Ελέγχω το παράπονό σας σχετικά με το Ice Casino και πιστεύω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι το γεγονός ότι είχατε 2 λογαριασμούς, αλλά επιλέξατε μπόνους και στους δύο λογαριασμούς. Τέλος πάντων, δεν είναι ακόμα σαφές εάν η λήψη αυτών των μπόνους οδήγησε στα κέρδη σας ή όχι. Κερδίσατε αφού χρησιμοποιήσατε κάποιο μπόνους ή ήταν απλώς μια τυπική κατάθεση που οδήγησε στα κέρδη;
I'm checking your complaint related to the Ice Casino and I believe the biggest problem isn't the fact you had 2 accounts, but you opted for bonuses on both of the accounts. Anyways, it still isn't clear whether taking those bonuses led to your winnings or not. Did you win after you used some bonus or was it just a standard deposit that led to the winnings?
Είχα κάποια μπόνους, αλλά δεν κέρδισα τίποτα με τα μπόνους, τα ποσά δεν στοιχηματίστηκαν καν. Τα κύρια κέρδη ήταν από τις πολλαπλές καταθέσεις μου
I did have some bonuses, but I didnt win anything with the bonuses, amounts were not even wagered atc. The main winnings were from my multiple deposits
Δεν ξέρω τι θα κάνω τώρα, δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά τα χρήματα, έδωσα υποσχέσεις στην οικογένειά μου, τώρα δεν ξέρω τι θα κάνω😭😭 παρακαλώ βοηθήστε με κάποιο, σας παρακαλώ. δεν ξερω τι θα κανω
I dont know what will I do now, I cant live without this money, I made promises to my family, now I dont know what will I doo😭😭 please help me someno, pleas I am begging. I dont know what will I do
Γιατί μεεεε; Γιατί πάντα κάποιος που το χρειάζεται περισσότερο ?????
Γιατί ξεμπλοκάρουν αυτόν τον λογαριασμό; https://casinoguru-en.com/icecasino-player-was-accused-of-opening-multiple-accounts-1
Whyyy meeee ? Why always someone who needs it the most ?????
Why they unblocked this account ? https://casinoguru-en.com/icecasino-player-was-accused-of-opening-multiple-accounts-1
Φαίνεται ότι έκαναν ειδικά τον μήνα μου να νιώθει σαν ένα χρόνο, τους αρέσει να μας κλέβουν. Αλλά σε παρακαλώ μπορεί κάποιος να με βοηθήσει, σε παρακαλώ;; Εάν κάποιος είναι πρόθυμος να με βοηθήσει, επικοινωνήστε μαζί μου μέσω email kr.madars@gmail.com. Σε παρακαλώ, θέλω να νιώσω ξανά άνθρωπος😔
It looks like they specially made my month feel like a year, they like to steal from us. But please can somebody help me, pleaseee ?? If anyone is willing to help me please contact me by email kr.madars@gmail.com. Please I want to feel like person again😔
Γεια σου MadarK, φαίνεται ότι δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο για εσάς από την πλευρά μας. Καταλαβαίνω ότι νιώθεις πεσμένος τώρα. Αλλά όπως αναφέρεται στην απάντηση του Martin "Αφού είδα και εξέτασα όλες τις λεπτομέρειες, ειδικά με τα μπόνους που χρησιμοποιούνται και στους δύο λογαριασμούς, λυπάμαι πραγματικά να σας πω ότι δεν μπορούμε να σας υποστηρίξουμε σε αυτήν την περίπτωση". Οι κανόνες είναι κανόνες και όπως το έχει αναφέρει νωρίτερα το καζίνο, αυτό έρχεται σε αντίθεση με τους όρους και τις προϋποθέσεις. 🙁 Ήλπιζα για ένα επιτυχημένο τέλος μαζί σου. 😕 Η μοίρα μερικές φορές παίζει μαζί μας και μας δίνει μαθήματα. Πιστεύω ότι σύντομα θα βρείτε έναν πιο αποτελεσματικό και αξιέπαινο τρόπο για να αποκτήσετε χρηματοδότηση για τον εαυτό σας και την οικογένειά σας. Σας εύχομαι καλή τύχη και πολλές θετικές ευκαιρίες ζωής.
Hello MadarsK, it seems like there's unfortunately nothing more we can do for you from our side. I understand you feel down now. But as stated in Martin's answer "After seeing and reviewing all the details, especially with the bonuses used on both accounts, I am really sorry to tell you that we are not able to support you in this case". Rules are rules and as the casino has mentioned it earlier, this goes against terms & condition. 🙁 I was hoping for a successful ending with you. 😕 Fate sometimes plays with us and teaches us lessons. I believe that you will find a more effective and commendable way soon how to get finance for yourself and your family. I wish you a good luck and many positive life opportunities.
Ευχαριστώ πολύ Μάγδα. Αυτό δεν ήταν ένα μάθημα για μένα, αυτό ήταν ένα γέλιο με το πρόσωπό μου, δεν μπορώ να περιγράψω πώς αισθάνομαι, μπορώ, αλλά τότε θα ήταν φαραράπη. Το Ice casino μόλις κέρδισε 11 χιλιάδες χωρίς να κάνει τίποτα, απλώς κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται απογοητευμένοι. Αν κάνω κάτι, θα ενημερώσω όλους ότι φταίει ο Πάγος
Thank you very much Magda. This wasnt teaching a lesson for me, this was laughing at my face, I cant describe what it feels like, I can but then it would be a pharaghrap. Ice casino just earned 11k without doing anything, just making people feel down. If I will do something then I will let everyone know that it’s Ice fault
Το OMGGGGG ICECASINO όντως ήρθε προς το μέρος μου και ξεμπλοκάρει τον λογαριασμό μου, φυσικά με όχι όλα τα κέρδη, αλλά είναι αρκετά σίγουρο❤️❤️❤️
OMGGGGG ICECASINO actually did come towards to me and unblocked my account, of course with not all the winnings, but its sure enough❤️❤️❤️
Πραγματικά? Στη συνέχεια, δώστε μας περισσότερες λεπτομέρειες για το τι συμβαίνει. Είμαι περίεργος. 😀
Really? Then give us more details about what's going on. I am curious. 😀
Μόλις από το γαλάζιο του ουρανού άνοιξαν τον λογαριασμό μου και μου είπαν στην καταγγελία μου - φαίνεται ότι δεν έχετε προσπαθήσει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Προσπάθησα λοιπόν και το YESSS το άνοιξαν, μου πήραν 5 χιλιάδες, αλλά στην πραγματικότητα είμαι ευχαριστημένος με αυτό, με βοηθάει πολύ, ευχαριστώ όλους που ήταν δίπλα μου❤️
They just out of blue sky opened my account and said to me in my complaint - looks like you havent tried to log in to your account
So I did try and YESSS they opened it, they took away 5k, but actually I am happy with it too, helps me very much, thanks to everyone that was standing by with me❤️
Είμαι χαρούμενος για σένα. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία από όλες. 🎄✨ Καλά καθυστερημένα Χριστούγεννα σε εσάς MadarK! 😀
I am happy for youuu. Hope dies last of all. 🎄✨ Merry belated Christmas to you MadarsK! 😀
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.