Γεια σας, φαίνεται ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο όταν βάζετε το βίντεο, έχω δίκιο;
Μπορείτε να αποσυνδεθείτε και να εισέλθετε ξανά και μετά να προσπαθήσετε να γράψετε κάποιο κείμενο για να δημοσιεύσετε με και χωρίς προσθήκη του βίντεο YT, παρακαλώ;
Hello, it seems that the problem only occurs while you put the video in, am I right?
Can you log out and in again, then try to write some text to post with and without the YT video added, please?
Πιστεύω ότι το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται στο ότι προσπαθείτε να αντιγράψετε + επικολλήσετε το κείμενο από κάπου (για παράδειγμα έγγραφο Word, google translate κ.λπ.) στο πλαίσιο κειμένου εδώ στο φόρουμ αντί να γράψετε απευθείας το κείμενο. Δεν γίνεται;
I believe the problem might be because you try to copy + paste the text from somewhere (for example Word document, google translate etc.) into the text box here on the forum instead of writing the text directly. Isn't it possible?
Έχετε προβλήματα με την εγγραφή στο πλαίσιο κειμένου ή μπορείτε να γράψετε, αλλά το κουμπί για την αποστολή της απάντησης δεν λειτουργεί για εσάς;
Do you have issues with writing into the text box or are you able to write, but the button for sending the reply doesn't work for you?
Ουάου! Ευχαριστώ πολύ για το βίντεο. Τώρα αρχίζει το πιο σημαντικό κομμάτι. Πρέπει να προσπαθήσουμε να το προσομοιώσουμε. Να έχουμε το ίδιο θέμα με εσένα αφού όλα μας δουλεύουν μια χαρά. Παρατήρησα ότι δεν είχατε κανένα πρόβλημα να γράψετε εδώ πριν και μετά άρχισε ξαφνικά. Πρώτα απ 'όλα, μπορείτε να δοκιμάσετε την ανώνυμη λειτουργία στο πρόγραμμα περιήγησής σας, να συνδεθείτε εκεί και να προσπαθήσετε να γράψετε; Στη συνέχεια, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα άλλο πρόγραμμα περιήγησης και το 3ο βήμα θα ήταν η διαγραφή των cookie και της προσωρινής μνήμης στο κύριο πρόγραμμα περιήγησής σας. Νομίζω ότι το πρόβλημα μπορεί να σχετίζεται με τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στο πρόγραμμα περιήγησής σας
Εάν δεν λύσει το πρόβλημα, μπορείτε να μου πείτε τι είδους πρόγραμμα περιήγησης έχετε; Ίσως η ακριβής έκδοση αν ξέρετε που να τη βρείτε; Υποθέτω ότι είσαι σε υπολογιστή, σωστά; Θα μπορούσατε να δοκιμάσετε να μεταβείτε στο ΑΓΓΛΙΚΟ πληκτρολόγιο και να προσπαθήσετε να γράψετε κάτι στο πλαίσιο κειμένου παρακαλώ;
Wow! Thanks a lot for the video. Now the most important part begins. We need to try to simulate it. To have the same issue as you do since everything works fine for us. I noticed you had no issues writing here before and then it suddenly started. First of all, could you please try anonymous mode in your browser, log in there and try to write? Then you can try another browser and the 3rd step would be deleting your cookies and cache in your primary browser. I kind of feel the issue might be related to the data stored in your browser
If it won't solve the issue, could you please tell me what kind of browser do you have? Maybe the exact version if you know where to find it? I suppose you're on a computer, right? Could you try to switch to ENGLISH keyboard and try to write something into the text box please?
Σας ευχαριστούμε πολύ για αυτήν την ενημέρωση!
Όπως ανέφερε ο Ντάνιελ, τώρα αρχίζει το πιο δύσκολο κομμάτι. Μόλις έχουμε κάποιες προτάσεις, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Thank you very much for this update!
As Daniel mentioned, now the harder part begins. As soon as we have some suggestions, we will get back to you as soon as possible.
Ευχαριστώ για την συνεργασία. Έχετε δοκιμάσει άλλο πρόγραμμα περιήγησης και να διαγράψετε τα cookies και την προσωρινή μνήμη στο τρέχον πρόγραμμα περιήγησής σας, παρακαλώ;
Μπορώ να δω ότι χρησιμοποιήσατε το πρόγραμμα περιήγησης Opera, μπορείτε να δοκιμάσετε τον Chrome ή τον Firefox;
Thank you for cooperation. Have you tried another browser and and deleting the cookies and cache in your current browser please?
I can see you used the Opera browser, can you try Chrome or Firefox?
Οι τύποι πληροφορικής μας μπόρεσαν να προσομοιώσουν το ίδιο πρόβλημα με εσάς. Κατέβασαν κάποιο πρόσθετο προγράμματος περιήγησης για αυτόματες μεταφράσεις από την Google και στη συνέχεια το κείμενο άρχισε να διαγράφεται και για τον εαυτό τους. Εάν έχετε ένα τέτοιο πρόσθετο, προσπαθήστε να το απενεργοποιήσετε. Δεν χρειάζεστε τον μεταφραστή εδώ, επειδή όλο το περιεχόμενο στο φόρουμ μεταφράζεται ήδη αυτόματα με βάση τις ρυθμίσεις γλώσσας στο προφίλ σας.
Παρατήρησα επίσης ότι δεν μπορούσατε να μεταβείτε στον ιστότοπό μας από τη διεύθυνση email σας στο mail.ru. Μάλλον οφείλεται σε περιορισμούς στη Ρωσία. Δεν έχει καμία σχέση με την ιστοσελίδα μας.
Our IT guys were able to simulate the same issue as you have. They downloaded some browser plugin for automatic translations from Google and then the text started deleting for themselves as well. If you have such a plugin, try to turn it off. You don't need the translator here, because all the content on the forum is already automatically translated based on the language settings in your profile.
I also noticed that you couldn't get to our website from you email address on mail.ru. It's probably due to restrictions in Russia. It has nothing to do with our website.
Ευχαριστώ Daniel. Διορθώθηκε το πρόβλημα. Για όλα έφταιγε ο αυτόματος μεταφραστής. Οι επαγγελματίες πληροφορικής σας είναι πραγματικοί κύριοι της τέχνης τους. Να τους μεταδώσω τις ευχαριστίες μου.
Όσο για την είσοδο στο χώρο. Ζω στο Καζακστάν. Στην πόλη Σεμιπαλατίνσκ. Εκεί που ήταν ο χώρος πυρηνικών δοκιμών της ΕΣΣΔ. Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τη σύνδεση στον ιστότοπο. Γι' αυτό χρησιμοποιώ VPN. Άρα η Ρωσία δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Πολλά καζίνο επίσης δεν ανοίγουν στην περιοχή μας. Νομίζω ότι είναι λόγω της μεγάλης κίνησης στο διαδίκτυο.
Thanks Daniel. Fixed the issue. It was all the fault of the automatic translator. Your IT professionals are true masters of their craft. Pass on my thanks to them.
As for the entrance to the site. I live in Kazakhstan. In the city of Semipalatinsk. Where used to be the nuclear test site of the USSR. I'm having trouble logging into the site. That's why I use a VPN. So Russia has nothing to do with it. Many casinos also do not open in our region. I think it's because of the heavy traffic on the internet.
Daniel спасибо. Исправил проблему. Всему виной был автоматический переводчик. Ваши ИТ-специалисты настоящие мастера своего дела. Передайте им мою благодарность.
Что касается входа на сайт. Я живу в Казахстане. В городе Семипалатинске. Где раньше был ядерный полигон СССР. Я испытываю трудности со входом на сайт. Поэтому я использую VPN. Так что Россия тут совсем не причём. Многие казино тоже не открываются в нашем регионе. Я думаю что это из-за большой загруженности интернета.
Ευχαριστώ για την ενημέρωση, χαίρομαι που βοήθησε 🙂 Σκεφτόμουν ότι ίσως ο πάροχος email μπλοκάρει την ανακατεύθυνση από το email του στον ιστότοπό μας και απλά δεν σας επιτρέπει να ανακατευθυνθείτε. Δεν είμαι σίγουρος αν βοηθάει ή όχι, αλλά μπορείτε να προσπαθήσετε να μεταβείτε απευθείας στη διεύθυνση https://kazinoazov.net/ , που είναι ο άμεσος σύνδεσμος για το CasinoGuru στη ρωσική γλώσσα χωρίς να χρησιμοποιήσετε το email.
Thanks for the update, I'm glad it helped 🙂 I was thinking that maybe the email provider blocks the redirecting from their email to our website and simply doesn't allow you to be redirected. I'm not sure if it helps or not, but you can try to go directly to https://kazinoazov.net/, which is the direct link to CasinoGuru in Russian language without using the email.
Δοκίμασα αυτό το link, κανένα αποτέλεσμα. "Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στον ιστότοπο"
I tried this link, no result. "Unable to access site"
Я попробовал эту ссылку, результата нет. "Не удается получить доступ к сайту"
Περίεργο, αλλά πρέπει να αποκλειστεί από τον πάροχο διαδικτύου σας. Λειτουργεί με VPN;
Strange, but it must be blocked by your internet provider. Does it work with VPN?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.