Issues with writing on the forum

πριν από 1 έτος από Daniel
|
5742 προβολές 22 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

This is a thread related to issues with disappearing text on the forum.

πριν από 1 έτος

file

leksandr
πριν από 1 έτος

Hello, it seems that the problem only occurs while you put the video in, am I right?

Can you log out and in again, then try to write some text to post with and without the YT video added, please?

Radka
πριν από 1 έτος

file

leksandr
πριν από 1 έτος

I believe the problem might be because you try to copy + paste the text from somewhere (for example Word document, google translate etc.) into the text box here on the forum instead of writing the text directly. Isn't it possible?

leksandr
πριν από 1 έτος

Do you have issues with writing into the text box or are you able to write, but the button for sending the reply doesn't work for you?

Daniel
πριν από 1 έτος

file

leksandr
πριν από 1 έτος

Wow! Thanks a lot for the video. Now the most important part begins. We need to try to simulate it. To have the same issue as you do since everything works fine for us. I noticed you had no issues writing here before and then it suddenly started. First of all, could you please try anonymous mode in your browser, log in there and try to write? Then you can try another browser and the 3rd step would be deleting your cookies and cache in your primary browser. I kind of feel the issue might be related to the data stored in your browser

If it won't solve the issue, could you please tell me what kind of browser do you have? Maybe the exact version if you know where to find it? I suppose you're on a computer, right? Could you try to switch to ENGLISH keyboard and try to write something into the text box please?

Daniel
πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

file

Daniel
πριν από 1 έτος

file file

Daniel
πριν από 1 έτος

i didnt have such a problem yet!!


πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

Thank you very much for this update!

As Daniel mentioned, now the harder part begins. As soon as we have some suggestions, we will get back to you as soon as possible.

leksandr
πριν από 1 έτος

Thank you for cooperation. Have you tried another browser and and deleting the cookies and cache in your current browser please?

I can see you used the Opera browser, can you try Chrome or Firefox?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Daniel
πριν από 1 έτος

file

leksandr
πριν από 1 έτος

Our IT guys were able to simulate the same issue as you have. They downloaded some browser plugin for automatic translations from Google and then the text started deleting for themselves as well. If you have such a plugin, try to turn it off. You don't need the translator here, because all the content on the forum is already automatically translated based on the language settings in your profile.

I also noticed that you couldn't get to our website from you email address on mail.ru. It's probably due to restrictions in Russia. It has nothing to do with our website.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Daniel
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ Daniel. Διορθώθηκε το πρόβλημα. Για όλα έφταιγε ο αυτόματος μεταφραστής. Οι επαγγελματίες πληροφορικής σας είναι πραγματικοί κύριοι της τέχνης τους. Να τους μεταδώσω τις ευχαριστίες μου.

Όσο για την είσοδο στο χώρο. Ζω στο Καζακστάν. Στην πόλη Σεμιπαλατίνσκ. Εκεί που ήταν ο χώρος πυρηνικών δοκιμών της ΕΣΣΔ. Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τη σύνδεση στον ιστότοπο. Γι' αυτό χρησιμοποιώ VPN. Άρα η Ρωσία δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Πολλά καζίνο επίσης δεν ανοίγουν στην περιοχή μας. Νομίζω ότι είναι λόγω της μεγάλης κίνησης στο διαδίκτυο.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 1 έτος

Thanks for the update, I'm glad it helped 🙂 I was thinking that maybe the email provider blocks the redirecting from their email to our website and simply doesn't allow you to be redirected. I'm not sure if it helps or not, but you can try to go directly to https://kazinoazov.net/, which is the direct link to CasinoGuru in Russian language without using the email.

Daniel
πριν από 1 έτος

Δοκίμασα αυτό το link, κανένα αποτέλεσμα. "Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στον ιστότοπο"

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 1 έτος

Strange, but it must be blocked by your internet provider. Does it work with VPN?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα