Αρχική σελίδαΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΔεν μπορώ να αφήσω μια κριτική για το καζίνο

Δεν μπορώ να αφήσω μια κριτική για το καζίνο

 από Vladislavgryzlya
|
11.435 προβολές 22 απαντήσεις |
|
1 2

Δεν μπορώ να αφήσω μια κριτική για το καζίνο, δεν μπορώ να περάσω το CAPTCHA. Δεν βγαίνει και για κάποιο λόγο προσπαθεί να περπατήσει αυτόματα, αλλά δεν λειτουργεί και δίνει λάθος! Εδώ:

"REMEDY (για τον κάτοχο του ιστότοπου):

Μη έγκυρος τομέας για reCAPTCHA κλειδί ιστότοπου

Konfіdentsіynіst - Minds vikoristannya "


Θέλω να υποβάλω καταγγελία για Πρόβλημα με τον λογαριασμό μου, αλλά εμφανίζεται επίσης:

"Σφάλμα κατά την εισαγωγή του Captcha: Συμπληρώστε το πεδίο και δοκιμάστε ξανά."

Αν και δεν έγραψα τίποτα, παρακαλώ βοηθήστε!

Αυτόματη μετάφραση:
Vladislavgryzlya

Hi, it shouldn't be necessary to fill anything into the captcha. It's automatic. Could you please take a screenshot showing the moment when you try to submit it and then it fails?

I also suggest you to try a different web browser.

Οθόνη: https://ibb.co/fHQ5CyK

Αυτόματη μετάφραση:

Δοκίμασα άλλο πρόγραμμα περιήγησης με τον ίδιο τρόπο, το σφάλμα είναι το ίδιο!

Αυτόματη μετάφραση:

Hi Vladislavgryzlya,

I'm trying to solve this problem, which casino you tried to review?

Roman

Γεια, δεν μπορώ να αφήσω κριτική για κανένα καζίνο, το σφάλμα είναι το ίδιο. Το reCAPTCHA δεν με αφήνει να μπω και με απορρίπτει! Εγκατέστησα τα παραπάνω στιγμιότυπα οθόνης, μπορείτε να δείτε.

Αυτόματη μετάφραση:
Vladislavgryzlya

Alright, thanks for information. Are you using https://kasinoguru-ua.com/ site?

Έγινε επεξεργασία από Daniel
Αιτία: link updated

Hi Vladislavgryzlya,

Good news, we found the issue and working hard to fix it 🙂. It should soon work, i'll keep you updated.


EDIT: It should be fixed now 🙂 let me know if this problem persist.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

file

Σφάλμα 502. Επισυνάπτεται η παραπάνω οθόνη

Αυτόματη μετάφραση:

I think we found multiple issues and we're working on it right now, as soon as its fixed i'll let you know again. 🙂

Good news! Problem should be fixed now, let me know if it remained 🙂

Roman

Hi I’m having the same issue

marv202

Hi there. The same error 502, please?

I'll notify our tech guys immediately. Just a note: which URL did you access when the error appeared?

English web version, perhaps? https://casino.guru/casino-reviews

Same issue with a complaint. Captcha failed. Also uploading multiple times different versions of document did fail.

Davido180

I alerted our Tech Team.

Could you please send an email to community@casino.guru containing a screenshot, your IP addresses, and a list of the devices you used? Additionally add the Casino Guru domain you use, e.g., https://casinoguru-en.com/

Kindly use: https://whatismyipaddress.com/

We'll do our best to resolve the issue.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

Hi I’m having the same issue

Hello, I see no review in our system. Are you still encountering the issue, please?

Γεια σας, λαμβάνω ένα σφάλμα captcha όταν καταχωρώ το παράπονό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
leoagag3232

Hi, is this still going on or have you managed to file the complaint you wanted ? I see that you have one already, so I wonder if your problem has been solved or if you want to file another complaint and it is not possible. 

Please let me know. 🙂

Έχω ήδη καταφέρει να το βάλω, ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα