24 hours on my Casino Complaint

πριν από 4 έτη από London909
|
9853 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 έτη

Hello,



I submitted my complaint about Rizk Casino, it's now been 24 hours and still nothing has happened from Casino Guru. It already takes long enough for casinos to deal with complaints and this wasted added time does not help.


Whats happening?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 έτη
London909
πριν από 4 έτη

Hi, I found the complaint in our system. It needs to be approved. Since we receive around 600 complaints per month and your complaint was submitted on Sunday evening (our local time), it's possible that it's still in a queue. Anyways, I contacted the relevant department and they should process it asap.

πριν από 4 έτη

Hello.

Especially on Mondays, we are sometimes not able to process all the complaints. I am sure your complaint would be handled the next day.

Matej
πριν από 4 έτη

Hi Matej,


I've used this site previously and it's been a matter of hours for things to start rolling. Now I've lost two days, the complaint still has not been looked at and then we get into the situation of you guys asking me for further information or documents which will waste another day possibly more before the complaint even gets properly dealt with.


Close the complaint down, I'll look at alternative sites.

πριν από 4 έτη

Well, the complaint solving process is not easy, and in most cases, it is time-consuming.

We are sorry that you needed to wait. Your complaint is now closed (as you requested) 

But please let me know where you will be solving the complaint and how long it will take - maybe we can learn something and improve our process.

London909
πριν από 4 έτη

Considering how much time casinos usually take to reply to complaints (days or even weeks) and how much time we need in order to process all evidence and get additional info, solving complaints is usually a matter of weeks, not hours. If you think that "two lost days" is way too much, then yeah, good luck with "the alternative sites"...

London909
πριν από 4 έτη

Συγγνώμη για τη γνώμη μου σχετικά με αυτό.

Από εμπειρία, σας λέω ότι χρειάστηκε μια εβδομάδα για μια "γνωστή" σελίδα επίλυσης καταγγελιών (η οποία δεν είναι CG) για να αναλάβει μια υπόθεση που είχε παρουσιάσει. Μόνο επειδή η καταγγελία μου είχε κεφαλαία στην περιγραφή ή επειδή δεν ήταν πολύ συγκεκριμένη για το πρόβλημα.

Μετά πέρασαν 3 εβδομάδες προτού τελικά δεν μπορούσα να λύσω τίποτα.

Σε "άλλο γνωστό ιστότοπο" και με ένα άλλο πρόβλημα που είχα (που δεν είναι CG) μου απάντησαν σε 4 ημέρες. Και χρειάστηκε ένας μήνας για να μου πουν ότι η καταγγελία έκλεισε και ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα επειδή το καζίνο δεν απάντησε.

Αυτό που εννοώ με αυτό είναι ότι αυτή η επίλυση παραπόνων δεν είναι θέμα λίγων ωρών. Μπορεί να χρειαστούν εβδομάδες ή μήνες στη χειρότερη περίπτωση.

Γύρισα ακόμη και την οντότητα αδειοδότησης εκείνη τη στιγμή. Και ακόμα περιμένω την απάντηση μετά από ένα χρόνο.

Μην αποθαρρύνεστε, χρειάζεται χρόνος και υπομονή για την επίλυση ενός παραπόνου. Και ξέρω ότι το CG το κάνει πολύ σκληρό και με τον πιο δίκαιο τρόπο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 έτη

Γεια σας, καλημέρα, δημιούργησα έναν λογαριασμό Fortuneclock και δεν θα με αφήσει να αποσύρω τα χρήματα. Και τηλεφώνησα στον αριθμό που έβαλε στην επαφή και μου είπε ότι δεν υπάρχει ... Κάποιος που μπορεί να με βοηθήσει ...; Ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 4 έτη

I'm fully aware of how long it takes for complaints to be fully resolved by these purposefully slow and the typical delay tactics used by legal and illegal casinos.


However my issue is the fact I submitted a complaint on here eager and waiting for somebody to quickly scan over my very (non-complicated) complaint, which by the way would take no longer than 2 minutes for the complaint to go from 'submitted' to 'case opened' and a quick note asking for what other information is possibly required by Casino Guru. I was sat here waiting with any documents to get things moving.


If Casino Guru have enough staff to immediately respond to forum threads (which in most cases should not be a priority) then they should be able to quickly open up new casino complaints especially non-complicated ones. I am aware staff work on here during the evenings including Sunday, plus the whole of Monday without a single bit of movement yet staff quickly responded to forum questions.


No wonder the UK Government are coming down strict on casinos these days, because players are well and truly sick of the way we are being treated. We are taken for mugs and these constant delay tactics used by casinos are truly astounding.


Wait days for Casino Guru to look at a complaint

Wait up to 9 weeks for Gam-Stop to respond to simple emails

Wait up to 8 weeks for legal casinos to respond to even the most basic and simple complaints

Thousands of dodgy casinos opening up daily with problem gamblers spending everything they have, yet the authorities and banks turn a blind eye with no enforcement action.

Even the UK Gambling Commission take up to 3 months to answer a simple email.


Oh and by the way this has been going on for years well before this plandemic.





London909
πριν από 4 έτη

Καταλαβαίνω το άγχος και την αηδία σου.

Αλλά αποδεικνύεται ότι το άτομο που χειρίζεται το φόρουμ δεν είναι το ίδιο άτομο που χειρίζεται τα παράπονα.

Ωστόσο, εάν το πρόβλημα είναι τόσο απλό, είναι θέμα λίγη υπομονή.

Είμαι βέβαιος ότι σε μια εβδομάδα (το πολύ) το παράπονό σας θα είχε επιλυθεί, δεδομένου ότι περιγράφετε το πρόβλημα ως κάτι πολύ απλό.

Μερικές φορές πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είμαστε οι μόνοι με παράπονα. Και ότι όσοι είναι υπεύθυνοι για την επίλυση των προβλημάτων μας έχουν και άλλες δουλειές. Είμαι βέβαιος ότι δεν το κάνουν από αμέλεια ή σκόπιμα!

Πολλή δύναμη! Ελπίζω να το λύσετε σύντομα!

Έχω ήδη περάσει από το ίδιο άγχος αρκετές φορές και πιστεύω ότι σε καταλαβαίνω τέλεια! 👋😊

Χαιρετισμοί!

Αυτόματη μετάφραση:
London909
πριν από 4 έτη

We have 1 person responsible for dealing with forum posts (myself) and around 10 for complaints. That's 10 people who are paid for providing service that is completely free of charge to all players. We also have Petronela who works on Sundays so people who submitted their complaints on Friday don't have to wait till Monday.

We never wait for a casino to reply for 8 weeks. It's 1 week and in some cases, we extend it to 2. When a case is sent to the regulator (MGA, UKGC etc.), we wait until they resolve it. We also communicate with them to speed up the process.


JONIIII12
πριν από 4 έτη

Then you should try to contact them via email or possibly a live chat.

JONIIII12
πριν από 4 έτη

Have you submitted all your documents?

πριν από 4 έτη

Εδώ είμαι τουλάχιστον μια όμορφη αυλή για το τι συμβαίνει και τι έχω κάνει λάθος, έπαιζα μόνο περιστασιακά με μικρά χρήματα μέχρι να κερδίσω τα 3000 €. Ξεκίνησε με ένα τέχνασμα εντάξει και τώρα φέρεται μια δεύτερη ανάγνωση, και έχω παίξει μόνο σε κινητό τηλέφωνο και όχι σε υπολογιστή στο σπίτι όπου έπαιζα μερικές φορές δεκάδες και πάντα blackdiamondcasino, θα υπάρχουν 25 δωρεάν περιστροφές κάθε εβδομάδα αν λίγο εγώ έχουν κερδίσει πάει ας 🙂, ο χρόνος το άγχος μπορεί να είναι ότι ποτέ δεν παίζω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 έτη

Το μόνο πράγμα στη ζωή μου που είναι σημαντικό για μένα είναι το καλύτερο online casinos.com . εδώ βρήκα ένα καζίνο που μου αρέσει. Εξαιρετικός ποιοτικός έλεγχος της ακεραιότητας με την πάροδο των ετών. Παίζω σε διαρκώς επιβεβαιωμένους ιστότοπους, κάνω μικρές καταθέσεις και οδηγώ με ελάχιστη ταχύτητα.

Οι καταθέσεις λαμβάνονται αμέσως, ενώ τα αιτήματα πληρωμής υποβάλλονται σε επεξεργασία εντός μιας ημέρας, αλλά καταβάλλονται επίσης χωρίς να υπερβαίνει την προθεσμία για την επεξεργασία των αιτήσεων. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι κουλοχέρηδων που ενημερώνονται συνεχώς και προστίθενται νέοι. Η επίλυση τεχνικών ζητημάτων στον ιστότοπο είναι σπάνια, αλλά εάν συμβούν, το ζήτημα θα επιλυθεί αμέσως. Μια εξαιρετική υπηρεσία υποστήριξης που λειτουργεί και επιλύει προβλήματα κυριολεκτικά είκοσι τέσσερις ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
jsven96
πριν από 4 έτη

Since the player requested to close the complaint before it was published, I can't send you a link to that one. It was about a casino that allowed to make a deposit to a player who was apparently blocked on Gamstop.

πριν από 4 έτη

Hi Matej-


I submitted a complaint against Fair Go on I believe Sunday. I'm sure you guys are slammed I just wanted to let you know there's way more to it than I submitted and photos I couldn't download. Hope to hear from you soon.


Thx! Bryan

Daniel
πριν από 4 έτη

Hi Daniel- I submitted one for $4500 against Fair Go. I realize it's in submission (Ha). But please let whoever know who's handling it if they contact me. 1st. There's more to the story and I wasn't able to upload a couple of proof pics to ur site. Thx ! I really appreciate this. I know you guys are slammed

πριν από 4 έτη

Hi guys. Just wait a bit, usually we write the first response between 24-48h. Unfortunately, complaint solving is time-consuming so please prepare for that.

Matej
πριν από 4 έτη

No problem sir. The Londo n guy was way out of line. I couldn't Believe what i was reading.

Quick question if you can answer. The chat log you have w customer support. In other. In others say I'm having a chat w customer support. Sometimes that could be your only savior depending on what they say. They're not supposed to be able to alter those, right? That's a time stamped document for my protection and theirs.


Also, have you ever heard of support editing or just flat out deleting chat transcripts?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα