Γεια σας.
Θα ήθελα να σε ρωτήσω. Πρώτον, θέλω να πω ότι δεν έχω παίξει ποτέ τζόγο, αφού είχα κατάθλιψη λόγω οικογενειακής τραγωδίας. Έκανα λογαριασμό στο Καζίνο "nonamed". Τις πρώτες 5 μέρες καταθέσαμε πάνω από 13 χιλιάδες δολάρια. Νομίζω ότι είναι η 1η ένδειξη για τη διαδικασία kyc. Τίποτα. Κατέληξε όταν ήμουν σε 40 χιλιάδες καταθέσεις κατά τη διάρκεια 2 εβδομάδων χωρίς καμία αλληλεπίδραση. Είχα ακυρώσει τις αναλήψεις (άλλος δείκτης) Τότε ήμουν τυχερός και ήθελα να κάνω ανάληψη τουλάχιστον 17 χιλιάδων δολαρίων. Κατά τη διάρκεια αυτής της VIP προσθήκης στον λογαριασμό μου ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ. Στη συνέχεια, ενημερώθηκα ότι πρέπει να κάνω επαλήθευση και μετά μπορώ να κάνω ανάληψη. Στέλνω όλα τα απαραίτητα έγγραφα, αυτή η διαδικασία χρειάστηκε πολλές προσπάθειες, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ακύρωσα τις αναλήψεις και πάλι, αλλά επέστρεψα με άλλη ανάληψη. Αφού το προσωπικό με ρώτησε ποια είναι η γνώμη μου για το καζίνο, του είπα την ιστορία μου και ότι παίζω μόνο λόγω της κατάθλιψης. Αυτή τη στιγμή ακύρωσα και πάλι τις αναλήψεις μου και έχασα όλα. Ζήτησε ευγενικά αν υπάρχει πρόθυμο βήμα να μου δώσει τουλάχιστον χρήματα που είχα αφού είπα την ιστορία μου για το πρόβλημά μου. Είπαν όχι. Στη συνέχεια προσπάθησα να βάλω την υπόθεσή μου στο pogg.com όπου είχαν μακρά συνομιλία μαζί τους και μετά από 4 μήνες αλληλεπίδρασης με το καζίνο και το MGA αποφάσισαν ότι μετά από μια συνομιλία έχω δικαίωμα να επιστρέψω τα χρήματά μου, καθώς έδειχνα υψηλούς δείκτες πρόβλημα με τα τυχερά παιχνίδια. Το καζίνο δεν ακολούθησε την απόφασή του, η οποία με τις λέξεις poggs είναι νομικά δεσμευτική και πρέπει να επικοινωνήσω με τη MGA. Το MGA το έχει αυτό στο τραπέζι για 3 μήνες.
Αυτό το καζίνο έχει UKGC και MGA, αλλά επειδή δεν είμαι από το Ηνωμένο Βασίλειο έπρεπε να επιλέξω MGA. Με άρθρα του UKGC πολλά καζίνο είχαν σωστά υψηλές ποινές για αυτό και οι παίκτες είχαν επιστρέψει. Πιστεύετε ότι το MGA έχει την ίδια εμφάνιση σε αυτό το sotuation;
Όχι KYC, χωρίς AML, χωρίς προειδοποίηση ή με ρωτάς αν είμαι εντάξει, τίποτα. Ξεκίνησε όταν ήθελα να κάνω ανάληψη και η ανάληψή μου ήταν για 12 ώρες. Προηγούμενα, όπου οι αναλήψεις μου κρατούν για λίγες ώρες και μετά ακυρώθηκαν δεν απαιτούν τίποτα.
Είμαι απλώς μπερδεμένος, γιατί στο έγγραφο του MGA δηλώνεται ότι η απόφαση ADR θα πρέπει να είναι δεσμευτική και για τα δύο μέρη (χειριστής και παίκτης) και ο χειριστής δεν θα παραπέμπει τον παίκτη να το μεταφέρει στο MGA.
Ο Thry αρνήθηκε να ακολουθήσει την απόφαση του Pogg όπως αναφέρει στο μήνυμά τους, αλλά μετά την περίπτωσή μου βρήκα περιπτώσεις όπου αυτός ο χειριστής συμμετείχε στο ThePogg.
Όταν το αποτέλεσμα ADR πρέπει να είναι δεσμευτικό, μπορεί η MGA να αποφασίσει ότι δεν θα ακολουθήσει την απόφασή τους και δεν θα μου επιστρέψει τα χρήματά μου;
Ευχαριστώ και συγνώμη για τα αγγλικά μου.
Νομίζω ότι αυτό το καζίνο παραβίασε πολύ την κοινωνική τους ευθύνη.
Εδώ είναι το μήνυμα ThePogg που δημοσιεύτηκε στο παράπονό μου, ακόμη και μετά από αυτήν τη μαύρη λίστα αυτού του Καζίνο στον ιστότοπό τους.
Είχαμε μια πολύ μακρά συνομιλία με το Casino *** σχετικά με αυτό το ζήτημα.
Έχοντας εξετάσει λεπτομερώς αυτήν την υπόθεση, είναι της γνώμης αυτής της υπηρεσίας ότι υπήρχαν επαρκείς ενδείξεις στις αλληλεπιδράσεις σας με αυτόν τον χειριστή ότι ο χειριστής θα έπρεπε να σας έχει αποκλείσει για λόγους Υπεύθυνου Τζόγου.
Πριν από τη λήψη απόφασης, διαβουλευτήκαμε με την Αρχή Τυχερών Παιχνιδιών της Μάλτας σχετικά με τους βασικούς λόγους για την απόφαση και η ρυθμιστική αρχή δήλωσε ότι αιτιολογεί την απόφαση επαρκή για να υποστηρίξει την απόφαση βάσει αυτών που τους είχαμε δείξει.
Έχοντας ενημερώσει το Casino *** για αυτήν την απόφαση, έχουν δηλώσει ρητά ότι δεν θα συμμορφωθούν με την απόφαση που έχει δοθεί και έχουν επιμείνει στην υπόθεση να μεταφερθεί στο MGA για έλεγχο.
Είναι κατανοητό ότι το σύστημα ADR που ισχύει με την άδεια MGA δεν προσφέρει καμία δυνατότητα στους χειριστές να απαιτήσουν τέτοια κλιμάκωση καταγγελιών στη ρυθμιστική αρχή είτε από τον παίκτη είτε από τον χειριστή.
Οι λόγοι για τους οποίους ο αερομεταφορέας αρνήθηκε να σεβαστεί την απόφαση μας είναι ο ισχυρισμός ότι, καθώς δεν έχουν ακόμη ενημερωθεί το έγγραφο των όρων και προϋποθέσεων για να συμπεριλάβουν μια πολιτική καταγγελιών που συμμορφώνεται με την άδεια MGA που κατέχουν. Στο βαθμό που μπορούμε να δούμε, αυτό δεν υποστηρίζεται από τη συμφωνία παροχής υπηρεσιών ADR που έχουν υπογράψει, η οποία αναφέρει ρητά ότι η "Ημερομηνία έναρξης ισχύος" για τη συμφωνία ήταν η 4η Σεπτεμβρίου 2019 και δεν αποκλείει τον πάροχο να χρειάζεται να ενημερώσει τους όρους του πριν τίθεται σε ισχύ. Ως εκ τούτου, θεωρούμε αυτήν την υπεράσπιση ως παράνομη και - σύμφωνα με τη συμφωνία παροχής υπηρεσιών ADR με τον φορέα εκμετάλλευσης - θεωρούμε ότι η απόφασή μας είναι νομικά δεσμευτική.
Αυτή η υπόθεση ευνοείται από τον Παίκτη και είναι της γνώμης αυτής της υπηρεσίας ότι ο Παίκτης έχει δικαίωμα επιστροφής των ζημιών μετά το σημείο όπου οι πράκτορες του Casino *** έπρεπε να είχαν ενεργήσει για να κλείσουν τον λογαριασμό τους.
Δεδομένου ότι το Casino *** έχει δηλώσει την πρόθεσή του να μην συμμορφωθεί με αυτήν την απόφαση, θα συνιστούσαμε να επικοινωνήσετε με τη MGA σχετικά με αυτό το ζήτημα. Επίσης, θα διαβιβάσουμε περαιτέρω πληροφορίες στη ρυθμιστική αρχή σχετικά με αυτήν την υπόθεση.
Ευχαριστώ,
Το POGG
Hello.
I would like to ask u. 1stly i want to say ive never been gambler since i had a depression due to family tragedy. I made account on Casino "nonamed". In 1st 5 days ive deposited over 13k dollars. I think its the 1st indication to make kyc procedure. Nothing happend. It ended up when i was on 40k deposits during 2 weeks without any interaction. Had cancelled withdrawals (another indicator) Then i got lucky and wanted to withdrawal atleast 17k dollars. During this VIP flag was added to my account WITHOUT ANY VERIFICATION. Then it happend, I was informed I need to do verify myself then I can withdrawal. I send all needed documents, this process needed a lot of tries, during this time I canceled withdrawals again but came back with another withdrawal. After staff asked me what is my opinion on the casino, ive told him my story and that i am gambling only because of depression. This nigh I cancelled again my withdrawals and lost all. Kindly asked if there is willing step to give me atleast money back I had after I told my story about my problem. They said no. Then i tried to put my case on pogg.com where they had long conversation with them and after 4 months of interaction with casino and MGA they decided that after one conversation I have right to have my money back, since I was showing high indicators of problem with gambling. Casino didnt follow they decision which by poggs words is lawly binding and I have to contact MGA. MGA has this on table for 3 months.
This casino has UKGC and MGA, but since I am not from UK i had to chose MGA. By articles by UKGC a lot of casinos got so high penalties rightly for this and players had refunded. Do u think that MGA has the same look on that sotuation?
No KYC, no AML, no warning or asking me if i am ok, nothing. It started when i wanted to withdrawal and my withdrawal was up for 12 hours. Previous ones where my withdrawals holds for few hours and then cancelled didnt require anything.
I am just confused, because on docume ts of MGA states that ADR decisionn should be binding for both parties(operator and player) and operator would not refer player to take this to MGA.
Thry declined to follow decision of thePogg as it states in their message, but after my case ive found cases where this operator was particulated with ThePogg.
When the ADR result should be binding, can MGA decide tocdont follow their decision and dont give me my money back?
Thanks and sorry for my english.
I think this casino really hard breached their social responsibility.
Here is mesaage ThePogg posted on my complaint, even after that Blacklisted this Casino od their site.
We have had a very long conversation with Casino *** regarding this issue.
Having reviewed this case in detail it is the opinion of this service that there was sufficient indications given in your interactions with this operator that the operator should have excluded you on Responsible Gambling grounds.
Before making a ruling we consulted with the Malta Gaming Authority regarding the basic grounds for the ruling and the regulator indicated that they grounds for the ruling sufficient to support the ruling based on what we had shown them.
Having informed Casino *** of this ruling they have explicitly stated that they will not comply with the ruling given and have insisted that the case be escalated to the MGA for review.
It is our understanding that the ADR system in place under the MGA license does not offer any facility for operators to demand such escalation of complaints to the regulator by either player or operator.
The grounds upon which the operator has refused to respect our ruling is the claim that as they have not yet got round to updating their terms and conditions document to include a complaint policy that is compliant with the MGA license they hold. As far as we can see this is unsupported by the ADR Service Agreement they have signed, which explicitly states that the "Effective Date" for the agreement was the 4th of September 2019 and makes no exclusion for the operator having to update their terms prior to coming into effect. As such we view this defence as illegitimate and - in line with our ADR Service Agreement with the operator - consider our ruling to be legally binding.
This case is found in favour of the Player and it is the opinion of this service that the Player is entitled to a refund of losses after the point where Casino ***'s agents should have acted to close their account.
Given that Casino *** have stated their intention not to comply with this ruling we would recommend that you contact the MGA regarding this issue. We will likewise be passing further information on to the regulator about this case.
Thanks,
ThePOGG