Concerns about user reviews

πριν από 1 έτος από Radka
|
2684 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

I decided to set up this thread because one of our dedicated members made a good point when it comes to user reviews, and I'd like to continue here.

Thank you CasinoStreamer88 🙂.

I'll paste in your last post about this subject.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου αγαπητή Radka 🙂

Καταλαβαίνω και βλέπω το πρόβλημα. 🙂

Δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί παίκτες που δίνουν κακές βαθμολογίες, για παράδειγμα, αμέσως μετά από 1 ή 2 καταθέσεις γιατί δυστυχώς έχασαν και είναι απογοητευμένοι.

Αυτό ακριβώς είναι το σημείο που προσωπικά βρίσκω κάπως άδικο απέναντι στα καζίνο.

Εξάλλου, κατά τη γνώμη μου, ο ιστότοπός σας είναι τόσο γνωστός και επιτυχημένος που πολλοί παίκτες έρχονται πρώτοι στον ιστότοπό σας για να επιλέξουν καζίνο, κάτι που νομίζω ότι είναι υπέροχο!

Τα κάνεις όλα πολύ καλά εδώ και είμαι πολύ χαρούμενος που υπάρχεις! Αλλά θα ήθελα να υπήρχε κάποιο είδος συστήματος στο οποίο, για παράδειγμα, μόνο επαληθευμένοι παίκτες έδιναν αξιολογήσεις ή επιτρέπονταν μόνο εάν κάποιος είχε μια συγκεκριμένη εμπειρία στο καζίνο.

Απλώς νομίζω ότι χρειάζεται κάτι που να ικανοποιεί και τις δύο πλευρές 🙂

Μπορώ πραγματικά να φανταστώ ότι είναι πολύ δυσάρεστο και κακό για τα καζίνο όταν οι άνθρωποι δίνουν κακές βαθμολογίες επειδή οι άλλοι μπορεί στη συνέχεια να ψάξουν για κάτι άλλο και αυτό θα βλάψει το καζίνο.


Αυτό όμως που με ενοχλεί περισσότερο προσωπικά, αν μπορώ να είμαι ειλικρινής, είναι ακριβώς αυτό το θέμα. 🙂

Χθες παρατήρησα σε ένα καζίνο που είναι καινούργιο ότι έχει 5 κριτικές χρηστών που νομίζω ότι 4 στις 5 κριτικές είναι ψεύτικες επειδή είναι άτομο που γράφει κριτικές σε πολλούς λογαριασμούς έτσι ώστε το καζίνο να παρουσιάζεται καλά, κάτι που δεν χρειάζεται απαραίτητα να να είναι η περίπτωση.

Προσωπικά αισθάνομαι προδομένος από αυτό. 🙂

Ήθελα να εγγραφώ εκεί χθες και κοίταξα τις κριτικές εκ των προτέρων και όταν είδα ότι απέφυγα το καζίνο γιατί απλά ένιωσα λίγο ξεγελασμένος 🙂

Μπορώ να σας γράψω ιδιωτικά ποιο καζίνο εννοώ αν είναι σημαντικό για εσάς 🙂

✌🏼🌿✌🏽


Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Hello there 🙂

I feel that we should discuss user reviews separately, outside ABO's general thread. I'm sure that lots of players feel the same.

I understand your point, allow me to add that Daniel explained what we do to prevent that pretty well here.

We still act in accordance with rules that have been set to keep user reviews genuine, it's not as easy as you may think 🙁


3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a positive review.

3.12. We do not have the Users' permission to share their personal information, including their e-mail address, with the casino websites which they reviewed or rated on our Website. Therefore, we cannot share this information with the casino to help identify the User who submitted a review on our Website. If a casino wishes to identify the User or communicate with them, representatives of the casino are able to directly respond to the User's review"


We also intended to give casinos a chance to respond to reviews, so fake players posting bad reviews can be exposed by the casino directly, we try to "cover the rest".

All admins are very concerned about the quality of the user reviews that are approved, we do everything we can to uncover bad intentions.


Feel free to name casinos openly, we do not have to hide anything. 🙂

If you personaly don't like that idea, email me: radka@casino.guru

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση, τώρα ξέρω περισσότερα. 🙂

Καταρχάς, δεν μπορώ να φανταστώ πόση δουλειά έχεις εδώ 🤯 τόσες αιτήσεις για παράπονα ή άλλα πράγματα, πραγματικά αναρωτιέται κανείς πώς τα καταφέρνεις όλα τόσο επαγγελματικά!

Είναι καλό που τα καζίνο έχουν τη δυνατότητα να ανταποκρίνονται σε κριτικές καθώς θα ήταν κάπως ανίκανο αν δεν μπορούσαν.

Θα ήθελα να μιλήσω ανοιχτά για τα καζίνο, αλλά δεν θέλω να κακολογήσω/γράψω κανέναν γιατί μπορεί να κάνω λάθος και γι' αυτόν τον λόγο είμαι περισσότερο άτομο που δεν κατονομάζει. 🙂

Αλλά παρατήρησα κάτι που θα ήθελα να σας δείξω 🙂 Θα σας γράψω ένα email ✌🏼✌🏽

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Hi, dealing with user reviews sometimes feel like a fight with windmills since we receive hundreds of fake reviews from players who created multiple accounts, but we also receive many fake reviews that are written by casinos themselves.

We also prepare a little change where only registered members will be able to write the user reviews. I also had the idea of enabling the option to write the reviews only to somehow verified users, but that would reduce the amount of submitted reviews drastically. We constantly work on improvements and I believe that a major improvement should be implemented by the end of this year. That improvement will make sure that more experienced players and users that engage more on CasinoGuru will have stronger impact on the user rating compared to newly registered users.

Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου αγαπητέ Daniel! 🤜🏻🍀🤛🏽

Έχω ακούσει από το Rakda ότι το εργάζεσαι και πρέπει να πω ότι ακούγεται υπέροχη ιδέα και σίγουρα πολλή δουλειά ταυτόχρονα! Αλλά ένα πράγμα πρέπει να ξέρετε, μερικά από τα μέλη σας εκτιμούν τη δουλειά σας ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!! Είμαι σίγουρα ένας από αυτούς!

Είμαι σίγουρος ότι με χρόνο και πολλή υπομονή και αγάπη θα πετύχεις όλα όσα εσύ και η ομάδα σου βάλεις στο μυαλό σου!

Και θα σε στηρίξω όσο μπορώ!!

Ζήτω η ομάδα γκουρού✌🏽 🤜🏻🍀❤️🤛🏽✌🏼

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

ΥΓ: Ευχαριστώ που με άφησες να γίνω μέρος του. 🙂

Είναι διασκεδαστικό να μιλάς με τόσο ωραίους ανθρώπους που είναι πάντα δίπλα σου 🍀

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

We are so glad to have you here. And it's not because you still appraise us so high - very often 😂, but because you can advise and calm other players in need, and keep an eye on details we may miss.

That's what's worth mentioning!👍

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ Radka 🙂

Αν μπορώ να βοηθήσω την κοινότητα, είμαι χαρούμενος γι' αυτό! Όλοι χρειαζόμαστε λίγη βοήθεια 🙂

Σας εύχομαι Καλή σας μέρα!


Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
tour_fashm_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα