ΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΔεν μπορώ να αφήσω μια κριτική για το καζίνο

Δεν μπορώ να αφήσω μια κριτική για το καζίνο

πριν από 2 έτη από Vladislavgryzlya
|
5919 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Δεν μπορώ να αφήσω μια κριτική για το καζίνο, δεν μπορώ να περάσω το CAPTCHA. Δεν βγαίνει και για κάποιο λόγο προσπαθεί να περπατήσει αυτόματα, αλλά δεν λειτουργεί και δίνει λάθος! Εδώ:

"REMEDY (για τον κάτοχο του ιστότοπου):

Μη έγκυρος τομέας για reCAPTCHA κλειδί ιστότοπου

Konfіdentsіynіst - Minds vikoristannya "


Θέλω να υποβάλω καταγγελία για Πρόβλημα με τον λογαριασμό μου, αλλά εμφανίζεται επίσης:

"Σφάλμα κατά την εισαγωγή του Captcha: Συμπληρώστε το πεδίο και δοκιμάστε ξανά."

Αν και δεν έγραψα τίποτα, παρακαλώ βοηθήστε!

Αυτόματη μετάφραση:
Vladislavgryzlya
πριν από 2 έτη

Hi, it shouldn't be necessary to fill anything into the captcha. It's automatic. Could you please take a screenshot showing the moment when you try to submit it and then it fails?

I also suggest you to try a different web browser.

πριν από 2 έτη

Οθόνη: https://ibb.co/fHQ5CyK

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Δοκίμασα άλλο πρόγραμμα περιήγησης με τον ίδιο τρόπο, το σφάλμα είναι το ίδιο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hi Vladislavgryzlya,

I'm trying to solve this problem, which casino you tried to review?

Roman
πριν από 2 έτη

Γεια, δεν μπορώ να αφήσω κριτική για κανένα καζίνο, το σφάλμα είναι το ίδιο. Το reCAPTCHA δεν με αφήνει να μπω και με απορρίπτει! Εγκατέστησα τα παραπάνω στιγμιότυπα οθόνης, μπορείτε να δείτε.

Αυτόματη μετάφραση:
Vladislavgryzlya
πριν από 2 έτη

Alright, thanks for information. Are you using https://kasinoguru-ua.com/ site?

Δημοσίευση από Roman Έγινε επεξεργασία από Daniel
Αιτία: link updated
πριν από 2 έτη

Hi Vladislavgryzlya,

Good news, we found the issue and working hard to fix it 🙂. It should soon work, i'll keep you updated.


EDIT: It should be fixed now 🙂 let me know if this problem persist.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

file

πριν από 2 έτη

Σφάλμα 502. Επισυνάπτεται η παραπάνω οθόνη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I think we found multiple issues and we're working on it right now, as soon as its fixed i'll let you know again. 🙂

πριν από 2 έτη

Good news! Problem should be fixed now, let me know if it remained 🙂

Roman
πριν από 3 μήνες

Hi I’m having the same issue

marv202
πριν από 3 μήνες

Hi there. The same error 502, please?

I'll notify our tech guys immediately. Just a note: which URL did you access when the error appeared?

English web version, perhaps? https://casino.guru/casino-reviews

πριν από 3 μήνες

Same issue with a complaint. Captcha failed. Also uploading multiple times different versions of document did fail.

Davido180
πριν από 3 μήνες

I alerted our Tech Team.

Could you please send an email to community@casino.guru containing a screenshot, your IP addresses, and a list of the devices you used? Additionally add the Casino Guru domain you use, e.g., https://casinoguru-en.com/

Kindly use: https://whatismyipaddress.com/

We'll do our best to resolve the issue.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
πριν από 3 μήνες

Hi I’m having the same issue

πριν από 3 μήνες

Hello, I see no review in our system. Are you still encountering the issue, please?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα