πριν από 4 έτη
Το συναίσθημά μου στο Καζίνο Guru είναι 50/50. Πιστεύετε ότι αυτός ο ιστότοπος συνεργατών είναι νόμιμος και αξιόπιστος;
My feeling on Casino Guru is 50/50. Do you think this affiliate website is legitimate and can be trusted?
3
Το συναίσθημά μου στο Καζίνο Guru είναι 50/50. Πιστεύετε ότι αυτός ο ιστότοπος συνεργατών είναι νόμιμος και αξιόπιστος;
My feeling on Casino Guru is 50/50. Do you think this affiliate website is legitimate and can be trusted?
Από την πλευρά μου, εμπιστεύομαι τον γκουρού του καζίνο, καθώς έχει τις κατάλληλες πληροφορίες για τους παίκτες της Χιλής και εάν έχουν κάποιο πρόβλημα ή λάθος πληροφορίες, θα το διορθώσουν το συντομότερο δυνατό.
For my part, I trust casino guru, since it has the appropriate information for the players of Chile and if they have any problem or any wrong information, they will fix it as soon as possible.
yo por mi parte confio en casino guru, ya que tiene la informacion adecuada para los jugadores de chile y si tienen algun problema o alguna informacion erronea lo arreglan a la brevedad
Δεδομένου ότι εργάζομαι στην CG, δεν έχει νόημα να σας πω ότι εμπιστεύομαι τον ιστότοπο, αλλά μπορώ να σας πω ένα πράγμα:
Παίρνουμε προσφορές από διάφορα καζίνο κάθε εβδομάδα. Μας προσφέρουν χρήματα για να αυξήσουμε την βαθμολογία τους ή να αρχίσουμε να τα προωθούμε σε TOP καζίνο για συγκεκριμένες αγορές. Δεν δεχόμαστε ποτέ τέτοιες προσφορές. Όλες οι βαθμολογίες και οι βαθμολογίες βασίζονται σε πολλές δοκιμές και κριτικές από πραγματικούς ανθρώπους (όχι ρομπότ) και κάνουμε αυτές τις δοκιμές μερικές φορές το χρόνο. Θα έλεγα ότι αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο αξίζουμε να εμπιστευόμαστε 🙂
Since I work for CG, It makes no sense to tell you that I trust the website, but I can tell you one thing:
We get offers from various casinos every week. They offer us money for increasing their rating or to start promoting them in TOP casinos for specific markets. We never accept such offers. All the ratings and standings are based on many tests and reviews done by real human-beings (not robots) and we do these tests couple times per year. I'd say that's the main reason why we deserve to be trusted 🙂
Είναι ένας πλήρως αξιόπιστος ιστότοπος.
Οι πληροφορίες είναι ακριβείς.
Εάν είστε νέοι σε αυτό, σας καλώ να ρίξετε μια ματιά στα μπόνους χωρίς κατάθεση και να διαβάσετε τα άρθρα.
Εάν είστε συχνός παίκτης, μπορείτε να δοκιμάσετε τα ίδια μπόνους και μπορείτε να δείτε ότι αυτός ο ιστότοπος συνιστάται ιδιαίτερα!
It is a fully reliable site.
The information is accurate.
If you are new to this, I invite you to take a look at the no deposit bonuses and read the articles.
If you are a frequent player, you can try the same bonuses, and you can see that this site is highly recommended!
Es un sitio plenamente confiable.
La información es certera.
Si eres nuevo en esto, te invito a que eches un vistazo a los bonos sin depósito y leas los artículos.
Si eres un jugador frecuente, puedes probar los mismos bonos, y podrás comprobar que este sitio es altamente recomendado!
Γεια σας, σας ευχαριστώ για την απάντηση και τη βοήθεια. Μόλις άρχισα να παίζω και η γραμματοσειρά έχω πολλή εμπειρία. Μόλις σκέφτηκα ότι θα επικοινωνήσω για να βεβαιωθώ
Hi hanks for the reply and the help. I just started playing and font have a lot of experience. Just thought I'd reach out to make sure
Γεια Ντάνιελ. Ευχαριστώ για τη συμβολή σας.
Νομίζω ότι το ρητό είναι ότι ο άνθρωπος είναι τόσο καλός όσο ο λόγος του. Θα εμπιστευτώ πλήρως τον φίλο σας! Στην υγειά σας!
Διαβάζω πρόσφατα ορισμένα άρθρα σχετικά με το τι πρέπει να προσέχετε όταν παίζω στο διαδίκτυο. Εκτιμάται η επανέναρξη.
Hi Daniel. Thanks for your input.
I think the saying is A man is only as good as his word. I'll put my complete trust in you friend! Cheers!
I've being reading up on some articles lately in regard to what watch out for when playing online. Your reasuinance is appreciated.
Ευχαριστώ, εκτιμώ πραγματικά τα λόγια σας! Εάν δεν το έχετε δει ακόμα, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στα βίντεό μας. Έχουμε μόνο 2 για τώρα, αλλά λάβαμε μόνο θετικά σχόλια.
https://www.youtube.com/channel/UCIFE7WdxZLV4BkU-mmRV0hg/videos
Thanks, I really appreciate your words! If you haven't seen it yet, you can even take a look at our videos. We have only 2 for now, but we received only positive feedback.
https://www.youtube.com/channel/UCIFE7WdxZLV4BkU-mmRV0hg/videos
Είμαι δύσπιστος σε αυτό το σημείο, θεωρώντας ότι υποστηρίζουν το JOKAROOM να μην ολοκληρώσουν ένα ζήτημα και να ξεκινήσουν μια νέα έρευνα για το υπόλοιπο ποσό!
Σίγουρα υποψιάζομαι ότι ο Jokaroom έχει προσφέρει μια διάσπαση ή περικοπή του οφειλόμενου ποσού 2.714,00 $ στον γκουρού του καζίνο, οπότε υποστηρίζουν εκεί δόλια δραστηριότητα, επειδή δεν υπάρχει απολύτως τρόπος να γίνει αυτό αποδεκτό
I’m skeptic at this point considering their supporting JOKAROOM not to finalise a matter and commence a new investigation for the remaining amount!
i definitely suspect Jokaroom have offered a split or a cut of the outstanding amount $2,714.00 to casino guru so they support there fraudulent activity because there is absolutely no way this is acceptable
Είμαι δύσπιστος σε αυτό το σημείο, θεωρώντας ότι υποστηρίζουν το JOKAROOM να μην ολοκληρώσουν ένα ζήτημα και να ξεκινήσουν μια νέα έρευνα για το υπόλοιπο ποσό!
Σίγουρα υποψιάζομαι ότι ο Jokaroom έχει προσφέρει μια διάσπαση ή περικοπή του οφειλόμενου ποσού 2.714,00 $ στον γκουρού του καζίνο, οπότε υποστηρίζουν εκεί δόλια δραστηριότητα, επειδή δεν υπάρχει απολύτως τρόπος να γίνει αυτό αποδεκτό
I’m skeptic at this point considering their supporting JOKAROOM not to finalise a matter and commence a new investigation for the remaining amount!
i definitely suspect Jokaroom have offered a split or a cut of the outstanding amount $2,714.00 to casino guru so they support there fraudulent activity because there is absolutely no way this is acceptable
Αμφιβάλλω πάρα πολύ ότι είναι έτσι.
Το CG λειτουργεί με έναν αυστηρό κώδικα δίκαιου παιχνιδιού. Έχουν επίσης μεγάλη εμπειρία σε αυτό.
Η απογοήτευση από τη μη συλλογή χρημάτων συχνά μας οδηγεί σε παρερμηνεία των πραγμάτων.
Είμαι σίγουρος ότι κάνουν ό, τι μπορούν για να σας βοηθήσουν! 🙌
I very much doubt that this is so.
CG operates with a strict fair game code. They also have a lot of experience in this.
Frustration at not collecting money often leads us to misinterpret things.
I'm sure they do their best to help you! 🙌
Dudo mucho que esto sea así.
CG opera con un estricto código de juego justo. Además tienen mucha experiencia en esto.
La frustración por no cobrar el dinero, muchas veces nos lleva a malinterpretar las cosas.
Estoy segura que hacen lo mejor para ayudarte!🙌
Γεια σου Bradk4165 μπορώ να σου πω κάτι για τον γκουρού του καζίνο.
απέκτησα πολλή εμπειρία με ιστότοπους και καζίνο συνεργατών καζίνο σε οποιαδήποτε πλατφόρμα γενικά. Έπαιξα σε πάνω από 300 καζίνο και ξέρω τα περισσότερα από τα σάπια μήλα από την πλευρά του καζίνο και από την πλευρά των θυγατρικών. και μπορώ να σας πω ότι ο γκουρού του καζίνο δεν είναι σάπιο μήλο. Το 98% των πληροφοριών που μπορείτε να βρείτε στον γκουρού του καζίνο είναι σωστές και το ίδιο ισχύει και για τις βαθμολογίες. Φυσικά, μικρά κουπόνια συμβαίνουν μερικές φορές όταν καταχωρείτε περισσότερα από 2700 διαφορετικά διαδικτυακά καζίνο.
μπορώ να σας δώσω ένα παράδειγμα του μεγάλου ιστότοπου συνεργατών που δεν πρέπει να εμπιστεύεστε: askgamblers! κάνουν ό, τι μιλά ενάντια σε ανεξάρτητες και δίκαιες κριτικές. το ίδιο το γεγονός ότι επιτρέπουν στα καζίνο να διανέμουν καλούδια σε παίκτες για να τους ψηφίσουν σε askgamblers για το βραβείο που δίνουν κάθε χρόνο (το καλύτερο νέο καζίνο, το καλύτερο καζίνο της χρονιάς, κ.λπ.) είναι εντελώς γελοίο μόνο ... αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα.
και αν δεν είστε σίγουροι για ένα συγκεκριμένο καζίνο, απλώς κάντε κλικ στο Google το όνομα καζίνο + παραπονιέται ... εάν λάβετε περισσότερα από 5 σοβαρά παράπονα, καλύτερα να μείνετε μακριά από αυτό. υπάρχουν πάντα μερικές καταγγελίες, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, τα περισσότερα από άτομα που έχουν βλάψει και αργότερα ουρλιάζοντας γύρω από το καζίνο θα τους εξαπατούσαν.
hey Bradk4165 i can tell you something about casino guru.
i got a lot experience with casino affiliate websites and casinos on any platform in general. i played in over 300 casinos and i know most of the rotten apples on the casino side and on the affiliate side. and i can tell you that casino guru is not a rotten apple. 98% of the information that can be found on casino guru is correct and the same applies to the ratings. of course, small slips happen sometimes when you list over 2700 different online casinos.
i can give you an example of which large affiliate website you shouldn't trust: askgamblers! they do everything that speaks against independent and fair reviews. the very fact that they allow casinos to distribute goodies to players to vote for them at askgamblers for the award they give each year (best new casino, best casino of the year, etc.) is downright ridiculous alone...that is only one example.
and if you are not sure about a particular casino, just google the casino name + complains ... if you get more than 5 serious complaints, you better stay away from it. there are always a few complaints but that's normal most of them are from people who have screwed up and later howling around the casino would cheat them.
Αυτό δεν συλλέγει χρήματα, αυτό αναφέρεται στην ανάκτηση χρημάτων που δεν ήταν εξουσιοδοτημένα από τον καθημερινό τραπεζικό λογαριασμό μου.
οπότε αυτά τα χρήματα ανήκουν σε μένα!
Ο Jokaroom είχε άφθονο χρόνο και ευκαιρίες για να διερευνήσει αυτό το θέμα στο οποίο έχουν!
Το υπόλοιπο ποσό δεν είναι μια νέα αξίωση, είναι ακόμη εκτός από την αρχική διαφορά που εγείρεται!
αν ήταν ένα νέο ποσό, θα κατάλαβα αν ζήτησαν περαιτέρω έγγραφα, αλλά αυτό δεν ισχύει!
Έτσι, το γεγονός ότι το Casino Guru υποστήριξε αρχικά τον Jokaroom για να επιστρέψει στην αρχή και να ξεκινήσει μια έρευνα για το υπόλοιπο ποσό που μου χτυπάει!
This isn’t collecting money this is referring to recovering money that was unauthorised from my everyday bank account.
so this money belongs to me!
Jokaroom has had ample time and opportunities to investigate this matter in which they have!
The remaining amount is not a new claim it is still apart of the initial dispute raised!
if it was a new amount I would understand if they requested further documents however this isn’t the case!
So the fact Casino Guru initially supported Jokaroom to go back to the beginning and start an investigation for the remaining amount just blows my mind!
Είμαι επίσης σκεπτικιστής, αλλά θα δω πώς χειρίζονται το παράπονό μου σε εκατομμύριο εκατομμύριο για εμένα και τη θεία μου και επίσης την αδερφή μου Case για να δουν πώς είναι πραγματικά. Γιατί δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι και οι δύο λογαριασμοί δεν παίρνουν τα χρήματά τους πίσω. Λοιπόν, επιτρέψτε μου να δω πώς παίζει αυτό για να δω πόσο ειλικρινείς είναι. Θα επανέλθω και στα δύο αποτελέσματα και στον τρόπο αντιμετώπισής τους. Έτσι θα καθορίσω αν είναι αξιόπιστοι ή όχι. Μέχρι στιγμής τους στέλνω πράγματα μέσω email που μου δίνουν, κάτι που δεν λειτουργεί αποστολή όλων των εγγράφων που τα στέλνω. Η ανάρτησή μου δεν εμφανίζεται καν. Αρχίζω να πιστεύω ότι δεν είναι αυτό που λένε.
I’m also a skeptic but I’ll see how they handle my complaint to spinmillion a for me and my aunt and also my sister Case to see how they really are. Cause it can’t be a coincidence that both accounts are not getting their money back. So let me see how this plays out to see how sincere they are. I will get back on both results and how they handle it. That’s how I’ll determine if they are trust worthy or not. So far I send them stuff through email they give me which is not working sending me back everything documents I send them. My post aren’t even showing up. I’m starting to think they’re not what they say they are.
Απλώς κοιτάζω την περίπτωσή σας. Οι δημοσιεύσεις σας εμφανίζονται εκτός από το τελευταίο 2. Το ένα περιλαμβάνει ευαίσθητα δεδομένα και το τελευταίο πρέπει να εγκριθεί. Αναφέρατε επίσης ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας δώσαμε δεν λειτουργεί, αλλά η Πετρονέλα ήδη σας ενημέρωσε ότι έλαβε όλα όσα στείλατε χωρίς προβλήματα.
Από την άποψή μου, κάνατε 3 λάθη:
Πρώτα απ 'όλα , εσείς, η θεία σας και η αδερφή σας παίξατε σε ένα καζίνο με πολύ κακή φήμη (0,8 / 10), το οποίο δεν θα συνιστούσα ποτέ σε κανέναν.
Δεύτερον , αναφέρατε στην καταγγελία σας ότι:
"Άνοιξα αυτόν τον λογαριασμό για τη θεία μου, αλλά όταν εγγραφώ είχα βάλει λάθος το όνομά μου αντί για το δικό μου. Ήθελα να επιστρέψω για να αλλάξω το όνομα, αλλά δεν μπόρεσα να το κάνω."
Τέλος , χρησιμοποιήσατε την κάρτα της θείας σας για να κάνετε καταθέσεις σε λογαριασμό που έχει εγγραφεί στο όνομά σας.
Αυτό θα θεωρείται παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων ακόμη και από καζίνο με τέλειες αξιολογήσεις , επειδή δεν μπορείτε να ανοίξετε λογαριασμό για κάποιον άλλο, πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα δεδομένα σωστά και σίγουρα δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μεθόδους πληρωμής που έχουν καταχωριστεί σε άλλους άτομα σε λογαριασμό εγγεγραμμένο στο όνομά σας.
Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να ελέγξει την υπόθεση, πηγαίνετε εδώ: https://casino.guru/spin-million-casino-player-s-struggling-to-withdraw
I'm just looking at your case. Your posts are showing up except the last 2. One includes sensitive data and the last one needs to be approved. You also mentioned that the email we gave you isn't working, but Petronela already informed you there that she received everything you sent without any issues.
From my point of view, you did 3 mistakes:
First of all, you, your aunt and your sister played in a casino with a very bad reputation (0.8/10), which I would never recommend to anyone.
Secondly, you mentioned in your complaint that:
"I opened this account for my aunt, but when I was registering I had mistakenly put my name instead of hers. I wanted to go back to change the name, but I was not able to do so."
Lastly, you used your aunt's card to make deposits on an account that was registered under your name.
This would be regarded as a breach of terms and conditions even by casinos with perfect ratings, because you can't open an account for someone else, you need to fill up all data correctly and you definitely can't use payment methods registered to other people on an account registered to your name.
If someone's interested in checking the case, here you go: https://casino.guru/spin-million-casino-player-s-struggling-to-withdraw
Αυτό θα θεωρείται παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων ακόμη και από καζίνο με τέλειες αξιολογήσεις , επειδή δεν μπορείτε να ανοίξετε λογαριασμό για κάποιον άλλο, πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα δεδομένα σωστά και σίγουρα δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μεθόδους πληρωμής που έχουν καταχωριστεί σε άλλους άτομα σε λογαριασμό εγγεγραμμένο στο όνομά σας.
Ακριβώς! Συμφωνώ απόλυτα με τον Ντάνιελ. Είναι γραμμένο στους Όρους και προϋποθέσεις κάθε καζίνο
Ευχαριστούμε που μοιραστήκατε αυτήν την υπόθεση
This would be regarded as a breach of terms and conditions even by casinos with perfect ratings, because you can't open an account for someone else, you need to fill up all data correctly and you definitely can't use payment methods registered to other people on an account registered to your name.
Exactly! Totally agree with Daniel. It's written in each casino's T&C
Thanks for sharing this case
Μακάρι να το ήξερα πριν παίξω με έναν γκουρού που προσποιείται ότι είναι αρχάριος ... Λοιπόν, είμαι ο ίδιος αρχάριος, οπότε δεν καταλαβαίνω πώς να ξεχωρίσω έναν πραγματικό επαγγελματία και έναν αρχάριο. Πριν ξεκινήσει η καραντίνα, δεν σκέφτηκα ποτέ να δοκιμάσω το καζίνο, απλά δεν είχα χρόνο για αυτό :) Αν και, αφού το κλείδωμα μου πήρε τη δουλειά μου, αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι καινούργιο και άρχισα να παίζω online με το δικό μου φίλοι στο clubvip777.com , και το έπιασα . Παρόλο που, η τελευταία κατάσταση όταν με ξεγελάστηκε εντελώς, μου έδωσε σκέψεις να σταματήσω αυτό το όλο πράγμα ... Υποθέτω ότι δεν είμαι τόσο καλός όσο νόμιζα.
I wish I'd known that before playing with a guru who pretended to be a newbie... Well, I am myself a newbie, so I don't really understand how to distinguish a real pro and a beginner. Before quarantine started I have never even thought of giving the casino a try, I just didn't have time for it :) Though, since the lockdown took away my work from me, I decided to try something new and started playing online with my friends on clubvip777.com , and I got sucked into it. Although, the latest situation when I have been fooled completely has given me thoughts of quitting this whole thing... I guess I'm not as good as I thought.
Αν και είμαι αρχάριος σε αυτό το καζίνο και δεν έχω καταθέσει ποτέ χρήματα σε κανέναν ιστότοπο καζίνο, μπορώ να σας πω ότι ο γκουρού του καζίνο είναι νόμιμος και παρέχει ακριβείς πληροφορίες. Το ότι είμαι αρχάριος δεν σημαίνει ότι έχω λίγες γνώσεις σχετικά με αυτό. αν και μπορεί να μου λείπει η εμπειρία, εξακολουθώ να εμπιστεύομαι την έρευνά μου. Βλέπετε, εκτός από τον γκουρού του καζίνο, ελέγχω και αυτόν τον ιστότοπο συνεχώς για να είμαι ενημερωμένος, . Δεν ξέρω αν τους γνωρίζετε, αλλά έχουν και αυτές τις κριτικές τους. Με εκπλήσσει πώς οι άνθρωποι πηδούν στο στοίχημα χωρίς την κατάλληλη έρευνα. Μερικές φορές οι άνθρωποι κάνουν τα πιο ανόητα λάθη, όπως ακριβώς ο Ντάνιελ επεσήμανε πώς κάποιος άνοιξε έναν λογαριασμό για τη θεία του με ανάμεικτα στοιχεία του.
Although I'm a newbie in this casino talks, and I've never deposited any money into any casino website, I can tell you that casino guru is legit and provides accurate Infos. Being a newbie doesn't mean I have little knowledge about this; although I might lack experience, I still trust my research. You see, apart from casino guru, this website also I constantly check to stay informed, . I don't know if you know them, but they have their reviews too. It amazes me how people jump into betting without proper research. Sometimes people make the silliest errors, just like how daniel pointed out how someone opened an account for his aunt with mixed details of his.
Νομίζω ότι το casino.guru μπορεί να είναι αξιόπιστο. Με βοηθούν και υπάρχει μια πολύ ωραία ομάδα με aswome άτομα έτοιμα να κάνουν την ερώτησή σας ή να σας βοηθήσουν αν είναι δυνατόν. Σας ευχαριστώ casino.guru!
I think casino.guru can be trusted. They help me and there is a very nice team with aswome people ready to ask your question or help you if is possible. Thank you casino.guru!
Αυτό που κάνει τους γκουρού του καζίνο να ξεχωρίζουν από άλλα φόρουμ είναι ότι αποτελούν δίκαιη πλατφόρμα. Αν ανοίξετε ένα παράπονο, δεν θα υπερασπιστεί το καζίνο, αλλά θα προσπαθήσει όσο το δυνατόν καλύτερα για να σας βοηθήσει! Φωνάξτε στον Γκουρού του Καζίνο για αυτό!
What makes casino guru stand out from other forums is that they are fair platform. If you open a complain, they won't defend casino, but will try to their best in order to help you out! Shout out to Casino Guru for that!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.