Γνωρίζω πλήρως πόσο καιρό χρειάζεται για την πλήρη επίλυση των καταγγελιών από αυτές τις σκόπιμα αργές και τις τυπικές τακτικές καθυστέρησης που χρησιμοποιούνται από νόμιμα και παράνομα καζίνο.
Ωστόσο, το ζήτημά μου είναι το γεγονός ότι υπέβαλα ένα παράπονο εδώ ανυπόμονα και περιμένω κάποιον να σαρώσει γρήγορα το πολύ (μη περίπλοκο) παράπονό μου, το οποίο παρεμπιπτόντως δεν θα χρειαζόταν περισσότερο από 2 λεπτά για να περάσει το παράπονο από το «υποβληθέν» στο «άνοιξε υπόθεση» και ένα γρήγορο σημείωμα που ζητούσε ποιες άλλες πληροφορίες πιθανώς απαιτούνται από το Casino Guru. Κάθισα εδώ περιμένοντας με έγγραφα για να κάνω τα πράγματα να κινούνται
Εάν το Casino Guru έχει αρκετό προσωπικό για να ανταποκριθεί άμεσα σε θέματα φόρουμ (το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις δεν πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα), τότε θα πρέπει να είναι σε θέση να ανοίξουν γρήγορα νέα παράπονα για καζίνο, ειδικά μη περίπλοκα. Γνωρίζω ότι το προσωπικό δουλεύει εδώ τα βράδια, συμπεριλαμβανομένης της Κυριακής, καθώς και ολόκληρη τη Δευτέρα χωρίς κανένα κίνημα, αλλά το προσωπικό απάντησε γρήγορα σε ερωτήσεις φόρουμ.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου κατεβαίνει αυστηρά στα καζίνο αυτές τις μέρες, επειδή οι παίκτες είναι καλά και πραγματικά άρρωστοι από τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε. Μας αρέσουν οι κούπες και αυτές οι τακτικές καθυστέρησης που χρησιμοποιούνται από τα καζίνο είναι πραγματικά εκπληκτικές.
Περιμένετε μέρες για το Casino Guru να εξετάσει ένα παράπονο
Περιμένετε έως και 9 εβδομάδες για το Gam-Stop να απαντήσει σε απλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Περιμένετε έως και 8 εβδομάδες για τα νόμιμα καζίνο να ανταποκριθούν ακόμη και στις πιο βασικές και απλές καταγγελίες
Χιλιάδες κακά καζίνο ανοίγουν καθημερινά με προβληματικούς παίκτες να ξοδεύουν ό, τι έχουν, ωστόσο οι αρχές και οι τράπεζες κλείνουν τα μάτια χωρίς καμία επιβολή μέτρων.
Ακόμη και η βρετανική επιτροπή τυχερών παιχνιδιών χρειάζεται έως και 3 μήνες για να απαντήσει σε ένα απλό email.
Ω και παρεμπιπτόντως αυτό συμβαίνει εδώ και χρόνια πολύ πριν από αυτήν την πλανδημία.
I'm fully aware of how long it takes for complaints to be fully resolved by these purposefully slow and the typical delay tactics used by legal and illegal casinos.
However my issue is the fact I submitted a complaint on here eager and waiting for somebody to quickly scan over my very (non-complicated) complaint, which by the way would take no longer than 2 minutes for the complaint to go from 'submitted' to 'case opened' and a quick note asking for what other information is possibly required by Casino Guru. I was sat here waiting with any documents to get things moving.
If Casino Guru have enough staff to immediately respond to forum threads (which in most cases should not be a priority) then they should be able to quickly open up new casino complaints especially non-complicated ones. I am aware staff work on here during the evenings including Sunday, plus the whole of Monday without a single bit of movement yet staff quickly responded to forum questions.
No wonder the UK Government are coming down strict on casinos these days, because players are well and truly sick of the way we are being treated. We are taken for mugs and these constant delay tactics used by casinos are truly astounding.
Wait days for Casino Guru to look at a complaint
Wait up to 9 weeks for Gam-Stop to respond to simple emails
Wait up to 8 weeks for legal casinos to respond to even the most basic and simple complaints
Thousands of dodgy casinos opening up daily with problem gamblers spending everything they have, yet the authorities and banks turn a blind eye with no enforcement action.
Even the UK Gambling Commission take up to 3 months to answer a simple email.
Oh and by the way this has been going on for years well before this plandemic.
Αυτόματη μετάφραση: