Απλώς περίεργος αν κάποιος έχει υποβάλει ποτέ μια καταγγελία σε αυτόν τον ιστότοπο και ζήτησε από άλλα καζίνο να εκδικηθούν εναντίον σας εξαιτίας αυτού. Απλώς φαίνεται ότι συναντάτε τους ίδιους πράκτορες εξυπηρέτησης πελατών σε διαφορετικά καζίνο και ότι μπορεί να κρατούν κακία. Χωρίς να λέω ότι το κάνουν, απλώς είμαι περίεργος αν κάποιος το έχει βιώσει αυτό. Η κατάστασή μου είναι ότι έχω υποβάλει μια καταγγελία για μη τήρηση των μπόνους σε έναν ιστότοπο και από σήμερα το βράδυ σε άλλο ιστότοπο παρατήρησα ότι το μηχάνημα δεν με πλήρωσε δύο φορές στη σειρά. Αυτήν τη στιγμή είμαι σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών και τους έστειλα όλα τα στιγμιότυπα οθόνης μου και η πρώτη απάντησή τους ήταν ότι δεν ήταν νικητής. Όταν ζήτησα να εξηγήσω είπαν ότι θα σταλεί στο τμήμα τυχερών παιχνιδιών. Αφού έκανα λίγο ακόμα σκάψιμο, παρατήρησα ότι έχω χάσει πολλά σε αυτόν τον ιστότοπο. Περισσότερο από το φυσιολογικό κατά τη γνώμη μου αλλά τι μπορείς να κάνεις. Προσπαθώ να τους δώσω χρόνο να το ψάξουν, αλλά δεν ξέρω πόσο καιρό είναι αρκετό. Είναι βέβαιο ότι θα επιστρέψουν με δυσλειτουργία του παιχνιδιού και από ό,τι έχω διαβάσει, δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα για αυτό. Ελπίζω να πετύχει.
Just curious if anyone has ever filed a complaint on this site and had other casinos retaliate against you because of it. Just seems like you run into same customer service agents in different casinos and that they may hold grudges. Not saying they do, Im just curious if anyone has experienced this. My situation is I have filed a complaint over not honoring bonuses at one site and than tonight at another site I noticed the machine didn’t pay me twice in a row. I am currently in contact with customer service and sent them all my screenshots and their first response was it wasn’t a winner. When I asked to explain they said it would be sent to gaming department. After doing a little more digging I noticed that I have lost a lot on that site. More than normal in my opinion but what can you do. Trying to give them time to look into but don’t know how long is long enough. Pretty sure they’ll come back with game malfunction and from what I have read, ain’t nothing you can do about that. Hope it works out.