λάβει απάντηση ούτε γνωρίζω την ώρα κατά προσέγγιση, θα εκτιμούσα τη βοήθεια κάθε είδους, ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Greetings, I would like to receive help from one of the gurus if possible.
I have never had problems with 1xbet, I don't have multiple accounts or do anything strange, in fact I lose more than I win hahaha. My problem is the following, I bet on a combination of two soccer games which I won, I decided to withdraw my money (It is the first time I have done so) and it could not be possible since I was missing some mandatory fields to fill out, I spoke to the operator and fill out this information, so far so good. I only need to give the NIF (Tax Identification Number) since this is for Spain and I am Venezuelan. I spoke with another operator and she said that she would pass my case to the financial department, everything was fine.
The problem happens when I am using the customer support APP and there are some options in the Text chat and there is one that says something like "I can't control this, I want to end everything now" And in my innocence, I thought it was a link to an article and I found it interesting to read it to kill time and inform myself a little more. But it was an option for the operator and this (Without any confirmation or mediating words with human treatment) She just said "One moment please" and blocked my account, before it was blocked I told her something like "It's not necessary, I don't have No problem, it was just a confusion thinking it was an information link" But she didn't answer me anymore and just blocked the account, I want to believe it's a bot.
I have well-earned money in my account that I would like to withdraw since I have it, I have never had a problem with 1xbet, I have not broken any rules or anything like that, this was the fault of that operator/bot who did not even read my message , I would like help to unblock my account since this is unfair and unacceptable, plus my money is there and I have not broken ANY rules.
I already sent 2 emails to block@1xbet-team.com but I have not received a response nor do I know the approximate time, I would appreciate help of any kind, thanks in advance.
Saludos, me gustaria recibir ayuda de alguno de los gurus de ser posible.
Nunca he tenido problemas con 1xbet, no tengo multicuentas ni hago nada raro, de hecho pierdo mas de lo que gano jajaja. Mi problema es el siguiente, aposte en una combinada de dos juegos de futbol la cual gane, decidi retirar mi dinero (Es la primera vez que lo hago) y no pudo ser posible ya que me faltaban algunos campos obligatorios por llenar, hable con la operadora y llene estos datos, hasta aca todo bien. Solo me falto dar el NIF (Numero de identificacion fiscal) Ya que esto es para Espana y yo soy Venezolano. Hable con otra operadora y dijo que pasaria mi caso al departamento financiero, todo bien.
El problema pasa cuando estoy usando el soporte al cliente de la APP y hay algunas opciones en el chat de Texto y hay una que dice algo como "No puedo controlar esto, quiero acabar con todo ahora" Y yo en mi inocencia, pense que era un link para un articulo y se me hacia interesante leerlo para matar el tiempo e informarme un poco mas. Pero era una opcion para la operadora y esta (Sin confirmacion alguna o mediar palabras con un trato humano) Solo dijo "Un momento por favor" y bloqueo mi cuenta, antes de que fuese bloqueada le dije algo como "No es necesario, no tengo ningun problema solo fue una confusion pensando que era un link de informacion" Pero ella no me respondio mas y solo bloqueo la cuenta, quiero creer que es un bot.
En mi cuenta tengo dinero bien ganado que me gustaria retirar ya que cuento con el, nunca he tenido un problema con 1xbet, no he roto ninguna regla ni nada por el estilo, esto fue culpa de esa operadora/bot que ni siquiera leyo mi mensaje, me gustaria recibir ayuda para desbloquer mi cuenta ya que esto es injusto e inaceptable ademas de que mi dinero esa ahi y no he roto NINGUNA regla.
Ya le envie 2 emails a block@1xbet-team.com pero no he recibido respuesta ni se el tiempo aproximado, agradeceria ayuda de cualquier tipo, gracias de antemano.