ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνAlphabook - Απαγόρευση IP

Alphabook - Απαγόρευση IP

πριν από 1 μήνα από marciopaulomoraes
|
744 προβολές 1 απάντηση |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Γεια σας όλα καλά;


Με λένε Márcio, άνοιξα έναν λογαριασμό στο Alphabook, όπου έκανα μια πρώτη κατάθεση 60,00 R$, έπαιξα πάνω από το 3πλάσιο του ποσού της κατάθεσης και κατέληξα με υπόλοιπο 440,00 R$ (και μερικά σεντ), οπότε προσπάθησα να το ζητήσω , ζήτησε επαλήθευση και μέχρι στιγμής καλά, αρκετά καζίνο το ζητάνε και το έχω συνηθίσει, έστειλα ΟΛΑ τα έγγραφα, ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ...Πολύ καλά! Η επαλήθευση μου έγινε αποδεκτή, φαίνεται ότι στο μεταξύ άλλαξαν σε άλλη πλατφόρμα πληρωμών και το PIX θα ήταν εκτός σύνδεσης, περίμενα μέρες και μέρες και ΤΙΠΟΤΑ, μέχρι που ένας συνοδός ονόματι Alex μου είπε να καταθέσω οποιοδήποτε ελάχιστο ποσό και ότι το πρόβλημα θα λυθεί ! Πολύ καλά, κατέθεσα άλλα 30,00 R$ που θα ήταν το ελάχιστο ποσό, και το υπόλοιπό μου έφτασε συνολικά τα 470,00 R$, είπαν ότι ΔΕΝ θα υπήρχαν άλλα εκκρεμή ζητήματα για να ζητήσω την ανάληψη, τελικά, το έκανα!

Τη δεύτερη μέρα αναμονής, όταν νόμιζα ότι θα έφταναν τα χρήματα στον λογαριασμό, ήρθε ένα email που έλεγε ότι ο λογαριασμός μου θα αποκλειστεί και τα χρήματά μου θα πάνε στο διάολο, με άλλα λόγια, μου έκλεψαν την πρώτη κατάθεση, το κέρδος Είχα και τη ΔΕΥΤΕΡΗ κατάθεση, την οποία δεν θα είχαν λόγο να κάνουν, αλλά την πρότειναν οι ίδιοι.


Λόγος απαγόρευσης: Πολλαπλοί Λογαριασμοί


Καθώς είμαι 73 χρονών, ζητώ από τον γιο μου να το φροντίσει για μένα, οπότε συνδέεται από το κινητό του για να ερευνήσει και να φροντίσει τα τεχνολογικά μέρη για εμένα, στο σπίτι του γιου μου, αυτός, η γυναίκα του και Ο θετός του γιος παίζει ΕΠΙΣΗΣ και γι' αυτό όλοι ανοίξαμε λογαριασμούς χωρίς BONUS, για να μην αναφέρουμε ότι ήταν απάτη ή τέτοια πράγματα.


Τόσο που ο Alphabook ήταν ο ΜΟΝΟΣ από όλους που μας το έκανε αυτό, ζητώντας μάλιστα και δεύτερη κατάθεση για να κυκλοφορήσει το πρώτο! Συγχαρητήρια Alphabook! Πραγματικά με κορόιδεψες!

Αυτόματη μετάφραση:
marciopaulomoraes
πριν από 1 μήνα

Hello there. I am sorry for the issue you are having at this casino. Have you checked the terms of the casino, to make sure, that it is allowed to play there for all of you, by any chance? It is always better to check these things beforehand, to prevent any issues like the one you are experiencing now. Has anyone from your family had any successful withdrawal at this casino, under this circumstances, I wonder?🤔

Our complaint team can surely have a look at this, if you wish so. You just need to submit a complaint, by following this link, and they will do everything possible to help you out. If you need any other assistance, do not hesitate to contact us.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα