Casino. Guru complainservice

πριν από 2 μήνες από Anonymized641
|
1845 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Casino.guru's complaint services are a complete joke. You can forget about them solving anything you can't solve yourself. I have to say that I really liked this site and over time I developed trust in it. This turned out to be completely the opposite. They support the casinos, no doubt about it.


I filed a complaint about Slotmonster Casino.


I initially had an account with Slotmonster, played, and lost a lot. Then I opened an account on Instantcasino, Slotmonster's sister site. I also played there and lost a lot. I wrote an email stating that I was addicted to gambling and explained the negative impact gambling had on my life. I ASKED THE CASINO TO CLOSE MY ACCOUNT PERMANENTLY ON INSTAWIN AND ALL SISTER SITES. I then received an email that the accounts were closed. BUT the next day, I could still open my account on Slotmonster and continue losing money. Those of us who have been playing at casinos for a few years KNOW that when you write to a casino saying you are addicted to gambling and ASK them to CLOSE your account on ALL their sister sites, that should be enough. That should be the end of the story and the accounts should be closed.


Apparently, Casino.guru doesn't think this is enough. Apparently, you have to write to every single casino within their group.


I noticed very early on that I had a case they didn't want to take. I mean, it took 1.5 weeks with a lot of questions that had already been answered.


I just want to say that I'm totally fine with it. The money is lost anyway. But for those of you thinking about filing a complaint through this site, you're just wasting your time. I will never visit this site again. I'll copy how I wrote to the casino and how I should have written according to Casino.guru.


Here is how i wrote.

Hello friends!

I would like to ask you to close my account with you and all your sister sites.

I am a gambling addict and have been playing casino games since 2010. Along the way, I have not only lost over 300k euros, but I have also lost friends, family, children, and everything that matters. I gamble not to win money but due to my addiction. Even if I won a million, I would still keep gambling. I lost myself a long time ago.

Could you please close my account? Thank you.

Thank you for reading. Best regards.




jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni raderar mitt konto.


πριν από 2 μήνες

Αυτή η συμπεριφορά των καζίνο curaco στον υπεύθυνο τζόγο είναι ακατανόητη και συμφωνώ απόλυτα μαζί σας ότι όταν ζητάτε να αποκλείσετε αδελφούς ιστότοπους αυτό θα πρέπει να είναι αρκετό. Κατά τη γνώμη μου, το casinoguru θα πρέπει επίσης να το πάρει πιο σοβαρά, εάν ο παίκτης ζητήσει τον αποκλεισμό αδελφών τοποθεσιών, πρέπει επίσης να οριστεί.

Ωστόσο, τα καζίνο curaco και το casinoguru δικαιολογούν ότι τα καζίνο curaco και οι αδελφές τοποθεσίες λειτουργούν με ξεχωριστή άδεια, αυτό είναι ένα πλήρες ψέμα. Όλοι οι αδελφικοί ιστότοποι έχουν την ίδια άδεια, τους ίδιους υπαλλήλους, την ίδια διαχείριση, το ίδιο γραμματοκιβώτιο. Μόλις βρήκαν ένα κενό για να πάρουν περισσότερα χρήματα από προβληματικούς παίκτες παρόλο που ουρλιάζουν και ζητούν βοήθεια.

Έχω τη δική μου προσωπική εμπειρία με αυτό, ζήτησα από το curaco casino να μπλοκάρει και τον αδελφό ιστότοπο, κατέληξα στον αδελφό ιστότοπο και ο λογαριασμός μου κλειδώθηκε, ρώτησα γιατί κλειδώθηκε ο λογαριασμός; Πήρα την απάντηση "επειδή ζητήσατε από τον αδελφό μας ιστότοπο να σας αποκλείσει από όλα τα καζίνο μας λόγω ενός προβλήματος τζόγου" είπα ξεκάθαρα ποιος είναι ο αδελφός σας ιστότοπος" η εξυπηρέτηση πελατών άργησε να απαντήσει και πήρα την απάντηση "δεν Δεν έχω αδερφές τοποθεσίες, ο λογαριασμός παιχνιδιών σας είναι ανοιχτός" μπερδεύτηκα γιατί έχουν πραγματικά αδελφούς ιστότοπους και συνεργάζονται στενά και το μήνυμα αποκλεισμού έφτασε μέχρι να συνειδητοποιήσουν ότι μπορούσαν να πάρουν χρήματα από εμένα. Ακατανόητα.

το πιο λυπηρό σε αυτό είναι ότι ο γκουρού του καζίνο το παίρνει πολύ ελαφρά. Καθένας από εμάς γνωρίζει ότι εμείς οι παίκτες δεν ερχόμαστε ποτέ σε επαφή με την αρχή αδειοδότησης της curaco πόσο μάλλον την προστασία/ασφάλεια των παικτών στα προβλήματά μας. Το καζίνο πάντα κερδίζει.

ας αναφέρουμε επίσης το γεγονός, στους όρους χρήσης κάθε καζίνο curaco, υπάρχει μια αναφορά ότι μπορούμε να ακυρώσουμε όλες τις καταθέσεις και τα κέρδη σας "δεν μπορείτε να εγγραφείτε εάν είστε εθισμένος στον τζόγο"

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 2 μήνες

Γνωρίζω επίσης εκ πείρας μετά από πολλά πολλά χρόνια τζόγου ότι αν είχα κερδίσει περισσότερα από όσα έβαζα δεν θα είχα βγάλει τα χρήματα. Winwin για το καζίνο. Πολύ απογοητευμένος με αυτή την "υπόθεση έκλεισε", αλλά όταν κάτι ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, είναι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Δεν έχω τίποτα προσωπικό εναντίον του casinoguru, το μόνο πράγμα που θα ήθελα θα ήταν η στάση του casinoguru απέναντι στον υπεύθυνο τζόγο στα καζίνο curaco. Όταν ένα παράπονο επιλυθεί υπέρ του παίκτη, όπου ο παίκτης έχει ζητήσει τον αποκλεισμό αδελφών ιστότοπων, τα αποτελέσματα θα αρχίσουν σίγουρα να φαίνονται και σε άλλες ομάδες καζίνο και θα αρχίσουν να εφαρμόζουν τα αιτήματα των παικτών.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Casino.guru's complaint services are a complete joke. You can forget about them solving anything you can't solve yourself. I have to say that I really liked this site and over time I developed trust in it. This turned out to be completely the opposite. They support the casinos, no doubt about it.


I filed a complaint about Slotmonster Casino.


I initially had an account with Slotmonster, played, and lost a lot. Then I opened an account on Instantcasino, Slotmonster's sister site. I also played there and lost a lot. I wrote an email stating that I was addicted to gambling and explained the negative impact gambling had on my life. I ASKED THE CASINO TO CLOSE MY ACCOUNT PERMANENTLY ON INSTAWIN AND ALL SISTER SITES. I then received an email that the accounts were closed. BUT the next day, I could still open my account on Slotmonster and continue losing money. Those of us who have been playing at casinos for a few years KNOW that when you write to a casino saying you are addicted to gambling and ASK them to CLOSE your account on ALL their sister sites, that should be enough. That should be the end of the story and the accounts should be closed.


Apparently, Casino.guru doesn't think this is enough. Apparently, you have to write to every single casino within their group.


I noticed very early on that I had a case they didn't want to take. I mean, it took 1.5 weeks with a lot of questions that had already been answered.


I just want to say that I'm totally fine with it. The money is lost anyway. But for those of you thinking about filing a complaint through this site, you're just wasting your time. I will never visit this site again. I'll copy how I wrote to the casino and how I should have written according to Casino.guru.


Here is how i wrote.

Hello friends!

I would like to ask you to close my account with you and all your sister sites.

I am a gambling addict and have been playing casino games since 2010. Along the way, I have not only lost over 300k euros, but I have also lost friends, family, children, and everything that matters. I gamble not to win money but due to my addiction. Even if I won a million, I would still keep gambling. I lost myself a long time ago.

Could you please close my account? Thank you.

Thank you for reading. Best regards.




jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni raderar mitt konto.


πριν από 2 μήνες

I would say that Kristina has explained to you what the conditions are and how it works here. So according to your complaint " We determined that the player did not directly inform SlotMonster Casino about his gambling problem before depositing." Also, it is always necessary to self-exclude at every casino unless it is stated in the Terms and Conditions that if you do it at one casino it also applies to sister casinos. 

The second thing that struck me is that you talk about closing the account. That's different than self-exclusion. 

After all, if you close your account, in some casinos it's not hard at all to open a new one just by changing your email. 

So in the future I would definitely recommend to stick to doing it right and always find out how self-exclusion works because it's not the same in every casino. 

Also, I'm sorry that you have this opinion towards us, because we appreciate every single player who is here and tries to communicate with other players about gambling or to help. 

I wish it would have turned out differently. 

πριν από 2 μήνες

Αυτή η συμπεριφορά των καζίνο curaco στον υπεύθυνο τζόγο είναι ακατανόητη και συμφωνώ απόλυτα μαζί σας ότι όταν ζητάτε να αποκλείσετε αδελφούς ιστότοπους αυτό θα πρέπει να είναι αρκετό. Κατά τη γνώμη μου, το casinoguru θα πρέπει επίσης να το πάρει πιο σοβαρά, εάν ο παίκτης ζητήσει τον αποκλεισμό αδελφών τοποθεσιών, πρέπει επίσης να οριστεί.

Ωστόσο, τα καζίνο curaco και το casinoguru δικαιολογούν ότι τα καζίνο curaco και οι αδελφές τοποθεσίες λειτουργούν με ξεχωριστή άδεια, αυτό είναι ένα πλήρες ψέμα. Όλοι οι αδελφικοί ιστότοποι έχουν την ίδια άδεια, τους ίδιους υπαλλήλους, την ίδια διαχείριση, το ίδιο γραμματοκιβώτιο. Μόλις βρήκαν ένα κενό για να πάρουν περισσότερα χρήματα από προβληματικούς παίκτες παρόλο που ουρλιάζουν και ζητούν βοήθεια.

Έχω τη δική μου προσωπική εμπειρία με αυτό, ζήτησα από το curaco casino να μπλοκάρει και τον αδελφό ιστότοπο, κατέληξα στον αδελφό ιστότοπο και ο λογαριασμός μου κλειδώθηκε, ρώτησα γιατί κλειδώθηκε ο λογαριασμός; Πήρα την απάντηση "επειδή ζητήσατε από τον αδελφό μας ιστότοπο να σας αποκλείσει από όλα τα καζίνο μας λόγω ενός προβλήματος τζόγου" είπα ξεκάθαρα ποιος είναι ο αδελφός σας ιστότοπος" η εξυπηρέτηση πελατών άργησε να απαντήσει και πήρα την απάντηση "δεν Δεν έχω αδερφές τοποθεσίες, ο λογαριασμός παιχνιδιών σας είναι ανοιχτός" μπερδεύτηκα γιατί έχουν πραγματικά αδελφούς ιστότοπους και συνεργάζονται στενά και το μήνυμα αποκλεισμού έφτασε μέχρι να συνειδητοποιήσουν ότι μπορούσαν να πάρουν χρήματα από εμένα. Ακατανόητα.

το πιο λυπηρό σε αυτό είναι ότι ο γκουρού του καζίνο το παίρνει πολύ ελαφρά. Καθένας από εμάς γνωρίζει ότι εμείς οι παίκτες δεν ερχόμαστε ποτέ σε επαφή με την αρχή αδειοδότησης της curaco πόσο μάλλον την προστασία/ασφάλεια των παικτών στα προβλήματά μας. Το καζίνο πάντα κερδίζει.

ας αναφέρουμε επίσης το γεγονός, στους όρους χρήσης κάθε καζίνο curaco, υπάρχει μια αναφορά ότι μπορούμε να ακυρώσουμε όλες τις καταθέσεις και τα κέρδη σας "δεν μπορείτε να εγγραφείτε εάν είστε εθισμένος στον τζόγο"

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

If the sister casinos ever lure you to them to play even if you are self-excluded, it certainly wouldn't be okay with us. I find your situation you described strange from the point of view that first the casino says you have a self-exclusion block on a sister site and then says it doesn't have any sister sites. That's pretty shady. 

Anyway, you gave a great example that it can work differently in every casino. There are many of them that won't accept self-exclusion unless you do it at that particular one. We don't think it's enough to write an email to one of them to self-exclude you at the other until it's made clear in the Terms and Conditions that it applies to sister sites as well. 

So it is important to also look at it from this point of view. We have experts who deal with cases like this on a daily basis, so it's definitely not something we take lightly, I can assure you. Responsible gambling is an important thing for us, but players also have to abide by some rules and we have procedures that we also follow. 

If you have had experience with casinos with this license and there have been more where there have been problems, then I don't see why you should continue to play there. 

That's probably what I would add.  

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ Jaro, η γνώμη μου για το casinoguru είναι καλή. Θα ήθελα απλώς τα καζίνο του Κουράκο να είναι πιο σοβαρά για τον υπεύθυνο τζόγο. Αλλά φυσικά αυτή είναι η δική μου άποψη. Έχω συζητήσει αυτή τη «άποψη» με έναν δικηγόρο του Κουρασάο γιατί μπορώ να σας πω εν συντομία για μια από τις εφέσεις μου, την οποία κέρδισα με τη βοήθεια ενός δικηγόρου του Κουρασάο.

  1. Έστειλα ένα e-mail στο καζίνο που λειτουργεί στο Κουρασάο ζητώντας την απαγόρευση παιχνιδιών και την απαγόρευση των αδελφών καζίνο λόγω προβλήματος παιχνιδιού.
  2. το καζίνο με απέκλεισε μόνο από τη σελίδα όπου ζήτησα να με αποκλειστεί, δεν μπλοκάρει τους αδελφούς ιστότοπους παρά το αίτημά μου.
  3. το καζίνο έχει από καιρό ισχυριστεί ότι λειτουργούν με τη δική τους άδεια και δεν έχουν αδελφές τοποθεσίες. (Όπως λένε πάντα) που είναι ένα πλήρες ψέμα, όλοι πρέπει να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν περισσότερο με τα καζίνο curaco, την εταιρεία τους και τους αδελφούς ιστότοπους. Μία εταιρεία διαχειρίζεται πολλούς ιστότοπους, με τον ίδιο αριθμό άδειας, την ίδια εταιρεία, την ίδια διαχείριση. Αυτή είναι μια αδελφική τοποθεσία. Αυτό αποδείχθηκε εύκολα.
  4. Μετά από αυτό, το καζίνο άρχισε να εφευρίσκει νέα πράγματα, δεν μοιραζόμαστε την ίδια βάση δεδομένων. Αν και τα καζίνο curaco έχουν τους δικούς τους όρους, η άδειά τους απαιτεί επικοινωνία με αδελφές τοποθεσίες και προστασία παικτών.
  5. Επομένως, εάν ζητήσετε να αποκλειστούν οι αδελφές τοποθεσίες, πρέπει επίσης να ακολουθήσουν τους όρους άδειας χρήσης της curaco και να εκπληρώσουν το αίτημα του παίκτη. Η άδεια curaco διαφέρει από την άδεια mga στο ότι η άδεια mga απαιτεί αυτόματα αποκλεισμό ενός καζίνο λόγω εθισμού στα παιχνίδια από όλα τα καζίνο του χειριστή, το curaco όχι, αλλά εάν ζητήσετε συγκεκριμένα από το curaco casino να σας αποκλείσει και σε αδελφούς ιστότοπους , πώς να ερμηνεύσετε τους κανόνες όπου λέει ότι τα καζίνο curaco πρέπει να συνεργάζονται με αδελφούς ιστότοπους και να ελαχιστοποιούν τον εθισμό στα παιχνίδια.
  6. Κέρδισα την υπόθεση, φυσικά, χάρη στον δικηγόρο και πήρα ένα άμεσο σχόλιο από αυτόν "αυτό είναι το παραθυράκι τους που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν"

τώρα θα ήθελα να δώσω λίγο βάρος στην πολιτική του casinoguru, όπου πρέπει να ζητήσετε κάθε καζίνο ξεχωριστά, αυτό είναι θεωρητικά αδύνατο γιατί ένας παίκτης που είναι προβληματικός παίκτης θα πρέπει να κάθεται στο διαδίκτυο 24/7 παρακολουθώντας επειδή μια νέα αδερφή ο ιστότοπος ανοίγει, είτε ο παίκτης είναι αρκετά δυνατός για να στείλει αίτημα αποκλεισμού ή αν προτιμά να αρχίσει να παίζει. Μπορώ να πω ότι η τελευταία επιλογή είναι η πιο κοινή και η πιο πραγματική.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Let's say you go to Betsson, Unibet, Bet365 and say, "I am addicted to gambling, I have lost everything meaningful in life."


Do you think these casinos would see it as "just a closure" on one occasion, or would they really take it seriously and understand what it's about? Do you think I would be able to reactivate my account there again?


You also seem to have a very simplistic personal opinion about my use of the word "close" instead of "exclude." If this is indeed a personal opinion, I find it quite lacking in empathy. Personally, I would have been affected by such a message and understood that this person wants to and should stop gambling. I would have simply understood that he means he wants to close the account permanently.


On the other hand, if I were completely without empathy, I would have rubbed my hands together and said, "Yes, I found a little reason to take advantage of this guy even more and take some more money from him because he only said 'close.'"


Jaro
πριν από 2 μήνες

καμία αλλαγή email ή άλλες πληροφορίες. Αυτό δεν είναι σχετικό στην περίπτωσή μου.🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Jag kan knappt förstår att av allt detta


Hello friends!

I would like to ask you to close my account with you and all your sister sites.

I am a gambling addict and have been playing casino games since 2010. Along the way, I have not only lost over 300k euros, but I have also lost friends, family, children, and everything that matters. I gamble not to win money but due to my addiction. Even if I won a million, I would still keep gambling. I lost myself a long time ago.

Could you please close my account? Thank you.

Thank you for reading. Best regards.


så var det 1 ord du reagerade på🤣 du förbisåg alla negativa sakerna. Jag kan helt ärligt inte förstå det..

πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ Jaro, η γνώμη μου για το casinoguru είναι καλή. Θα ήθελα απλώς τα καζίνο του Κουράκο να είναι πιο σοβαρά για τον υπεύθυνο τζόγο. Αλλά φυσικά αυτή είναι η δική μου άποψη. Έχω συζητήσει αυτή τη «άποψη» με έναν δικηγόρο του Κουρασάο γιατί μπορώ να σας πω εν συντομία για μια από τις εφέσεις μου, την οποία κέρδισα με τη βοήθεια ενός δικηγόρου του Κουρασάο.

  1. Έστειλα ένα e-mail στο καζίνο που λειτουργεί στο Κουρασάο ζητώντας την απαγόρευση παιχνιδιών και την απαγόρευση των αδελφών καζίνο λόγω προβλήματος παιχνιδιού.
  2. το καζίνο με απέκλεισε μόνο από τη σελίδα όπου ζήτησα να με αποκλειστεί, δεν μπλοκάρει τους αδελφούς ιστότοπους παρά το αίτημά μου.
  3. το καζίνο έχει από καιρό ισχυριστεί ότι λειτουργούν με τη δική τους άδεια και δεν έχουν αδελφές τοποθεσίες. (Όπως λένε πάντα) που είναι ένα πλήρες ψέμα, όλοι πρέπει να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν περισσότερο με τα καζίνο curaco, την εταιρεία τους και τους αδελφούς ιστότοπους. Μία εταιρεία διαχειρίζεται πολλούς ιστότοπους, με τον ίδιο αριθμό άδειας, την ίδια εταιρεία, την ίδια διαχείριση. Αυτή είναι μια αδελφική τοποθεσία. Αυτό αποδείχθηκε εύκολα.
  4. Μετά από αυτό, το καζίνο άρχισε να εφευρίσκει νέα πράγματα, δεν μοιραζόμαστε την ίδια βάση δεδομένων. Αν και τα καζίνο curaco έχουν τους δικούς τους όρους, η άδειά τους απαιτεί επικοινωνία με αδελφές τοποθεσίες και προστασία παικτών.
  5. Επομένως, εάν ζητήσετε να αποκλειστούν οι αδελφές τοποθεσίες, πρέπει επίσης να ακολουθήσουν τους όρους άδειας χρήσης της curaco και να εκπληρώσουν το αίτημα του παίκτη. Η άδεια curaco διαφέρει από την άδεια mga στο ότι η άδεια mga απαιτεί αυτόματα αποκλεισμό ενός καζίνο λόγω εθισμού στα παιχνίδια από όλα τα καζίνο του χειριστή, το curaco όχι, αλλά εάν ζητήσετε συγκεκριμένα από το curaco casino να σας αποκλείσει και σε αδελφούς ιστότοπους , πώς να ερμηνεύσετε τους κανόνες όπου λέει ότι τα καζίνο curaco πρέπει να συνεργάζονται με αδελφούς ιστότοπους και να ελαχιστοποιούν τον εθισμό στα παιχνίδια.
  6. Κέρδισα την υπόθεση, φυσικά, χάρη στον δικηγόρο και πήρα ένα άμεσο σχόλιο από αυτόν "αυτό είναι το παραθυράκι τους που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν"

τώρα θα ήθελα να δώσω λίγο βάρος στην πολιτική του casinoguru, όπου πρέπει να ζητήσετε κάθε καζίνο ξεχωριστά, αυτό είναι θεωρητικά αδύνατο γιατί ένας παίκτης που είναι προβληματικός παίκτης θα πρέπει να κάθεται στο διαδίκτυο 24/7 παρακολουθώντας επειδή μια νέα αδερφή ο ιστότοπος ανοίγει, είτε ο παίκτης είναι αρκετά δυνατός για να στείλει αίτημα αποκλεισμού ή αν προτιμά να αρχίσει να παίζει. Μπορώ να πω ότι η τελευταία επιλογή είναι η πιο κοινή και η πιο πραγματική.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Yes I understand what you are saying and in some cases it would probably not be the easiest. 

However, so many casinos in the same group don't come up every day. If one appears and you have the option to self-exclude from the whole group then it is easier, because this act should also apply to new casinos as well. 

But if this is not the case then unfortunately the player has to practice this process one by one. We can't control who has what Terms and how they handle these things and how seriously they take them. 

However, I know one thing for sure, if I had such an issue with the Curacao casinos I would never go to them to play, and I would only play in the ones that are reliable.

Your case you described is different from the last one in that you were basically tricked by the casino into believing that they didn't have sister sites, and that's a big difference. That's why I'd say you managed to win with the help of a lawyer, which I'm sure glad you did. 

Nevertheless, every case can be different, and sometimes even a small discrepancy can make a big difference, especially when it comes to responsible gambling. 

πριν από 2 μήνες

Let's say you go to Betsson, Unibet, Bet365 and say, "I am addicted to gambling, I have lost everything meaningful in life."


Do you think these casinos would see it as "just a closure" on one occasion, or would they really take it seriously and understand what it's about? Do you think I would be able to reactivate my account there again?


You also seem to have a very simplistic personal opinion about my use of the word "close" instead of "exclude." If this is indeed a personal opinion, I find it quite lacking in empathy. Personally, I would have been affected by such a message and understood that this person wants to and should stop gambling. I would have simply understood that he means he wants to close the account permanently.


On the other hand, if I were completely without empathy, I would have rubbed my hands together and said, "Yes, I found a little reason to take advantage of this guy even more and take some more money from him because he only said 'close.'"


πριν από 2 μήνες

Dear player,

I have to say I dissagree with you on a few occassions. It's fair to say that the whole matter of the current state of the Self-Exclusion through out the industry is not convenient. There are huge differences between national laws and regulations making it pretty chalenging to exclude from various casinos.

Becuse of this, responsible player should never rely on his opinion or feelings insted, should accept how things actually works. Jaro alredy explained that, and I see no issue with his sesponses to you.

The sooner you understand how you need to behave when self excluding from casino, the sooner you will be succesfull in doing so. From our perspective, it would be highly irresponsible not to inform you about things you have not done correctly.

We are not here to blindly agree, we're here to explain things. The rest is up to you.

So no, in some casinos it's not enoughto say "I would like to ask you to close my account with you and all your sister sites." It's not that simple, in most cases you have inform each casino separately - depends on their rules and license, among other things.


I wish you no further harm, just try to learn from this situation, please.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

Let's say you go to Betsson, Unibet, Bet365 and say, "I am addicted to gambling, I have lost everything meaningful in life."


Do you think these casinos would see it as "just a closure" on one occasion, or would they really take it seriously and understand what it's about? Do you think I would be able to reactivate my account there again?


You also seem to have a very simplistic personal opinion about my use of the word "close" instead of "exclude." If this is indeed a personal opinion, I find it quite lacking in empathy. Personally, I would have been affected by such a message and understood that this person wants to and should stop gambling. I would have simply understood that he means he wants to close the account permanently.


On the other hand, if I were completely without empathy, I would have rubbed my hands together and said, "Yes, I found a little reason to take advantage of this guy even more and take some more money from him because he only said 'close.'"


πριν από 2 μήνες

I sympathize with you and I certainly didn't mean to take you at your word. In this case, however, there is a difference between closing an account and self-exclude. 

I would say that in honest casinos you shouldn't have a problem with that. If you want to be excluded you should do so and they should take it with the utmost seriousness. Don't ask why you want to do it and if your opinion will change for example with bonus and so on. There is a very fine line if a player is addicted and no casino should profit from it. Just like reopening an account. 

