Αρχική σελίδαΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΓιατί υπάρχει αυτό το φόρουμ;

Γιατί υπάρχει αυτό το φόρουμ;

πριν από 1 έτος από MatzeHe
|
3.975 προβολές 7 απαντήσεις |
Αυτή η συνομιλία είναι κλειδωμένη
πριν από 1 έτος

Αυτή είναι μόνο η ερώτηση!


Τα περισσότερα από τα καζίνο με καλή βαθμολογία από το Casino Guru βαθμολογούνται άσχημα πάνω από το μέσο όρο από τους χρήστες!


Τι πληρώνεστε για να αξιολογήσετε τόσο καλά αυτούς τους εγκληματίες;

Λοιπόν, οι εγκληματίες βοηθούν άλλους εγκληματίες αν έχετε τα ίδια ενδιαφέροντα!


Έχω ζήσει άσχημες εμπειρίες αρκετές φορές τώρα, αν και τα αντίστοιχα καζίνο είχαν πολύ καλή φήμη!

Ξεκινά με εντελώς λάθος πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές πληρωμής και την επιλογή των παρόχων παιχνιδιών!

Τα 3/4 των καζίνο δεν προσφέρουν τον αναφερόμενο τρόπο πληρωμής, ούτε οι πάροχοι παιχνιδιών!

Κάθε ομάδα στο Facebook είναι πιο σοβαρή από αυτό το βρόμικο φόρουμ!


Υπάρχει λόγος που οι άνθρωποι στη Γερμανία λένε όχι σε εσάς τους εγκληματίες από το Κουρασάο και τη Μάλτα!

Τώρα είμαι πολύ χαρούμενος που απορρίπτεις γερμανόφωνους παίκτες!


Αυτό το βρώμικο φόρουμ δεν κάνει τίποτα καν ενάντια στην ξεκάθαρα αποδεδειγμένη απάτη στο καζίνο!


Δεν έχει σημασία αν έχετε κερδίσει μεγαλύτερα χρηματικά ποσά που σας αρνούνται ή, πιο πρόσφατα, καζίνο που διαγράφουν τα δεδομένα των χρηστών αφού έχουν κάνει μια κατάθεση!


Φυσικά, δεν βοηθάτε παίκτες που δεν λαμβάνουν απαντήσεις στα mail ή στα μηνύματά τους μέσω της φόρμας επικοινωνίας.


Πρέπει να παραπονεθείτε εκτενώς για το φόρουμ υποστήριξης εγκληματικών πράξεων σας για να απαγορεύσετε αυτόν τον τομέα σε ορισμένες χώρες!


Το προσωπικό εδώ δεν κάνει τίποτα για τους παίκτες!

Και γιατί να το κάνετε, όταν είστε σύμφωνοι με τους χειριστές του καζίνο!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ!



Αυτόματη μετάφραση:
MatzeHe
πριν από 1 έτος

Let me answer first with questions:

Have you read our article describing how we rate casinos?

Have you read our fair gambling codex in order to know how casinos should treat players according to us and how players should behave in online casinos?

Do you know how many employees deal exclusively with player complaints? Did you know that nobody pays us for dealing with those complaints and despite that, we dealt with 1000+ new complaints just the last month?

We never claimed that you can't have a bad experience in a casino that has a good reputation. I claim that there's a lower chance for having any issues and in case you have them, there's a higher chance that we can help to resolve them if the rights are on your side.

When it comes to the payments and available game providers: We use info that is given to us by the casinos. There were many cases in past that the payment options and providers were available in the casino, but they weren't available in the player's jurisdiction. Then it doesn't mean the casino lied. It means there are restrictions applied based on the player's country of residence. It's always better to get this confirmed by their customer support if some information is important for you. It's also a good way to see how their customer support works.

Do you know what's funny? Some casinos don't like us, because of the terrible ratings we gave them and the decisions we made when it comes to complaints submitted against them. We had quite a friendly relationships and now they refuse talking to us. Then there are players who hate us because of the great ratings we gave to casinos and the complaints we rejected when they complained against casinos. It would almost sound like nobody likes us, but the daily contact we have with players proves the opposite 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Ναι, τότε εξήγησέ μου γιατί σου ζητάνε βοήθεια και δεν κάνεις τίποτα; Περιμένω απάντηση για πάνω από μια εβδομάδα, επειδή ένα από τα καλά αξιολογημένα καζίνο σας δεν ανταποκρίνεται στα ερωτήματά μου!

Επαναλαμβάνω, ένα ΚΑΖΙΝΟ προτεινόμενο και καλά βαθμολογημένο από εσάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Έφυγαν τα λεφτά μου, που δεν σε νοιάζει! Τελικά ήταν μόνο 25 ευρώ γιατί ξέχασα ένα "0". Θα ήταν υπέροχο αν έπρεπε να τρέξω μετά από 250 ευρώ! Είναι καιρός τέτοια φόρουμ να βγουν από την κυκλοφορία ή τουλάχιστον να επιβληθούν κυρώσεις για υποβοήθηση και υποκίνηση απάτης!

Θα ήθελα να μάθω τι κάνετε αν κάποιος σας καταγγείλει πραγματικά και δείτε τον εαυτό σας στο δικαστήριο!

Τι άλλο δεν είναι αυτό! Λόγω της βαθμολογίας σας, βασίζεστε στη σοβαρότητα των καζίνο γιατί πιστεύετε τα σκουπίδια που γράφετε!

Αν δεχθείτε απάτη σε 2 στα 2 καζίνο, αυτό είναι 100% ποσοστό απάτης!

Και πάλι η ερώτηση, τι σας πληρώνουν τα καζίνο που τα βαθμολογείτε καλά;

Δεν έχω διάθεση να μαλώσω με έναν τύπο που μου έρχεται με φτηνές δικαιολογίες!




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
MatzeHe
πριν από 1 έτος

I would say you should focus on the complaint and update it properly.

Start with the disputed amount. If you made a mistake, it's not the end of the world - just a matter of cooperation.

Furthermore, the complaint is still in the process and more importantly the casino took notice of the issue.

Why are you making such statements now? I really don't get it.

First, you deliberately chose to submit the complaint for free, and now you caused us that nothing is actually happening while the casinos respond.

Kindly mind the timer, and act respectfully - we're not given anything for dealing with your complaint.

I'm sorry, but your whole approach makes no sense to me.

Anyway, I asked Nick to update the amount for you. I hope you can manage the rest on your own.

Thank you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Πλάκα μου κάνεις τελείως, έτσι δεν είναι; Πώς έπρεπε το καζίνο να το είχε λάβει υπόψη αυτό; Δεν ζήτησες καν τα στοιχεία μου, τα οποία έκανα εγγραφή.

μπορείς να δεις φως

Δεν μπορώ να φερθώ με σεβασμό αν νομίζεις ότι με κοροϊδεύεις!

Προσφέρετε να ασχοληθείτε με παράπονα καζίνο!

Ξαναλέω: Έπεσα θύμα ενός καζίνο που το διαφημίσατε ως καλό!

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που δεν έχετε κανένα απολύτως ενδιαφέρον να εκπροσωπείτε τους ανθρώπους.


Αυτόματη μετάφραση:
MatzeHe
πριν από 1 έτος

I don't really understand what's going on here to be honest. You complain about a casino that has a good rating on our website. The casino has the rating of 8.2/10, which is good, but far from the best. Anyway, you have an issue with the casino so you submitted a complaint 6 days ago. We didn't reject your case. Nick started dealing with your case and the casino got involved as well today.

file

So today, Nick asked the casino to give him information about how much time they need to look into it and he's waiting for their reply. You probably believe that your case is the most important one and we should deal it with it immediately, but that's not how it works. The cases that were submitted prior to your case are more important, because those players are also waiting for our response as well as you did, but they waited even longer.

If you're dissatisfied with how the complaint process works on our website, feel free to close your case and open it elsewhere if you believe that you'll be served faster and with a better result. Nobody forces you to get helped from us. We have our procedures, 17 full time workers who only deal with complaints and we offer our services for free. You're acting here as if we were your lawyer, to whom you paid a nice sum of money and he didn't get back to you for a few days.

πριν από 1 έτος

ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ! ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ Ο ΝΙΚ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΡΩΤΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΟΥ!


ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ! ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ TRUSTPILOT ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ Η ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ!


Το 100 τοις εκατό των τελευταίων καζίνο έφερε μόνο αρνητικές εμπειρίες! Όλα τα καζίνο που είναι καλά στοιχηματισμένα! 8,2/στα 10 δεν θα έπρεπε να είναι καλό; Τότε θα πρέπει να αλλάξετε το σύστημα αξιολόγησης.

Δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες!

Απλώς λες βλακείες όλη μέρα! Ας είναι. Για 25 ευρώ είναι πολύ ανόητο για μένα!

Θα περάσω τώρα το φόρουμ σας σε μια εξεταστική επιτροπή! Ίσως βρεθεί κάποιος που θα σε παραδώσει στο μαχαίρι!

Είστε αιματηροί εγκληματίες, αυτό είναι όλο!

Αυτόματη μετάφραση:
MatzeHe
πριν από 1 έτος

You submitted a complaint on our website. You asked for our help. We started dealing with your case, invited the casino into the discussion. I still believe there was a very good chance that we could help in this case, especially because the casino is generally willing to discuss various cases with us and they were willing to look into your case as well.

What I don't understand until today is the fact that you simply behave like we already decided in favour of the casino. You're convinced we stand on the casino's side. You've been doing this from the day 1 before we even managed to look into the case. You wanted to get help from us, but at the same time, you believe that we're equally bad as the casino for some reason that I don't understand until today.

I believe that someone who repeatedly calls us criminals before we even got a chance to help, doesn't deserve our help. I really tried to be patient and give our team the chance to resolve your case successfully, which would shut your mouth up, but my patience is over. You don't deserve our time, you don't deserve our help and you definitely don't deserve to get space on our forum where you could insult us over and over again. I'm gonna ban your account permanently. If you decide to open other accounts in the future, they'll be banned as well. Your open complaint case will be dismissed.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτή η συνομιλία είναι κλειδωμένη
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα