Γεια. Απελπισμένοι για βοήθεια σε ένα πρόβλημα με το καζίνο Getwin.
Παίζω επί τόπου για 6-8 μήνες και κανένα πρόβλημα. πληρώθηκε πολλές φορές και η μεγαλύτερη πληρωμή £1700. Έκανε καλή πορεία στα τέλη Ιουνίου και είχε 2 αναλήψεις σε εκκρεμότητα, £3400 και £2400. Στάλθηκε email κυνηγώντας το, δόθηκε η συνηθισμένη απάντηση λέγοντας ότι η πληρωμή θα διεκπεραιωθεί μόλις ληφθούν τα δεδομένα παιχνιδιού από τον πάροχο. είχε στείλει αυτήν την απάντηση στο παρελθόν και είχε πληρωθεί Παίχτηκε στις 29.06.22 ενώ οι αναλήψεις εκκρεμούσαν. στις 01.07.22 μου απέκλεισαν την πρόσβαση στον λογαριασμό, καμία απάντηση σε προηγούμενα email! Δεν έχω παραβιάσει κανένα TC και αναρωτιέμαι αν μπορώ να κάνω κάτι;
Πολλά ευχαριστώ
Hi. Desperate for help with an issue with Getwin casino.
Been playing on site for 6-8months and no issues. been paid several times and biggest payout £1700. Had a good run at the end of june and had 2 pending withdrawals, £3400 and £2400. Sent email chasing it, was given the usual reply saying payment will be processed once game play data is received from provider. had sent this response in past and had been paid Played on the 29.06.22 whilst withdrawals were pending. on 01.07.22 they blocked my access to account, no response to previous emails at all! I have not breached any TC's and wondering if there is anything I can do at all?
many thanks