Although, having been in this business for a while, I can see that not every casino you would encounter the same solution. This will never be an excuse that if a casino doesn't take it seriously, that it's okay for us because it's not. 

But it's important to realize that not every casino is the same, and not every casino treats responsible gambling equally. That's why I was talking about the fact that unfortunately sometimes you have to self-exclude yourself from each casino individually even though you write to do it for the whole group. Of course, if it's not possible to do it for the whole group, then the casino could also tell you that it's not allowed and that you have to do it manually everywhere. 

I don't want you to take this as an attack against you, I'm just trying to explain what cases I've encountered and what is standard in most of casinos.

πριν από 2 μήνες

Dear player,

I have to say I dissagree with you on a few occassions. It's fair to say that the whole matter of the current state of the Self-Exclusion through out the industry is not convenient. There are huge differences between national laws and regulations making it pretty chalenging to exclude from various casinos.

Becuse of this, responsible player should never rely on his opinion or feelings insted, should accept how things actually works. Jaro alredy explained that, and I see no issue with his sesponses to you.

The sooner you understand how you need to behave when self excluding from casino, the sooner you will be succesfull in doing so. From our perspective, it would be highly irresponsible not to inform you about things you have not done correctly.

We are not here to blindly agree, we're here to explain things. The rest is up to you.

So no, in some casinos it's not enoughto say "I would like to ask you to close my account with you and all your sister sites." It's not that simple, in most cases you have inform each casino separately - depends on their rules and license, among other things.


I wish you no further harm, just try to learn from this situation, please.


πριν από 2 μήνες

🤣🤣🤣🤣🤣

Jaro
πριν από 2 μήνες

Οπότε όχι, σε ορισμένα καζίνο δεν αρκεί να πείτε "Θα ήθελα να σας ζητήσω να κλείσετε τον λογαριασμό μου μαζί σας και όλους τους αδελφούς σας ιστότοπους". Δεν είναι τόσο απλό, στις περισσότερες περιπτώσεις πρέπει να ενημερώσετε κάθε καζίνο ξεχωριστά - εξαρτάται μεταξύ άλλων από τους κανόνες και την άδειά του.



Θα ήθελα να σας ζητήσω να κλείσετε τον λογαριασμό μου μαζί σας και όλους τους αδελφούς σας ιστότοπους.

Είμαι εθισμένος στον τζόγο και παίζω παιχνίδια καζίνο από το 2010. Στην πορεία, όχι μόνο έχω χάσει πάνω από 300 χιλιάδες ευρώ, αλλά έχω χάσει και φίλους, οικογένεια, παιδιά και ό,τι έχει σημασία. Παίζω στοίχημα όχι για να κερδίσω χρήματα αλλά λόγω του εθισμού μου. Ακόμα κι αν κέρδιζα ένα εκατομμύριο, θα συνέχιζα να παίζω τζόγο. Έχασα τον εαυτό μου εδώ και πολύ καιρό.

Μπορείτε παρακαλώ να κλείσετε τον λογαριασμό μου; Ευχαριστώ.

Ευχαριστούμε που το διαβάσατε. Τις καλύτερες ευχές.



Πιστεύετε ότι αυτό δεν είναι αρκετό; Εντάξει, καταλαβαίνω, σέβομαι τη γνώμη σου. Απλώς καταλαβαίνω καλύτερα τη θέση σου. Θα μπορούσατε κάλλιστα να είστε ένα από αυτά τα ακατέργαστα καζίνο με ήσυχη τη συνείδησή σας. Δεν με ενδιαφέρει πια αυτό το παράπονο. Απλώς με στεναχωρεί να βλέπω ότι είσαι ακριβώς ο ίδιος με αυτούς τους ανθρώπους στην Κόστα Ρίκα.. δεν με βλέπεις πια εδώ. Ευχαριστώ και καλό καλοκαίρι

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 2 μήνες

I would say that would be enough for me personally. But for casinos, apparently not, and some standard and procedures and under what conditions they must have in context of self-exclusion. That's why I wrote what I wrote, because that's the experience of most players. 

For me it would be clear but I don't work in a casino and if I did and they told me that this was too weak for a slef-exclusion, I would probably have to listen. It's always best to look for information on this in the casino and how to self-exclude and you'll see that not every casino has the same policy. 

Of course, the best thing would be to be able to put it under the control and not play any more. 

You always have to learn from such a sad situation, and now you will know that not always what we think is clear is really so clear for everybody. 🙁

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη