Οι υπηρεσίες παραπόνων του Casino.guru είναι ένα πλήρες αστείο. Μπορείτε να ξεχάσετε ότι λύνουν οτιδήποτε δεν μπορείτε να λύσετε μόνοι σας. Πρέπει να πω ότι μου άρεσε πολύ αυτό το site και με τον καιρό ανέπτυξα εμπιστοσύνη σε αυτό. Αυτό αποδείχθηκε ότι ήταν εντελώς το αντίθετο. Υποστηρίζουν τα καζίνο, χωρίς αμφιβολία.
Υπέβαλα μια καταγγελία για το Slotmonster Casino.
Αρχικά είχα λογαριασμό με το Slotmonster, έπαιξα και έχασα πολλά. Στη συνέχεια άνοιξα έναν λογαριασμό στο Instantcasino, τον αδελφό ιστότοπο του Slotmonster. Έπαιξα και εκεί και έχασα πολλά. Έγραψα ένα email δηλώνοντας ότι ήμουν εθισμένος στον τζόγο και εξήγησα τον αρνητικό αντίκτυπο που είχε ο τζόγος στη ζωή μου. ΖΗΤΗΣΑ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ INSTAWIN ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ. Έλαβα ένα email ότι οι λογαριασμοί έκλεισαν. ΑΛΛΑ την επόμενη μέρα, θα μπορούσα να ανοίξω τον λογαριασμό μου στο Slotmonster και να συνεχίσω να χάνω χρήματα. Όσοι από εμάς παίζουμε σε καζίνο για μερικά χρόνια ΞΕΡΟΥΜΕ ότι όταν γράφετε σε ένα καζίνο λέγοντας ότι είστε εθισμένοι στον τζόγο και ΖΗΤΑΣΤΕ να ΚΛΕΙΣΕΙ τον λογαριασμό σας σε ΟΛΟΥΣ τους αδελφούς τους ιστότοπους, αυτό θα πρέπει να είναι αρκετό. Αυτό θα πρέπει να είναι το τέλος της ιστορίας και οι λογαριασμοί να κλείσουν.
Προφανώς, το Casino.guru δεν πιστεύει ότι αυτό είναι αρκετό. Προφανώς, πρέπει να γράψετε σε κάθε καζίνο εντός της ομάδας τους.
Παρατήρησα πολύ νωρίς ότι είχα μια υπόθεση που δεν ήθελαν να πάρουν. Θέλω να πω, χρειάστηκε 1,5 εβδομάδα με πολλές ερωτήσεις που είχαν ήδη απαντηθεί.
Θέλω απλώς να πω ότι είμαι πολύ καλά με αυτό. Τα λεφτά χάνονται ούτως ή άλλως. Αλλά για όσους από εσάς σκέφτεστε να υποβάλετε καταγγελία μέσω αυτού του ιστότοπου, απλώς χάνετε το χρόνο σας. Δεν θα επισκεφθώ ποτέ ξανά αυτόν τον ιστότοπο. Θα αντιγράψω πώς έγραψα στο καζίνο και πώς έπρεπε να είχα γράψει σύμφωνα με το Casino.guru.
Να πώς έγραψα.
Γεια σας φίλοι!
Θα ήθελα να σας ζητήσω να κλείσετε τον λογαριασμό μου μαζί σας και όλους τους αδελφούς σας ιστότοπους.
Είμαι εθισμένος στον τζόγο και παίζω παιχνίδια καζίνο από το 2010. Στην πορεία, όχι μόνο έχω χάσει πάνω από 300 χιλιάδες ευρώ, αλλά έχω χάσει και φίλους, οικογένεια, παιδιά και ό,τι έχει σημασία. Παίζω στοίχημα όχι για να κερδίσω χρήματα αλλά λόγω του εθισμού μου. Ακόμα κι αν κέρδιζα ένα εκατομμύριο, θα συνέχιζα να παίζω τζόγο. Έχασα τον εαυτό μου εδώ και πολύ καιρό.
Μπορείτε παρακαλώ να κλείσετε τον λογαριασμό μου; Ευχαριστώ.
Ευχαριστούμε που το διαβάσατε. Τις καλύτερες ευχές.
jag skulle vilja tacka casino.guru για το min tid här. Jag vill också gärna att ni raderar mitt konto.
Casino.guru's complaint services are a complete joke. You can forget about them solving anything you can't solve yourself. I have to say that I really liked this site and over time I developed trust in it. This turned out to be completely the opposite. They support the casinos, no doubt about it.
I filed a complaint about Slotmonster Casino.
I initially had an account with Slotmonster, played, and lost a lot. Then I opened an account on Instantcasino, Slotmonster's sister site. I also played there and lost a lot. I wrote an email stating that I was addicted to gambling and explained the negative impact gambling had on my life. I ASKED THE CASINO TO CLOSE MY ACCOUNT PERMANENTLY ON INSTAWIN AND ALL SISTER SITES. I then received an email that the accounts were closed. BUT the next day, I could still open my account on Slotmonster and continue losing money. Those of us who have been playing at casinos for a few years KNOW that when you write to a casino saying you are addicted to gambling and ASK them to CLOSE your account on ALL their sister sites, that should be enough. That should be the end of the story and the accounts should be closed.
Apparently, Casino.guru doesn't think this is enough. Apparently, you have to write to every single casino within their group.
I noticed very early on that I had a case they didn't want to take. I mean, it took 1.5 weeks with a lot of questions that had already been answered.
I just want to say that I'm totally fine with it. The money is lost anyway. But for those of you thinking about filing a complaint through this site, you're just wasting your time. I will never visit this site again. I'll copy how I wrote to the casino and how I should have written according to Casino.guru.
Here is how i wrote.
Hello friends!
I would like to ask you to close my account with you and all your sister sites.
I am a gambling addict and have been playing casino games since 2010. Along the way, I have not only lost over 300k euros, but I have also lost friends, family, children, and everything that matters. I gamble not to win money but due to my addiction. Even if I won a million, I would still keep gambling. I lost myself a long time ago.
Could you please close my account? Thank you.
Thank you for reading. Best regards.
jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni raderar mitt konto.