22bet withdrawal issues (σελίδα 4)

πριν από 3 έτη από giseryd
|
49323 προβολές 170 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...9
Προσθήκη ανάρτησης
lauarual
πριν από 3 έτη

Guess its Jeton since it says this on their website "To process any payout from your Jeton Wallet, you will need to go through the verification process. The verification process for Jeton Wallet is a standardised compliance measure for anti-money laundering (AML), know your customer (KYC), and counter-terrorism financing (CTF) laws and regulations. The process consists of a submitting supporting documentation. Processing times for verification can take up to 12 hrs, depending on the level of public interest."


it just says rejected at 22 bet (earlier it said "denied by operator")

lauarual
πριν από 3 έτη

Sounds good, Im waiting for you to email me 🙂

πριν από 3 έτη

Ok.

πριν από 3 έτη

I have successfully completed the identification of a bank card account and that document they requested

had requested a withdrawal and within a period of about 5 days it was completed and the money went to my card then I asked for a withdrawal again and specifically 5 withdrawals of 1.290 euro in total and they were approved almost immediately, the problem is that 12 days have passed and they do not complete the payment my bank I am in constant contact with the competent department of the bank and so far they have not sent any request for the amount (I want to say that the first withdrawal where I requested took place normally, I have the problem now in the other 5 new withdrawals)

also they have blocked my online chat is tragic

Useruser
πριν από 3 έτη

Hm, that's always said when a casino stops communicating with a player. Have you tried to send them emails?

πριν από 3 έτη

yes I have sent e-mail several times and I get exactly the same answers that I give them my account details and send a screen shot of the withdrawals I have requested all these I have done and I have sent them many times without any result also in a reply of the previous days I was told that there is no withdrawal request and the amounts have been paid and they referred to the first withdrawal I told you before in the message after another attempt I automatically got a message again after many hours to send them the withdrawal in photo where I did it and now they do not answer me for two days

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Useruser
πριν από 3 έτη

In this case, I suggest you to submit a complaint on our website. It must be really annoying when you can't reach anyone who would give you any relevant information about your withdrawal. I just don't understand this behaviour.

https://casino.guru/complaints

πριν από 3 έτη

the transfer is completed thank you very much

Useruser
πριν από 3 έτη

Nice, congrats!

πριν από 3 έτη

Γεια σε όλους,

Έχω εγγραφεί σε αυτόν τον ιστότοπο σήμερα, έπαιξα συνολικά 170 € σε αθλητικά στοιχήματα και κέρδισα 770 € ... Προσπάθησα να κάνω ανάληψη μέσω Mastercard και μου έδωσε "Διαδικασία που αρνήθηκε ο χειριστής" αρκετές φορές μετά από επικοινωνία με το προσωπικό υποστήριξης email απάντησε ότι θα μπορούσα να κάνω ανάληψη μέσω τραπεζικής μεταφοράς επειδή το επέτρεψαν, έκανα την ανάληψη 770 € με τραπεζική μεταφορά και τώρα βρίσκεται σε "ΕΓΚΡΙΣΜΕΝΟ" ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ... Το ερώτημα είναι: μπορώ να είμαι ήσυχος, δηλαδή, το καθεστώς ΑΝΟΙΧΤΟ σημαίνει "ΤΕΛΟΣ" ή μπορώ να έχω ακόμα προβλήματα;


Αν κάποιος είχε την ίδια εμπειρία, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση.

Ευχαριστώ και χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Γεια, χρειάζομαι βοήθεια. Πλήρωσα από την κύρια κάρτα στον λογαριασμό, σταμάτησε να λειτουργεί και μετά πλήρωσα από την κάρτα βίζας της αδερφής μου (έπαιζα με αυτά τα χρήματα), τώρα που θέλω να κάνω ανάληψη χρημάτων, πρέπει να γράφεται με την ίδια μέθοδο με την κατάθεση, αλλά δεν δέχεται νέα βίζα, επειδή το ποσό πληρωμής είναι υψηλότερο από την κατάθεση, τώρα ζητούν ένα εκατομμύριο φωτογραφίες για να τις στείλουν, με περιστρέφουν σε κύκλο, ζητούν τα δεδομένα μιας νέας τράπεζας κάρτα, και δεν είναι στο όνομά μου, αλλά στην αδερφή μου

Αυτόματη μετάφραση:
Stfn
πριν από 3 έτη

Yes, it's a standard procedure and you probably got into real trouble since depositing with payment methods that don't belong to you is forbidden in most of casinos. I'm afraid that when you send them a picture of the card, they'll cancel the winnings.

πριν από 3 έτη

In most terms and conditions it’s forbidden to use someone else’s card to deposit and generally all winnings are void and get confiscated. This company may make an exception if your lucky

Stfn
πριν από 3 έτη

Σίγουρα θα ακυρώσουν τα κέρδη σας όταν συνειδητοποιήσουν ότι η κάρτα δεν είναι δική σας.

Δεν έχετε δοκιμάσει την κατάθεση και ανάληψη με έναν τρόπο πληρωμής στο όνομά σας;

Αυτόματη μετάφραση:
kaptenlok
πριν από 3 έτη

Αγαπητέ μου, είμαι σαν εσένα με το πρόβλημα απόσυρσης, πες μου ποια εναλλακτική μέθοδος χρησιμοποιήσατε και λειτούργησε για εσάς;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Δεν απέτυχα σε τίποτα στο τέλος, λέω αντίο. Σύντροφοι Έχω πρόβλημα, αν υπάρχει λύση, πώς είναι καλύτερο να έχω λογαριασμό στο 22bet; Απαγορεύονται πλέον οι πληρωμές με κάρτα σε αλλοδαπούς στοιχηματιστές. Πρέπει να ανοίξω λογαριασμό με φίλο από το εξωτερικό και ποια μέθοδο πληρωμής / ανάληψης να χρησιμοποιήσω;

Αυτόματη μετάφραση:
Stfn
πριν από 3 έτη

Δεν μπορούσες να αποσύρεις τα χρήματά σου

Ποιο είναι το συγκεκριμένο πρόβλημα;

Αυτόματη μετάφραση:
Thomas75
πριν από 3 έτη

Actually if they tell you to create an e-wallet, that's what I would do. In case you get the message from them saying "Unable to withdraw funds. You need to withdraw with same method than deposit. Withdraw in proportion of your deposits", then I would contact them and asked: "OK, I did what you asked me to do then what should I do next?" Because they can always override the rule and send all the money to your e-wallet anyways.

Even though it's time consuming and doesn't make any sense, I would follow their instructions since getting the money is the most important part of it.

πριν από 3 έτη

Laura from the testing center gave me very good tips in order to do the process the right way but I still got the error message I have mentioned in my previous post. I created skrill account, added 10€ with paysafecard method since supposedtly mastercard will kill process. I then bet 11€ on 2.3 odds to be "safe" and tried to withdraw with Skrill (new withdrawl lethod created for this fraudulant company) but it didn't work. I certify I have done everything right and in the correct order.

I contacted them and they sent me the same copy paste message they have been sending me for the last 30 e-mails out of 52 I have sent them. I filed a complaint and recieved an e-mail from Kristina saying my complaint will be worked on but still nothing. I imagine you guys have a lot of work and you are my only hopes since 22bet put me in a dead end situation. They are clearly making fun of the situation and I'm starting to loose it. I wish I had the piece of shit founder in front of me...


Respectfully,



πριν από 3 έτη

To be honest, 22Bet does not have the best reputation. A tip for the next time, before you start playing at a casino, look at the reviews 😉 I understand that is not helping you with your current problem, but more to prevent it in the future.


Is it possible to call them, sometimes it helps to keep stalking them, haha.

1...3 4 5...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα