Είναι πολύ καιρό να το πω, αλλά ξεκάθαρα ξεχωρίζω. Είναι δυνατόν να αναφέρω αυτές τις εταιρείες; Ή μήπως αυτό χάνει χρόνο;
It is very long to tell but I have clearly been ripped off Is it possible to report these companies? Or is doing this wasting time?
Es muy largo de contar pero me han estafado claramente. Es posible denunciar a estas empresas? O hacer esto es perder el tiempo?
Μπορείτε να ξεκινήσετε υποβάλλοντας παράπονο στον ιστότοπό μας. Μπορείτε να το κάνετε εδώ:
https://casino.guru/complaints/create
Μπορώ να δω το καζίνο να επικοινωνεί μαζί μας και να επιλύει σχεδόν κάθε παράπονο που υποβάλλεται εναντίον τους, οπότε πρέπει να το δοκιμάσετε 🙂
You can start by submitting a complaint on our website. You can do so here:
https://casino.guru/complaints/create
I can see the casino communicates with us and solved almost every complaint submitted against them so you should give it a try 🙂
Γεια σου και πάλι.
Συνέβη ότι έγινα νέος πελάτης και λένε ότι δέχτηκα το μπόνους αθλητικών στοιχημάτων και δεν είναι αλήθεια. Έβαλα χρήματα για να παίξω το καζίνο. Μπήκα χρήματα με αυτόν τον τρόπο:
100chf
100chf
200chf
200chf
Στις 3 πρώτες συμμετοχές έχασα χρήματα και από την τέταρτη εγγραφή άρχισα να κερδίζω χρήματα. Όταν έφτασα στο νούμερο των 6.500chf συνειδητοποίησα ότι τα χρήματά μου που εμφανίστηκαν προηγουμένως σε πραγματικά χρήματα, μου τα είχαν μεταβιβάσει ως χρήματα μπόνους και ορκίζομαι στον Θεό ότι δεν μου έδωσαν ποτέ χρήματα και δεν έπαιξα ποτέ κανένα μπόνους. Όταν συνειδητοποίησα ότι ήρθα σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι έχω ένα ενεργό μπόνους και για να ξοδέψω τα μπόνους χρήματα μου σε πραγματικά χρήματα, πρέπει να τοποθετήσω αθλητικά στοιχήματα αξίας 1000chf. Εντάξει ... σκέφτηκα ... θα είναι εύκολο γιατί έχω 6.500chf. Όταν γεμίσω τη μπάρα, απομένουν μόνο 300chf για να τελειώσω, αποκλείομαι από αθλητικά στοιχήματα. Μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε ότι έχουν αποκλείσει τα στοιχήματά μου επειδή στοιχηματίζω υψηλά όρια και έχουν το δικαίωμα να μπλοκάρουν και να ξεμπλοκάρουν.
Εντάξει, βρήκα την ιδέα να κάνω χαμηλά στοιχήματα για να δω αν μπορούσα να νικήσω το σύστημά τους που με είχε εμποδίσει γιατί είχα μόνο μια εβδομάδα για να μπορέσω να ξεκλειδώσω το μπόνους και να ξοδέψω τα χρήματά μου σε πραγματικά χρήματα, αλλά τότε είχαν αποκλείσει τα στοιχήματά μου όχι θα μπορούσα να ολοκληρώσω το μπόνους !!!! Εντάξει ... Είμαι τυχερός που το σύστημα μου επιτρέπει να κάνω στοιχήματα 5chf και έτσι κάνω 400chf σε στοιχήματα 5chf. Ενώ τα στοιχήματα ολοκληρώνονται συνεχίζω να παίζω το καζίνο και φτάνω τον αριθμό των 9.500chf. Επιστρέφω για να φύγω από το καζίνο και περιμένω να ολοκληρωθεί το μπόνους. Τι έγινε στο τέλος??? Ότι το μπόνους ολοκληρώθηκε, αλλά μου έδωσαν μόνο 500chf υποστηρίζοντας ότι υπό τους όρους του μπόνους μπορούν να πληρώσουν μόνο το μέγιστο ποσό 5 φορές το μπόνους. Υποτίθεται ότι μου δίνουν 100chf, ώστε να μπορούν να μου πληρώσουν το πολύ 500chf. Είχα 9.500chf, έτσι έκλεψαν 9.000chf από το πρόσωπό μου. Δεν ξέρω αν αυτοί οι καταχρηστικοί κανόνες μπόνους είναι νόμιμοι, αλλά το πιο σημαντικό πράγμα από όλα είναι ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΩΡΕΑΝ. Πάντα έπαιζα με τα χρήματά μου και κάθε φορά που μπήκα χρήματα βάζω πραγματικά χρήματα. Μίλησα μαζί τους και ζήτησα εξηγήσεις και θέλω ΜΟΝΟ να μου δείξουν πότε μου έδωσαν το μπόνους γιατί δεν εμφανίζεται στο σύστημα στοιχημάτων ή συναλλαγών μου. Μου λένε ότι στο σύστημά τους εμφανίζεται, αλλά ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ γιατί μια φορά εκεί ένα άτομο μου είπε μια ώρα και ένα λεπτό και ένας άλλος εργαζόμενος μου είπε έναν άλλο έτσι μου λένε ψέματα. Τους ζήτησα παρακαλώ να μου κάνουν ένα στιγμιότυπο οθόνης από αυτό που βλέπουν, αλλά μου λένε ότι απαγορεύεται η αποστολή στιγμιότυπου οθόνης. Πραγματικά θα τα αναφέρω. Έχω κλέψει 9.000chf από μένα.
Hello again.
It happened that I became a new customer and they say that I accepted the sports betting bonus and it is not true. I put in money to play the casino. I entered money this way:
100chf
100chf
200chf
200chf
In the first 3 entries I lost money and from the fourth entry I started to earn money. When I reached the figure of 6,500chf I realized that my money that previously appeared in real money they had passed it to me as bonus money and I swear to God they never gave me money and I never played any bonus. When I realized that I contacted customer service and they told me that I have an active bonus and to spend my bonus money to real money I have to place sports bets worth 1000chf. Ok ... I thought ... it will be easy because I have 6,500chf. When I have filled the bar, there is only 300chf left to finish, I am blocked from sports bets. I speak with customer service and they tell me that they have blocked my bets because I was betting high limits and they have the right to block and unblock.
Ok I come up with the idea of making low bets to see if I could beat their system that had blocked me because I only had a week to be able to unlock the bonus and spend my money to real money but they had blocked my bets then no I could complete the bonus !!!! Ok ... I'm lucky that the system lets me make 5chf bets so I make 400chf in 5chf bets. While the bets are being completed I keep playing the casino and I get to the figure of 9,500chf. I return to leave the casino and wait for the bonus to complete. What happened in the end??? That the bonus was completed but they only gave me 500chf arguing that under the conditions of the bonus they can only pay the maximum amount of 5 times the bonus. They are supposed to give me 100chf so they can pay me a maximum of 500chf. I had 9,500chf so they stole 9,000chf from my face. I don't know if these abusive bonus rules are legal, but the most important thing of all is that I WAS NOT GIVEN ANY BONUSES. I always played with my money and every time I entered money I put real money. I have spoken with them and asked for explanations and I ONLY want them to show me when they gave me the bonus because it does not appear in my betting or transaction system. They tell me that in their asstema it appears but IT IS A LIE because once a person there told me an hour and a minute and another worker told me another so they are lying to me. I have asked them please to make me a screenshot of what they see but they tell me that it is forbidden to send a screenshot. I'm really going to report them. They have stolen 9,000chf from me.
Hola de nuevo.
Ha pasado que me hice nuevo cliente y ellos dicen que yo acepté el bono de apuestas deportivas y no es verdad. Yo ingresé dinero para jugar al casino. Ingresé dinero de esta manera:
100chf
100chf
200chf
200chf
En los primeros 3 ingresos perdí dinero y a partir del cuarto ingreso empecé a ganar dinero. Cuando llegué a la cifra de 6.500chf me di cuenta que mi dinero que antes aparecia en dinero real ellos me lo habian pasado a dinero de bonus y juro por Dios que nunca me regalaron dinero y nunca jugué ningun bono. Cuando me di cuenta de eso me puse en contacto con atencion al cliente y me dicen que tengo un bono activo y para pasar mi dinero de bonus a dinero real debo hacer apuestas deportivas por valor de 1000chf. Ok...pensé...sera facil porque tengo 6.500chf. Cuando he llenado la barra que queda solamente 300chf para terminar me bloquean las apuestas deportivas. Hablo con atencion al cliente y me dicen que me han bloqueado las apuestas porque estaba apostando limites altos y ellos tienen derecho de bloquear y desbloquear.
Ok se me ocurre la idea de hacer apuestas bajas a ver si yo podia ganarle al sistema de ellos que me habian bloqueado porque solo tenia una semana para poder desbloquear el bono y pasar mi dinero a dinero real pero ellos me habian bloqueado las apuestas entonces no podia completar el bono!!!! Ok...tengo la suerte que el sistema me deja hacer apuestas de 5chf asi que hago 400chf en apuestas de 5chf. Mientras las apuestas se completan sigo jugando al casino y llego a la cifra de 9.500chf. Vuelvo a dejar el casino y esperar que termine el bono de completarse. Que pasó al final??? Que se completó el bono pero solo me dieron 500chf argumentando que en las condiciones del bono solo pueden pagar la cifra maxima de 5 veces el bono. Se supone que ellos me regalaron 100chf entonces maximo me pueden pagar 500chf. Yo tenia 9.500chf asi que me robaron en mi cara 9.000chf. Yo no se si es legal esas reglas abusivas de lo del bono pero lo mas importante de todo es que NO ME REGALARON NINGUN BONO. siempre jugué con mi dinero y cada vez que ingresé dinero ponia dinero real. He hablado con ellos y he pedido explicaciones y SOLAMENTE quiero que me muestren en que momento me regalaron el bono porque en mi sistema de apuestas o transacciones no aparece. Ellos me dicen que en el asstema de ellos aparece pero ES MENTIRA porque una vez una persona de allí me dijo una hora y minuto y otro trabajador me dijo otra asi que me estan mintiendo. Les he pedido por favor que me hagan un screenshot de lo que ellos ven pero me dicen que esta prohibido enviar screenshot. Realmente los voy a denunciar. Me han ROBADO 9.000chf.
Σύμφωνα με όσα διαβάζω εδώ από εσάς, θα πρέπει πραγματικά να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε το παράπονο, όπως σας συμβούλευα προηγουμένως. Το πρόβλημα είναι ότι δεν αντιμετωπίζουμε πραγματικά παράπονα που σχετίζονται με αθλητικά στοιχήματα, οπότε προσπαθήστε να γράψετε στο παράπονό σας ότι το καζίνο ισχυρίστηκε ότι αποδέχτηκε ένα μπόνους αθλητικού στοιχήματος (το οποίο δεν το κάνατε) και στη συνέχεια αναγκάσατε να στοιχηματίσετε σε αθλήματα.
Θα ήταν πραγματικά υπέροχο να δούμε κάποια στοιχεία από το καζίνο που να δείχνουν εάν έχετε πραγματικά κάποιο μπόνους αθλητικών στοιχημάτων ή όχι.
According to what I'm reading here from you, you should really try to create the complaint as I advised before. The problem is that we don't really deal with complaints related to sports betting so try to write into your complaint that the casino claimed you accepted a sports betting bonus (which you didn't) and then you were forced to bet on sports.
It would be really great to see some evidence from the casino showing if you really got some sports betting bonus or not.
Ευχαριστώ για την απάντησή σας.
Μου λένε: ότι πρέπει να εμφανίζεται για μένα στο μέρος όπου λέει μπόνους, αλλά δεν φαίνεται ότι έχω λάβει αυτό το μπόνους και δεν θέλουν να με κάνουν ένα στιγμιότυπο οθόνης για αυτό που εμφανίζεται στην οθόνη τους. Είμαι πεπεισμένος ότι δεν τους φαίνεται τίποτα γιατί μου έχουν πει 2 διαφορετικές ημερομηνίες και ώρες από όταν πήρα το κουπόνι, ώστε να λένε ψέματα. Δεν βλέπουν τίποτα στην οθόνη, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΜΠΟΝΟΣ. Έχω τα στοιχήματα που έκανα στο καζίνο και όταν μετράτε τα χρήματα που επενδύθηκαν / στοιχήματα / κέρδισε, βλέπετε μόνο τα χρήματά μου που κατέθεσα.
Thanks for your answer.
They tell me: that it has to appear for me in the part where it says bonus but it does not appear that I have obtained that bonus and they do not want to make me a screenshot of what appears on their screen. I am convinced that nothing appears to them because they have told me 2 different dates and times from when I got the voucher so they are lying. They are not seeing anything on the screen, simply BECAUSE THEY DIDN'T GIVE ME THE BONUS. I have the bets that I made in the casino and when you count the money invested / bet / won, you only see my money that I deposited.
Gracias por tu respuesta.
Ellos me dicen: que a mi me tiene que aparecer en la parte donde pone bonus pero no aparece que yo haya obtenido ese bono y ellos no me quieren hacer ek screenshot de lo que le aparece en la pantalla de ellos. Yo estoy convencido que no les aparece nada porque ellos me han dicho 2 fechas y hora distinta de cuando yo obtuve el bono asi que ellos estan mintiendo. No estan viendo nada en la pantalla, simplemente PORQUE NO ME DIERON EL BONO. tengo las apuestas que yo hice en el casino y cuando cuentas el dinero invertido/apostado/ganado solamente se ve mi dinero que yo ingresé.
Δεν καταλαβαίνω το νόμο, αλλά είναι λογικό ότι αν μου είχαν δώσει αυτό το μπόνους, όταν κάνω την πρώτη κατάθεση των 100chf μου δίνουν το μπόνους 100chf και ξοδεύω τα χρήματά μου και τα χρήματα μπόνους όταν βγάζω άλλο εισόδημα, επειδή έχει να συνεχίσετε να μετράτε για το μπόνους; Καταλαβαίνεις τι εννοώ? Δεν το έχω ξαναδεί και δεν ξέρω αν είναι νόμιμο. Είναι καινούργια χρήματα που έβαλα, γιατί γιατί πρέπει να μετράει τα μπόνους; Καταλαβαίνεις τι εννοώ?
I do not understand the law but it is logical that if they had given me that bonus, when I make the first deposit of 100chf they give me the 100chf bonus and I spend my money and the bonus money when I make another income because it has to continue to count towards the bonus? Do you understand what I mean? I've never seen that and I don't know if it's legal. It's new money that I put in so why the fuck does it have to count towards any bonuses? Do you understand what I mean?
Yo no entiendo de leyes pero es logico que en el caso que ellos me lo hubieran dado ese bono, cuando yo hago el primer ingreso de 100chf ellos me regalan el bono de 100chf y yo me gasto mi dinero y el dinero del bono cuando realizo otro ingreso porque tiene que seguir contando para el bono? Tu entiendes a que me refiero? Eso no lo he visto jamas y no se si es legal. Es dinero nuevo que yo ingreso entonces porque mierdas tiene que contar para ningun bono? Entiendes a que me refiero?
Γι 'αυτό σας συμβούλευα να υποβάλετε το παράπονο. Εάν αρνούνται να σας δείξουν τα αποδεικτικά στοιχεία, τότε μπορεί να είναι πρόθυμοι να μας το δείξουν. Εάν δεν έχουν καθόλου αποδεικτικά στοιχεία, τότε φυσικά δεν υπάρχει τίποτα να δείξουν και έχετε δίκιο.
That's why I advised you to submit the complaint. If they refuse to show the evidence to you, then they might be willing to show it to us. If they don't have the evidence at all, then of course, there's nothing to show and you're right.
Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Γνωρίζοντας ότι είναι απατεώνες, νομίζετε ότι θα μπορούσαν να χειριστούν στοιχεία; Εντάξει, θα τους αναφέρω, πού μπορώ να το κάνω; Δεν ξέρω πού να πάω.
Ευχαριστώ.
Thanks for your answer. Knowing that they are scammers, do you think they could manipulate evidence? Ok, I'm going to report them, where can I do it? I don't know where to go.
Thanks.
Gracias por tu respuesta. Sabiendo que ellos son unos estafadores tu crees que ellos podrian manipular pruebas? Ok, los voy a denunciar, donde puedo hacerlo? No se donde dirigirme.
Gracias.
Μπορείτε να υποβάλετε την αναφορά εδώ:
https://de.casino.guru/beschwerden/einreichen/1
Δεδομένου ότι είναι Παρασκευή, δώστε στην ομάδα δεδομένων μας λίγες μέρες για να την επεξεργαστεί, αλλά θα πρέπει σίγουρα να απαντήσουν στην αρχή της επόμενης εβδομάδας, αν την υποβάλετε σήμερα.
Μας είχε συμβεί ήδη πριν ότι ένα καζίνο χειραγωγούσε τα στοιχεία, αλλά είναι πολύ σπάνιο. Όπως ανέφερα ήδη, το καζίνο επικοινωνεί και προσπαθούν πάντα να αντιμετωπίσουν κάθε παράπονο που υποβάλλεται εναντίον τους, οπότε πιστεύω ότι θα είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε.
Επίσης, προσπαθήστε να περιγράψετε ότι παίξατε τα παιχνίδια καζίνο και έπειτα το καζίνο ισχυρίστηκε ότι σας έδωσε το μπόνους αθλητικών στοιχημάτων. Διαφορετικά, η υπόθεση θα απορριφθεί μόνο επειδή σχετίζεται με αθλητικά στοιχήματα, αλλά όχι με παιχνίδια καζίνο. Πιστεύω ότι σχετίζεται με τα δύο, οπότε υπάρχει λόγος να το αντιμετωπίσουμε.
You can file the report right here:
https://de.casino.guru/beschwerden/einreichen/1
Since it's Friday, please, give our Data team few days to process it, but they should definitely reply at the beginning of the next week if you submit it today.
It already happened to us before that a casino manipulated the evidence, but it's very rare. As I already mentioned before, the casino communicates and they always try to deal with any complaint that is submitted against them so I believe we'll be able to help.
Also, please try to describe that you played the casino games and then the casino claimed they gave you the sports betting bonus. Otherwise the case would be rejected only because it's related to sports betting, but not to casino games. I believe it's related to both so there's a reason to deal with it.
Και εγώ. Γαμημένοι απατεώνες μαμάδες. Ala 600 ευρώ συν 50 που με ανάγκασαν να καταθέσω σε κρυπτονομίσματα σύμφωνα με αυτά για να εισπράξω. Χρέωση ναι. Κρατήστε περισσότερα. Είναι ντροπή
Me too. Fucking scammers motherfuckers. Ala 600 euros plus 50 that forced me to deposit in cryptocurrencies according to them to collect. Charge yes. Keep more. It is a shame
A mi tambien. Putos estafadores hijos de puta. Ala 600 euros mas 50 que me obligaron a depositar en cryptomonedas segun ellos para cobrar. Cobrar si. Quedarse con mas. Es una verguenza
Γεια σας, από ό, τι βλέπω δεν είμαι ο μόνος, αποσύρομαι με κάρτα και μου λένε ότι δεν μπορώ πλέον να κάνω ανάληψη με αυτήν τη μέθοδο, αφού μπω στο BNB (κρυπτονόμισμα), κάνω 4 αναλήψεις και μου λένε ότι ο πάροχος έχει προβλήματα με την είσοδο σε BTC Και μου επιτρέπουν και τώρα με το BTC δεν έχουν κανένα εισόδημα που μου απαντούν αύριο ... Μπορείτε να μπείτε με οποιαδήποτε μέθοδο αλλά δεν μπορώ να αποσύρω με καμία ... Φοβάμαι ότι με έχουν εξαπατήσει.
Hello, from what I see I am not the only one, I withdraw by card and they tell me that I can no longer withdraw by that method, after I enter BNB (cryptocurrency), I make 4 withdrawals and they tell me that the provider has problems entering BTC And they enable me and now with BTC they do not make any income that they answer me tomorrow ... You can enter with any method but I cannot withdraw with any ... I am afraid that they have deceived me.
Hola, por lo que veo no soy el único, retiro por tarjeta y me dicen que ya no se puede retirar más por ese método, luego que ingrese BNB (criptomoneda), hago 4 retiros y me dicen que el proveedor tiene problemas que ingrese BTC y me lo habilitan y ya con BTC no me hacen ningún ingreso que mañana me contestan... Puedes ingresar con cualquier método pero no puedo retirar con ninguno... Me temo que me han engañado.
Απλώς μου είπαν ότι αν φοβάμαι να χάσω τα κεφάλαιά μου μπορούν να μπλοκάρουν τα κεφάλαιά μου για να μην τα χάσω ... ενώ το πρόβλημα λύνεται ...
They just told me that if I am afraid of losing my funds they can block my funds so that I do not lose them ... while the problem is solved ...
Me acaban de decir que si tengo miedo de perder mis fondos me pueden bloquear mis fondos para que no los pierda... mientras se soluciona el problema...
Λοιπόν, όχι, δεν μπορώ καν να μπω στον λογαριασμό, οπότε φοβάμαι ότι θα κρατήσουν τα πάντα
Well, no, I can't even enter the account anymore, so I'm afraid they're going to keep everything
Pues no yo ya no puedo ni entrar en la cuenta asi que me temo que se van a quedar con todo
Λέω ότι εάν είμαστε όλοι ίδιοι και σας υποχρεώσουν να καταθέσετε σε άλλη μέθοδο πληρωμής για ανάληψη και, στη συνέχεια, δεν σας αφήσουν να κάνετε ανάληψη, τι μπορεί να γίνει; Κανω ΑΝΑΦΟΡΑ? Μπορούν να ισχυριστούν πολλά πράγματα, αλλά δεν χρειάζεται να είναι αλήθεια, δεν μου έχουν δώσει καμία απόδειξη για τίποτα
I say that if we are all the same and they force you to deposit in another payment method to withdraw and then they do not let you withdraw, what can be done? Report? They can allege many things but it does not have to be true, they have not given me any proof of anything
Digo yo que si todos estamos igual y te obligan a depositar en otro metodo de pago para poder retirar y luego no te dejan retirar que se puede hacer? Denunciar? Ellos puede alegar muchas cosas pero es que no tiene por que ser cierto a mi no me han dado ninguna prueba de nada
Τι εναλλακτική υπάρχει; Μπορεί να γίνει αξίωση κάπου ή τι μπορεί να γίνει; Είναι κρίμα όλο αυτό ...
What alternative is there? Can a claim be made somewhere or what can be done? It's a shame all this ...
Qué alternativa hay? Se puede poner alguna reclamación en algún lado o qué se puede hacer? Es una vergüenza todo esto...
Μου φαίνεται ότι πρόκειται να μας κλέψουν όλα τα χρήματα και voila θα ισχυριστούν ότι έχετε δύο λογαριασμούς κλπ κλπ ... αρχαϊκό σύστημα το μητρώο νομίζω ότι το κάνουν επίτηδες οπότε οι περισσότεροι δεν θυμούνται αν έχουν λογαριασμό το τηλέφωνο, εισάγετε με το email και έτσι έχουν μια δικαιολογία για να κρατήσουν τα χρήματά τους.
It seems to me that they are going to steal all our money and voila they will claim that you have two accounts etc etc ... archaic system the registry I think they do it on purpose so most do not remember if they have an account with the phone, enter with the email and so they have an excuse to keep their money.
A mi me parece que nos van a robar todo nuestro dinero y listo ellos alegaran que tienes dos cuentas etc etc… sistema arcaico el de registro yo creo que lo hacen aposta asi la mayoria no se acuerda si tiene cuenta con el tlfn entra con el email y asi tienen excusa para quedarse con su dinero.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.